Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

видалення аварійних та сухостійних дерев, санітарної обрізки та омолодження дерев в парку "Перемоги" в м.Ірпінь
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2018-08-09-000071-b 99e28e682b7749979de910ee17e1e3d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Калита

+380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа: Ольга Калита
+380459757552
viddiljkgirpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
видалення аварійних та сухостійних дерев, санітарної обрізки та омолодження дерев в парку "Перемоги" в м.Ірпінь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, Ірпінь , теріторія парку Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2018  —  08 жовтня 2018
ДК 021:2015: 77211500-7 — Послуги з догляду за деревами

Тендерна документація

09 серпня 2018 09:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000067 ● 1049e1b4021c46199c2635e8228b596a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019 18:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.01.2019 № 21

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ





Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 30.01.2019 № 21


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-08-09-000071-b 09.08.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 16:33:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з видалення аварійних та сухостійних дерев, санітарної обрізки та омолодження дерев в парку «Перемоги» в м. Ірпінь (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-08-09-000071-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для укладання договору від 08.08.2018 № 544 на закупівлю послуг з видалення аварійних та сухостійних дерев, санітарної обрізки та омолодження дерев в парку «Перемоги» в м. Ірпінь (код ДК 021:2015: 7211500-7 – «Послуги з догляду за деревами») без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що Виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області у період січень-липень 2018 року вже здійснив закупівлю послуг, за показником четвертої цифри зазначеного коду
ДК 021:2015, на суму 1 297 926,00 гривні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-06 14:24:59

пояснення

Обсяги та конкретні види робіт (послуг) щодо видалення аварійних, сухостійних дерев визначаються за заявами громадян, зверненнями юридичних осіб, та не є таким видом робіт (послуг), які можна спланувати. Рішенням сесії Ірпінської міської ради «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг територіальної громади м. Ірпінь у 2018 році»
КП «Ірпіньзеленбуд» визначено виконавцями житлово-комунальних послуг територіальної громади м. Ірпінь у 2018 році з утримання зелених насаджень міста. Відповідно до статуту КП «Ірпіньзеленбуд» здійснює контроль за утриманням і відтворенням зелених насаджень на всій території міста незалежно від їх відомчої належності та форми власності. Відповідно до поданих юридичними та фізичними особами заявок рішенням виконавчого комітету Ірпінської міської ради приймається рішення щодо надання дозволу КП «Ірпіньзеленбуд» на видалення аварійних, сухостійних дерев, санітарну обрізку та кронування зелених насаджень.
По факту проведених робіт за різними об’єктами благоустрою та на підставі прийнятих вищезазначених рішень виконавчого комітету Ірпінської міської ради на чергових сесіях міської ради приймаються рішення про виділення бюджетних коштів на відшкодування видатків на проведення робіт з урахуванням реальних можливостей бюджету.
Таким чином зміни до річного плану закупівель та додатку до нього проводяться на підставі вищезазначених рішень, з урахуванням поданих заявок, наданих кошторисів за окремими об’єктами проведення робіт, при цьому вартість робіт за кожним об’єктом є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Додатки 36 арк.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу проведених згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 закупівель за кодами закупівель 77211400-6 та 77313000-7 (в частині визначення предмету закупівлі за четвертим знаком та обрання процедури закупівлі) тендерний комітет виконавчого комітету Ірпінської міської ради повідомляє, що за укладеними договорами на виконання робіт (послуги) з озеленення території та видалення аварійних та сухостійних дерев, санітарної обрізки та омолодження дерев в м. Ірпінь (за всіма об’єктами благоустрою) роботи виконанні в повному обсязі та оплачені, саме тому механізм усунення зазначених у висновку порушень відсутній. Виконання робіт (послуги) з озеленення території та видалення аварійних та сухостійних дерев, санітарної обрізки та омолодження дерев в м. Ірпінь підтверджується актами виконаних робіт. Претензій щодо виконання за взятими сторонами (контрагентами) договірними зобов’язання жодна із сторін не має. З метою недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом було проведено додаткове засідання де детально вивчено висновки Державної аудиторської служби України. У подальшому, при плануванні закупівель, буде забезпечено дотримання вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-02-22 14:11:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-05-11-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2019 № 127

Київ




Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 13 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-03-26-000702-b, UA-2018-04-26-001944-a, UA-2018-05-29-000105-a, UA-2018-06-13-002646-а, UA-2018-07-10-000144-а, UA-2018-07-10-001391-а, UA-2018-08-09-000071-b, UA-2018-09-27-000679-c, UA-2018-10-04-001895-c, UA-2018-10-29-001674-c, UA-2018-11-08-001403-c, UA-2018-11-12-001543-a та UA-2018-12-06-001529-c, здійснених виконавчим комітетом Ірпінської міської ради.

2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:

МИХАЙЛОВ Олександр Юрійович
– начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);

ШЕРДІЦ
Тетяна
Петрівна – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

2019-05-11 12:43:00


Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНЬЗЕЛЕНБУД" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#37548073
Переможець 199 235,48
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 09:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
544.pdf укладений
09 серпня 2018 09:07