Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт автопроїздів моста метро через Русанівську протоку р. Дніпро в Дніпровському районі»
Очікувана вартість
443 232,00 UAH
UA-2018-08-07-000093-b d41f89a355f7469cb4ba18a7bd0c71c9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкт архітектури», авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Крім того, пунктом 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2018 10:32
Оскарження наміру укласти договір: 20 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт автопроїздів моста метро через Русанівську протоку р. Дніпро в Дніпровському районі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт автопроїздів моста метро через Русанівську протоку р. Дніпро в Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

07 серпня 2018 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Містпроект»
#31483723
Переможець 443 232,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2018 10:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Містпроект»
#31483723
443 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 15:41
Додаткова 6.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 14:28
Додаткова 5.pdf зміни до договору
30 березня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:45
Додаткова 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:44
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 17:17
Додаткова 3.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 17:16
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 16:38
Додаткова 2.pdf зміни до договору
18 березня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 14:29
Додаткова 1.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 14:14
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 16:38
229-18-236-11.pdf укладений
10 вересня 2018 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 229/18/236-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 229/18/236-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Вартість послуг відповідно до Протоколу узгодження договірної ціни (додаток №1) та кошторису (додаток №2) не змінюється та складає 443 232,00 грн. (чотириста сорок три тисячі двісті тридцять дві грн. 00коп.), у тому числі ПДВ 20%- 73872,00 грн. (сімдесят три тисячі вісімсот сімдесят дві грн. 00 коп.). 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 2.2 та 2.3 розділу 2 та викласти їх в наступній редакції: «2.2. Обсяг виконаних та оплачених робіт, станом на 01.01.2019 року згідно Договору складає 61 560,00 грн. (шістдесят одна тисяча п’ятсот шістдесят грн. 00коп.) у тому числі ПДВ 20%-10 260,00 грн. (десять тисяч двісті шістдесят грн.00коп.) Вартість надання послуг у 2019 році, відповідно до бюджетних призначень, становить 288300,00 грн. (двісті вісімдесят тисячтриста грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20%-48050,00 грн., але може бути змінена у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. Фінансування виконаних послуг на 2019 рік здійснюється з рахунку:35441108142606. 2.3. Зобов’язання за договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що сторонами укладається відповідна додаткова угода до Договору». 3. У пункті 8.1 Договору цифру «2020» замінити цифрою «2019». 4. Додаток №3 до Договору викласти у новій редакції, що додається. 5. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 10. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ,БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору в частині реквізити Виконавця в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСТПРОЕКТ» Юридична адреса: 01023,м.Київ,вул.Шота Руставелі,будє34-А,к.10 Поштова адреса: 04116,м .Київ, пров. Тбіліський, буд./ ,к.403 Код ЄДРПОУ 31483723 Номер рахунку за стандартом IBANUA783006140000026009500188799 В АТ «КредіАгріколь Банк» у м. Києві Код банку 300614Їіпн 314837226556, ПЛАТНИК ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК НА ЗАГАЛЬНИХ ПІДСТАВАХ Тел./факс (044) 501-21-27
Номер договору про закупівлю: 229/18/236-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2.2 Обсяг фінансування на 2020 рік становить 93372,00 грн. 2. У пункті 8.1. Договору цифру «2019» замінити на цифру «2020» 3. Додаток №3 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 229/18/236-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна змінюється та складає 443 232,00 грн. 2. Пункт 2.2 викласти в новій редакції 3. Додаток №3 «Календарний план» викласти в новій редакції. 4. Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 229/18/236-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2.2. Договору, вартість надання послуг у 2020 року 2. Лист головного розпорядника бюджетних коштів від 01.04.2020 №053-4619 про згоду на дію Договору до 31.12.2020 3. Додаток №3 – Календарний план
Номер договору про закупівлю: 229/18/236-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 443 232,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 872,00 UAH)