Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи для пасажирів
Очікувана вартість
438 600,00 UAH
UA-2018-08-09-001457-b ● 24dbfaedd5114b819b575a5ce5a8953a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Сергийчук Оксана Викторовна (044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2018 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2018 12:54 |
Очікувана вартість: | 438 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 шт
Столи для пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2018 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2018 15:27 |
Перелік Змін_від 22.08.2018.docx | |
22 серпня 2018 15:27 |
Тендерна документація_ред.02.doc |
22 серпня 2018 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 серпня 2018 15:27 |
Перелік Змін_від 22.08.2018.docx
|
|||
22 серпня 2018 15:27 |
Тендерна документація_ред.02.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 15 серпня 2018 17:59
Дата відповіді: 22 серпня 2018 15:29
Яка повинна бути товщина столешень всіх?
Відповідь: Замовником внесено зміни від 22.08.2018 № 15-10-186 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02).
Оплата
Дата подання: 25 серпня 2018 22:43
Дата відповіді: 29 серпня 2018 14:02
При оплаті ч/з 90 днів та таких валютних ризиках ви гадаєте, що знайдете Постачальника? Ваші аукціони не відбуваються один за одним. Це зроблено навмисно? Щоб потім заключити договір з потрібним Вам Постачальником? Вибачте за такий тон запитання. Цікавий предмет закупівлі і могли б зробити гарний проект. Чи можливо б було (теоретично) подати тендерну пропозицію з умовамі 50% передплати і 50% через 20 днів після поставки і підписання Акту виконаних робіт і на таких умовах заключити Договір? Дякую якщо відповісте відверто, а не відпишітесь "Згідно умов тендерної документації передбачено.......
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 4.2.1 «Проект договору про закупівлю» Додатку 7 Тендерної документації від 22.08.2018 №15-03-454 (редакція 02) встановлені умови та строки оплати Товару, а саме протягом 90-та календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на фактично поставлений Товар.
Зазначені умови оплати викладені у відповідності до чинного законодавства України та з метою захисту інтересів Замовника.
Зазначені умови оплати викладені у відповідності до чинного законодавства України та з метою захисту інтересів Замовника.
Інформація про відміну
Дата відміни
12 вересня 2018 16:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі