Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24455000-8 Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
27 200,00 UAH
UA-2018-08-08-000314-c ● 992c99e87117432890e830508bf6735c
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ямпільсікий районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 37636913 |
Місцезнаходження: | 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Пирогова 1 |
Контактна особа: |
Чугуннікова Жанна Петрівна +380433622552 yampil_medcentr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2018 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2018 13:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2018 13:10 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2018 15:53 |
Очікувана вартість: | 27 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 816,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
24455000-8 Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24500, Україна, Вінницька область, м.Ямпіль, вул.Сонячна 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2018 13:06 |
Деззасоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-08-000314-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 23 серпня 2018 09:32
Скарга
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. По-перше, в документації торгів зазначен засіб Бланінас 300. Такого засобу на ринку України не зареєстровано! Є засіб Бланідас 300. Дивно, що "свій" для Замовника учасник ТОВ "Вінландія" теж виставив засіб "Бланінас 300", тоді як документи подав на "Бланідас 300". Це є прямим порушенням положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині невідповідності поданої пропозиції наданим реєстраційним документам. По-друге, нероозгляд еквівалентів грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 11:14
Шановний Учасник , ми вимушені визнати , що дійсно при складанні оголошення була допущена технічна помилка при написанні торгівельної марки «Бланідас 300» замість літери «д» помилково надруковано літеру «н» але ця помилка не є суттєвою якщо ви як Учасник змогли зрозуміти який саме дезінфекційний засіб ми маємо закупити.
При проведенні допорогових закупівель в вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Звертаємо Вашу увагу що п 6.4 Наказу№35 ДП «Зовнішньоторгвидав» визначає за Замовником право а не обов»язок вказувати аналоги та/або еквіваленти . Щодо аналогів які ви запропонували а саме «Манорм –Гель» з дозатором 500 мл який ви вказали як еквівалент «Стериліум гель» з дозатором 475 мл нє е повним еквівалентом .
В складі запропонованого «Манорм –Гель» спирт ізопропіловий 60 % що не відповідає вимогам до засобів на спиртовій основі для протирання рук згідно Національного переліку основних лікарських засобів про вміст ізопропілового спирту в розмірі 75 %
При проведенні допорогових закупівель в вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Звертаємо Вашу увагу що п 6.4 Наказу№35 ДП «Зовнішньоторгвидав» визначає за Замовником право а не обов»язок вказувати аналоги та/або еквіваленти . Щодо аналогів які ви запропонували а саме «Манорм –Гель» з дозатором 500 мл який ви вказали як еквівалент «Стериліум гель» з дозатором 475 мл нє е повним еквівалентом .
В складі запропонованого «Манорм –Гель» спирт ізопропіловий 60 % що не відповідає вимогам до засобів на спиртовій основі для протирання рук згідно Національного переліку основних лікарських засобів про вміст ізопропілового спирту в розмірі 75 %
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-08-08-000314-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 23 серпня 2018 11:42
Щодо написаного Замовником
Шановний! По-перше, помилка - це Ваша проблема і усунення її теж Ваша проблема, а не Учасників. По-друге, ми акцентуємо увагу, що другий учасник надав в пропозиції саме засіб "Бланініс 300", а не Бланідас 300, а документи на Бланідас 300. За невідповідність запропонованої продукції і наданих документів згідно положень Наказу Зовнішторгвидав України №35 - дискваліфікація, якої ми чекаємо. По-третє, щодо національного переліка, на який Ви посилаєтесь. А чому Ви закупляєте засіб Бланінас 300, або Бланідас 300, який не відповідає цьому переліку? Тобто Ви маніпулюєте цим переліком! Тоді, коли треба пишите, що засіб не відповідає вимогам переліка, а коли не треба, як з Бланінасом 300 ( Бланідасом 300) -не звертаєте увагу??? Цей перелік відноситься до дезінфікуючих засобів, які мають реєстрацію саме лікарських засобів. А ні Стериліум гель, а ні Бланідас 300, а ні Манорм-гель, а ні Саніліт не мають реєстрацію лікарських засобів, а мають державну реєстрацію дезінфікуючих засобів, тому до цього переліка не мають жодного відношення і не повинні закуповуватись за ним. Щодо цього є роз"яснення експертного комітету з відбору та використання основних лікарських засобів МОЗ України №80-18 від 05.05.2018 року. Щодо нерозгляду еквівалентів. Шановний, це ваші посадові особи з власної кишені можуть в магазині купити собі будь-яке морозиво не економлячи бюджетні кошти не розглядаючи еквіваленти. А не розгляде еквівалентів - протизаконний підхід, який протиречить положенням та суті наказу №35 Зовнішторгвидав України. Ми розуміємо,що бажання особистих заробтків посадових осіб замовника стоїть на першому місці, але не дамо дерібанити бюджетні кошти країни! Ще рах наголошуємо,що ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, ми будемо змушені направити листи до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
17 280,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2018 08:28
|
ТОВ Вінландія #31680066 |
Переможець |
21 680,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 38.PDF | укладений |
17 вересня 2018 16:39
|