код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
21 600,00 UAH
UA-2018-08-09-000067-a 395912e206694846a6fcce34128771a5
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження замовника: 49115, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа замовника: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2018 15:03
Очікувана вартість: 21 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 серпня 2018 15:50
ogoloshennya_БФП.doc
14 серпня 2018 15:50
ogoloshennya_БФП.doc
10 серпня 2018 11:13
ogoloshennya_БФП.doc
09 серпня 2018 08:54
ogoloshennya_БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 10 серпня 2018 07:29
Дата відповіді: 10 серпня 2018 11:12
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги або еквіваленти товару, що є предметом закупівлі до розгляду допускатися не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-09-000067-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Старий Олексiй Дмитрович", Код ЄДРПОУ:3091107614
Дата подання: 27 серпня 2018 12:14
Дешеві принтера за дорогою ціною!
Я , ФОП Старий Олексiй Дмитрович,приймав участь Комунальний заклад "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у аукціоні Canon i-SENSYS MF3010 .Ви запросили модель з певними характеристиками,а саме-стартовий картридж в комплекті ,а USB кабель додатково,так як він не входить до комплекту. Я Вам запропонував саме ту модель, яка відповідає вашим вимогам по технічним характеристикам. В свою чергу ви купуєте низькоякісні принтери за дорогою ціною і окремо картриджі, які повині входити до комплекту. Середня ціна принтера з картриджем Samsung SL-M2070 в Україні складає 3500,00 грн., таким чином ціна трьох шт.-10500,00 грн. А ви бажаєте купити по ціні 19671,00 грн. и окремо катриджи. Таким оброзом це є не ефективне використання бюджетних коштів і ви переплачуєте 8500 грн. що є корупція. Також було змінено цінову пропозицію ,а такі дії неприпустимі. Прошу повернути мене на кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2018 11:55
Шановний учаснику - ФОП Старий Олексiй Дмитрович, на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно п.3.2. "ІНФОРМАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних торгів", "Детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару" містив напис: "багатофункціональний пристрій - 3 одиниці Canon i-SENSYS MF3010 або еквівалент з більш високими технічними параметрами", тобто Замовником розглядалась цінова пропозиція, визнана електронною системою найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. При цьому при обранні переможця Замовник керується принципами економії бюджетних коштів. Цінова пропозиція переможця - ФОП Синюченко Артем Михайлович за результатами аукціону складала 19671,00 грн., так і уточнена пропозиція складає 19671,00 грн., окремо зазначена ціна на картриджі та на БФП з урахуванням положень Податкового кодексу України пп.14.1.138 п.14.1 ст.14. Тому, вважаємо вимогу такою, що є недійсною.

Документи подані скаржником

27 серпня 2018 12:14
ФОП Старий Вимога..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 19 671,00
UAH з ПДВ
19 671,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" 21 600,00
UAH з ПДВ
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2018 18:22
ВИТЯГ з ЄДР 22 серпня 2018.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 17:39
ФОП Старий лист згода..docx
17 серпня 2018 17:39
старый уставные док.zip
17 серпня 2018 17:39
док.ин.pdf
17 серпня 2018 17:39
вытяг ФОП.zip
17 серпня 2018 17:39
един. нал..jpg
17 серпня 2018 17:39
ФОП Старий пропоз..docx

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Переможець 19 671,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 10:40

Документи

23 серпня 2018 10:40
Протокол 119.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23.08.2018 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
19 671,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2018 10:40
Протокол 119.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір 0124.pdf укладений
11 вересня 2018 09:49
договір принтери.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з помилкою (Постачальником невірно було вказано назву закладу)
Номер договору про закупівлю: 0124
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку