Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, плівка рентгенівська медична
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2018-08-07-001581-b ● 48077f3f1c9b41dfad840d7a5032410e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01984263 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54 |
Контактна особа: |
Луців Ольга 0322368363 infekciyna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2018 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2018 17:30 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
16 серпня 2018 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2018 16:07 |
Рішення про внесення змін.docx | |
16 серпня 2018 16:07 |
Тендерна документаціія_плівка_нова редакція.doc | |
15 серпня 2018 16:37 |
Рішення про внесення змін.docx | |
15 серпня 2018 16:37 |
Медико-технічні вимоги_нова редакція.docx | |
07 серпня 2018 17:25 |
Проект договору.doc |
16 серпня 2018 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 серпня 2018 16:07 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
16 серпня 2018 16:07 |
Тендерна документаціія_плівка_нова редакція.doc
|
||||||
15 серпня 2018 16:37 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
15 серпня 2018 16:37 |
Медико-технічні вимоги_нова редакція.docx
|
||||||
07 серпня 2018 17:25 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-07-001581-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 13 серпня 2018 16:28
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2018 16:03
У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична) повідомляємо наступне:
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Номер вимоги: UA-2018-08-07-001581-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 13 серпня 2018 16:34
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2018 16:03
У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична) повідомляємо наступне:
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1. Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж |
Опис предмету закупівлі: |
під кількістю 13 шт. слід розуміти 13 найменувань
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 365 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 825,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
13 шт
Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Пекарська, 54
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 09 серпня 2018 16:28
Дата відповіді: 10 серпня 2018 13:55
Доброго дня!
Просимо надати технічні характеристики необхідного товару.
Дякую!
Відповідь: Добрий день! До оголошення про проведення цієї процедури закупівлі додано файл "Медико-технічні вимоги.docx", в якому міститься характеристики товару
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-07-001581-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 13 серпня 2018 16:28
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2018 16:03
У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична) повідомляємо наступне:
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Номер вимоги: UA-2018-08-07-001581-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 13 серпня 2018 16:34
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на наявні в сиcтемі Prozorro пояснення (зокрема, за закупівлею UA-2018-06-20-000456-b), предмет закупівлі в закладі визначається відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, а також - ЄЗС). Згідно положень Єдиного закупівельного словника останній призначений, серед іншого, для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Згідно положень ЄСЗ, основний словник базується на системі кодів, які складаються з цифр, а самі групи цифр відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Предметом даної закупівлі є товар за кодом ЄЗС 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична).
Однак поєднання усіх найменувань (номенклатурних одиниць) товару за даною процедурою в один предмет закупівлі, при цьому за кодом «32350000-1 — Частини до аудіо- та відео обладнання», з одного боку – формально не відповідає самому ЄЗС, а з іншого – простій логіці та загально прийнятій практиці.
Так, якщо виходити з суто формальних аспектів застосування ЄЗС в даній ситуації, то даному коду «32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання» із наявного наразі предмету закупівлі відповідає тільки такий товар як «плівка радіографічна медична» та «плівка рентгенівська медична», що відповідають детальним категоріям «32354100-0 Радіологічна плівка» та «32354110-3 Рентгенівська плівка». Касети в даному класі (категорії) наявні, однак навряд чи касети, що зазначені в п.п. 14-18 Додатку № 3 (МТВ), за їх способом та методом виробництва, своїми функціональними характеристиками та властивостями можна віднести до аудіокасет (32351310-4), музичних касет (32353200-4) чи відеокасет (32354600-5). Так само, важко уявити, яким чином фіксажі та проявники відносяться до аудіо- та відеообладанння.
В даній ситуації ми добре розуміємо, що товари, зазначені у предметі закупівлі, використовується у медичній практиці при радіографічній діагностиці, й можливо саме з цього виходив Замовник. В той же час, як зазначалось вище, ЄЗС призначений для втілення та дієвої реалізації основних принципів закупівель, серед яких, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, при визначені предмету закупівлі окрім суто формальних аспектів, вочевидь, слід керуватись здоровою логікою та загально прийнятною практикою.
А за здоровою логікою та загально прийнятною практикою рентгенівську плівку та хімреактиви (проявник, фіксаж) об’єднує те, що вони є саме витратними матеріалами, які використовуються в радіологічній діагностиці. За своїми технологічними властивостями такі матеріали (предмети) після свого безпосереднього використання за прямим призначенням повністю втрачають свої первинні властивості та/або повністю видозмінюються й не можуть бути повторно використані в тому ж самому технологічному циклі за тим самим призначенням у своєму первинному стані.
В той же самий час касети, про які йдеться мова в МТВ за даною закупівлею, хоча і використовуються в радіологічній діагностиці, але є необхідною складовою частиною рентгенівського обладнання як складного апаратного комплексу, та відносяться до категорії приладдя, яка, до речі, досить впевнено підпадає під розділ ЄЗС «33000000-0 — Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни», зокрема, в категорії «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Таким чином, рентгенплівка та хімреактви як витратні матеріали за своїми технологічними характеристиками та властивостями докорінно відрізняються від приладдя (пристрою) - касети.
Якщо в даному випадку слідкувати логіці Замовника, за якою до витратних рентгенівських матеріалів прирівняно касети, які є частиною обладнання (пристроєм, приладдям), то в межах такої процедури можна було б закуповувати і рентгенівські трубки, і рентгенівські трансформатори, і штативи, - однак абсурдність такої ситуації вже очевидна.
А іншим логічним та практичним розмірковуванням може бути те, що зазвичай, суб’єкти господарювання спеціалізуються на певних групах товарах, що є абсолютно виправданим з бізнесової точки зору, і це стосується, зокрема, як сфери реалізації витратних матеріалів для рентгенографічних досліджень, так і сфери реалізації рентгенографічного обладнання та приладдя, які різняться за своїм номенклатурним рядом. Отже, в даній ситуації мова йде, вочевидь, не про «помилкове» об’єднання в одній закупівлі несумісних за своїми технологічними характеристиками й властивостями товарів, а про штучне розширення предмету закупівлі під «можливості» конкретних суб’єктів господарювання, з метою усунення інших конкурентів, що вже дає можливість припустити про наявність в таких діях ознак корупційного правопорушення. Бо як ще можна пояснити ту наполегливість, з якою вже за другою процедурою поспіль (після процедури UA-2018-06-20-000456-b) Замовник намагається включити до предмету закупівлі як не товар, що не має аналогів, так продукцію, яка взагалі відноситься до зовсім іншої категорії (виду). При цьому зайвим підтвердженням такого штучного розширення, окрім вищенаведеного, може бути як сама «нагальна потреба» у такій продукції, що виникла досить швидко та несподівано у кількості аж по одній одиниці касети відповідного розміру (в аналогічній попередній процедурі UA-2018-06-20-000456-b їх не було), так і досить цікава вимога про те, що касети повинні бути без вікна, в той час як наявність того самого вікна є прогресивною та ефективною властивістю (характеристикою) таких касет, оскільки дозволяє швидко та зручно проводити ідентифікацію пацієнта під діагностичних досліджень.
Отже, об’єднання в один предмет закупівлі витратних матеріалів, таких як рентгенплівка та хімреактви, та рентгенографічного приладдя – касет, не лише не відповідає нормам законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі у формальному аспекті як зазначено вище, а й фактично обмежує коло потенційних учасників і як наслідок спотворює добросовісну конкуренцію, призводить до неефективного використання бюджетних коштів, формує підґрунтя для корупційних зловживань тощо.
Окрім того, хотіли б зауважити, що у випадку об’єднання в одному предметі закупівлі рентгенплівки та хімреативів, для цілей виконання приписів законодавства щодо порядку визначення предмету закупівлі, як зазначено вище, все ж таки доречним та правильним визначати предмет закупівлі за кодом ЄЗС 24930000-2 – Фотохімікати (24931000-9 – Фотопластини ти фотоплівки; 24931230-0 – Проявники для рентгенівських плівок;24931240-3 – Фіксажі для рентгенівських плівок).
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів) з даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2018 16:03
У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна медична, проявник, фіксаж, касета, плівка рентгенівська медична) повідомляємо наступне:
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Члени тендерного комітету детально проаналізували Ваше звернення та за результатами аналізу встановили, що буде доцільно виключити з Медико-технічних вимог тендерної документації на цю закупівлю позиції № 14-18 (касети з екраном Green 400, відповідних розмірів). Тендерна документації у новій редакції з відповідними змінами опублікована до оголошення про проведення цієї процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОІСК-НІКА" |
274 548,09
UAH з ПДВ
|
274 548,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНІС" |
303 450,93
UAH з ПДВ
|
303 450,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
360 418,80
UAH з ПДВ
|
360 418,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
364 134,91
UAH з ПДВ
|
364 134,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОІСК-НІКА" #13887559 |
Очікує рішення |
274 548,09
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2018 15:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 серпня 2018 15:36 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність потреби у цій закупівлі |
Документи:
30 серпня 2018 15:36
|
images (33).pdf |