Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокладки нашпальні ПН
Очікувана вартість
2 178 000,00 UAH
UA-2018-08-08-001766-b 2730de8682134376a2efc2714e0b0d77
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 10:00
Очікувана вартість: 2 178 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65340 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Прокладки нашпальні ПН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 шт
Прокладки нашпальні ПН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 17:52
2067 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_27.08.2018.docx
27 серпня 2018 17:52
Зміни до тендеру_2067_27.08.2018.doc
08 серпня 2018 16:38
Додаток №9.docx
27 серпня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 17:52
2067 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_27.08.2018.docx
08 серпня 2018 16:38
2067 ТД прокладки нашпальні.docx
27 серпня 2018 17:52
Зміни до тендеру_2067_27.08.2018.doc
08 серпня 2018 16:38
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-08-001766-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 10 серпня 2018 10:46
Технічні вимоги
Оскільки згідно з наказом ПАТ «Укрзалізниця» №044 від 01.02.2016р. прокладки гумові усіх типів для залізничної колії не входять в перелік продукції за виробництвом якої повинен здійснюватися інспекторський контроль, тому ВИМАГАЄМО вилучити з додатку №1, таблиця – вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, пункт 2.1, абзац 9, а саме: «Абзаци перший, другий, третій пункту 2.1 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль відповідно до п. 3.2» та з пункт 3.2.2, абзац 2, підпункт б, а саме: «б) на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль відповідно до п. 3.2», тому що абзац перший, другий та третій пункту 2.1 передбачає:
«Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності.
Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.»
Вимоги наведених абзаців не дають можливість недобросовісним виробникам приймати участь у тендерних закупівлях та постачати ПАТ «Укрзалізниця» неякісну продукцію, яка не пройшла усіх стадій поставлення на виробництво згідно ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України».
Також зазначаємо, що згідно пункту 3.2 від учасника не вимагається документальне підтвердження того, що на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль, а навпаки у даному пункті зазначено: «Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю…».
Створюючи в тендерній документації пункти-«лазівки» за допомогою, яких потенційні учасники (виробники) можуть обійтися без необхідних документів та даних, що підтверджують вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які опубліковані на офіційному веб-порталі ПАТ «Укрзалізниця» та є обов’язкові для використання усіма підрозділами (філіями) ПАТ «Укрзалізниця» при проведенні закупівель, голова та члени тендерного комітету приймають участь у проведенні закупівель на умовах недоброчесної конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2018 17:53
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2018-08-08-001766-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 10 серпня 2018 10:47
Офіційна копія
Офіційна копія ДСТУ – копія, яка має силу оригіналу. Може бути видана тільки органом який зберігає оригінал документу, отримання офіційної копії гарантує правильність, повноту та актуальність даного документу.
Офіційні паперові копії нормативних документів (надалі — копії) наразі мають право виготовляти і розповсюджувати ДП «УкрНДНЦ» (далі — Генеральний агент) та організації, що працюють згідно з відповідними агентськими угодами (далі — Агенти). Перелік чинних Агентів розміщено у рубриці «Агентська діяльність» у розділі «Національний фонд нормативних документів».
Офіційні копії на паперових носіях виготовляють відповідно до «Загальних правил з виготовлення та розповсюдження офіційних копій нормативних документів на паперових носіях» (далі – Правила), затверджених наказом ДП «УкрНДНЦ» від 07 квітня 2016 № 101.
Ознаками офіційно виготовленої Агентом копії є нанесений на її обкладинку ідентифікаційний елемент, а також код Агента, позначення «джерело копіювання» та дата виготовлення копії (ліворуч від ідентифікаційного елемента); підпис відповідальної особи та відбиток штампу або печатки Агента (праворуч від ідентифікаційного елемента). (Джерело-веб-портал: http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/magazin-standartiv/oznaki-ofitsiynoyi-kopiyi/).
Вимагаємо змінити формулювання пункту 2.3, додатку №1 тендерної документації з: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.» на «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану офіційну копію такого документу.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2018 17:53
Замовником внесені зміни

Інформація про відміну

Дата відміни
04 вересня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій