Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель) «Реконструкція будівлі спорткомплексу з прибудовою по вул. Небесної Сотні, 6 в м. Чернівці»
Очікувана вартість
42 733 060,00 UAH
UA-2018-08-08-000242-a e56156b41188423da5351ca7dbe5b863
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2018 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 23:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 12:37
Очікувана вартість: 42 733 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,82%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 213665 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель) «Реконструкція будівлі спорткомплексу з прибудовою по вул. Небесної Сотні, 6 в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Небесної Сотні, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2018 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 18:13
ТД спорткомплекс із змінами.doc
14 серпня 2018 18:13
Перелік_змін_.doc
08 серпня 2018 10:07
ТЕХ.завд..rtf
08 серпня 2018 10:07
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
08 серпня 2018 10:07
Проект договору спорткомплекс.doc
14 серпня 2018 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 18:13
ТД спорткомплекс із змінами.doc
08 серпня 2018 10:07
ТД спорткомплекс.doc
14 серпня 2018 18:13
Перелік_змін_.doc
08 серпня 2018 10:07
ТЕХ.завд..rtf
08 серпня 2018 10:07
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
08 серпня 2018 10:07
Проект договору спорткомплекс.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКВОЯ ПЛЮС" 38 055 999,60
UAH з ПДВ
33 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" 38 490 000,00
UAH з ПДВ
34 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МАСТЕР ПРОДУКТ 41 299 999,20
UAH з ПДВ
34 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС 38 997 000,00
UAH з ПДВ
34 786 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 39 399 972,00
UAH з ПДВ
35 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "РІКА" 38 985 762,00
UAH з ПДВ
36 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 20:41
Електронний підпис
30 серпня 2018 20:34
28.imd
30 серпня 2018 20:34
3 кошторис.pdf
30 серпня 2018 20:34
2 кошторис.pdf
30 серпня 2018 20:34
1 кошторис.pdf
23 серпня 2018 21:48
Електронний підпис
23 серпня 2018 21:43
27.ims
23 серпня 2018 21:43
Ліцензія.zip
23 серпня 2018 21:43
Доверенность 121.zip
23 серпня 2018 21:43
Гарантия 6246.zip
23 серпня 2018 21:43
41,42.PDF
23 серпня 2018 21:43
39.2, 40.2 Субпідрядник.pdf
23 серпня 2018 21:43
37, 39.1, 40.1 Субпідрядник.PDF
23 серпня 2018 21:43
32, 33, 34, 35, 36.pdf
23 серпня 2018 21:43
31.4 ЛК 3.pdf
23 серпня 2018 21:43
31.3 ЛК 2.PDF
23 серпня 2018 21:43
31.2 Договірна ціна ЛК 1.PDF
23 серпня 2018 21:43
19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30.pdf
23 серпня 2018 21:43
17.1 копія договор Ягуар.PDF
23 серпня 2018 21:43
9,10,11,12.pdf
23 серпня 2018 21:43
1,3,4,5,6,7,8.PDF
23 серпня 2018 21:43
2 Тендерна пропозиція.PDF
23 серпня 2018 21:43
Реєстр.PDF

Публічні документи

06 вересня 2018 18:31
Довідка МВС.pdf
04 вересня 2018 20:24
95 (1).imd
04 вересня 2018 20:24
Розрахунок прибутку.pdf
04 вересня 2018 20:24
Пояснювальна записка.pdf
04 вересня 2018 20:24
Підсумкова відомість.pdf
04 вересня 2018 20:24
Договірна ціна.pdf
04 вересня 2018 13:44
95.imd
04 вересня 2018 13:44
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2018 13:44
Розрахунок прибутку.pdf
04 вересня 2018 13:44
Поясгювальна записка.pdf
04 вересня 2018 13:44
Підсумкова відомість.pdf
04 вересня 2018 13:44
Календарний графік.pdf
04 вересня 2018 13:44
Договірна ціна.pdf
04 вересня 2018 13:44
Аналіз ринку цін.pdf
23 серпня 2018 21:38
90.imd
23 серпня 2018 21:38
52.Довідки банки.pdf
23 серпня 2018 21:38
51.витяг з ПДВ.pdf
23 серпня 2018 21:38
50.Календарний графік.pdf
23 серпня 2018 21:38
46.Розрахунок прибутку.pdf
23 серпня 2018 21:38
40.Аналіз ринку.pdf
23 серпня 2018 21:38
34.Договірна ціна.pdf
23 серпня 2018 21:38
26.Довідка довкілля.pdf
23 серпня 2018 21:38
25.Проект договору.pdf
23 серпня 2018 21:38
24.Лист-згода.pdf
23 серпня 2018 21:38
18.Копія дозволу.pdf
23 серпня 2018 21:38
17.Копія ліцензія.pdf
23 серпня 2018 21:38
16.Копія Статуту.pdf
23 серпня 2018 21:38
14.Копія наказу №1.pdf
23 серпня 2018 21:38
13.Копія протоколу № 1.pdf
23 серпня 2018 21:38
12. Копія наказу № 83.pdf
23 серпня 2018 21:38
11.Копія протоколу № 3.pdf
23 серпня 2018 21:38
10. Відгуки.pdf
23 серпня 2018 21:38
05.Довідка обладнання.pdf
23 серпня 2018 21:38
02.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 18:32
проект договір.PDF
23 серпня 2018 18:32
локальний кошторис.rar
23 серпня 2018 18:32
аналогічний досвід.rar
23 серпня 2018 18:32
банківські документи.rar
23 серпня 2018 18:32
1 Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

23 серпня 2018 14:27
130.imd
23 серпня 2018 14:27
130.bdcu
23 серпня 2018 14:27
Тендерна пропозиція.PDF
23 серпня 2018 14:27
Розрахунок прибутку.PDF
23 серпня 2018 14:27
Локальний кошторис.PDF
23 серпня 2018 14:27
Договірна ціна.PDF
23 серпня 2018 14:27
Гарантійний лист.PDF
23 серпня 2018 14:27
Банківська гарантія.pdf.p7s
23 серпня 2018 14:27
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 13:36
82.imd
23 серпня 2018 13:36
Банківська гарантія.zip
23 серпня 2018 13:36
Розрахунки до ДЦ.pdf
23 серпня 2018 13:36
Пропозиція (pdf.io)(1).pdf
23 серпня 2018 13:36
Реєстр.pdf

Публічні документи

22 серпня 2018 20:05
Гарантія.zip
22 серпня 2018 20:05
6.rar
22 серпня 2018 20:05
Графік.rar
22 серпня 2018 20:05
ДЦ.rar
22 серпня 2018 20:05
ЗКР.rar
22 серпня 2018 20:05
Калькуляція.rar
22 серпня 2018 20:05
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2018 20:05
Технічне завдання.pdf
22 серпня 2018 20:05
Довідка з банка.pdf
22 серпня 2018 20:05
Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2018 20:05
Відгук департаменту.pdf
22 серпня 2018 20:05
Витяг з ПДВ.pdf
22 серпня 2018 20:05
Штатний розпис.rar
22 серпня 2018 20:05
Статут.rar
22 серпня 2018 20:05
Ліцензія.rar
22 серпня 2018 20:05
Дозвіл держпраці.rar
22 серпня 2018 20:05
Договір про закупівлю.rar
22 серпня 2018 20:05
Баланс на 30.06.2018.rar
22 серпня 2018 20:05
Баланс за 2017 рік.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКВОЯ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ПП МАСТЕР ПРОДУКТ

ЕКСПРІЕЛТСЕРВІС

ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "РІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКВОЯ ПЛЮС"
#41042707
Відхилено 33 999 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 14:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 34 000 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 17:18

Документи

31 серпня 2018 14:14
Електронний підпис

Документи

05 вересня 2018 17:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
34 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2018 17:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 08:48
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 17:56
Дод.угода №2 Небесної Сотні.pdf зміни до договору
17 червня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 11:09
Дод.угода №1 Небесної Сотні.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 15:46
дод.угода Небесна Сотня.pdf зміни до договору
26 липня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 15:56
Небесної сотні Дод.угода №2.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 11:37
Небесної сотні дод.угода.pdf зміни до договору
14 січня 2019 11:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:26
додугода 3 спорткомплекс Небесна Сотня.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:25
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 12:30
Дод угода №2 Небесної Сотні.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 12:30
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2018 18:04
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2018 18:03
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 16:20
Договір реконструкція спорткомплексу по вул.Небесна Сотня.pdf укладений
25 вересня 2018 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у «Підстави укладення договору» шляхом доповнення реченням наступного змісту: «Рішення сесії Чернівецької обласної ради №53-22/18 від 23.05.2018р. «Про внесення змін до обласного бюджету на 2018 рік».
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в банківські реквізити Замовника виклавши їх в наступній редакції: «р/р № 35210081006327, 35228181006327, 35427134006327 в ГУДКСУ в Чернівецькій області, МФО 856135».
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт: "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 3 655,649 тис. грн. (три мільйони шістсот п’ятдесят п’ять тисяч шістсот сорок дев’ять гривень). Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 2 800,301 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 855,348 тис. грн."
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 1 957,105 тис. грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч сто п’ять гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнено п. п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 19 588,504тис. грн. (дев’ятнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят вісім тисяч п’ятсот чотири гривні) (в т. ч. ПДВ 3 264,751 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 17 661,154 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 1 927,350тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». 2. Пункт 4.2. Договору доповнено п.п 4.2.1 наступного змісту: «Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником». 3. Розділ 4 Договору доповнено пунктом 4.4. наступного змісту: «Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби». 4. Пункт 7.5. Договору викладено в редакції: «Підрядник несе майнову відповідальність перед Замовником за: - порушення строків виконання робіт або терміну завершення робіт – пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діє на день її нарахування, від вартості невиконаних в строк робіт за кожний день прострочення, починаючи з наступного дня за датою закінчення робіт; - порушення строків використання авансу - пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діє на день її нарахування, від суми невикористаного авансу за кожний день прострочення, починаючи з наступного дня; - при неякісному виконанні Підрядником робіт, передбачених цим Договором, Генпідрядник сплачує Замовнику у 10-ти денний термін, з моменту виявлення, штраф у розмірі 10% неякісно виконаних робіт. - у разі відхилень від проектно-кошторисної документації при виконанні робіт, без погодження Замовника, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості робіт за цим Договором». Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника. Додаткову угоду №2 від 12.04.2019р. до договору визнано такою, що втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п. п. 3.1.2. наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 1 444,714 тис. грн. (один мільйон чотириста сорок чотири тисячі сімсот чотирнадцять гривень) (в т. ч. ПДВ 240,78567 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». У 2020 році відповідно до рішення сесії Чернівецької обласної ради від 25.02.2020 року №26-37/20 «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2020 рік» передбачено фінансування обєкту в розмірі 1 544,770 тис.грн. - за рахунок коштів обласного бюджету, крім того очікується фінансування обєкту за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку. У звязку з відсутністю повного обсягу фінансування обєкту у 2020 році, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2021 року (за наявності повного фінансування обєкту у 2020 році термін дії Договору буде змінено до 31.12.2020 року). Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 3.1.2. Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 10 755,847 тис. грн. (десять мільйонів сімсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот сорок сім гривень (в т. ч. ПДВ 1 792,64117 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 9 311,133 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 1 444,714 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії Договору до 31.12.2020 року. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 666 666,66 UAH)