Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33760000-5 – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, рушники для рук і серветки).
Очікувана вартість
193 536,00 UAH
UA-2018-08-08-000983-a 6654f1e4f4304873b8e5301e38b4d08b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2018 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 17 серпня 2018 14:11
Очікувана вартість: 193 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 967,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16900 штука
Туалетний папір, рушники для рук і серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2018
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 09 серпня 2018 10:51
Дата відповіді: 09 серпня 2018 13:23
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даній закупівлі "еквівалент" не передбачено.
Поставка, монтаж та пусконаладка товару до кожного навчального закладу
Дата подання: 09 серпня 2018 13:13
Дата відповіді: 10 серпня 2018 09:47
Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, яким чином монтаж та пусконаладка товару (Додаток 1 ТД) стосується туалетного паперу? Ми вважаємо недоцільним та некоректним використання даного виразу саме на групу товарів 33760000-5 – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки. Прохання прибрати дану вимогу з тендерної документації та залишити вираз в такому вигляді: - Учасник надає Гарантійний лист (у довільній формі) в якому гарантує: - поставку товару до кожного навчального закладу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До даної вимоги замовником будуть внесені зміни, так як допущено технічну помилку. Дякуємо.
печатка
Дата подання: 09 серпня 2018 14:07
Дата відповіді: 10 серпня 2018 09:40
Доброго дня! У тендерній документації в пункті 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначено: "- Довідка в довільній формі про те, чи використовує такий Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки.". Скажіть, будь ласка, що Замовник розуміє під словами "виключний перелік" - назву кожної довідки, завіреної копії, кожного бухгалтерського документу і т.д. і в якому вигляді Ви хочете отримати цей документ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України від 23.03.2016 №1982-VІІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями" замовник прагне отримати запевнення (довідку в довільній формі) від Учасника, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку.
використанні печатки
Дата подання: 10 серпня 2018 10:34
Дата відповіді: 10 серпня 2018 11:16
Доброго дня! Питання стосувалось фрази "із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки". Що замовник розуміє під цією фразою. Як ми розуміємо - Ви хочете повний перелік усіх документів, на які ставиться печатка. В якому вигляді має надаватись цей вичерпний перелік?
Відповідь: Учасник має в своїй пропозиції датати довідку в довільній формі, в якій зазначає, що в своїй діяльності він використовує печатку та її застосовує на документах тендерної пропозиції. Документація даної закупівлі примітка пункту 5 вказує на оформлення документів Учасника.
Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2018 14:21
Дата відповіді: 13 серпня 2018 14:49
Доброго дня. Чи не буде причиною для дискваліфікації пропозиція L серветки з такими розмірами: В складеному стані 17,5*17 см В розгорнутому стані 23,5*17,5 см Адже це є покращення технічних параметрів. Дякуємо
Відповідь: В даному випадку ваша пропозиція на L серветки буде відповідати вимогам замовника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2018 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕРІДА-УКРАЇНА" 159 531,00
UAH з ПДВ
159 531,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б"777"" 180 624,00
UAH з ПДВ
180 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2018 16:27
гарантийний лист.PDF
15 серпня 2018 16:27
Сан гиги висн серветки.PDF
15 серпня 2018 16:27
Цінова пропозиція.PDF
15 серпня 2018 16:27
аналог договор6.PDF
15 серпня 2018 16:27
аналог договор5.PDF
15 серпня 2018 16:27
аналог договор4.PDF
15 серпня 2018 16:27
аналог договор3.PDF
15 серпня 2018 16:27
аналог договор2.PDF
15 серпня 2018 16:27
аналог договор1.PDF
15 серпня 2018 16:27
аналог договор.PDF
15 серпня 2018 16:27
відбиток печати.PDF
15 серпня 2018 16:27
Свидетельство ПДВ.pdf
15 серпня 2018 16:27
заг відомості.PDF
15 серпня 2018 16:27
Св во держ реэстрац.PDF
15 серпня 2018 16:27
паспорт3.PDF
15 серпня 2018 16:27
паспорт2.PDF
15 серпня 2018 16:27
паспорт1.PDF
15 серпня 2018 16:27
Наказ директор.pdf
15 серпня 2018 16:27
Cтатут.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 08:50
Електронний підпис
16 серпня 2018 08:49
scan1.pdf
16 серпня 2018 08:49
scan.pdf
15 серпня 2018 22:55
Сангіг 2.JPG
15 серпня 2018 22:55
Сангіг 1.JPG
15 серпня 2018 20:46
Протокол зборів ст. 2.pdf
15 серпня 2018 20:46
Протокол зборів ст. 1.pdf
15 серпня 2018 20:46
СТАТУТ Нова ред (2).pdf
15 серпня 2018 20:46
свідоцтво ПДВ (3).pdf
15 серпня 2018 20:46
Витяг 23.07.pdf
15 серпня 2018 20:46
виписка ст. 2.pdf
15 серпня 2018 20:46
виписка ст. 1.pdf
15 серпня 2018 20:46
гар лист поставка.pdf
15 серпня 2018 20:46
довідка про ліцензію.pdf
15 серпня 2018 20:46
довідка про печатку.pdf
15 серпня 2018 20:46
Довідка ціна (1).pdf
15 серпня 2018 20:46
паспорт Кудрінський.pdf
15 серпня 2018 20:46
цінова (5).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРІДА-УКРАЇНА"

ТОВ "Б"777""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕРІДА-УКРАЇНА"
#31510809
Переможець 159 531,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 13:48

Документи

20 серпня 2018 13:48
Протокол №127.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2018 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕРІДА-УКРАЇНА"
#31510809
159 531,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2018 13:48
Протокол №127.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №250-18 Туалетний папір.pdf укладений
22 серпня 2018 15:14