Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення робіт за проектом «Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення «Троїцької надбрамної церкви» (корпус №27, охоронний № 4/3)
Очікувана вартість
17 130 000,00 UAH
UA-2018-08-07-000791-a deb8089d981e4d3e9c3c8b132bccc898
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Ярослава

+380444066346 LAVRATENDERCOM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник
Код ЄДРПОУ: 20073260
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Лаврська, 9, корпус №8
Контактна особа: Євтушенко Ярослава
+380444066346
LAVRATENDERCOM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2018 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 14:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 11:43
Очікувана вартість: 17 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Поетапне виконання протягом двох років: у 2018 році бюджетне фінансування на суму 3576291,79 грн. з ПДВ, у 2019 році - 13553708,21 грн. з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проведення робіт за проектом «Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення «Троїцької надбрамної церкви» (корпус №27, охоронний № 4/3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2018  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 17:05
ТД_Троїцька_додаток3_ЗМІНИ.docx
14 серпня 2018 17:05
ПЕРЕЛІК_ЗМІН.pdf
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток2продовження1.rtf
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток2продовження2.pdf
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток6.docx
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток6продовж1.xls
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток6продовж2.docx
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток7.docx
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток4.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток5.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток1.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток2.docx
14 серпня 2018 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 17:05
ТД_Троїцька_додаток3_ЗМІНИ.docx
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток3.docx
14 серпня 2018 17:05
ПЕРЕЛІК_ЗМІН.pdf
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток2продовження1.rtf
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток2продовження2.pdf
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток6.docx
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток6продовж1.xls
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток6продовж2.docx
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток7.docx
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток4.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток5.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток1.doc
07 серпня 2018 13:27
ТД_Троїцька_додаток2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ" 17 093 250,00
UAH з ПДВ
17 093 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРФ Відродження 17 125 336,80
UAH з ПДВ
17 125 336,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2018 21:29
48.imd
22 серпня 2018 21:29
180-270.pdf
22 серпня 2018 21:29
1-179.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 13:23
141-ТРОIЦЬКА ТЕНДЕР.imd
23 серпня 2018 13:23
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВ БРФ Відродження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"
#40446087
Переможець 17 093 250,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 14:39

Документи

30 серпня 2018 14:39
Електронний підпис
30 серпня 2018 14:39
протокол_КМСНРВУ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ МІЖОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"
#40446087
17 093 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 14:39
Електронний підпис
30 серпня 2018 14:39
протокол_КМСНРВУ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 12:55
ДУ8_дог31.pdf укладений
28 липня 2021 12:54
ДУ_9_Дог31.pdf укладений
28 липня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 13:52
ДУ_9_Дог31 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 10:03
ДУ8_дог31 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 11:19
ДУ7_дог31 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 11:19
Дод2_ДУ7_дог31 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 11:19
Дод1_ДУ7_дог31 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:54
ДУ6_ДОГ31 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 13:45
Додаток3_ДУ5_дог31 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 13:45
ДУ5_дог31 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 13:45
Додаток1_ДУ5_дог31 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 13:45
Додаток2_ДУ5_дог31 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 13:45
Додаток4_ДУ5_дог31 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 17:01
ДУ4_ДОГ31 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2019 17:01
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 11:43
ДУ3_ДОГ31 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2018 15:59
ду2_дог31 (1).pdf зміни до договору
21 листопада 2018 15:58
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2018 11:57
ду1_дог31 (1).pdf зміни до договору
19 вересня 2018 11:56
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 15:54
договір31_Троїцька.pdf укладений
12 вересня 2018 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в додаток № 2 до договору, ціна договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4.5 розділу 4 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 чт.36 ЗУ Про публічні закупівлі. Відповідно до фактично виділених асигнувань з Державного бюджету та у зв’язку з необхідністю уточнення обсягів робіт на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти п. 4.1. розділу 4 Договору у новій редакції: «4.1. Ціна Договору становить 17 093 250 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 20% 2 848 875 грн. 00 коп., у тому числі: - на 2018 рік: 3 576 291 грн. 79 коп.; - на 2019 рік: 6 000 000,00 грн.; - на 2020 рік: 7 516 958, 21 грн., за умови наявності бюджетного фінансування. Сторони погодились внести зміни до п. 15.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «15.1. Це Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до «31» грудня 2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору». Сторони вирішили викласти Календарний графік виконання робіт (Додаток 1 до Договору) та План фінансування робіт (Додаток 3 до Договору) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Підрядник, керуючись пунктами 5.1., 15.3. Договору, погодились внести зміни до п. 4.1 Договору, виклавши його у новій редакції: «4.1. Ціна Договору становить 17 093 250 грн. 00 коп. (сімнадцять мільйонів дев’яносто три тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% 2 848 875 грн. 00 коп. (два мільйони вісімсот сорок вісім тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 00 коп.), у тому числі: - на 2018 рік: 3 576 291 грн. 79 коп., у т.ч. ПДВ 596 048 грн. 63 коп.; - на 2019 рік: 3 154 766,40 грн. (три мільйони сто п’ятдесят чотири тисячі сімсот шістдесят шість грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 525 794,40 грн. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч сімсот дев’яносто чотири грн. 40 коп.); - на 2020 рік: 10 362 191,81 грн. (десять мільйонів триста шістдесят дві тисячі сто дев’яносто одна грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 727 031,97 грн. (один мільйон сімсот двадцять сім тисяч тридцять одна грн. 97 коп.), за умови наявності бюджетного фінансування. Обсяги вартості робіт по бюджетних періодах можуть бути скориговані в залежності від бюджетних призначень шляхом укладення додаткових угод до Договору з внесенням відповідних змін». 2. Сторони дійшли згоди викласти Додаток 1 до Договору - Календарний графік виконання робіт у новій редакції, що є Додатком 1 до цієї Угоди. 3. Сторони погодились викласти Додаток 3 до Договору - План фінансування робіт у новій редакції, що є Додатком 2 до цієї Угоди. 4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться на підставі норм п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини – затримки фінансування (фактично виділені асигнування на 2020 рік складають 1 054 251,35 гривень). Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти п. 4.1., п.2.1, п. 15.1 та п. 17 Договору у новій редакції: 4.1. Ціна Договору становить 17 093 250 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 20% 2 848 875 грн. 00 коп., у тому числі: - на 2018 рік: 3 576 291 грн. 79 коп.; - на 2019 рік 3 154 766,40 грн.; - на 2020 рік: 1 054 251,35 грн.; на 2021 рік – 9 307 940,41 грн. за умови наявності бюджетного фінансування; 2.1. Строки виконання робіт: з вересня 2018 року по грудень 2021 року; 15.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до «31» грудня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором. 17. Додатки до договору. 17.1 Невід’ємною частиною цього Договору є: Календарний графік виконання робіт на 2018-2021 роки (Додаток 1); Договірна ціна та Кошторисні розрахунки вартості робіт (Додаток № 2); План фінансування робіт на 2018-2021 роки (Додаток № 3). Невід’ємною частиною цієї додаткової угоди є: Календарний графік виконання робіт на 2018-2021 роки в редакції ДУ № 5 від 04.11.2020 (Додаток 1); Календарний графік виконання робіт на 2020 рік (Додаток №2); Договірна ціну та Кошторисні розрахунки вартості робіт на 2020 рік (Додаток № 3); План фінансування робіт на 2018-2021 роки в редакції ДУ № 5 від 04.11.2020 (Додаток 4).
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться на підставі норм п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020) в частині продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини. Керуючись п. 2.3 договору закупівлі підрядних робіт за державні кошти від 12 вересня 2018 року № 31 (далі – Договір), положеннями Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, враховуючи затримку фінансування, що зумовило перенесення терміну підписання Додатковї угоди і, як наслідок, суттєво зменшило обсяги та вартість виконаних робіт у 2020 році уклали цю Додаткову угоду № 6 до Договору (далі – Угода) про наступне: 1. Замовник та Підрядник, керуючись пунктами 5.1., 15.3. Договору, погодились внести зміни до пункту 4.1 Договору, виклавши його у новій редакції: «4.1. Ціна Договору становить: 17 093 250 грн. 00 коп. (сімнадцять мільйонів дев’яносто три тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % 2 848 875 грн. 00 коп. (два мільйони вісімсот сорок вісім тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 00 коп.), у тому числі: - на 2018 рік: 3 576 291 грн. 79 коп., у т.ч. ПДВ 596 048 грн. 63 коп; - на 2019 рік: 3 154 766 грн. 40 грн., у тому числі ПДВ 525 794 грн. 40 грн. ; - на 2020 рік: 458 259 грн .60 коп., у т.ч. ПДВ 76 376 грн. 60 коп. ; - на 2021 рік: 9 903 932 грн. 21 коп., у т.ч. ПДВ 1 650 655 грн. 37 коп., за умови наявності бюджетного фінансування. Обсяги вартості робіт по бюджетних періодах можуть бути скориговані в залежності від наявного бюджетного фінансування на поточний рік шляхом укладення додаткових угод до договору з внесенням відповідних змін». 2. Сторони погодились викласти у новій редакції: - Додаток № 1 до Договору – Календарний графік виконання робіт, що є Додатком № 1 до цієї Угоди ; - Додаток № 3 до Договору - План фінансування робіт, що є Додатком № 2 до цієї Угоди. 3. Інші умови Договору від 12 вересня 2018 року № 31 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»в редакції після 19.04.2020). Керуючись наказом Міністерства культури та інформаційної політики України (МКІП) від 18.05.2021 р. № 337 «Про затвердження переліку проектів, які будуть реалізовані в рамках програми «Велике будівництво» у 2021 році», пунктами 5.1.,15.3. Договору закупівлі підрядних робіт за державні кошти від 12 вересня 2018 року № 31 (далі – Договір), положеннями Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року уклали цю Додаткову угоду № 7 (далі – Угода) до Договору про наступне: 1. Відповідно до фактично виділених асигнувань з Державного бюджету на 2021 рік на об’єкті: «Проведення робіт за проектом «Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення "Троїцької надбрамної церкви" (корпус № 27, охоронний № 4/3)» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1 розділу 4 Договору у новій редакції. 2. Сторони погодились викласти у новій редакції: - Додаток № 1 до Договору – Календарний графік виконання робіт, що є Додатком № 1 до цієї Угоди; - Додаток № 3 до Договору - План фінансування робіт, що є Додатком № 2 до цієї Угоди. 3. Інші умови Договору від 12 вересня 2018 року № 31 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч.4 ст. 36 Закону ( п.1 ч. 5 ст. 41 Закону у новій редакції) - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків. Сторони прийшли до взаємної згоди щодо розірвання Договору на виконання робіт на об’єкті: «Проведення робіт за проектом «Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення "Троїцької надбрамної церкви" (корпус № 27, охоронний № 4/3)» за згодою Сторін з ініціативи Підрядника, в зв’язку з чим зменшити Ціну Договору на 9 114 843 грн. 41 коп. (дев’ять мільйонів сто чотирнадцять тисяч вісімсот сорок три гривні 41 коп.) з ПДВ та внести наступні зміни в Договір: 1.1. Сторони дійшли згоди викласти п. 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 7 978 406 грн. 59 коп. (сім мільйонів дев’ятсот сімдесят вісім тисяч чотириста шість гривень 59 коп.), у тому числі ПДВ – 1 329 734 грн. 43 коп. (один мільйон триста двадцять дев’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 43 коп.), у тому числі: - на 2018 рік: 3 030 891 грн. 79 коп., (три мільйони тридцять тисяч вісімсот дев’яносто одна гривня 79 копійок) у т.ч. ПДВ – 505 148 грн. 63 коп. (п’ятсот п’ять тисяч сто сорок вісім гривень 63 копійки); - на 2019 рік: 3 154 766 грн. 40 коп. (три мільйони сто п’ятдесят чотири тисячі сімсот шістдесят шість гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ – 525 794 грн. 40 коп. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч сімсот дев’яносто чотири гривні 40 коп.); - на 2020 рік: 458 259 грн. 60 коп. (чотириста п’ятдесят вісім тисяч двісті п’ятдесят дев’ять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ – 76 376 грн. 60 коп. (сімдесят шість тисяч триста сімдесят шість гривень 60 коп.); - на 2021 рік – 1 334 488 грн. 80 коп. (один мільйон триста тридцять чотири тисячі чотириста вісімдесят вісім гривень 80 коп.), у тому числі ПДВ – 222 414 грн. 80 коп. (двісті двадцять дві тисячі чотириста чотирнадцять гривень 80 коп.).
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю виправити арифметичні помилки у тексті Додаткової угоди № 8 від «21» липня 2021р. та у додатках до неї, а саме: Додатку № 1 (Календарному графіку виконання Робіт), Додатку № 2 (Договірній ціні), Додатку № 3 (Плану фінансування робіт), на виконання робіт на об’єкті: «Проведення робіт за проектом «Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення "Троїцької надбрамної церкви" (корпус № 27, охоронний № 4/3)», сторони погодили наступне: 2. Викласти п.1. Додаткової угоди від «21» липня 2021р. № 8, Договору від «12» вересня 2018 р. № 31, у наступній редакції: 1. Сторони прийшли до взаємної згоди щодо розірвання Договору на виконання робіт на об’єкті: «Проведення робіт за проектом «Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення "Троїцької надбрамної церкви" (корпус № 27, охоронний № 4/3)» за згодою Сторін з ініціативи Підрядника, в зв’язку з чим зменшити Ціну Договору на 8 569 443 грн. 41 коп. (вісім мільйонів п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста сорок три гривні 41 коп.) з ПДВ та внести наступні зміни в Договір: 1.1. Сторони дійшли згоди викласти п. 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 8 523 806 грн. 59 коп. (вісім мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі вісімсот шість гривень 59 коп.), у тому числі ПДВ – 1 420 634 грн. 43 коп. (один мільйон чотириста двадцять тисяч шістсот тридцять чотири гривні 43 коп.), у тому числі: - на 2018 рік: 3 576 291 грн. 79 коп., (три мільйони п’ятсот сімдесят шість тисяч двісті дев’яносто одна гривня 79 копійок) у т.ч. ПДВ – 596 048 грн. 63 коп. (п’ятсот дев’яносто шість тисяч сорок вісім гривень 63 копійки); - на 2019 рік: 3 154 766 грн. 40 коп. (три мільйони сто п’ятдесят чотири тисячі сімсот шістдесят шість гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ – 525 794 грн. 40 коп. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч сімсот дев’яносто чотири гривні 40 коп.); - на 2020 рік: 458 259 грн. 60 коп. (чотириста п’ятдесят вісім тисяч двісті п’ятдесят дев’ять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ – 76 376 грн. 60 коп. (сімдесят шість тисяч триста сімдесят шість гривень 60 коп.); - на 2021 рік – 1 334 488 грн. 80 коп. (один мільйон триста тридцять чотири тисячі чотириста вісімдесят вісім гривень 80 коп.), у тому числі ПДВ – 222 414 грн. 80 коп. (двісті двадцять дві тисячі чотириста чотирнадцять гривень 80 коп.). Обсяги вартості робіт по бюджетних періодах можуть бути скориговані в залежності від бюджетних призначень шляхом укладення додаткових угод до Договору з внесенням відповідних змін.» 1.2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 1 до Додаткової угоди № 8) викласти у новій редакції, що є Додатком 1 до цієї Угоди. 1.3. Договірна ціна (Додаток 2 до Додаткової угоди № 8 ) викласти у новій редакції, що є Додатком 2 до цієї Угоди. 1.4. План фінансування робіт (Додаток 3 до Додаткової угоди № 8) викласти у новій редакції, що є Додатком 3 до цієї Угоди. 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 523 806,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 420 634,43 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись пунктами 15.3, 15.4, 15.8 Договору № 31 закупівлі підрядних робіт за державні кошти від 12 вересня 2018 р. (далі – Договір), положеннями Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, сторони прийшли до взаємної згоди щодо розірвання Договору на виконання робіт на об’єкті: «Проведення робіт за проектом «Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення "Троїцької надбрамної церкви" (корпус № 27, охоронний № 4/3)» за згодою Сторін з ініціативи Підрядника.