Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50711000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель
Очікувана вартість
27 362,00 UAH
UA-2018-08-08-001883-b 6d3318259b0c4baca3f96edb4cebf9ab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Міхей Оксана Сергіївна

380445639949 ddbi@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дарницький дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188808
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60
Контактна особа: Міхей Оксана Сергіївна
380445639949
ddbi@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2018 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2018 17:30
Початок аукціону: 13 серпня 2018 13:32
Очікувана вартість: 27 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Загальні виміри та випробування електричних мереж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Загальні виміри та випробування електричних мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, місто Київ, Київ, Ялинкова 58/60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 09 серпня 2018 10:30
Дата відповіді: 09 серпня 2018 10:45
Шановний Замовник, згідно закону термін виконання (реєстрації) даної декларації становить 10 (десять) календарних днів, а Ви надали лише 2 (два) дні для всіх учасників - це говорить про те, що отримання такої декларації фізично не можливо в такий короткий термін, що призводить згідно закону до дискримінації, тому що дана декларація реєструється окремо під кожного Замовника та адресу на якій необхідно виконати роботи! Вимагаємо видалити даний пункт!!! P.S.Ця вимога буде присутня завжди, тому Замовнику краще все-таки її видалити, а не тупо битись в стіну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних умовах прописано " Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці або Дозвіл"
вимоги
Дата подання: 09 серпня 2018 10:54
Дата відповіді: 09 серпня 2018 15:47
Замовник вимагає "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці". Вважаємо, що ця вимога є неправомірною, адже така Декларація надається в ДП "Укрметртестстандарт", як один із документів для отримання Сертифікату визнання вимірювальних можливостей. А коли є такий сертифікат, то навіщо Декларація? Ця вимога повинна бути знята Замовником
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, якщо у Вас не має Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, яка реєструється в Головном управлінні Держпраці у Київській обл. ви маєте змогу надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Декларація
Дата подання: 09 серпня 2018 10:58
Дата відповіді: 09 серпня 2018 15:48
В технічних умовах прописано " Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці або Дозвіл". Запитання: Замовник взагалі бачив цю Декларацію? Ця вимога повинна біти знята, адже Підрядник буде виконувати роботи на території Замовника. Таким чином ця Декларація необхідна в першу чергу самому Замовнику.
Відповідь: Шановний Учасник, якщо у Вас не має Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, яка реєструється в Головном управлінні Держпраці у Київській обл. ви маєте змогу надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
вимоги
Дата подання: 09 серпня 2018 11:55
Дата відповіді: 09 серпня 2018 15:37
Замовник вимагає: ...витяг з протоколу перевірки знать фахівців, що пройшли навчання з ПТЕЕС, ПКЕЕ, ПУЄ, ПБЕЕС та про присвоєння V , ІV або ІІІ груп допуску з електробезпеки. Питання: на якій підставі Замовник вимагає навчання ПКЕЕ (якщо, правда, замовнику відомо, що це таке)?
Відповідь: Внесені зміни до умов закупівлі
вимоги
Дата подання: 09 серпня 2018 14:44
Дата відповіді: 09 серпня 2018 15:37
Замовник вимагає: ...витяг з протоколу перевірки знать фахівців, що пройшли навчання з ПТЕЕС, ПКЕЕ, ПУЄ, ПБЕЕС та про присвоєння V , ІV або ІІІ груп допуску з електробезпеки. Питання: на якій підставі Замовник вимагає навчання ПКЕЕ (якщо, правда, замовнику відомо, що це таке)? Ця вимога повинна бути знята!
Відповідь: Внесені зміни до умов закупівлі
вимоги
Дата подання: 09 серпня 2018 16:04
Дата відповіді: 09 серпня 2018 17:20
Вимога замовника: 1. Додаток №1 розрахунок вартості пропозиції на 1 аркуші в 1 примірнику ( При розрахунках договірної ціни, ресурсні елементні кошторисні норми на пусконалагоджувальні роботи не застосовувати, так як даний класифікатор ДК 021:2015 50711000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель являється не будівельними роботами, а послугами ). До відома Замовника наводимо Офіційні документи: А. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ з проведення державною контрольно-ревізійною службою ревізій використання коштів на будівництво «8.3. Пусконалагоджувальні роботи належать до інших підрядних робіт. Визначення вартості пусконалагоджувальних робіт регламентовано ДБН Д.1.1-1-2000 доповнення №1 [41]. Перевірка правильності визначення вартості здійснюється на підставі відповідним чином оформлених актів приймання виконаних підрядних робіт форми № КБ-2в». Акти форми № КБ-2в створюються за допомогою кошторисної програми АВК-5 або інших подібних програм. Розцінки в цих програмах універсальні. Б. ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Державного казначейства України від 29.04.2013 № 68 Методичні рекомендації щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов’язань та оплати рахунків Оплата послуг (крім комунальних) 2240 - договори, - рахунки****; - накладні; - акт звірки; - авансовий звіт; - акт приймання-передавання наданих послуг, акт виконаних робіт; - протокол договірної ціни; - кошторис на виконання робіт по поточному ремонту; - дефектний акт; - акт приймання виконаних підрядних робіт ф.КБ-2в, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3); В. МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ Л И С Т 09.03.2010 N 12/19-2-9-21-2368 «Про застосування типових форм первинних облікових документів у будівництві» Міністерство регіонального розвитку та будівництва розглянуло лист товариства щодо застосування типових форм первинних облікових документів у будівництві і повідомляє. Типові форми первинних облікових документів у будівництві "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (типова форма N КБ-2в)та "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати"(типова форма N КБ-3), затверджені наказом Мінрегіонбуду від 4 грудня 2009 року N 554, приведені у відповідність до вимог чинного законодавства. Зазначені типові форми підлягають обов'язковому застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємств, установ і організацій державної власності. Г. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013- п.3.2 Будівельні роботи: будівельні,монтажні,ремонтно-будівельні,реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи. П.3.18…Складається за примірною формою №КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що Замовник повинен дотримуватись вимог нормативної документації та зняти подібні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо нашу вимогу щодо розрахунку договірної ціни, без застосування ресурсних елементів кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи - обґрунтованою, так як даний класифікатор ДК 021:2015 50711000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель являється не будівельними роботами, а послугами.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" 15 000,00
UAH з ПДВ
3 797,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" 21 600,00
UAH з ПДВ
4 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕКО.ЮА 22 017,90
UAH з ПДВ
22 017,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 13:52
Розрахунок вартості.jpg
10 серпня 2018 13:51
Перелік документів.jpg
10 серпня 2018 13:51
Пропозиція.jpg
10 серпня 2018 13:51
Посвідчення протоколи.rar
10 серпня 2018 13:51
Київмедспецтранс.rar
10 серпня 2018 13:51
Довідка обладнання.jpg
10 серпня 2018 13:51
ПОВІРКА 31.07.2018.rar
10 серпня 2018 13:51
Наказ директор завір.jpg
10 серпня 2018 13:51
ПДВ завір.jpg
10 серпня 2018 13:51
Свідоцтво завір.jpg
10 серпня 2018 13:51
Статут завірн.rar

Публічні документи

09 серпня 2018 17:43
1 Пропозиція.pdf
09 серпня 2018 17:43
Перелік документів.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 16:27
документи.rar
10 серпня 2018 16:27
статут.pdf
10 серпня 2018 16:27
пропозиція_кошториси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРЕНЕРГО"

ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ"

ТОВ ЕНЕКО.ЮА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮРЕНЕРГО"
#36449100
Відхилено 3 797,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 16:31
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ"
#39090788
Відхилено 4 800,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 16:32
ТОВ ЕНЕКО.ЮА
#41046476
Переможець 22 017,90
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 16:35

Документи

14 серпня 2018 16:29
Рішення № 158.pdf

Документи

14 серпня 2018 16:31
Рішення № 159.pdf

Документи

14 серпня 2018 16:34
Рішення № 160.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕКО.ЮА
#41046476
22 017,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2018 16:34
Рішення № 160.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір підряду.pdf укладений
11 вересня 2018 11:38