Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул.Університетської до вул. Можайського (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
34 180 222,80 UAH
UA-2018-08-08-001630-b 772465c2e2654675bcda79fb941667bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 13:57
Очікувана вартість: 34 180 222,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 901,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул.Університетської до вул. Можайського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульв. Шевченка від вул.Університетської до вул. Можайського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-08-001630-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД, Код ЄДРПОУ:39699671
Дата подання: 12 вересня 2018 19:41
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ»
08 серпня 2018 року на офіційному веб-порталі з публічних закупівель PROZORRO Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі - Замовник) згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі-Закон) була оголошена процедура закупівлі: «Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул. Університетської до вул. Можайського (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». За результатами розгляду тендерних пропозицій, наданих учасниками вищевказаних торгів, Замовником 04 вересня 2018 року оприлюднено протокол № 107 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул. Університетської до вул. Можайського (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» приватне підприємство «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 38646241), тендерна пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Проте, проаналізувавши пакет документів наданих ПП ««ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ»», виявлено їх невідповідність кваліфікаційним критеріям, які висуває Замовник до учасників торгів, викладені ним у тендерній документації на закупівлю послуг з капітального ремонту бульв. Шевченка від вул. Університетської до вул. Можайського (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), затвердженої рішенням уповноваженої особи Пустовіт О.В. від 08 серпня 2018 року. Провівши аналіз тендерної пропозиції ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» Скаржник вважає зазначене рішення Замовника незаконним, безпідставним, та таким, що порушує законні права та інтереси скаржника, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного. ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям було надано довідку № б/н від 17.08.2018 року про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт. У відповідності до вищезазначеної довідки, для виконання робіт ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» залучається спеціалізований вантажний автокран 10-20Т-С КРАЗ 250 (кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т.), на підтвердження правових підстав його використання, надається копія договору № 09-04-ТХ від 09.04.2018 року про надання послуг, зі змісту якого вбачається, що послуги приватному підприємству «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» надаються приватним підприємством «ФІРМА АГРО УСПІХ». На підтвердження законності підстави використання учасником на договірних засадах спеціалізованого вантажного автокрану 10-20Т-С КРАЗ 250 (кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т.), визначеного змістом довідки, приватним підприємством «ФІРМА АГРО УСПІХ» було надано лист-підтвердження № 75 від 11.05.2018 року та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, згідно з яким власником зазначеного автокрану є фізична особа – Костенко Микола Володимирович. 23.08.2018 року Костенко Миколою Володимировичем було надано лист-підтвердження у відповідності до якого він не заперечує щодо надання приватним підприємством «ФІРМА АГРО УСПІХ» згідно договору № 09-04-ТХ про надання послуг від 09.04.2018 року укладеного між ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» та ПП «ФІРМА АГРО УСПІХ», діючого до 31.12.2020 року (з подальшою пролонгацією), послуг спеціального вантажного автокрану. Проте, власником автокрану - Костенко Миколою Володимировичем в наданій довідці від 23.08.2018 року не зазначено, як того вимагає п. 5.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», реквізитів договору, на підставі якого надається такий лист (дата укладення, номер за наявності), та строк дії такого правочину і можливості його пролонгації на строк достатній для завершення робіт за даним предметом закупівлі Замовника, окрім цього відсутній НОТАРІАЛЬНО посвідчений договір про надання в оренду Костенко М.В. приватному підприємству «ФІРМА АГРО УСПІХ» спеціалізованого вантажного автокрану 10-20Т-С КРАЗ 250 (кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т.). Отже, учасник ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» не виконав вимогу встановлену Замовником в тендерній документації, а тому тендерна пропозиція ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону підлягала відхиленню, як така, що в цілому не відповідає вимогам тендерної документації. ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» було надано договір поставки № 01/08-18 від 01.08.2018 року згідно з умовами якого ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» зобов’язується поставляти на користь ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» асфальтобетонні суміші та щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші, в тому числі з максимальним розміром мінеральних зерен – 20. Також, ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» було надано атестат виробництва виданий ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», з тексту якого вбачається, що асфальтобетонний завод, який знаходиться за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. О. Оникієнка, 137, та відповідає обов’язковим вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Згідно листа від 17.08.2018 року наданого ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ», щодо обґрунтування відповідності щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, фізико-хімічні показники властивостей щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та температура щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей при влаштуванні покриття на початку ущільнення буде відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та іншим чинним державним стандартам. Окрім вищезазначеного, ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» було надано транспортну схему від 17.08.2018 року у відповідності до якої відстань транспортування від місця виготовлення асфальтобетонних сумішей до місця виконання робіт на об’єкті будівництва складає 182 км., а необхідний час для транспортування 3,5 години. Проте, у відповідності до п.п. 8.2. п. 8 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові», термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 години. В доповнення до вищенаведеного, додаємо лист № 19.3-11-531 від 17.05.2018 року відповідності до якого необхідно враховувати, що при транспортуванні в асфальтобетонній суміші відбуваються фізико-хімічні зміни з пониженням температури (після змішування) відбувається збільшення товщини орієнтованого шару бітуму на мінеральних частках, що призводить до зміни в’язкості зовнішнього шару бітумної плівки. При тривалому транспортуванні (більше 2-х годин) це може призвести до розшарування суміші, особливо такої, що вміщує значну кількість бітуму – ЩМАС. При довготривалому перевезені (особливо у великовантажних автомобілях) під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починаються структурні деформації, які полягають у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. З огляду на вищевикладене ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» буде використовувати асфальтобетонні суміші зберігання/перевезення яких буде здійснюватися з порушення вимог ДСТУ Б В.2.7-127:2015, що призведе до того, що під час транспортування в накопичувачах автосамоскидів щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші будуть знаходитися під дією постійної вібрації більше двох годин, в наслідок чого буде відбуватися стікання в’яжучих матеріалів, котрі використовувалися для виготовлення асфальтобетонних сумішей/ЩМА. Отже, учасник ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» не виконав ще одну вимогу встановлену Замовником в тендерній документації, а тому тендерна пропозиція ПП «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону підлягала відхиленню, як така, що в цілому не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 вересня 2018 14:00
Рішення від 17.09.2018 № 9537+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2018 13:59
Рішення від 28.09.2018 № 10023.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2018 17:37

Документи подані скаржником

12 вересня 2018 19:40
Скагра
12 вересня 2018 19:40
Атестат виробництва
12 вересня 2018 19:40
Довідка МТБ
12 вересня 2018 19:40
Договір поставки
12 вересня 2018 19:40
Транспортна схема
12 вересня 2018 19:40
Обгрунтування
12 вересня 2018 19:40
Лист ДП ДерждорНДІ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000012 ● 2de132b78a394295a6a677d2995fb9f4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.08.2020 №50

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 18.08.2020 №003100-18/3766-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.08.2020 №50


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-08-08-001630-b 08.08.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ" 31 914 766,00
UAH з ПДВ
31 914 766,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Черкаська механізована колона" ПрАТ "Київсільелектро" 32 400 000,00
UAH з ПДВ
32 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 33 610 188,00
UAH з ПДВ
33 439 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 34 004 340,00
UAH з ПДВ
33 606 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДОРСТРОЙ 33 983 880,00
UAH з ПДВ
33 983 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 13:48
Електронний підпис
06 вересня 2018 13:46
6.pdf
06 вересня 2018 13:46
5.pdf
06 вересня 2018 13:46
4.pdf
06 вересня 2018 13:46
3.pdf
06 вересня 2018 13:46
2.pdf
06 вересня 2018 13:46
1.pdf
06 вересня 2018 13:46
Довідка ч 2 ст 17 Закону.pdf
23 серпня 2018 23:47
Електронний підпис
23 серпня 2018 23:45
ЩМАС.rar
23 серпня 2018 23:45
Працівники.rar
23 серпня 2018 23:45
МТБ.rar
23 серпня 2018 23:45
Інші документи.rar
23 серпня 2018 23:45
Банківська гарантія.rar
23 серпня 2018 23:45
Аналогічний договір.rar
23 серпня 2018 23:45
81.imd
23 серпня 2018 23:45
6 1 1 ч 3.rar
23 серпня 2018 23:45
6 1 1 ч 2.rar
23 серпня 2018 23:45
6 1 1.rar

Публічні документи

23 серпня 2018 22:45
Технічні.pdf
23 серпня 2018 22:45
Довідки.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 23:35
Електронний підпис
23 серпня 2018 23:33
8.1 модель imd.rar
23 серпня 2018 23:33
8 пропозиція.rar
23 серпня 2018 23:33
7 Гарантія документи.rar
23 серпня 2018 23:33
6 МТБ.pdf
23 серпня 2018 23:33
5.3.2 Договір 524.pdf
23 серпня 2018 23:33
5.3.1.1 Додатки 256.16.PDF
23 серпня 2018 23:33
5.3.2.1 Додатки дог 524.pdf
23 серпня 2018 23:33
5.3.1 ДУ 5.PDF
23 серпня 2018 23:33
5.3.1 Додатки 256.16.rar
23 серпня 2018 23:33
5.3.1 Договір 256-16.pdf
23 серпня 2018 23:33
5.3.2.1 д.у. 524.PDF
23 серпня 2018 23:33
5.3 Чорновола кб2.rar
23 серпня 2018 23:33
5.2 Чорновола кб2.rar
23 серпня 2018 23:33
5.1.1 довідки.rar
23 серпня 2018 23:33
5.1 ДЦ ДУ4.pdf
23 серпня 2018 23:33
5.1 Договрна чорновола.pdf
23 серпня 2018 23:33
5.1 Договір.PDF
23 серпня 2018 23:33
5.1 графік 17.zip
23 серпня 2018 23:33
5.1 Відгук Чорновола.pdf
23 серпня 2018 23:33
5 Досвід Сумгаїтська.pdf
23 серпня 2018 23:33
4.1 Документи.rar
23 серпня 2018 23:33
4 Документи нові.rar
23 серпня 2018 23:33
3 Працівники.pdf
23 серпня 2018 23:33
2 Досвід.pdf
23 серпня 2018 23:33
1 Повноваження.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 18:19
Електронний підпис
23 серпня 2018 18:17
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2018 18:00
Електронний підпис
23 серпня 2018 17:43
Аналогічний договір .pdf
23 серпня 2018 17:43
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2018 17:43
Рішення.pdf
23 серпня 2018 17:43
Паспорт.pdf
23 серпня 2018 17:43
Накази працівники.pdf
23 серпня 2018 17:43
Наказ.pdf
23 серпня 2018 17:43
Лист-гарантія ст 17.pdf
23 серпня 2018 17:43
Лист згода с проектом.pdf
23 серпня 2018 17:43
Лист згода на обр.дан.pdf
23 серпня 2018 17:43
Інф.про субпідряд.pdf
23 серпня 2018 17:43
Захист довк.pdf
23 серпня 2018 17:43
Загальні відомості.pdf
23 серпня 2018 17:43
Дов про праців.pdf
23 серпня 2018 17:43
Декларация праці.pdf
23 серпня 2018 17:43
Відомості МТБ.pdf
23 серпня 2018 17:43
Виписка.pdf
23 серпня 2018 17:43
Асфальто-бетон.pdf
23 серпня 2018 17:43
Антикор_прог.pdf
23 серпня 2018 17:43
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ССР_5.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_СВР.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ОПРЛС_5-2-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ОПРЛС_5-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ЛС1_5-2-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ДЦ_4.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ДЦ_3.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344_ДЦ_ДЦ_2.rtf
23 серпня 2018 17:43
11344.imd

Публічні документи

23 серпня 2018 18:50
Електронний підпис
23 серпня 2018 18:48
розрахунки.rar
23 серпня 2018 18:48
наявність працівників.pdf
23 серпня 2018 18:48
ліцензія 2016.pdf
23 серпня 2018 18:48
інші документи.pdf
23 серпня 2018 18:48
довкілля.pdf
23 серпня 2018 18:48
досвід.pdf
23 серпня 2018 18:48
аналогічний договір ч2.pdf
23 серпня 2018 18:48
щодо повноважень.pdf
23 серпня 2018 18:48
щодо ст 17.pdf
23 серпня 2018 18:48
аналогічний договір ч1.pdf
23 серпня 2018 18:48
щодо заводу.rar
23 серпня 2018 18:48
Акт 2.pdf
23 серпня 2018 18:48
Акт 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ"

ДП "Черкаська механізована колона" ПрАТ "Київсільелектро"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

ПП ДОРСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ"
#38646241
Переможець 31 914 766,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 17:06

Документи

04 вересня 2018 17:01
Електронний підпис
04 вересня 2018 17:00
рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ"
#38646241
31 914 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2018 17:01
Електронний підпис
04 вересня 2018 17:00
рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 16:20
ДУ22 Шевченка 5 Підряд основний.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 16:19
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 09:30
ДУ №21.pdf зміни до договору
03 березня 2023 09:28
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 09:13
ДУ №20.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 09:13
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:10
ДУ №19 Шевченка 5 підряд.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:09
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:33
ДУ№18 Шевченка 5.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 09:21
ДУ№17.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 08:32
ДУ№16 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 08:31
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 10:25
ДУ №15.pdf зміни до договору
27 липня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 11:53
ДУ_14.pdf зміни до договору
26 травня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 10:40
ДУ№13 від 22.04.2021.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:31
ДУ №12 від 30 12 2020 до Дог №39 від 08 10 2018.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 09:26
Дод №2-1 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
ДУ №11 від 20.08.2020 + дод №4.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №2-4 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №3-1 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №3-4 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №2-2 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №2-3 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №3-2 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №3-3 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №2-5 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №1 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Дод №3-5 до ДУ№11.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 10:52
ДУ №10.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 11:14
ДУ№9.pdf зміни до договору
04 березня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:17
ДУ_8.pdf зміни до договору
02 січня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 08:44
ДУ_7.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 08:43
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 10:02
ДУ_6.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 10:01
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 12:37
ДУ_5.pdf зміни до договору
04 липня 2019 12:36
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 11:58
ДУ_4.pdf зміни до договору
11 травня 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 13:15
ДУ_3.pdf зміни до договору
29 березня 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 09:44
Ду 2 від 26.12.2018 до Дог 39 від 08.10.2018.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 09:43
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 09:52
ДУ.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 09:51
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2018 09:44
39 від 08.10.2018.rar укладений
09 жовтня 2018 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у фінансуванні поточного року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року та порядку здійснення попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна інших умов
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна системи оподаткування Генпідрядника. Зменшення обсягів закупівлі. Узгоджене зменшення ціни. Ціна договору становить 30677843,00 з урахування всіх податків та зборів, при цьому вартість виконаних робіт станом на 17.08.2020 року з урахуванням ставки єдиного податку становить 18648419,00 грн без ПДВ, а залишок становить 12029424,00 грн з ПДВ в тому числі 2004904,00 грн ПДВ
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року, та зміна реквізитів субпідрядників
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів субпідрядників
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік. Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт та взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року та продовження строку дії та виконання договору згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML