Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та встановлення із заміною вікон та дверей Орадівської школи І-ІІІ ступенів, Христинівського району, Черкаської області
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2018-08-09-000050-a 3a67f51f308647018e74dc7bb06e23d9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Марченко

+380680508633
+380972078882
xrrvo@ck.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Христинівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38925709
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Соборна, 47
Контактна особа: Людмила Марченко
+380680508633,+380972078882
xrrvo@ck.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2018 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 17 серпня 2018 14:27
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Придбання та встановлення із заміною вікон та дверей Орадівської школи І-ІІІ ступенів, Христинівського району, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20034, Україна, Черкаська область, с.Орадівка, Першотравнева, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2018
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2018 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 08:42
Проект договору.doc
09 серпня 2018 08:42
оголошення вікна.doc
09 серпня 2018 08:42
додаток ескізи конструкцій.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сроки поставки та документи
Дата подання: 09 серпня 2018 10:53
Дата відповіді: 09 серпня 2018 11:22
Які сроки поставки товару? Це буде договір надання послуг чи купівля продаж? Якщо надання послуг з монтажу конструкцій, то видатків накладна не надається, а надається кошторисна документація та акти виконаних робіт.
Відповідь: Сроки поставки товару надання послуг до 30.08.2018 р. Договір купівля продаж. Придбання та встановлення із заміною вікон та дверей
зєднувальні профілі
Дата подання: 11 серпня 2018 17:40
Дата відповіді: 13 серпня 2018 12:47
в тендерній документації відсутні схеми тамбурів, вітражів, не зазначено де саме та під яким кутом необхідно зєднувати віконні та дверних рам? надайте схему, вид в проекції зверху, та в бокових проекціях. Про додаткові зєднуальні профілі, ребра жорсткості також не зазначено в дефектному акті.
Відповідь: Кут зєднування віконних та дверних рам 90 градусів. Дефектний акт до даної закупівлі відсутній

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-09-000050-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович, Код ЄДРПОУ:2669808917
Дата подання: 11 серпня 2018 18:21
Дискримінація учасників
Тендерному комітетові відділу освіти
Христинівської РДА

Вимога про усунення порушень чинного законодавства

Уважно ознайомившись з тендерною документацією, звертаю вашу увагу, що:
Згідно ст.. 1 закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель за державні кошти є недискримінація учасників.
Згідно ч. 3 статті 4 закону України «Про публічні закупівлі» вимагає: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Згідно ч 4. ст..22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч. 9 ст.. 18 закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження процедури закупівлі має право прийняти рішення, яким зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Тендерна документація рясніє доказами симпатії Замовника до певної профільної системи метало пластикових вікон та фурнітури певної торгової марки, а цього уподобання демонстратувати в письмовій формі посадовим особам не годиться, та й чинне законодавство цього не дозволяє.
Так, відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі учасник, крім інших документів, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), наступні документи:
Копія сертифікату відповідності на пристрої поворотні, відкидні та поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR
Копія сертифікату відповідності на блоки віконні та дверні балконні, блоки дверні внутрішні та зовнішні з полівінілхлорид них профілів торгових марок Steko (Болгарія), Steko (Україна)
В Україні існує декілька десятків заводів і сотні цехів, що виробляють металопластикові вікна з аналогічних профільних систем, сертифікованих в Україні, з десяток торгових марок виробників аналогічної віконної фурнітури також сертифікували свою продукцію в Україні.
Посадові особи відділу освіти Христинівської РДА замовляють вікна саме з профілю Steko, який переробляє в Україні лише завод Steko (Дніпропетровськ), та замовляють фурнітуру ТМ AXOR для того щоб усунути від участі в торгах інших учасників, яким не пощастило працювати з зазначеною фурнітурою та профільними системами.
Замовник, про яку економію державних коштів йдеться, якщо в торгах прийме участь один завідомо відомий учасник?
На підставі викладеного,
Просимо Замовника:
внести зміни в тендерну документацію, зазначивши, що технічні характеристики профілю, склопакетів, фурнітури можуть бути не гіршими, ніж вказано в технічних вимогах замовника, тобто аналогічними зазначеним торговим маркам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2018 09:26
відповідь на вимогу про усунення порушень умов закупівлі

Документи подані скаржником

Документи

13 серпня 2018 09:26
IMG_20180813_0001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2018 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 79 891,00
UAH з ПДВ
74 691,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ" 74 780,00
UAH з ПДВ
74 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДІДЕНКО МАРИНА ПАВЛІВНА" 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 23:13
114_sertifikat_plastolit.pdf
14 серпня 2018 23:13
102_Openteck pozharnyj.pdf
14 серпня 2018 23:13
23_ pasport greenline.pdf
14 серпня 2018 23:13
СЕС 8426 замки.pdf
14 серпня 2018 23:13
СЕС 8411 деталі.pdf
14 серпня 2018 23:13
Сертифікат Фурнітура.pdf
14 серпня 2018 23:13
167_steklo_gigiena.pdf
14 серпня 2018 23:13
148_armir_gigiena.pdf
14 серпня 2018 23:13
147_armir.pdf
14 серпня 2018 23:13
124_protokol_ispiyanie_gotovoe_izdelie.pdf
14 серпня 2018 23:13
106_brandirovanue_profil.pdf
14 серпня 2018 23:13
Гарантійний талон.pdf
14 серпня 2018 23:13
101_openteck__protocol.pdf
14 серпня 2018 23:13
100_gigiena_openteck_profil.pdf
14 серпня 2018 23:13
98_sert_sendvich.PDF
14 серпня 2018 23:13
18_iso9001.pdf
14 серпня 2018 23:13
33_sert_steklo_new.pdf
14 серпня 2018 23:13
26_sert_gotonoe_izdelie.pdf
14 серпня 2018 23:13
25_sertifikat_openteck.pdf
14 серпня 2018 23:13
Свидетельсто НДС.jpg
14 серпня 2018 23:13
Свидетельство дер.рег.jpg

Публічні документи

16 серпня 2018 10:47
Електронний підпис
16 серпня 2018 10:46
Пропозиція.pdf
16 серпня 2018 10:46
Сертифікати.rar
16 серпня 2018 10:46
Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2018 10:46
форма_відом_.pdf
16 серпня 2018 10:46
паспорт_.pdf
16 серпня 2018 10:46
Код.pdf
16 серпня 2018 10:46
Єдиний.pdf
16 серпня 2018 10:46
Довідка_про_відкр_рах.pdf
16 серпня 2018 10:46
Витяг.pdf
16 серпня 2018 10:46
Виписка.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 08:52
Електронний підпис
16 серпня 2018 08:50
реєстр документів.jpg
16 серпня 2018 08:50
проект договору.zip
16 серпня 2018 08:50
гарантії та довідки.zip
16 серпня 2018 08:50
цінова пропозиція.zip
16 серпня 2018 08:50
установчі документи.zip
16 серпня 2018 08:50
сертифікати.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

ФОП "КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"

ФОП "ДІДЕНКО МАРИНА ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Переможець 74 691,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 15:36

Документи

20 серпня 2018 15:36
Електронний підпис
20 серпня 2018 15:35
41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2018 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
74 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2018 15:36
Електронний підпис
20 серпня 2018 15:35
41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.PDF укладений
29 серпня 2018 15:59