Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водопроводу Ду -800мм по вул. С.Синенка від вул.Дніпровське шосе до вул. С.Синенка, 65-а у м.Запоріжжі
Очікувана вартість
10 666 635,00 UAH
UA-2018-08-08-001697-b 310cbf8e4f2a4f51a44401aa35fe682a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелешко Микола Михайлович

+380612138766 zapvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Вебсайт: http://www.vodokanal.zp.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61
Контактна особа: Пелешко Микола Михайлович
+380612138766
zapvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 16:26
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2018 16:26
Початок аукціону: 28 серпня 2018 11:33
Очікувана вартість: 10 666 635,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 666,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

більш детально про кількісні та якісні показники предмета закупівлі викладено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція водопроводу Ду -800мм по вул. С.Синенка від вул.Дніпровське шосе до вул. С.Синенка, 65-а у м.Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61 (юридична адреса)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 16 серпня 2018 10:49
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:29
Доброго дня! Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки ТП учасник надає скан-копії відповідних ліцензій та дозволів на виконання своїх зобов'язань за процедурою. Відповідно до п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011р. № 1107, виконання тих видів робіт підвищеної небезпеки, які входять до складу робіт, що є предметом закупівлі, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Така декларація подається суб'єктом господарювання дозвільному органу не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".З урахуванням вищезазначеного, роз'ясніть, будь ласка, які документи має надати учасник на виконання вказаного пункту тендерної документації? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації п. 1 Інструкції з підготовки ТП на увазі малось надання ліцензії організації виданої державною архітектурно-будівельною інспекцією на виконання робіт на об’єктах що відповідають класу наслідків (відповідальності) – СС2 (середні наслідки), а також дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (пов’язаної з роботами на даному об’єкті) вказаних у Додатку 2 «ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки» до Постанови КМУ від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48)
Технічні характеристики
Дата подання: 16 серпня 2018 12:03
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:33
Доброго дня! Згідно п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Роз'ясніть, будь ласка, яку саме інформацію та які саме документи має надати Учасник на виконання вказаного пункту. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник для підтвердження відповідності Тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі повинен надати весь пакет документів зазначених в тендерній документації
Довідка обладнання
Дата подання: 16 серпня 2018 21:53
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:34
Доброго дня! Згідно п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник надає інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, що викладена у Додатку 3. Форма 1 додатку 3 передбачає перелік з семи технічних засобів. Чи повинен учасник зазначати в цій довідці інші машини, механізми та обладнання, які будуть використовуватися учасником під час виконання робіт або обов'язкове зазначення тільки цих семи одиниць? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, що викладена у Додатку 3, Форма 1 по семи технічних засобах є обов’язковою.
На свій розсуд Учасник може додатково надати інформацію по інших машинах, механізмах та обладнанню, які будуть використовуватися учасником під час виконання робіт. При цьому до даної інформації застосовуються аналогічні вимоги, що і до основного обладнання стосовно надання документації підтверджуючих її наявність.
Аналогічні договори
Дата подання: 16 серпня 2018 21:56
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:35
Доброго дня! Згідно п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник надає інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Довідка надається за формою, що викладена у Додатку 3. Скільки аналогічних договорів має зазначити учасник у цій формі? Дякую!
Відповідь: Учасник обов'язково надає 1 (один) договір, але на свій розсуд може додатково надати більшу кількість договорів. При цьому слід враховувати вимоги тендерної документації, а саме: «під аналогічним договором мається на увазі Договір на виконання робіт з реконструкції або будівництва мереж водопроводу або каналізації, кошторисною документацією до якого передбачено виконання робіт з горизонтально – направленого буріння.»
Опис персоналу
Дата подання: 16 серпня 2018 22:02
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:36
Доброго дня! Згідно форми 3 додатку 3 інформаційна довідка про наявність працівників надається Учасником з описом персоналу,який планується залучити до виконання Договору. За якою формою має бути складений такий опис? Дякую!
Відповідь: Довідка надається за формою що викладена у Додатку 3, Форма 3.
Мобільні телефони
Дата подання: 16 серпня 2018 22:10
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:37
Доброго дня! Згідно форми 3 додатку 3 довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації має колонку "Номер мобільного телефону". Номера мобільних телефонів є особистою(персональною) інформацією працівників, яку він не зобов'язаний надавати роботодавцю, крім того деякі працівники можуть не мати мобільних телефонів. З урахуванням зазначеного, роз'ясніть, будь ласка, яку інформацію може зазначити учасник у колонці "Номер мобільного телефону" на виконання вказаних умов тендерної документації? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року (далі - Закон) персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, які ідентифіковані або можуть бути конкретно ідентифіковані. Існують персональні дані таких категорій: дані загального характеру (прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження, громадянство, місце проживання); особисті дані (вік, стать, сімейний стан і т.д., склад сім'ї, освіта, професія, фінансова інформація); електронні ідентифікаційні дані, запис зображень (фото, відео і т.п.); вразливі (чутливі) персональні дані (расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках). В Законі України «Про захист персональних даних» визначень «персональні дані», «база персональних даних» дають підстави зробити висновок, що окремо взяті номер мобільного телефону, домашню адресу або e-mail не є ПД, оскільки не містять інформації, необхідної для ідентифікації конкретного особи - власника даного номера, адреси, e-mail.
Таким чином в разі відсутності номера мобільного телефону Вам необхідно в інформаційній довідці (складеній в довільній формі за підписом уповноваженої особи) вказати причину її відсутності при цьому в Формі 3 Додатка 3 в графі «Номера мобільного телефону» вказати відсутній з посланням на довідку
Кошторисник
Дата подання: 16 серпня 2018 22:30
Дата відповіді: 17 серпня 2018 15:37
Доброго дня! Форма 3 додатку 3 передбачає надання учасником інформації за посадою кошторисник. Замовник має на увазі будь-яку посаду з виконання функцій кошторисника (інженери-кошторисники, начальники проектно-кошторисних відділів тощо) або конкретну посаду? Дякую!
Відповідь: Форма 3 Додатку 3 передбачає надання учасником інформації за посадою інженера-кошторисника якого Учасник планує залучити на складання кошторисів та актів виконаних робіт та інше.
Засувки
Дата подання: 17 серпня 2018 13:54
Дата відповіді: 20 серпня 2018 15:33
Доброго дня! Відповідно до додатку 2 до ТД "Інформація про необхідні технічні... характеристики" у розділі 2 Демонтажні роботи у п. 34 та п. 35 засувка 30Ч530БР, ДУ600, РУ10 та засувка 30Ч515БР, ДУ800, РУ10 є зворотніми матеріалами. За якою залишковою вартістю вони повинні передаватися? Або у розрахунках ці позиції рахувати з "0" значенням? Дякую!
Відповідь: Вартість матеріалів та виробів в складі зворотних сум приймається як вартість нових по відпускним цінам з застосуванням усереднюючого коефіцієнту зносу 0,5, крім тих на які ціни реалізації (після демонтажу) можуть бути визначені. В інвесторському кошторисі застосована ціна закладена в нормативній базі АВК-5.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" 8 584 078,80
UAH з ПДВ
8 584 078,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 9 780 951,56
UAH з ПДВ
9 780 951,56
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 10 491 947,17
UAH з ПДВ
10 491 947,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2018 10:41
Локац.система_ manual_Russian.pdf
23 серпня 2018 16:52
MAN_АР46-27ЕВ(Бетоновоз).pdf
23 серпня 2018 16:52
ЭкскаваторЕК-18-27_132-50ВО.pdf
23 серпня 2018 16:52
ЭкскаваторЕК-18-27_020-56АР.pdf
23 серпня 2018 16:52
Сварка Р800.PDF
23 серпня 2018 16:52
Сварка Р315.PDF
23 серпня 2018 16:52
Реєстр.pdf
23 серпня 2018 16:52
Лист для клієнтів.7z
23 серпня 2018 16:52
КатокДУ-84_Т36-61ЗС.pdf
23 серпня 2018 16:52
Камаз_АР89-70ВО (илосос).pdf
23 серпня 2018 16:51
Довіреність Фролова.7z
23 серпня 2018 16:51
Гарантія 5129-18.7z
23 серпня 2018 16:51
Газ_АР60-26СЕ.pdf
23 серпня 2018 16:51
Банківська ліцензія.7z
23 серпня 2018 16:51
608.imd
23 серпня 2018 16:51
32. Проект договору.pdf
23 серпня 2018 16:51
31. Лицензия (рабочая).PDF
23 серпня 2018 16:51
28. Загальновиробничі.pdf
23 серпня 2018 16:51
27. Відомість ресурсів.pdf
23 серпня 2018 16:51
26. Кошторис.pdf
23 серпня 2018 16:51
25. Договірна ціна.pdf
23 серпня 2018 16:51
18. Витяг з держреєстру.pdf
23 серпня 2018 16:51
17. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 серпня 2018 16:51
16. Статут.pdf
23 серпня 2018 16:51
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2018 15:51
G4628.18.rar

Публічні документи

27 серпня 2018 14:04
Реєстр.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка довкілля.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка субпідрядники.pdf
27 серпня 2018 14:04
Повноваження.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка податки.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка АП.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка бенефіціари.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка банкрутство.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка судимість.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка узгоджені дії.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка корупція со.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка корупція юо.pdf
27 серпня 2018 14:04
Довідка працівники.pdf
27 серпня 2018 14:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
Переможець 8 584 078,80
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 16:52

Документи

29 серпня 2018 16:52
Електронний підпис
29 серпня 2018 16:51
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
8 584 078,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 16:52
Електронний підпис
29 серпня 2018 16:51
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2018 17:13
Додаткова угода про розірвання укладений
22 листопада 2018 17:11
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 16:52
Договір укладений
20 вересня 2018 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін