Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування»
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-08-08-000555-b 70fc33fb5e4447edacb706ab6a6ecee0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 11:15
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 11:15
Початок аукціону: 28 серпня 2018 15:03
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
(послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
(послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, СЗШ № 288 за адресою: м. Київ, вул. Ірпінська, 68-а Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2018 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 11:25
Договір АПС СЗШ 288.docx
08 серпня 2018 11:19
ТД Встановлення та обслуговування АПС СЗШ 288.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг
Дата подання: 13 серпня 2018 10:27
Дата відповіді: 15 серпня 2018 17:36
У документації Ви вимагаєте надати копії протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: згідно п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» (далі – Правила) містить положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Але, дане положення не адресоване конкретно до учасників (тобто, до суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері протипожежного призначення). Це положення стосується Замовника (конкретно в даному випадку). Тобто, сам Замовник як утримувач і користувач будівель повинен дотримуватися Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 р. Ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об’єктів. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил, Керівник підприємства повинен визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Обов’язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов’язках, положеннях про підрозділ. Тобто, в Замовника повинна бути назначена відповідальна посадова особа щодо забезпечення пожежної безпеки та контролю за утриманням й експлуатацією засобів протипожежного захисту, а також щодо забезпечення проведення заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Якщо ж такої особи в Замовника немає, то звісно Замовник може скористатися послугами компанії, що спеціалізується на наданні послуг з проведення заміру опору ізоляції. Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту та наявність електротехнічної лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Визначення коду класифікатора до закупівлі регулює Наказ МІністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578). Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вказаного Порядку визначення предмета закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, Замовник повинен мати або ж відповідальну особу за дотримання правил пожежної безпеки та контролю проведення замірів опору ізоляції і т.д, або може скористатися послугами іншої компанії, що спеціалізується на такому виді послуг, але для цього Замовнику потрібно проводити окрему процедуру закупівлі, яка має свій окремий код класифікатора, а не прописувати дану вимогу до учасників в Тендерну документації на закупівлю послуг щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації. Таким чином, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником же прописана вимога щодо наявності протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг! Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Таким чином, в одній процедурі закупівлі Замовник фактично об'єднав два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж, лише один (що безпосередньо стосується потрібних йому послуг з встановлення пожежної сигналізації), але додав ще й інші послуги (які насправді не відносяться до послуг зі встановлення пожежної сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на дані послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі). Також, хочемо звернути увагу на те, що Замовником встановлена вимога щодо надання протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні РЕМОНТНИХ робіт. Знову ж таки, дана вимога ще раз свідчить про її невірне та неправомірне встановлення до учасників. Процедура закупівлі здійснюється на ПОСЛУГИ по встановленню автоматичної пожежної сигналізації, жодних ремонтних робіт, ніяких ремонтів, перевірок електричних мереж та все що з цим пов’язано учасники не будуть проводити та і не зобов’язані, бо процедура закупівлі проводиться на зовсім інший вид послуг. На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Саме тому ВИМАГАЄМО виключити з тендерної документації вимогу щодо надання протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні ремонтних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вносяться зміни.
Щодо засобів первинного пожежогасіння
Дата подання: 13 серпня 2018 10:33
Дата відповіді: 15 серпня 2018 17:47
У документації Ви зазначаєте вимогу про надання засобів первинного пожежогасіння. Дана вимога є неправомірною та абсурдною за наступних причин: по-перше, предмет закупівлі, оголошеної Вами звучить як «Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування». В свою чергу Ви прописуєте вимогу, суть якої полягає в тому, що Переможець повинен надати в користування засоби первинного пожежогасіння. Звертаємо увагу, що якщо Замовник хоче придбати такий товар як засоби первинного пожежогасіння, то для цього є інший окремий код класифікатора ДК 021-2015 35111200-7 Засоби пожежогасіння. Прописуючи вимогу про надання у користування засобів первинного пожежогасіння, Ви фактично об’єднуєте позиції двох різних закупівель в одну – встановлення автоматичної пожежної сигналізації. Також паралельно покладаєте на Переможця додаткові витрати з забезпечення засобами первинного пожежогасіння, тобто маскує додаткові витрати. По-друге, згідно пункту 3.6. розділу V «Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту» Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417: територія підприємств, будинки, споруди, приміщення, технологічні установки повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку. Ця вимога стосується також будівель, споруд та приміщень, обладнаних будь-якими типами систем пожежогасіння, пожежної сигналізації або внутрішніми пожежними кран-комплектами. До початку експлуатації об’єкти (будинки, споруди, приміщення, технологічні установки) повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння згідно з Типовими нормами належності вогнегасників, затвердженими наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 02 квітня 2004 року № 151, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 29 квітня 2004 року за № 554/9153. Тобто з цієї норми вбачається, що у Вас вже мають бути дані засоби первинного пожежогасіння. І якщо Ви хочете, щоб Переможець надав ці засоби зараз, то виникає питання: як Ви взагалі функціонуєте до оголошення цієї закупівлі? Адже виходить, що зараз Ви не має цих засобів (а згідно закону - повинні мати), відповідно порушує правила пожежної безпеки в Україні. Тому вимагаємо виключити цю вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до даної закупівлі мають надаватись електромонтажні послуги із застосуванням різного електроінструменту. Також дуже часто буде здійснюватися просвердлювання отворів для прокладання кабельної мережі пожежної сигналізації та системи оповіщення. Враховуючи, що наша будівля використовується тривалий період та неодноразова підлягала різним ремонтним роботам, електрична проводка може проходити в різних місця, в тому числі і на шляхах монтажу пожежних шлейфів. Пошкодження електричної проводки може спричинити виникнення пожежі. Саме тому ми вимагаємо, що б потенційний виконавець робіт мав первинні засоби пожежогасіння у випадку виникнення пожежі під час виконання послуг.
Щодо трудової книжки та послужного списку керівника
Дата подання: 13 серпня 2018 10:38
Дата відповіді: 15 серпня 2018 17:48
У документації прописано вимогу: Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 2 працівників, які будуть здійснювати надання послуг. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), що підтверджується копією диплому та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та послужним списком. Дана вимога є незаконною з наступних причин: згідно пункту 14 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852: керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Підтвердженням вимоги про спеціальність є диплом про освіту, але щодо стажу роботи – це підтверджується не лише трудовою книжкою. Також у пункті 4 згаданих Ліцензійних умов зазначається наступне: до заяви про одержання ліцензії додаються такі документи - копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами. А пункт 7 даних Ліцензійних умов передбачає, що для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг). Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом). Тобто навіть сам Законодавець прописує вимогу про трудові договори\штатний розпис, а не про трудові книжки. Не зрозуміло, чому Ви забираєте на себе функції Законодавця. Таким чином, Ви вимагаєте надати трудову книжку на керівника робіт, але не враховуєте той факт, що законодавство України дозволяє працювати не лише по трудовій книжці, а, наприклад, по трудовому договору (контракту). Особа може надавати послуги чи виконувати роботи протягом 10 років, і у неї не буде трудової книжки, але стаж роботи вона матиме. Таким чином маємо те, що на підприємстві буде наявна особа, яка виконує певні посадові обов’язки, але вона не буде мати трудової книжки. Також Ви зазначаєте, що потрібно надати послужний список керівника робіт. На підставі чого Ви вирішили, що його потрібно подавати керівнику робіт з встановлення пожежної сигналізації? В якому нормативно-правовому акті це написано? Якщо звернутися до Академічного тлумачного словника, то "Послужний список — документ, у якому записані всі відомості про особу службовця". Тобто такий список мають посадовці, чиновники, військові. Яке відношення цей список має до керівника робіт є незрозумілим. Адже він не є службовою особою. Маємо припущення, що не дуже велика кількість архітекторів в Україні мають послужні списки. Саме тому вимагаємо виключити вимогу про трудову книжку та послужний список та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вносяться зміни.
Щодо відгуку адресованого Замовнику
Дата подання: 13 серпня 2018 10:41
Дата відповіді: 15 серпня 2018 17:51
У оголошенні Ви зазначаєте: потрібно надати відгук, адресований Замовнику. Надаємо пояснення і обґрунтування незаконності даної вимоги: вимога щодо надання в складі пропозиції листа-відгука від Замовника, якому учасник вже надавав послуги є зрозумілою, але ж без вказання вимоги щодо адресації листа-відгука саме Замовнику даної закупівлі. Якщо, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже адресований Замовнику? Або інша ситуація, якщо, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і такого Замовника вже не існує (відбулася реорганізація чи ліквідація), як учасники зможуть отримати від такого Замовника відгук адресований Замовник уданої закупівлі? І тим паче, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимого щодо листа-відгука і заздалегідь почати його отримувати (звісно, якщо це не учасник, який заздалегідь був попереджений Замовником про таку вимогу і який вже заздалегідь визначений переможцем в цій процедурі закупівлі). Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Жодної дискримінаційної вимоги стосовно даного питання документація не містить.
Про ISO
Дата подання: 13 серпня 2018 10:44
Дата відповіді: 15 серпня 2018 17:51
У технічних вимогах прописано надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Дана вимога є неправомірною з наступних підстав: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого він лобіює. І при чому робить це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж логічно розраховувати, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити бажання Замовника щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, варто враховувати, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно витратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, вбачається, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Замовником процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Замовнику не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Надаємо інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Замовником процедурі закупівлі. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вносяться зміни.
Про OHSAS
Дата подання: 13 серпня 2018 10:49
Дата відповіді: 15 серпня 2018 17:52
У оголошенні стоїть вимога про надання сертифікату OHSAS. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: по-перше, проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат (щодо бажання Замовника, то він не є законодавцем, відповідно таку вимогу диктувати не може). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку. Навіть у вступній частині ДСТУ OHSAS 18001:2010. Системи управління гігієною та безпекою праці зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». А також наступне «організаціям, яким потрібно загальне керівництво з широкого кола питань, що стосуються системи управління гігієни та безпеки праці, варто використовувати OHSAS 18002». Маємо підстави вважати, що Ви не бачите ключові слова: НЕ ПРИЗНАЧЕНІ створити правові зобов’язання та ВАРТО використовувати, а не ЗОБОВ’ЯЗАНІ чи ПОВИННІ. По-друге, згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Всі учасники даної закупівлі надають послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до них жодних вимог. Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, а це порушує принцип максимальної економії та ефективності. А також ставить в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. Таким чином відбувається дискримінація учасників. Саме тому ми вимагаємо не дискримінувати учасників та виключити дану вимогу і внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вносяться зміни.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-08-000555-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс", Код ЄДРПОУ:36047525
Дата подання: 08 серпня 2018 16:14
Необхідність наявності сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010
Доброго дня! Вимагаємо вилучити з тендерної документації обовязкову наявність сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010. Дана вимога призводить до дискримінації учасників.
Відсутність даного стандарту не впливає на якість надання послуг відповідно до даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 15:36
Добрий день! Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" 1 999 998,00
UAH з ПДВ
1 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЙЧУК АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2018 21:34
довідка ДПІ.pdf
01 вересня 2018 21:40
Документи.pdf
23 серпня 2018 09:35
Електронний підпис
23 серпня 2018 09:26
трудова угода 2.pdf
23 серпня 2018 09:26
Наказ ДСНС.pdf
23 серпня 2018 09:26
відомість ресурсів..pdf
23 серпня 2018 09:26
декларація.pdf
22 серпня 2018 22:28
Щербак оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
філонюк оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
уповноваж.особа.pdf
22 серпня 2018 22:28
уповноваж.особа 2.pdf
22 серпня 2018 22:28
трепачов оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2018 22:28
сирота оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
рокицький оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
проект договору.pdf
22 серпня 2018 22:28
пояснювальна записка.pdf
22 серпня 2018 22:28
пояснювальна записка 2.pdf
22 серпня 2018 22:28
обгрунтування.pdf
22 серпня 2018 22:28
навед.нижче документи.pdf
22 серпня 2018 22:28
легкунець оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
левчук оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
коровін оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
кечин оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
к-сні та якісні х-стики.pdf
22 серпня 2018 22:28
зведен.коштоис.pdf
22 серпня 2018 22:28
договірна ціна.pdf
22 серпня 2018 22:28
довідка аналог.дог.pdf
22 серпня 2018 22:28
дефектний акт.pdf
22 серпня 2018 22:28
відгук 2.pdf
22 серпня 2018 22:28
відгук 1.pdf
22 серпня 2018 22:28
бересток оп.pdf
22 серпня 2018 22:28
бенефіціар.pdf
22 серпня 2018 22:28
без субпідряду.pdf
22 серпня 2018 22:28
аналог.договір.pdf
22 серпня 2018 22:28
акт огляду обєкта.pdf
22 серпня 2018 22:28
21. Аналогічний договір.pdf
22 серпня 2018 22:28
трудова угода1.pdf
22 серпня 2018 22:28
трудова книжка.pdf
22 серпня 2018 22:28
статут.pdf
22 серпня 2018 22:28
сертифікат.pdf
22 серпня 2018 22:28
сертифікат 2.pdf
22 серпня 2018 22:28
протокол наказ.pdf
22 серпня 2018 22:28
протокол виміру.pdf
22 серпня 2018 22:28
послужний список.pdf
22 серпня 2018 22:28
мат-тех база.pdf
22 серпня 2018 22:28
ліцензія.pdf
22 серпня 2018 22:28
захист довкілля.pdf
22 серпня 2018 22:28
диплом.pdf
22 серпня 2018 22:28
декларацiя.pdf
22 серпня 2018 22:28
гарантія 1 рік.pdf
22 серпня 2018 22:28
вiдомостi ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2018 22:28
витяг пдв.pdf
22 серпня 2018 22:28
витяг єдр.pdf
22 серпня 2018 22:28
90 днів.pdf

Публічні документи

22 серпня 2018 13:53
Електронний підпис
22 серпня 2018 13:52
Пропозиція.pdf
22 серпня 2018 13:52
Лист видача ліцензії.JPG
22 серпня 2018 13:52
Витяг Єдинний податок.JPG
22 серпня 2018 13:52
Виписка1.JPG
22 серпня 2018 13:52
Виписка.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЙЧУК АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"
#41527709
Переможець 1 999 998,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 11:57

Документи

29 серпня 2018 11:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2018 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"
#41527709
1 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2018 11:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 10:24
Договір 517.PDF укладений
10 вересня 2018 10:23