Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 03410000-7 - Деревина (дрова колоті, дрова стосовані , колоди дерев твердих порід
Очікувана вартість
186 700,00 UAH
UA-2018-08-07-001436-b 44ae8d49c6224cb7a06c243b39ca3272
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гайдук Катерина Йосипівна

+380435321551 teplik_medcentr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Теплицький центр первинної медичної допомоги"Теплицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 37337644
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вул.Чорновола,4
Контактна особа: Гайдук Катерина Йосипівна
+380435321551
teplik_medcentr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2018 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 16:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2018 16:35
Очікувана вартість: 186 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 867,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 м.куб
Дрова колоті твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул. Чорновола,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
91 м.куб
дрова стосовані твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул. Чорновола,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
7 м.куб
колоди дерев твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул. Чорновола,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність обємів закупівель
Дата подання: 10 серпня 2018 12:03
Дата відповіді: 10 серпня 2018 15:27
Прошу дати поясненя; Чому в оголошені та в технічних вимогах різні обєми закупівель?
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на ваше запитання, ,щодо різних обємів в оголошені та втехнічних вимогах із закурпівлі дров . В оголошені та в технічних вимогам до предмету закупівлі не різні обєми закупівель. Якщо ви уважно вивчили документауцію ,то не могли не не побачити ,що при переводі кількості скл. м в м. куб застосовується коефіцієнт 0,7. тобто якщо Замовник бажає купити 228 скл.м. дров в перерахунку це буде складати 160м.куб. У додатку №1 до оголошення у пункті поставка дров за адресами Замовника вказана кількість дров у скл.м., оскільки враховуючи попередні поставки дров в наш Заклад ,коли Постачальники даного товару хочуть ,щоб була вказана кільсть у скл.м. Якщо вас не задовольняє наша відповідь ,надавайте запитання в період уточнень,щоб ми могли внести зміни до тендерної документації із закупівлі вищевказаного предмету ( дров)
уточнення
Дата подання: 10 серпня 2018 16:41
Дата відповіді: 13 серпня 2018 09:18
Я запитую про п 4.2. Кількість товарів :203 (двісті три ) скл. м. ( 142 м. куб.) із оголошення!!!
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи ваші зауваження,щодо відміності у п.4.2 до оголошення де кількість товару складає 203 скл.м ( 142 м.куб) з технічними вимогами із закупівлі дров ,тендерним комітетом прийнято рішення ,щодо внесення змін до тендерної документації. Дані зміни подано до опублікування через систему закупіель.
уточнення
Дата подання: 13 серпня 2018 09:45
Дата відповіді: 13 серпня 2018 14:15
Прошу пояснити, що значить Пропозиції будуть оцінюватися саме з такою ознакою включення ПДВ
Відповідь: Пропозиція з ознакою включення ПДВ означає те,що деякі Постачальники даного товару є платниками ПДВ або не є платниками ПДВ. Тому не включити ПДВ у вартість закупівлі Замовник не має права . Якщо ви не є платником ПДВ ви можете брати участь у процедурі закупівлі , при оцінці вашої пропозиції ПДВ не зіграє ніякої роллі.Гголовне надайте всі документи відповідно до вимог Замовника по даній з закупівлі .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 16:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Агрофірма "Голуба Нива", Товариство З Обмеженною Відповідальністю 184 572,00
UAH з ПДВ
184 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 14:06
Витяг 1 стор.pdf
14 серпня 2018 14:06
Реквізити.pdf
14 серпня 2018 14:06
Витяг 234 стор.pdf
14 серпня 2018 14:06
Проект договора 18 р.pdf
14 серпня 2018 14:05
Додаток №1.pdf
14 серпня 2018 14:05
Цінова пропозиція.doc.pdf
14 серпня 2018 14:05
Витяг 5 стор.pdf
14 серпня 2018 14:05
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Агрофірма "Голуба Нива",

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Агрофірма "Голуба Нива", Товариство З Обмеженною Відповідальністю
#31105346
Переможець 184 572,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 15:19

Документи

16 серпня 2018 15:19
ПРОТОКОЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2018 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Агрофірма "Голуба Нива", Товариство З Обмеженною Відповідальністю
#31105346
184 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2018 15:19
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР укладений
21 серпня 2018 11:10