Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція адмінбудівлі Цуманської селищної ради в смт Цумань Ківерцівського району Волинської області
Очікувана вартість
7 268 214,00 UAH
UA-2018-08-07-001922-a 8fa38d40c81b4725a4ad1ed2e748e6ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Трофимчук

+380682582770 tsuman.sr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Цуманська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333885
Місцезнаходження: 45233, Україна , Волинська обл., смт. Цумань, вул. Грушевського, 2
Контактна особа: Галина Трофимчук
+380682582770
tsuman.sr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2018 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2018 13:28
Очікувана вартість: 7 268 214,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 341,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція адмінбудівлі Цуманської селищної ради в смт Цумань Ківерцівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45233, Україна, Волинська область, смт Цумань, вул. Грушевського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2018 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 17:16
Додаток 3 Технічна специфікація.pdf
07 серпня 2018 17:16
Додаток 5 Проект договору підряду.pdf
07 серпня 2018 17:16
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-07-001922-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:34572021
Дата подання: 03 вересня 2018 15:24
Скарга
Невідповідність кваліфікаційним вимогам
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2018 16:07
Розглянувши Вашу вимогу UA-2018-08-07-001922-a.a3 від 03.09.2018 р., тендерний комітет повідомляє про наступне.
1. Щодо пункту 1 вимоги.
Для підтвердження наявності достатньої, для виконання замовлення, кількості працівників ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід №15-08/13 від 15.08.2018 р., а також копії трудових книжок та цивільно-правових договорів, укладених з відповідними працівниками.
2. Щодо пункту 2 вимоги.
ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало копії посвідчень, що свідчать про проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці та техніки безпеки наступними працівникам: Куракін А.В., Лук’янов М.М., Наумчук О.А., Павлюк П.І., Романцов І.В., Синиця С.В. При цьому для Лук’янова М.М., Наумчука О.А., Романцова І.В., Синиці С.В. ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» є основним місцем роботи, а Куракін А.В. та Павлюк П.І. виконують роботи за цивільно-правовими договорами.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією було передбачено надання копій документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства (п.15 Додатку 1). Отже, тендерною документацією не було встановлено, атестацію яких саме працівників і в якій кількості має підтвердити учасник, крім керівника підприємства.
3. Щодо пункту 3 вимоги.
Згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності транспортних засобів, зазначених учасником в поданій ним довідці, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали або завірені належним чином копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо учасник не є власником транспортних засобів, то в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують право користування транспортними засобами (із зазначенням переліку транспортних засобів).
ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядника), необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах тендерної документації, № 15-08/16 від 15.08.2018 р. У цій довідці учасник вказав лише орендовані транспортні засоби. Для підтвердження права користування вказаними в довідці транспортними засобами, ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало Договір оренди машин та механізмів №04-01/2018 від 04.01.2018 р., укладений з ПП «ПІКЕТ», та Договір найму (оренди) транспортних засобів від 04.04.2018 р., укладений з Синицею Сергієм Валентиновичем.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, у зв’язку з чим відмовляємо в її задоволенні.
Номер вимоги: UA-2018-08-07-001922-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 30 серпня 2018 13:09
до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників
п.5 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2018 10:14
Розглянувши Вашу вимогу UA-2018-08-07-001922-a.a1 від 30.08.2018 р., тендерний комітет повідомляє про наступне.
У пункті 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», на який Ви посилаєтесь у своїй вимозі, йдеться про те, що, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Згідно частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Оскільки вартість процедури закупівлі UA-2018-08-07-001922-a становила 7 268 214,00 гривень, що на день оприлюднення (07.08.2018 р.) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі складало 232,077 тисячі євро (7268214,00:31,31815=232076,74), Замовником була обрана стандартна процедура відкритих торгів, до якої застосовуються пункти 1,2,3,4,6,7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, у зв’язку з чим відмовляємо в її задоволенні.
Номер вимоги: UA-2018-08-07-001922-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 31 серпня 2018 17:19
Звертаємо увагу на невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації
Учасник Тов «Альфа-Буд-Захід» у складі своєї тендерної пропозиції не надав:

1. Довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід. Учасник надав перелік з чотирьох постійних працівників та десяти працівників з якими закінчився цивільно-правовий договір.
2. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник надав договір оренди будівельних машин з ПП «Пікет» проте не надав копії свідоцтв про реєстрацію таких транспортних засобів.
3. Копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки. Учасник замість цих документів подає копії цивільно-правових угод.

Окремо звертаємо Вашу увагу на неналежне оформлення пропозиції ТОВ «Альфа-Буд-Захід». Так згідно Тендерної документації «Файли з документами тендерної пропозиції Учасника подаються шляхом сканування оригіналу документу або завіреної належним чином копії документу (відповідно до вимог тендерної документації). Завірена належним чином копія документу – це копія з оригіналу документу, кожна сторінка якої завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника». Ця вимога по оформленю та ряд інших визначених п1. Розділу ІІІ Тендерної Документації учасником проігноровані.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 16:55
Розглянувши Вашу вимогу UA-2018-08-07-001922-a.a2 від 31.08.2018 р., тендерний комітет повідомляє про наступне.
1. Щодо пункту 1 вимоги.
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання.
ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало 13 цивільно-правових договорів, термін дії яких закінчується 31.08.2018 р. Копії вказаних договорів були завантажені учасником на веб-порталі уповноваженого органу 22.08.2018 р. Отже, документи, надані ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» були чинними на момент їх надання, і тому були взяті тендерним комітетом до уваги.
2. Щодо пункту 2 вимоги.
Згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності транспортних засобів, зазначених учасником в поданій ним довідці, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали або завірені належним чином копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо учасник не є власником транспортних засобів, то в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують право користування транспортними засобами (із зазначенням переліку транспортних засобів).
ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало Договір оренди машин та механізмів №04-01/2018 від 04.01.2018 р., укладений з ПП «ПІКЕТ», в якому вказані ті ж транспортні засоби, які були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Отже, учасник належним чином підтвердив право користування вказаними в довідці транспортними засобами. Надання свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів тендерною документацію не вимагалось.
3. Щодо пункту 3 вимоги.
ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало копії посвідчень, що свідчать про проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці та техніки безпеки наступними працівникам: Куракін А.В., Лук’янов М.М., Наумчук О.А., Павлюк П.І., Романцов І.В., Синиця С.В. Ці ж самі працівники вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, №15-08/13 від 15.08.2018 р., наданій ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД».
4. Щодо пункту 4 вимоги.
У своїй вимозі Ви не вказали, в чому полягала неналежність оформлення пропозиції ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД».
Враховуючи вищенаведене, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, у зв’язку з чим відмовляємо в її задоволенні.
Номер вимоги: UA-2018-08-07-001922-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 06 вересня 2018 12:34
Невідповідність пропозиції кваліфікаційним вимогам
Відповідно до вимоги Тендерної документації «Для підтвердження наявності транспортних засобів, зазначених учасником в поданій ним довідці, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали або завірені належним чином копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо учасник не є власником транспортних засобів, то в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують право користування транспортними засобами (із зазначенням переліку транспортних засобів).» Вимога не виконана учасником. Вимога тендерної документації чітко вказує на необхідність подачі підтвердження наявності транспортних засобів і жодним чином її не знімає за умови якщо учасник не є власником, а зобов’язує додатково надати оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують право користування транспортними засобами.

Тендерна документація містить вимогу «Всі документи тендерної пропозиції (довідки, листи, інформація та ін.), що готуються безпосередньо Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (у разі її використання). Файли з документами тендерної пропозиції Учасника подаються шляхом сканування оригіналу документу або завіреної належним чином копії документу (відповідно до вимог тендерної документації). Завірена належним чином копія документу – це копія з оригіналу документу, кожна сторінка якої завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (у разі її використання).» Учасник ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» не дотримується цієї вимоги у своїй пропозиції.

Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції передбачав подачу учасником копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки. Учасник ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надав посвідчення про навчання з охорони праці 5 чоловік. (Куракін А.В. – посвідчення з електробезпеки), а в переліку подав 17 працівників.Отже навчання та атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки Учасник ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» не підтвердив.

Звертаємо увагу Тендерного комітету на відсутність робітників в штаті ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» - жодного постійного працівника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2018 16:09
Розглянувши Вашу вимогу UA-2018-08-07-001922-a.a4 від 06.09.2018 р., тендерний комітет повідомляє про наступне.
1. Щодо пункту 1 вимоги.
Згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності транспортних засобів, зазначених учасником в поданій ним довідці, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали або завірені належним чином копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо учасник не є власником транспортних засобів, то в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують право користування транспортними засобами (із зазначенням переліку транспортних засобів).
ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало Договір оренди машин та механізмів №04-01/2018 від 04.01.2018 р., укладений з ПП «ПІКЕТ», в якому вказані ті ж транспортні засоби, які були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Отже, учасник належним чином підтвердив право користування вказаними в довідці транспортними засобами. Надання свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів тендерною документацію не вимагалось.
Згідно ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Оскільки умовами тендерної документації прямо не передбачено обов’язку учасника надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які не перебувають у власності учасника, то тендерний комітет не може керуватись суб’єктивними поняттями такими, як «жодним чином не знімає необхідності», та відхиляти тендерну пропозицію.
У Вашій вимозі зазначено, що «тендерна документація … зобов’язує додатково надати оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують право користування транспортними засобами». Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» цю вимогу виконало, надавши Договір оренди машин та механізмів №04-01/2018 від 04.01.2018 р., укладений з ПП «ПІКЕТ», згідно п.1.1. якого Орендодавець зобов'язується надавати в тимчасове користування в період дії договору машини і механізми (див. Додаток 1), а Орендар зобов'язується їх прийняти, своєчасно оплатити їх користування (оренду) і своєчасно їх повернути в справному стані після закінчення термін користування.
2. Щодо пункту 2 вимоги.
У своїй вимозі Ви не вказали, які саме документи пропозиції ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» оформлені з порушенням вимог тендерної документації.
3. Щодо пункту 3 вимоги.
ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» надало копії посвідчень, що свідчать про проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці та техніки безпеки наступними працівникам: Куракін А.В., Лук’янов М.М., Наумчук О.А., Павлюк П.І., Романцов І.В., Синиця С.В. Ці ж самі працівники вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, №15-08/13 від 15.08.2018 р., наданій ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД».
Згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники повинні подати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до додатку 7 до тендерної документації). Для підтвердження наявності всіх працівників, в тому числі робітників, зазначених учасником в поданих ним довідках, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок працівників (сторінки з відомостями про власника та останнє місце роботи) та/або оригінали цивільно-правових договорів.
Згідно п.15 додатку 1 до тендерної документації, серед документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції і надаються в електронному вигляді та завантажуються у відповідні форми на електронному майданчику, вказано копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. При цьому тендерною документацією не передбачено обов’язку учасника підтвердити атестацію всіх працівників.
4. Щодо пункту 4 вимоги.
Згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники повинні подати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до додатку 7 до тендерної документації). Довідка також має містити інформацію про наявність робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Робітники – це особи, що не відносяться до управлінського персоналу, а безпосередньо виконують певні роботи на об’єкті будівництва (наприклад, працівники, що виконують роботи із штукатурення, електрогазозварювання, монтажу тощо). Робітники можуть мати середню освіту, здобуття спеціальної професійної освіти не є обов’язковою вимогою.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не було передбачено жодної умови про наявність певної кількості штатних працівників або певної кількості працівників, що працюють за цивільно-правовим договором, а також не було передбачено жодної умови про те, що робітники, вказані в довідці, обов’язково мають працювати в штаті учасника (тобто за основним місцем роботи).
Враховуючи вищенаведене, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, у зв’язку з чим відмовляємо в її задоволенні.

Документи подані скаржником

03 вересня 2018 15:24
Скарга цумань.doc

Документи

07 вересня 2018 16:07
ScanImage1275.jpg

Документи

31 серпня 2018 10:14
image483.jpg

Документи

05 вересня 2018 16:55
ScanImage1274.jpg

Документи

07 вересня 2018 16:09
ScanImage1276.jpg
07 вересня 2018 16:09
ScanImage1277.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2018 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 6 513 020,41
UAH з ПДВ
6 513 020,41
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМБУД-5" 6 942 838,66
UAH з ПДВ
6 906 497,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 7 079 423,45
UAH з ПДВ
6 942 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2018 17:22
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:21
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:12
тендерна пропозицiя_1_.pdf
22 серпня 2018 17:12
Кваліфікація.rar
22 серпня 2018 17:12
Кошториси.rar
22 серпня 2018 17:12
Технічний опис.rar
22 серпня 2018 17:12
Відповідніст.rar

Публічні документи

22 серпня 2018 17:52
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:47
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2018 17:47
Ліцензія.pdf
22 серпня 2018 17:47
Аналогічні договори.pdf
22 серпня 2018 17:47
Пояснювальна записка.pdf
22 серпня 2018 17:47
Локальні кошториси.pdf
22 серпня 2018 17:47
Договірна ціна.pdf
22 серпня 2018 17:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 20:32
Довідка МВС.pdf
04 вересня 2018 20:32
Довідка з податкової.PDF
04 вересня 2018 20:32
Довідка1.pdf
04 вересня 2018 20:32
Довідка2.pdf
04 вересня 2018 20:31
Договір та календарний.pdf
04 вересня 2018 20:31
Кошторис.pdf
04 вересня 2018 20:31
149.imd
04 вересня 2018 20:31
149.bdcu
04 вересня 2018 19:48
Кошторис.pdf
04 вересня 2018 19:48
149.imd
04 вересня 2018 19:48
149.bdcu
22 серпня 2018 17:35
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:34
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:33
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:32
Паспорт Директора.pdf
22 серпня 2018 17:32
Відгук РДА_освіта_.pdf
22 серпня 2018 17:32
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2018 17:32
Проект договору.pdf
22 серпня 2018 17:32
Договір РДА _освіта_.pdf
22 серпня 2018 17:32
Статут.pdf
22 серпня 2018 17:32
Кошторис _3_.pdf
22 серпня 2018 17:32
Довідки ст.17.pdf
22 серпня 2018 17:32
Кошторис _2_.pdf
22 серпня 2018 17:32
Ліцензія.pdf
22 серпня 2018 17:32
Кошторис _1_.pdf
22 серпня 2018 17:32
Договір Вог Ритейл.pdf
22 серпня 2018 17:32
КБ3 Алейник.pdf
22 серпня 2018 17:32
Договір Алейник.pdf
22 серпня 2018 17:32
Баланс.pdf
22 серпня 2018 17:32
Лист відгук Вог ритейл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПП "ПРОМБУД-5"

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНА IНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34572021
Відхилено 6 513 020,41
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 14:36
ПП "ПРОМБУД-5"
#36716793
Відхилено 6 906 497,59
UAH з ПДВ
28 серпня 2018 16:24
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
Переможець 6 942 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 09:30

Документи

27 серпня 2018 14:36
Електронний підпис
27 серпня 2018 14:35
ScanImage055.jpg
27 серпня 2018 14:35
ScanImage054.jpg
27 серпня 2018 14:35
ScanImage053.jpg
27 серпня 2018 14:35
ScanImage052.jpg
27 серпня 2018 14:35
ScanImage051.jpg
23 серпня 2018 13:56
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

28 серпня 2018 16:24
Електронний підпис
28 серпня 2018 16:22
image479.jpg
28 серпня 2018 16:22
image478.jpg
28 серпня 2018 16:22
image477.jpg

Документи

30 серпня 2018 09:30
Електронний підпис
30 серпня 2018 09:29
ScanImage068.jpg
30 серпня 2018 09:29
ScanImage067.jpg
30 серпня 2018 09:29
ScanImage066.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
6 942 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 09:30
Електронний підпис
30 серпня 2018 09:29
ScanImage068.jpg
30 серпня 2018 09:29
ScanImage067.jpg
30 серпня 2018 09:29
ScanImage066.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:44
ДУ 13.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:43
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:25
ДУ 12.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 08:11
ДУ 11.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 08:00
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 09:37
ДУ 10.pdf зміни до договору
24 березня 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 09:13
Doc Dec 16 2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 09:11
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 17:45
Doc Dec 04 2019(1).pdf зміни до договору
04 грудня 2019 17:39
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 10:02
Doc Nov 19 2019(2).pdf зміни до договору
21 листопада 2019 10:01
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 08:32
Doc Nov 07 2019.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 08:31
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 08:58
Угода 5014.pdf зміни до договору
02 липня 2019 08:56
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 15:26
Doc Jun 12 2019.pdf зміни до договору
13 червня 2019 15:25
Doc Jun 13 2019.pdf зміни до договору
13 червня 2019 15:25
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 14:54
201904241649031001.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 14:53
201904241649031000.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 14:53
201904241649031002.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 14:53
201904241658451000.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 14:53
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 17:02
201904241658451000.jpg зміни до договору
24 квітня 2019 17:01
201904241649031001.jpg зміни до договору
24 квітня 2019 17:01
201904241649031000.jpg зміни до договору
24 квітня 2019 17:01
201904241649031002.jpg зміни до договору
24 квітня 2019 17:01
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 16:29
ScanImage012.jpg зміни до договору
23 квітня 2019 16:29
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 12:22
Реконструкція угода005.pdf зміни до договору
26 березня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:14
Додаткова угода №1 (2).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 11:11
Додаткова угода №1 (1).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 11:11
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 16:34
ilovepdf_com-26-50.pdf укладений
17 вересня 2018 16:33
ilovepdf_com-1-25.pdf укладений
17 вересня 2018 16:33
Договір073-pages-101-142.pdf укладений
17 вересня 2018 16:33
Договір073-pages-51-100.pdf укладений
17 вересня 2018 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у 2018 році.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку № 3 Договору (план фінансування будівництва)
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено план фінансування будівництва.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено план фінансування будівництва та календарний графік виконання робіт. Раніше завантажені додаткові угоди № 3 від 23 квітня 2019 року (дати завантаження: 23 квітня 2019 року о 16:29 год. та 24 квітня 2019 року о 16:56 год.) анульовані та не мають юридичної сили. Дійсною є угода, що завантажується. При цьому, № і дата додаткової угоди, що завантажується, залишаються незмінними (додаткова угода №3 від 23 квітня 2019 року).
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування будівництва та календарного графіку виконання робіт. Попередньо завантажена додаткова угода № 3 втрачає чинність.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування будівництва та календарного графіку виконання робіт. Попередньо завантажена додаткова угода втрачає дійсність.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування будівництва та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування будівництва та календарного графіку виконання буд. робіт
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування будівництва та календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування будівництва та календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування та календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування будівництва та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML