Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютер, принтер, багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами струменевий
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2018-08-08-000783-a c5516f73363b4a59a487bc685f1552f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Покаместова Ганна Володимирівна

+380544432212 buh_goroo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Глухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141012
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., Глухів, вул. Спаська, 21
Контактна особа: Покаместова Ганна Володимирівна
+380544432212
buh_goroo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2018 14:50
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

08 серпня 2018 14:46
примірний компл.docx
08 серпня 2018 14:46
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-08-000783-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Коршунова Людмила Володимирівна, Код ЄДРПОУ:1862203461
Дата подання: 17 серпня 2018 09:47
Порушення закону про "Державні закупівлі"
Шановний Замовнику! Згідно ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) всі закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісної конкуренція серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до цих принципів, визнання ФОП Гордієнко Андрія Олександровича переможцем в закупівлі є нічим іншим, як необ’єктивним та неупередженим Вашим рішенням, яке базується не на відкритості та прозорості всіх стадій закупівлі, як того вимагає Закон, і є підставою вважати Ваше рішення дискримінаційним відносно інших учасників. Адже, в п.7 Додатку №1 до тендерної документації було зазначено "учасники повинні чітко зазначати найменування Товару (тип, марка і т.д.), що пропонується для постачання". Учасник ФОП Гордієнко А. О. у своїй тендерній пропозиції надав інформацію про товар без зазначення конкретної моделі комплектуючих, а порівняльну таблицю з зазначенням моделей всіх комплектуючих товару, що пропонує до постачання, прикріпив вже після аукціону зі всіма іншими довідками (гарантійний лист нового обладнання, гарантійний лист виїзду спеціаліста, довідку про сервісний центр), що є прямим порушенням Закону. Не відомо якими би були моделі материнської плати, жорсткого диску, комплекту клавіатури і миші, якщо б результат аукціону був іншим. Також, просимо звернути вашу увагу на те, що проект договору учасника був прикріплений також після проведення аукціону, що говорить про відсутність походження учасника з істотними умовами договору на момент проведення закупівлі. Отже, наполягаємо тендерний комітет переглянути рішення стосовно визнання переможцем ФОП Гордієнко Андрія Олександровича відповідно до вимог діючого законодавства у сфері державних закупівель та порушення ним закону "Про державні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2018 15:20
Умовами закупівлі, які Замовник розробляє сам, не було передбачено кінцевий строк завантаження документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційних вимог вказаних в ТД. Відповідно до цього за завантаження учасником документів після закінчення аукціону, замовник не має підстав для відхилення його тендерної пропозиції.

Документи

17 серпня 2018 15:20
протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: комп'ютер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 серпня 2018 14:59
Закінчення: 16 серпня 2018 15:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
комп'ютер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, Спаська,21
Дата доставки: 31 серпня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 09 серпня 2018 10:47
Дата відповіді: 09 серпня 2018 11:49
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звичайно. Відповідно до п.8 додатку №1 до ТД "Аналог повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Гордієнко Андрій Олександрович 34 696,00
UAH з ПДВ
34 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коршунова Людмила Володимирівна 37 996,00
UAH з ПДВ
37 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грицай Віктор Олексійович 39 200,00
UAH з ПДВ
39 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2018 18:43
Порівняльна таблиця.pdf
13 серпня 2018 15:06
СЄС DC.pdf
13 серпня 2018 15:06
ЦП 2018-08-13 ПК.pdf
13 серпня 2018 15:06
Витяг РПЄП Гордієнко.pdf
13 серпня 2018 15:06
Витяг ЄДР Гордієнко.pdf

Публічні документи

14 серпня 2018 18:46
35.ІПН Коршунова Л.В..pdf
14 серпня 2018 18:46
34.Сертифікат.pdf
14 серпня 2018 18:46
29.Договіпр суборендт.pdf
14 серпня 2018 18:46
28.Довіреність.pdf
14 серпня 2018 18:46
27.Виписка.pdf
14 серпня 2018 18:46
26. Виписка.pdf
14 серпня 2018 18:46
22. Договір - лот 3.pdf
14 серпня 2018 18:46
21. Договір - лот 2.pdf
14 серпня 2018 18:46
20. Договір - лот 1.pdf
14 серпня 2018 18:46
19. Пропозиція - лот 3.pdf
14 серпня 2018 18:46
18. Пропозиція - лот 2.pdf
14 серпня 2018 18:46
17. Пропозиція - лот 1.pdf
14 серпня 2018 18:46
10.Гарантійний термін.pdf
14 серпня 2018 18:46
9 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

15 серпня 2018 10:21
Технічні вимоги.pdf
15 серпня 2018 10:21
Пропозиція.pdf
15 серпня 2018 10:21
Проект договору.pdf
15 серпня 2018 10:21
Паспорт.pdf
15 серпня 2018 10:21
Декларація Epson L382.pdf
15 серпня 2018 10:21
Декларація CANON 6030.pdf
15 серпня 2018 10:21
ІНН.pdf
15 серпня 2018 10:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2018 10:21
Висновок СЕС EPSON.pdf
15 серпня 2018 10:21
Висновок СЕС Canon.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Гордієнко Андрій Олександрович

ФОП Коршунова Людмила Володимирівна

ФОП Грицай Віктор Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
Переможець 34 696,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 09:03

Документи

17 серпня 2018 09:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2018 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
34 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2018 09:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол укладений
03 січня 2019 16:12
договір укладений
21 серпня 2018 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 34 696,00
UAH з ПДВ