Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НДІ 18(Т)-188_38430000-8 Детектори та аналізатори (прилади в асортименті)
Очікувана вартість
1 163 215,00 UAH
UA-2018-08-08-001054-b 726c818728394fcabdd89eb5aced7932
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Жуковський

+380577304656
+380506909286
zhukovskyi.sergiy@ndigas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "УкрНДІгаз"
Код ЄДРПОУ: 00158764
Вебсайт: http://ugv.com.ua
Місцезнаходження: 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, Гімназійна набережна, 20
Контактна особа: Сергій Жуковський
+380577304656,+380506909286
zhukovskyi.sergiy@ndigas.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 22 серпня 2018 13:49
Очікувана вартість: 1 163 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Прилад для визначення стійкості гранул - 1 шт.
Лабораторний вібраційний грохот - 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
прилади в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність технічному регламенту
Дата подання: 09 серпня 2018 16:53
Дата відповіді: 10 серпня 2018 11:46
Доброго дня. В тендерній документації присутній пункт: - документ, що засвідчує відповідність обладнання Технічним Регламентам України: «Технічному Регламенту з електромагнітної сумісності обладнання», затвердженому постановою Кабінета міністрів України від 16 грудня 2015 р.; «Технічному Регламенту низковольтового електричного обладнання», затвердженому постановою Кабінета міністрів України від 16 грудня 2015 р. Жодне обладнання в світі не звоже відповідати данному критерію. Пропонуємо замінити данний пункт на метрологічний документ із УКРЦСМ (свідоцтво про калібрування, чи свідоцтво про метрологічну атестацію)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідність обладнання «Технічному Регламенту з електромагнітної сумісності обладнання», затвердженому постановою Кабінета міністрів України від 16 грудня 2015 р.; «Технічному Регламенту низковольтового електричного обладнання», затвердженому постановою Кабінета міністрів України від 16 грудня 2015 р. обумовлена вимогами чинного законодавства України. Оцінка відповідності вказаним вище регламентам проводиться згідно вимог діючих нормативно-правових актів України в організаціях, які уповноважені виконувати згадані вище роботи та, на даний час, процедура проведення оцінки відповідності є рутиною процедурою.
Термін постачання
Дата подання: 09 серпня 2018 16:56
Дата відповіді: 10 серпня 2018 11:28
Доброго дня! Просимо збільшити термін постачання до 170 календарних днів. Термін виготовлення обладнная виробником складає 150 календарних днів + 20 днів на транспортування з Європи і поставку кінцевому користувачеві.
Відповідь: Збільшення терміну є неможливим. Також проводився аналогічний тендер, з такими ж умовами, тому терміни постачання є достатніми.
Зміна ТЗ
Дата подання: 14 серпня 2018 10:05
Дата відповіді: 14 серпня 2018 11:52
Просимо внести зміни до додатку 2 технічні вимоги, а саме у розділ 3.2 вібраційний грохот пункт 1. Змінити формулювання з "Висота сита не меньше 50мм" на "висота сита 25-50мм." Змінити формулювання з "Максимальна кількість сит, не меньше :10 " на "Максимальна кількисть сит 8-10" Оскільки початкові технічні вимоги Замовника є дискримінаційними по відношенню до більшості виробників вібраційних грохотів. Просимо надати назву (DIN, ISO, ДСТУ, ASTM) де зазначенно, що Замовник має одночано для аналізу використовувати не менше 10 сит, висотою не менше 50мм. Якщо відповідна нормативна документація замовника не регламентує кількисть сит і висоту в одночаному аналізі, просимо погодитись на вище вказані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Тендерної документації:
6. Порядок звернень щодо уточнення технічних вимог до предмета закупівель та/або вимог до кваліфікації -
Учасники процедур закупівель можуть звернутися до Замовника не пізніше ніж за два робочих дні до завершення періоду уточнень ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ за роз’ясненнями щодо документації процедури закупівлі, з уточненнями технічних вимог до предмета закупівлі та/або вимог до кваліфікації Учасників. Відповідальний закупник протягом двох робочих днів (але до закінчення періоду уточнень) з моменту розміщення звернення у Системі надає через Систему відповідь, підготовлену відповідним підрозділом Товариства. Звернення щодо роз’яснень та вимоги/скарги, отримані Замовником після вказаного періоду та в інший спосіб ніж вказано вище до розгляду не приймаються.
Відповідно до інформації зазначеної вище, внести зміни є неможливим.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВЕГА ПЛЮС" 983 250,00
UAH з ПДВ
936 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮНІЛАБ 997 200,00
UAH з ПДВ
950 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 1 149 960,00
UAH з ПДВ
1 149 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2018 10:24
skanowanie0478.PDF
21 серпня 2018 10:24
JSC Vega Plus_Authorization Letter.PDF
21 серпня 2018 10:24
Додаток 7.pdf
21 серпня 2018 10:24
Додаток 5 декларація.pdf
21 серпня 2018 10:24
09 Лист про банкрутство.pdf
21 серпня 2018 10:24
ДФС.pdf
21 серпня 2018 10:24
01 Статут.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2018 09:33
Електронний підпис
02 жовтня 2018 12:48
Інструкція перклад Spence
02 жовтня 2018 12:48
Інструкція переклад ASTM
02 жовтня 2018 12:48
Інструкція Spence
02 жовтня 2018 12:48
Інструкція ASTM
11 вересня 2018 11:39
Електронний підпис
20 серпня 2018 15:13
Електронний підпис
20 серпня 2018 14:52
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2018 14:52
Копія паспорту Vinci.pdf
20 серпня 2018 14:52
Копія листа - відгука.pdf
20 серпня 2018 14:52
Додаток 5 Декларація.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 16:53
витяг 08.08.2018.pdf
16 серпня 2018 16:53
протокол директора.pdf
16 серпня 2018 16:53
паспорт директор.pdf
16 серпня 2018 16:53
2017р баланс.PDF
16 серпня 2018 16:53
2016.PDF
16 серпня 2018 16:53
Авторизація Інтертек.pdf
16 серпня 2018 16:53
Витяг ПДВ.PDF
16 серпня 2018 16:53
Лист аудит.pdf
16 серпня 2018 16:53
відгук Райдо.PDF
16 серпня 2018 16:53
FRITSCH паспорт аксесуари.pdf
16 серпня 2018 16:53
Переклад Gecil паспорт.PDF
16 серпня 2018 16:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВЕГА ПЛЮС"

ТОВ ЮНІЛАБ

ТОВ "Інкос лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВЕГА ПЛЮС"
#23878685
Відхилено 936 720,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2018 10:07
ТОВ ЮНІЛАБ
#31175502
Переможець 950 670,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 14:37

Документи

11 вересня 2018 10:06
Відхилення_188_10.09.2018.xls

Документи

08 жовтня 2018 14:36
Акцепт_188_08.10.2018.xls

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮНІЛАБ
#31175502
950 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 14:36
Акцепт_188_08.10.2018.xls

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 жовтня 2018 10:47
Коментар щодо відміни: відповідно п. 10.1 Порядку закупівель товарів робіт та послуг: за рішенням Тендерного комітету, у разі встановлення істотних порушень процедури закупівлі за рекомендацією Конфліктної комісії Товариства.
Документи:
31 жовтня 2018 10:47
Відміна_31.10.2018.xls