Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі під розміщення дошкільного навчального закладу с.Лисківка, вул. Центральна,22а, Царичанського району Дніпропетровської області.» Коригування»
Очікувана вартість
3 017 736,88 UAH
UA-2018-08-09-002492-b 69d962f62c1141338066a3d164471cf5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Демченко

+380569032753 tsarichanka.rada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41050131
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Царичанка, Вул. 14 Гвардійської дивізії, 10
Контактна особа: Наталія Демченко
+380569032753
tsarichanka.rada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується замовником у необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті , але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 13:01
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі під розміщення дошкільного навчального закладу с.Лисківка, вул. Центральна,22а, Царичанського району Дніпропетровської області.» Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, Царичанка, 14 Гвардійської Дивізії,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

10 серпня 2018 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 08:37
протокол комітету.pdf
10 серпня 2018 08:37
інформація про застосування.pdf
10 серпня 2018 08:37
обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНАЦЕНТР"
#39107995
Переможець 3 017 736,88
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 13:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНАЦЕНТР"
#39107995
3 017 736,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 09:46
ДУ№7.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 09:45
договірна ціна 2018-2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 09:45
договірна ціна 2018.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 09:45
договірна ціна 2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 09:30
ДУ №6.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 09:29
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 14:07
ДУ №5 с.Лисківка.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 14:06
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 16:11
scaned_document-15-06-18.pdf зміни до договору
20 березня 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 15:44
договірна ціна.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 15:42
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 15:42
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 13:52
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 13:50
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 13:35
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 13:34
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 13:29
договір.pdf укладений
21 серпня 2018 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведенння до відповідності назви об"єкту, згідно розпорядження КМУ від 13 червня 2018 року №423-р
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1. В зв"язку з обмеженням бюджетних асигнувань, договірна ціна на момент підписання договору складає 635442,76 грн. у т.ч. ПДВ 105907,13 грн. ; п.3.5. Попередня оплата становить - 190632,83 грн. у т.ч. ПДВ 31772,14 грн. Продовження дії договору №01 від 21.08.2018р. з 21.08.2018р. по 31.12.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна складу робіт Договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з обмеженням бюджетних асигнувань Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1.Договірна ціна на момент підписання договору складає 2 331 843,99 грн. (два мільйони триста тридцять одна тисяча вісімсот сорок три гривні 99 копійок), у тому числі ПДВ – 388 640,67 грн. (триста вісімдесят вісім тисяч шістсот сорок гривень 67 копійок). 2. Пункт 3.5 Договору виключити. 3. Внести відповідні зміни в Календарний графік виконання робіт (додаток №1) 4. Сторони дійшли згоди пролонгувати дію Договору на виконання будівельних робіт № 01 від 21.08.2018 р. до 31.12.2020 р. 5. Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг фінансування у 2019 році складає 2382294,12 грн. у тому числі ПДВ 397049,02 грн. Внести відповідні зміни в Календарний план виконання робіт (Додаток 1)
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний план робіт викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі зменшенням об'ємів робіт Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 16760,77 грн. з ПДВ. Ціна Договору складає 3000976,11 грн. з ПДВ (фінансування у 2018 році - 635442,76 грн. з ПДВ; фінансування у 2019 році - 2365533,35 грн. з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 000 976,11
UAH (в тому числі ПДВ 500 162,69 UAH)