Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення «Схеми санітарного очищення міста Авдіївка Донецької області»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-08-09-000601-c ● 9b94d76c2aa54c3b9d6d80f3b5529645
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА АВДІЇВКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40865843 |
Місцезнаходження: | 86065, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вул.Молодіжна, буд.7 |
Контактна особа: |
Панасенко Валерій Сергійович +380623633192 avd_oks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2018 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2018 15:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2018 15:12 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2018 11:22 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи з розроблення «Схеми санітарного очищення міста Авдіївка Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вулиця Молодіжна будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90500000-2 — Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2018 11:55 |
календарний план СО.docx |
09 серпня 2018 15:08 |
Технічне завдання.doc |
09 серпня 2018 15:08 |
Оголошення.doc |
09 серпня 2018 15:08 |
Календарний план.docx |
09 серпня 2018 15:08 |
Договір (проект).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до тендерної документації
Дата подання: 10 серпня 2018 14:01
Дата відповіді: 13 серпня 2018 11:56
1. Просимо уточнити інформацію про строк, протягом якого учасник-переможець після оприлюднення рішення про намір укласти договір повинен надати Замовнику в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника (оригінал не завіряється) документи. Оскільки з п. 5. оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель не зрозуміло, яка кількість днів для цього надається: чи 15 календаних днів, чи 15 робочих днів.
2. Просимо уточнити, в якому вигляді надавати Деталізований графік виконання робіт, передбаченийх предметом закупівлі, із зазначенням всіх етапів робіт, який вимагається в п. 8 Додатку 2 до оголошення.
3. Просимо уточнити за який саме звітний період (квартал, півріччя, рік) необхідно надати Копію позитивного балансу за останній звітний період, який вимагається п. 12 Додатку 2 до оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.1 – Учасник-переможець повинен надати завірені підписом та печаткою документи в строк 15 календарних днів.
п.2 – деталізований графік виконання робіт (зразок) додано до тендерної документації
п.3 – копія позитивного балансу повинна бути не менш ніж за останні півроку.
п.2 – деталізований графік виконання робіт (зразок) додано до тендерної документації
п.3 – копія позитивного балансу повинна бути не менш ніж за останні півроку.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 серпня 2018 12:45
Дата відповіді: 14 серпня 2018 11:51
Відповідно до п.12 Переліку документів, для підтвердження можливості виконання робіт, що мають бути надані у складі пропозиції учасник надає позитивний баланс. Що має надати ФОП, який відповідно до чинного законодавства не веде бухгалтерський облік та не подає фінансову звітність?
Відповідь: Фінансову звітність ФОП повинен вести відповідно до тієї групи, до якої він відноситься (1,2 або 3) і надати цю звітність у складі пропозиції для виконання робіт
Вихідні дані для розроблення Схеми
Дата подання: 15 серпня 2018 10:57
Дата відповіді: 16 серпня 2018 16:20
Вихідні дані для розроблення Схеми входять до додатків Схеми, про що зазначено у п.5.1.2. ДБН Б.2.2-6:2013 «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту». Склад вихідних даних, а значить і склад цього додатку, визначено у п. 4.7. ДБН Б.2.2-6:2013. Відповідно до п. 3 розділу II Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2017 р. №57 у разі якщо Розробник виступає замовником розроблення Схеми (далі - Замовник), її розроблення здійснюється суб’єктом господарювання, який має досвід роботи у сфері поводження з відходами (далі - Виконавець), на підставі договору за такими етапами:
1) прийняття Замовником рішення про розроблення Схеми;
2) складання Замовником завдання на розроблення Схеми згідно з ДБН Б.2.2-6:2013;
3) формування Замовником вихідних даних на розроблення Схеми згідно з ДБН Б.2.2-6:2013;
4) визначення Виконавця на конкурсних засадах та укладання з ним договору;
5) розроблення Виконавцем Схеми у складі текстових і графічних матеріалів згідно з ДБН Б.2.2-6:2013.
Тобто Порядок №57 визначає, що формування вихідних даних на розроблення Схеми здійснюється Замовником перед укладанням договору на розроблення Схеми. Склад вихідних даних визначено у п. 4.7. ДБН Б.2.2-6:2013. Чи підготовлені Замовником вихідні дані у повному обсязі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вихідні дані підготовлено в повному обсязі
Довідка про відсутність заборгованостей
Дата подання: 16 серпня 2018 13:38
Дата відповіді: 16 серпня 2018 15:44
Згідно п.13 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі учасник має надати "Довідку податкового органу про відсутність в Учасника заборгованостей перед бюджетом". Це має бути довідка в паперовому або електронному вигляді (отриману в електронній формі за он-лайн запитом за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника»)?
Відповідь: "Довідка податкового органу про відсутність в Учасника заборгованостей перед бюджетом" повинна бути в паперовому вигляді та сканкопія додана до документації пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Кураса Сергій Миколайович" |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кураса Сергій Миколайович" #2370808752 |
Рішення скасоване |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 10:08
|
ФОП "Кураса Сергій Миколайович" #2370808752 |
Відхилено |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 10:10
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Рішення скасоване |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 09:45
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Відхилено |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 09:46
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій