Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція суміщеної покрівлі на шатрову двоповерхового навчального корпусу Човно-Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Зіньківської районної ради Полтавської області»
Очікувана вартість
2 425 071,00 UAH
UA-2018-08-10-000023-a ● 77e9c278b28445a2a10d8491629bb003
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Зіньківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145501 |
Місцезнаходження: | 38100, Україна , Полтавська обл., місто Зіньків, вул.Воздвиженська,63 |
Контактна особа: |
Півень Сергій Сергійович +380535331135 zinkiv.rvo63@adm-pl.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2018 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2018 15:57 |
Очікувана вартість: | 2 425 071,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Реконструкція суміщеної покрівлі на шатрову двоповерхового навчального корпусу Човно-Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Зіньківської районної ради Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38150, Україна, Полтавська область, с. Човно-Федорівка, вул. Першотравнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Гарантійне обслуговування: | 15% |
10: | 15% |
6-9: | 10% |
2-5: | 5% |
1: | 0% |
Строк виконання: | 15% |
79-75: | 15% |
84-80: | 10% |
89-85: | 5% |
90: | 0% |
10 серпня 2018 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2018 09:08 |
ТД Ч-Федорівка покрівля.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-10-000023-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОБУД І К", Код ЄДРПОУ:37115627
Дата подання: 16 серпня 2018 14:35
питання щодо уточнення умов надання забезпечення тендерної пропозиції
Ми, плануємо взяти участь у дані закупівлі, просимо вас надати роз’яснення відносно надання забезпечення тендерної пропозиції. Умовами частини 2 розділу III тендерної документації визначено необхідність внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді СКАНОВАНОЇ КОПІЇ банківської гарантії. Додатково, у даному розділі, вноситься ще одне поняття – «Електронна банківська гарантія» –сканований або оцифрований документ в форматі PDF. Поняття «сканований» та «оцифрований» мають різний шлях виконання кінцевого файлу у вигляді банківської гарантії. Також, у більшості банківських установ, які мають повноваження у виготовленні гарантій для забезпечення тендерних пропозиції, впроваджено виготовлення електронних банківських гарантій без створення паперової версії такого документу. Такий електронний документ у форматі PDF завіряється захищеним електронно-цифровим підписом уповноваженої особи банківської установи.
1. Просимо надати роз’яснення з приводу надання банківської гарантії, та чи може прийматись в період кваліфікації (зі статусом пропозиції учасника «Очікує рішення») банківська гарантія, яка сформована відповідною банківською установою у форматі PDF (без виготовлення паперової версії такого документу)?
2. Чинним законодавством та ринком фінансових послуг передбачено варіативність надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме - гарантія банківська, страхова гарантія, депозит, застава, завдаток, порука. Чи розглядається вами можливість надання інших видів забезпечення, з метою дотримання одного із принципів здійснення закупівлі – «недискримінація учасників»?
У разі необхідності, просимо внести відповідні уточнення, або зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Просимо надати роз’яснення з приводу надання банківської гарантії, та чи може прийматись в період кваліфікації (зі статусом пропозиції учасника «Очікує рішення») банківська гарантія, яка сформована відповідною банківською установою у форматі PDF (без виготовлення паперової версії такого документу)?
2. Чинним законодавством та ринком фінансових послуг передбачено варіативність надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме - гарантія банківська, страхова гарантія, депозит, застава, завдаток, порука. Чи розглядається вами можливість надання інших видів забезпечення, з метою дотримання одного із принципів здійснення закупівлі – «недискримінація учасників»?
У разі необхідності, просимо внести відповідні уточнення, або зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2018 10:21
З метою забезпечення виконання Учасником торгів взятих на себе зобов’язань, Замовник, відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), має право, при проведенні процедури закупівлі, вимагати від Учасника внесення забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що забезпеченням тендерної пропозиції, в розумінні Закону, є - гарантія. Враховуючи вимоги ст. 24 Закону, в тендерній документації повинні бути зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції
Номер вимоги: UA-2018-08-10-000023-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОБУД І К", Код ЄДРПОУ:37115627
Дата подання: 30 серпня 2018 09:39
невідповідність учасника-переможця вимогам тендерної документації
1. не надано копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації за вих.№ 26 від 27.08.2018р.
2. у довідці за вих. № 09 від 27 серпня 2018 року не зазначено відповідно до якого нормативного документа чинного законодавства надається інформація щодо здійснення ним діяльності з печаткою;
3. у довідці про підприємство (вих.№ 21 від 27.08.2018р.) система оподаткування зазначена не вірно (повинно бути – на загальних умовах або спрощена система оподаткування та Додатково зазначається інформація до якої групи платників єдиного податку відноситься учасник та відсоткову ставку єдиного податку); не зазначено телефон для контактів керівника;
4. учасником не дотримано форми тендерної пропозиції визначеної замовником як такої від якої Учасник не може відступати, а саме: прибрано вираз «при розрахунку ціни тендерної пропозиції учасник включає всі витрати», вираз «календарні дні» змінено, вираз «роки» змінено.
5. не надано копію протоколу засновника. Надана лише копія наказу на призначення керівника.
Розгорнути
Згорнути
2. у довідці за вих. № 09 від 27 серпня 2018 року не зазначено відповідно до якого нормативного документа чинного законодавства надається інформація щодо здійснення ним діяльності з печаткою;
3. у довідці про підприємство (вих.№ 21 від 27.08.2018р.) система оподаткування зазначена не вірно (повинно бути – на загальних умовах або спрощена система оподаткування та Додатково зазначається інформація до якої групи платників єдиного податку відноситься учасник та відсоткову ставку єдиного податку); не зазначено телефон для контактів керівника;
4. учасником не дотримано форми тендерної пропозиції визначеної замовником як такої від якої Учасник не може відступати, а саме: прибрано вираз «при розрахунку ціни тендерної пропозиції учасник включає всі витрати», вираз «календарні дні» змінено, вираз «роки» змінено.
5. не надано копію протоколу засновника. Надана лише копія наказу на призначення керівника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2018 14:11
Розглянувши дану скаргу, тендерний комітет вирішив скаргу, залишити без задоволення, оскільки вимоги скаржника є необґрунтованими та безпідставними. Учасником-переможцем, належним чином, надано всі документи зазначені в тендерній документації. Вирішили, рішення тендерного комітету щодо закупівлі: Реконструкція суміщеної покрівлі на шатрову двоповерхового навчального корпусу Човно-Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Зіньківської районної ради Полтавської області (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) залишити без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП "ЯСЕНЬ БУД" |
2 414 880,00
UAH з ПДВ
|
2 414 880,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 690 416 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОБУД І К" |
2 410 906,48
UAH з ПДВ
|
2 410 906,48
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 1 776 457.41 | Документи |
ТОВ Міг Буд |
2 400 000,76
UAH з ПДВ
|
2 397 575,76
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 1 864 781.15 | Документи |
ПП ЕЛЕВАТОРГАЗБУД |
2 421 091,00
UAH з ПДВ
|
2 421 091,00
UAH з ПДВ
|
1 | 2 421 091 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЯСЕНЬ БУД" #38342367 |
Переможець |
2 414 880,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2018 14:19
|
341 (1).pdf | зміни до договору |
19 вересня 2018 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2018 08:22
|
341.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2018 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2018 16:45
|
Договір № 341 | укладений |
11 вересня 2018 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 341 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 341 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |