Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зовнішні та внутрішні блоки кондиціювання повітря зі встановленням
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2018-08-09-002615-b ● 55562b075e9441518f72006d34edb5d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 34691374 |
Вебсайт: | http://justicekyiv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м.Київ , ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Ірина Гладка +380679707678 dogovir_kiev@ki.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2018 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2018 13:04 |
Очікувана вартість: | 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами Замовника (16 адрес), м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 штука
Зовнішні та внутрішні блоки кондиціювання повітря зі встановленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, м. Київ, провулок Музейний, 2 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 вересня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2018 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2018 18:02 |
ОГОЛОШЕННЯ блоки конд. повітря 2- 2018.docx | |
09 серпня 2018 18:02 |
ПРОТОКОЛ 214 затверд. ТД зовніш.та внутріш. блоки конд.повітря 2018.docx | |
09 серпня 2018 18:02 |
ПРОТОКОЛ 211 вибору зовн.та внутр. блоки конд. повітря 2018.docx | |
09 серпня 2018 18:02 |
Проект Договору Додаток № 4 до Документації.docx | |
09 серпня 2018 18:02 |
Документація зовніш.та внутріш. блоки конд.повітря 2 - 2018.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 10 серпня 2018 15:06
Дата відповіді: 10 серпня 2018 15:55
Для розрахунку вартості монтажних робіт вкажіть наступне:
- орієнтовну довжину фреонопроводів між внутрішнім та зовнішнім блоками
- умови монтажу (чи потрібно залучати автовишку)
Відповідь: Доброго дня. Автовишку залучати не потрібно. Максимальна довжина магістралі складає 15 м, згідно Додатку ДОДАТКУ № 3 до тендерної Документації. Будь ласка зверніть увагу на Додаток № 3 до тендерної Документації, в яких чітко визначені параметри.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-09-002615-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:36253988
Дата подання: 05 вересня 2018 10:47
Безпідставне відхилення
Пропозиція ТОВ "Приватенерго" відхилена з причини, що Учасник зазначив інший предмет закупівлі та не зазначив рекомендовану площу кімнати. По-перше - ні Учасник ні Замовник не може вигадувати назву Товару самостійно, ця інформація надається офіційними імпортером кондиціонерів і не підлягає зміні, як цього бажає Замовник, та не як не впливає на якість чи технічні параметри предмета закупівлі , по-друге - запропоноване обладнання цілком і повністю відповідає вказаним у технічним вимогам документації не зважаючи на те, що назва обладнання не містить площу кімнати, по -третє - згідно Закону не має такої підстави до відхилення, як не відповідність назви.
Наступною підставою для відхилення став ПІДПИСАНИЙ, але не заповнений проект договору Замовника, але у тендерній документації не має такої вимоги! В Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що одним із завантажених файлів повинен бути підписаний проект Договору про закупівлю (Додаток № 4 до документації), як надано Учасником ТОВ "Приватенерго". Про те, що проект договору повинен бути заповнений інформації не має.
Також запропонована ціна, як єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій, запропонована нами, відрізняється від ціни Учасника ТОВ "Сервіс 24" на 127044,00 грн. у менший бік, що є суттєвою економією бюджетних коштів!
Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції не правомірним та наполягаємо на перегляді причин відхилення та скасування Вашого рішення про дискваліфікацію!
У разі відхилення нашої скарги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності причин відхилення нашої пропозиції!
Розгорнути
Згорнути
Наступною підставою для відхилення став ПІДПИСАНИЙ, але не заповнений проект договору Замовника, але у тендерній документації не має такої вимоги! В Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що одним із завантажених файлів повинен бути підписаний проект Договору про закупівлю (Додаток № 4 до документації), як надано Учасником ТОВ "Приватенерго". Про те, що проект договору повинен бути заповнений інформації не має.
Також запропонована ціна, як єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій, запропонована нами, відрізняється від ціни Учасника ТОВ "Сервіс 24" на 127044,00 грн. у менший бік, що є суттєвою економією бюджетних коштів!
Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції не правомірним та наполягаємо на перегляді причин відхилення та скасування Вашого рішення про дискваліфікацію!
У разі відхилення нашої скарги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності причин відхилення нашої пропозиції!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2018 09:26
Згідно Порядку визначення предмету закупівлі, який регламентується Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Замовником в Додатку № 2 та в Додатку № 3 до тендерної Документації чітко визначений предмет закупівлі, а також зазначено вимогу вказати рекомендовану площу кімнати, що є обов’язковим та важливим технічним параметром даного обладнання.
Відповідно до Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких Учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах.
Відповідно до п. п. 2 п. 2 ст. 22 Закону тендерна Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі).
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник має право подати пропозицію, яка повинна відповідати вимогам, зазначених Замовником у тендерній Документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону Учасники мають право звернутись до Замовника щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї. В період прийому пропозицій (з 09.08.2018 до 27.08.2018) жоден Учасник не звертався до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної Документації та внесення змін до неї, а саме щодо предмету закупівлі та рекомендованої площі кімнати.
Технічні та кількісні характеристики товару, які пропонують Учасники, мають повністю відповідати характеристикам, що зазначені Замовником у Додатку № 3 та Додатку № 2 до тендерної Документації.
Відповідно ч. 1, ч. 4 та ч. 6 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній Документації. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної Документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Замовник в тендерній Документації чітко визначив предмет закупівлі, а саме: Зовнішні та внутрішні блоки кондиціювання повітря зі встановленням, Учасник ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» подав пропозицію, в якій зазначив предмет закупівлі - Зовнішні та внутрішні блоки кондиціонера, але проект договору, (хоча і не заповнений в частині реквізитів та ПІБ підпсанта), підписав на предмет закупівлі - зовнішні та внутрішні блоки кондиціювання повітря зі встановленням, як зазначено у Замовника в тендерній Документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Змовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної Документації.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог Закону та тендерної Документації, керуючись принципами недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відсутні підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» (протоколи засідання тендерного комітету від 04.09.2018 № 231 та № 232).
Відповідно до Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких Учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах.
Відповідно до п. п. 2 п. 2 ст. 22 Закону тендерна Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі).
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник має право подати пропозицію, яка повинна відповідати вимогам, зазначених Замовником у тендерній Документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону Учасники мають право звернутись до Замовника щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї. В період прийому пропозицій (з 09.08.2018 до 27.08.2018) жоден Учасник не звертався до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної Документації та внесення змін до неї, а саме щодо предмету закупівлі та рекомендованої площі кімнати.
Технічні та кількісні характеристики товару, які пропонують Учасники, мають повністю відповідати характеристикам, що зазначені Замовником у Додатку № 3 та Додатку № 2 до тендерної Документації.
Відповідно ч. 1, ч. 4 та ч. 6 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній Документації. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної Документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Замовник в тендерній Документації чітко визначив предмет закупівлі, а саме: Зовнішні та внутрішні блоки кондиціювання повітря зі встановленням, Учасник ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» подав пропозицію, в якій зазначив предмет закупівлі - Зовнішні та внутрішні блоки кондиціонера, але проект договору, (хоча і не заповнений в частині реквізитів та ПІБ підпсанта), підписав на предмет закупівлі - зовнішні та внутрішні блоки кондиціювання повітря зі встановленням, як зазначено у Замовника в тендерній Документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Змовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної Документації.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог Закону та тендерної Документації, керуючись принципами недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відсутні підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» (протоколи засідання тендерного комітету від 04.09.2018 № 231 та № 232).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-09-002615-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:36253988
Дата подання: 05 вересня 2018 10:48
Дата подання: 05 вересня 2018 10:48
Неправомірне відхилення
Пропозиція ТОВ "Приватенерго" відхилена з причини, що Учасник зазначив інший предмет закупівлі та не зазначив рекомендовану площу кімнати. По-перше - ні Учасник ні Замовник не може вигадувати назву Товару самостійно, ця інформація надається офіційними імпортером кондиціонерів і не підлягає зміні, як цього бажає Замовник, та не як не впливає на якість чи технічні параметри предмета закупівлі , по-друге - запропоноване обладнання цілком і повністю відповідає вказаним у технічним вимогам документації не зважаючи на те, що назва обладнання не містить площу кімнати, по -третє - згідно Закону не має такої підстави до відхилення, як не відповідність назви.
Наступною підставою для відхилення став ПІДПИСАНИЙ, але не заповнений проект договору Замовника, але у тендерній документації не має такої вимоги! В Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано, що одним із завантажених файлів повинен бути підписаний проект Договору про закупівлю (Додаток № 4 до документації), як надано Учасником ТОВ "Приватенерго". Про те, що проект договору повинен бути заповнений інформації не має.
Також запропонована ціна, як єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій, запропонована нами, відрізняється від ціни Учасника ТОВ "Сервіс 24" на 127044,00 грн. у менший бік, що є суттєвою економією бюджетних коштів!
Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції не правомірним та наполягаємо на перегляді причин відхилення та скасування Вашого рішення про дискваліфікацію!
У разі відхилення нашої скарги, будемо змушені звернутися до антимонопольного коммітету для розгляду дій Замовника, щодо законності причин відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 07.09.2018 № 9196.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2018 17:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО |
576 300,00
UAH з ПДВ
|
549 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОДАР ПЛЮС" |
597 638,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ" |
677 046,00
UAH з ПДВ
|
660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС 24" |
690 358,00
UAH з ПДВ
|
677 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" |
701 522,58
UAH з ПДВ
|
701 522,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО #36253988 |
Відхилено |
549 996,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2018 18:21
|
ТОВ "ТЕХНОДАР ПЛЮС" #37715539 |
Відхилено |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2018 18:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ" #41952219 |
Відхилено |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2018 18:24
|
ТОВ "СЕРВІС 24" #39867638 |
Переможець |
677 040,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2018 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2018 17:27
|
Договір 335-09-18-Т.PDF | укладений |
17 вересня 2018 17:26
|