Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла для актової зали школи мистецтв
Очікувана вартість
215 680,00 UAH
UA-2018-08-09-001893-b 69a591f492cb4e8993ea53d8aed5d030
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Костюк

+380465721170 kor.osvita_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41086985
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 6
Контактна особа: Валентина Костюк
+380465721170
kor.osvita_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2018 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 13:43
Очікувана вартість: 215 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 078,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

(Крісло для актового залу секційне, м’яке, шкірзамінник 3-місне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 штука
Крісла для актової зали школи мистецтв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, Зарічна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 15:27
зміни крісла актовий зал.docx
14 серпня 2018 15:27
ДОДАТОК 4 до дкт.docx
14 серпня 2018 15:27
ДКТ (1).doc
10 серпня 2018 10:58
Додаток 3 проект договору.docx
10 серпня 2018 10:58
Додаток 2 тех характер..docx
10 серпня 2018 10:58
Додаток 1 Форма пропозиці.docx
15 серпня 2018 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 15:27
зміни крісла актовий зал.docx
14 серпня 2018 15:27
ДОДАТОК 4 до дкт.docx
14 серпня 2018 15:27
ДКТ (1).doc
10 серпня 2018 10:58
ДКТ (1).doc
10 серпня 2018 10:58
Додаток 3 проект договору.docx
10 серпня 2018 10:58
Додаток 2 тех характер..docx
10 серпня 2018 10:58
Додаток 1 Форма пропозиці.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-09-001893-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
Дата подання: 13 серпня 2018 16:01
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства України
Відповідно до пункту 3.5.2. для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи: Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2016-2017 році), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2–х), разом з копіями видаткових накладних, що вказані в довідці та не менше 1 позитивного відгуку від Замовника.
По-перше, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та коректно вказати «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням аналогічного договору, найменування організації (замовника), його адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, суму договору та стану виконання), разом із копією такого аналогічного договору, разом з копією(ми) видаткової(их) накладної(их), що вказаний у довідці та позитивний відгук від Замовника» відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко прописані кваліфікаційні критерії, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто ОДНОГО.
По-друге, з метою уникнення порушень вимог, передбачених у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принципів здійснення закупівель – добросовісної конкуренція серед учасників та недискримінації учасників, вимагаємо видалити уточнення про те, що аналогічний договір повинен бути укладений в 2016-2017 році.
Додатково звертаємо увагу, що частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі всього вищевикладеного та відповідно до вимог чинного законодавства України вимагаємо внести відповідні зміни до даної тендерної документації.
Крім цього, внесіть уточнення щодо вимог статті 17 Закону для учасника-переможця, а саме:
- згідно пункту 3.5.6. Учасник - переможець торгів… повинен подати замовнику документи, …, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону;
- згідно пункту 3.5.7. Учасник – переможець процедури закупів не надає документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- згідно пункту 5.2.2. з метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір;
- згідно пункту 6.2.3. …або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону у строки, та у формі, що встановлені цією тендерною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника…
Визначте, по яким саме пунктам частини 1 статті 17 Закону Вам необхідно обов’язково надавати відомості, а по яким надавати не потрібно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2018 16:23
В документацію внесено зміни

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-09-001893-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2869611587
Дата подання: 04 вересня 2018 15:35
Вимога щодо дискваліфікації
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Пономаренко Тетяні Володимирівні (далі – ФОП Пономаренко Т.В.) стало відомо, що тендерну пропозицію Учасника торгів – Фізичної особи – підприємця Костенко Олександри Вікторівни (код 2989811840; 61045, Харківська обл., м. Харків, вул. Очаківська, буд. 5, кв. 1-А, тел.: (050) 601-93-00) автоматично електронною системою закупівель та на підставі ФОРМИ ПОВІДОМЛЕННЯ* про намір укласти договір № б/н від 03.09.2018 року та ПРОТОКОЛУ Засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради № б/н від 03.09.2018р. було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною та затвердили повідомлення про намір укласти договір щодо участі у відкритих торгах на закупівлю за предметом: Крісла для актової зали школи мистецтв (39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), а саме Крісла для актової зали школи мистецтв (Крісло для актового залу секційне, м’яке, шкірзамінник, 3-місне) Секцій – 69 шт. (стільців 207 місць). Ознайомившись з вищевказаним протоколом та документами, що були надані Учасником – ФОП Костенко О.В. до даного тендеру, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) – закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення № 9156.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2018 17:27

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

06 вересня 2018 17:27
рішення № 9156.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОСТЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА" 169 947,00
UAH з ПДВ
148 936,50
UAH з ПДВ
Документи
ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 199 134,00
UAH з ПДВ
149 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 194 571,72
UAH з ПДВ
169 731,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 214 886,70
UAH з ПДВ
214 886,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 14:34
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:32
Пакет документів.pdf

Публічні документи

17 вересня 2018 09:14
Електронний підпис
17 вересня 2018 09:13
Довідка ДФС (1).pdf
17 вересня 2018 09:07
Електронний підпис
17 вересня 2018 09:05
Довідка ДФС.pdf
17 вересня 2018 09:05
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2018 10:05
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:23
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:19
9. Інші документи.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 16:36
Лист-відгук Ромни.pdf
23 серпня 2018 16:36
Договір Ромни.pdf
23 серпня 2018 16:36
Договір №193 від 16.03.2018.pdf
23 серпня 2018 16:36
Видаткові.PDF
23 серпня 2018 16:36
Форма 4-ОПП.pdf
23 серпня 2018 16:36
Справка з юстиції.jpg
23 серпня 2018 16:36
Право підпису.pdf
23 серпня 2018 16:36
Паспорт Печений В.Б..pdf
23 серпня 2018 16:36
МВД 31.07.2018.jpg
23 серпня 2018 16:36
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
23 серпня 2018 16:36
Довідка з банку 02.08.18.pdf
23 серпня 2018 16:36
гигиена.pdf
23 серпня 2018 16:36
Гарантійний лист.pdf
23 серпня 2018 16:36
Витяг з реестр. ПДВ.PDF
23 серпня 2018 16:36
Витяг з ЄДР 01.08.2018.pdf
23 серпня 2018 16:36
Виписка з ЄДР.pdf
23 серпня 2018 16:36
Види діяльності.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 10:08
Електронний підпис
23 серпня 2018 10:02
Інші документи.pdf
23 серпня 2018 10:02
Гарантійні листи.pdf
23 серпня 2018 10:02
Довідка ст.17.pdf
23 серпня 2018 10:02
Проект договора.pdf
23 серпня 2018 10:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОСТЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА"

ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОСТЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА"
#2989811840
Рішення скасоване 148 936,50
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 09:09
ФОП "КОСТЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА"
#2989811840
Відхилено 148 936,50
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 10:37
ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2869611587
Переможець 149 040,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2018 15:29

Документи

03 вересня 2018 11:16
Електронний підпис

Документи

10 вересня 2018 10:37
Електронний підпис
10 вересня 2018 10:35
Протокол від 10.09.18.pdf
07 вересня 2018 09:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2018 15:29
Електронний підпис
14 вересня 2018 15:21
Untitled.FR12.pdf
10 вересня 2018 10:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2869611587
149 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2018 15:29
Електронний підпис
14 вересня 2018 15:21
Untitled.FR12.pdf
10 вересня 2018 10:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 16:08
485.pdf укладений
28 вересня 2018 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 149 040,00
UAH з ПДВ