Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 03410000-7 - Деревина (дрова колоті, дрова стосовані , колоди дерев твердих порід
Очікувана вартість
186 700,00 UAH
UA-2018-08-07-001436-b ● 44ae8d49c6224cb7a06c243b39ca3272
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Теплицький центр первинної медичної допомоги"Теплицької районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 37337644 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вул.Чорновола,4 |
Контактна особа: |
Гайдук Катерина Йосипівна +380435321551 teplik_medcentr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2018 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2018 16:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2018 16:35 |
Очікувана вартість: | 186 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 867,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 м.куб
Дрова колоті твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул. Чорновола,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
91 м.куб
дрова стосовані твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул. Чорновола,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
7 м.куб
колоди дерев твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул. Чорновола,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2018 09:12 |
ОГОЛОШЕННЯ ЗМІНИ ВІД 13.08.2018.doc |
13 серпня 2018 09:09 |
ОГОЛОШЕННЯ 2.doc |
13 серпня 2018 09:12 |
ОГОЛОШЕННЯ ЗМІНИ ВІД 13.08.2018.doc
|
||
13 серпня 2018 09:09 |
ОГОЛОШЕННЯ 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність обємів закупівель
Дата подання: 10 серпня 2018 12:03
Дата відповіді: 10 серпня 2018 15:27
Прошу дати поясненя; Чому в оголошені та в технічних вимогах різні обєми закупівель?
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на ваше запитання, ,щодо різних обємів в оголошені та втехнічних вимогах із закурпівлі дров . В оголошені та в технічних вимогам до предмету закупівлі не різні обєми закупівель. Якщо ви уважно вивчили документауцію ,то не могли не не побачити ,що при переводі кількості скл. м в м. куб застосовується коефіцієнт 0,7. тобто якщо Замовник бажає купити 228 скл.м. дров в перерахунку це буде складати 160м.куб. У додатку №1 до оголошення у пункті поставка дров за адресами Замовника вказана кількість дров у скл.м., оскільки враховуючи попередні поставки дров в наш Заклад ,коли Постачальники даного товару хочуть ,щоб була вказана кільсть у скл.м. Якщо вас не задовольняє наша відповідь ,надавайте запитання в період уточнень,щоб ми могли внести зміни до тендерної документації із закупівлі вищевказаного предмету ( дров)
уточнення
Дата подання: 10 серпня 2018 16:41
Дата відповіді: 13 серпня 2018 09:18
Я запитую про п 4.2. Кількість товарів :203 (двісті три ) скл. м. ( 142 м. куб.) із оголошення!!!
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи ваші зауваження,щодо відміності у п.4.2 до оголошення де кількість товару складає 203 скл.м ( 142 м.куб) з технічними вимогами із закупівлі дров ,тендерним комітетом прийнято рішення ,щодо внесення змін до тендерної документації. Дані зміни подано до опублікування через систему закупіель.
уточнення
Дата подання: 13 серпня 2018 09:45
Дата відповіді: 13 серпня 2018 14:15
Прошу пояснити, що значить Пропозиції будуть оцінюватися саме з такою ознакою включення ПДВ
Відповідь: Пропозиція з ознакою включення ПДВ означає те,що деякі Постачальники даного товару є платниками ПДВ або не є платниками ПДВ. Тому не включити ПДВ у вартість закупівлі Замовник не має права . Якщо ви не є платником ПДВ ви можете брати участь у процедурі закупівлі , при оцінці вашої пропозиції ПДВ не зіграє ніякої роллі.Гголовне надайте всі документи відповідно до вимог Замовника по даній з закупівлі .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Агрофірма "Голуба Нива", Товариство З Обмеженною Відповідальністю |
184 572,00
UAH з ПДВ
|
184 572,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Агрофірма "Голуба Нива", Товариство З Обмеженною Відповідальністю #31105346 |
Переможець |
184 572,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2018 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР | укладений |
21 серпня 2018 11:10
|