Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Парти та стільці трансформери
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-08-08-001826-b 3444d3b41bc845e9b0ef41c74fdad8e7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 10 вересня 2018 13:18
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

16 комплектів: (Комплект № 1 у складі: парта одномісна - 30 шт.,
стілець – 30 шт.- 2 комплекта; Комплект № 2 у складі: парта одномісна - 30 шт., стілець – 30 шт.- 4 комплекта; Комплект № 3 у складі: парта одномісна - 30 шт., стілець – 30 шт.- 7 комплектів; Комплект № 4 у складі: парта одномісна - 30 шт., стілець – 30 шт.- 3 комплекта).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Парти та стільці трансформери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2018 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 17:01
ТД одномісні парти та стільці трансформери.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-08-001826-b.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Федьков Олексій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3062215216
Дата подання: 18 серпня 2018 14:02
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації.
До Антимонопольного комітету України 03680, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Парти та стільці трансформери), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-08-001826-b. Фізична особа – підприємець Федьков О.О. (Скаржник) не погоджується з рядом умов, встановлених Замовником у тендерній документації до зазначеної процедури закупівлі, вважає їх дискримінаційними та протиправними з підстав, викладених нижче. 1. Технічні параметри. Відповідно до умов, викладених у Розділі ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 2 ТД) При цьому, згідно з таблицею, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлено, зокрема, такі вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі: Комплекти № 1-2. габарити стола (ШхГхВ): 705x545x540-760 мм, Розмір стільця (ШхГхВ): 345x365x300-440 мм, Розмір наклону стола: від 0 до 6,5 градусів, рівень регулювання висоти столу від 540 мм до 760 мм., рівень регулювання висоти стільця від 300 до 440 мм. Тобто, замовником чітко та безальтернативно встановлені параметри ширини та глибини, яким має відповідати запропонований учасниками товар. Слід звернути увагу на те, що вказаним параметрам відповідає продукція лише одного виробника – NINGBO ERGOVIDA HEALTH TECHNOLOGY LTD, що підтверджується відповідною специфікацією, оприлюдненою на веб-сайті: http://www.ergovida.cn/product/ergonomic-for-kids/kids-study-desk-and-chair-set/kids-study-desk-and-chair/C301/index.html http://www.ergovida.cn/product/ergonomic-for-kids/kids-study-desk-and-chair-set/kids-study-desk-and-chair/C304/index.html У свою чергу, особи, які мають намір запропонувати продукцію, виготовлену іншими виробниками, в тому числі Скаржник, позбавлені можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі. Так, Скаржник планує запропонувати парти-трансформери, які мають такі параметри: Комплекти № 1-2. Розміри (ШхГхВ): Стіл 700 x 500 x 520-760 мм Стілець 380 х 370 х 300-440 мм Так, відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. При цьому, згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до позиції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, висловленої у листі № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Слід зазначити, що товар, який має намір запропонувати Скаржник для участі у даній процедурі закупівлі, незважаючи на незначні відмінності у габаритних розмірах, є не гіршим, ніж той, що вимагається Замовником, відповідає усім національним нормам і стандартам та не має обмежень для використання за призначенням у навчальному процесі. Враховуючи викладене, вважаємо, що габаритні розміри предмета закупівлі, встановлені Замовником у тендерній документації, неправомірно обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників даної процедури закупівлі. У зв’язку з цим, пропонуємо викласти відповідну умову таким чином: Ширина, мм Глибина, мм Висота (регульована), мм Комплекти № 1 і 2 Стіл від 700 до 705 від 500 до 545 мінімальна – 540 або менше максимальна – 760 або більше Стілець від 345 до 380 від 365 до 370 мінімальна – 300 або менше максимальна - 440 або більше 2. Підтвердження від виробника товару. Замовник в ТД зазначає: "3.5. У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, з гарантійними строками та в терміни, які визначені в оголошенні. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал авторизованого листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у термін, зазначений у Тендерній документації ". Оскільки здійснюється закупівля товару, який виробляє єдиний виробник, дана умова ставить потенційних учасників у залежність від третіх осіб та обмежує коло потенційних учасників лише суб’єктами, безпосередньо пов’язаними з виробником товару договірними відносинами, що, як наслідок, становить порушення принципу недискримінації учасників. Крім того в ТД Замовника не визначено яким чином представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником повинні підтверджувати поширення своїх повноважень на територію України та в який спосіб такі особи уповноважуються на це виробником. У зв’язку з викладеним, пропонуємо виключити зазначені вимоги із тендерної документації. Вимоги тендерної документації, що викладені у цій скарзі, протиправно перешкоджають Скаржнику взяти участь у даній процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з цим, вказані порушення можуть бути усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Згідно з частиною 9 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: Зобов’язати Замовника усунути вимоги, що призводять до дискримінації учасників та внести відповідні зміни до тендерної документації. Додаток: 1. Копія платіжного доручення № 25 від 17.08.2018 р. про внесення плати за подання скарги. ФОП Федьков О. В. ____________________
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 серпня 2018 18:20
Рішення від 22.08.2018 № 8595 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2018 18:20
Інформація про резолютивну частину № 9049.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2018 13:13
Інформація про резолютивну частину № 9049.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2018 20:36
рішення № 9049.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2018 20:37

Документи подані скаржником

18 серпня 2018 14:01
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

06 вересня 2018 20:37
рішення № 9049.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2018 17:57
Коментар щодо відміни: В зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів.