Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33760000-5 – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, рушники для рук і серветки).
Очікувана вартість
193 536,00 UAH
UA-2018-08-08-000983-a ● 6654f1e4f4304873b8e5301e38b4d08b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2018 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2018 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2018 14:11 |
Очікувана вартість: | 193 536,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 967,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16900 штука
Туалетний папір, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2018
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2018 09:59 |
Документація (зі змінами).doc |
10 серпня 2018 09:59 |
Документація (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 09 серпня 2018 10:51
Дата відповіді: 09 серпня 2018 13:23
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даній закупівлі "еквівалент" не передбачено.
Поставка, монтаж та пусконаладка товару до кожного навчального закладу
Дата подання: 09 серпня 2018 13:13
Дата відповіді: 10 серпня 2018 09:47
Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, яким чином монтаж та пусконаладка товару (Додаток 1 ТД) стосується туалетного паперу? Ми вважаємо недоцільним та некоректним використання даного виразу саме на групу товарів 33760000-5 – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки. Прохання прибрати дану вимогу з тендерної документації та залишити вираз в такому вигляді: - Учасник надає Гарантійний лист (у довільній формі) в якому гарантує: - поставку товару до кожного навчального закладу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До даної вимоги замовником будуть внесені зміни, так як допущено технічну помилку. Дякуємо.
печатка
Дата подання: 09 серпня 2018 14:07
Дата відповіді: 10 серпня 2018 09:40
Доброго дня! У тендерній документації в пункті 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначено: "- Довідка в довільній формі про те, чи використовує такий Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки.". Скажіть, будь ласка, що Замовник розуміє під словами "виключний перелік" - назву кожної довідки, завіреної копії, кожного бухгалтерського документу і т.д. і в якому вигляді Ви хочете отримати цей документ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України від 23.03.2016 №1982-VІІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями" замовник прагне отримати запевнення (довідку в довільній формі) від Учасника, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку.
використанні печатки
Дата подання: 10 серпня 2018 10:34
Дата відповіді: 10 серпня 2018 11:16
Доброго дня! Питання стосувалось фрази "із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки". Що замовник розуміє під цією фразою. Як ми розуміємо - Ви хочете повний перелік усіх документів, на які ставиться печатка. В якому вигляді має надаватись цей вичерпний перелік?
Відповідь: Учасник має в своїй пропозиції датати довідку в довільній формі, в якій зазначає, що в своїй діяльності він використовує печатку та її застосовує на документах тендерної пропозиції. Документація даної закупівлі примітка пункту 5 вказує на оформлення документів Учасника.
Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2018 14:21
Дата відповіді: 13 серпня 2018 14:49
Доброго дня.
Чи не буде причиною для дискваліфікації пропозиція L серветки з такими розмірами:
В складеному стані 17,5*17 см
В розгорнутому стані 23,5*17,5 см
Адже це є покращення технічних параметрів.
Дякуємо
Відповідь: В даному випадку ваша пропозиція на L серветки буде відповідати вимогам замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕРІДА-УКРАЇНА" #31510809 |
Переможець |
159 531,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2018 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №250-18 Туалетний папір.pdf | укладений |
22 серпня 2018 15:14
|