Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2018-08-06-001509-b ● b9361ab78df74375a696a8af143175ab
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова |
Код ЄДРПОУ: | 02066753 |
Вебсайт: | http://www.nuos.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 54025, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр. Героїв України, 9 |
Контактна особа: |
Шумова Людмила Владиславівна 380512424805 lyudmyla.shumova@nuos.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2018 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2018 15:00 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
06 серпня 2018 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2018 14:57 |
Додаток 3_Проект договору.docx | |
06 серпня 2018 14:57 |
Додаток 2_ТЧ.docx | |
06 серпня 2018 14:57 |
Додаток 1_Аналогічний договор.docx | |
06 серпня 2018 14:57 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-06-001509-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39589483
Дата подання: 08 серпня 2018 11:20
щодо внесення змін
Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» та положень пункту 11 розділу V Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2496, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проведено моніторинг цін на природний газ для всіх категорій споживачів України, за якими суб’єкти господарювання, які в установленому порядку отримали ліцензії на право провадження діяльності з постачання природного газу, здійснювали постачання природного газу у червні 2018 року. За наявною інформацією та результатами проведеного моніторингу Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, інформує, що максимальна ціна на природний газ (без урахування тарифів на послуги транспортування та розподілу природного газу), яка склалась на ринку природного газу для споживачів, які не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 187 у червні 2018 року становила – 12500,00 грн за 1000 м3 (з ПДВ). Очікувана вартість, яка виходить з розрахунку на 40 тис. куб. м, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників. Враховуючи наведене, просимо перерахувати очікувану вартість закупівлі та надати можливість іншим учасникам приймати участь у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 14:57
Повідомляємо Вам, що Замовник оголошує закупівлю, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Одним з основних принципів закупівлі відповідно до цього Закону є максимальна економія та ефективність.
Мінекономрозвитку в листі № 3304-06/48844-06 від 28.12.2017, зокрема, зазначив, що під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, уповноваженим органом не зафіксовано обов’язок замовника під час визначення очікуваної вартості закупівлі керуватись максимальними цінами на товар, що закуповується.
У зв’язку з вищевказаним, замовник Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова під час визначення орієнтовної вартості предмету закупівлі керувався останньою діючою ціною на газ у червні цього року за попереднім укладеним за підсумками тендерної процедури договором та індексом зростання відпускних цін на газ для бюджетних установ.
Окрім того, з метою підтвердження коректності запланованої суми та ціни на газ замовником було здійснено вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із можливими постачальниками, моніторинг цін за укладеними протягом червня-серпень 2018 року аналогічними договорами через систему електронних закупівель Prozorro.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі газу, визначена замовником в умовах оголошення, є цілком конкурентною та в межах існуючих ринкових цін і пропозицій системи електронних закупівель PROZORRO у червні-серпень 2018 року.
Мінекономрозвитку в листі № 3304-06/48844-06 від 28.12.2017, зокрема, зазначив, що під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, уповноваженим органом не зафіксовано обов’язок замовника під час визначення очікуваної вартості закупівлі керуватись максимальними цінами на товар, що закуповується.
У зв’язку з вищевказаним, замовник Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова під час визначення орієнтовної вартості предмету закупівлі керувався останньою діючою ціною на газ у червні цього року за попереднім укладеним за підсумками тендерної процедури договором та індексом зростання відпускних цін на газ для бюджетних установ.
Окрім того, з метою підтвердження коректності запланованої суми та ціни на газ замовником було здійснено вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із можливими постачальниками, моніторинг цін за укладеними протягом червня-серпень 2018 року аналогічними договорами через систему електронних закупівель Prozorro.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі газу, визначена замовником в умовах оголошення, є цілком конкурентною та в межах існуючих ринкових цін і пропозицій системи електронних закупівель PROZORRO у червні-серпень 2018 року.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Природний газ для опалення корпусів |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 3 574 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 35 742,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Аукціон
Позиції
322000 м³
Природний газ для опалення корпусів
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-06-001509-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39589483
Дата подання: 08 серпня 2018 11:20
щодо внесення змін
Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» та положень пункту 11 розділу V Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2496, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проведено моніторинг цін на природний газ для всіх категорій споживачів України, за якими суб’єкти господарювання, які в установленому порядку отримали ліцензії на право провадження діяльності з постачання природного газу, здійснювали постачання природного газу у червні 2018 року. За наявною інформацією та результатами проведеного моніторингу Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, інформує, що максимальна ціна на природний газ (без урахування тарифів на послуги транспортування та розподілу природного газу), яка склалась на ринку природного газу для споживачів, які не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 187 у червні 2018 року становила – 12500,00 грн за 1000 м3 (з ПДВ). Очікувана вартість, яка виходить з розрахунку на 40 тис. куб. м, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників. Враховуючи наведене, просимо перерахувати очікувану вартість закупівлі та надати можливість іншим учасникам приймати участь у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 14:57
Повідомляємо Вам, що Замовник оголошує закупівлю, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Одним з основних принципів закупівлі відповідно до цього Закону є максимальна економія та ефективність.
Мінекономрозвитку в листі № 3304-06/48844-06 від 28.12.2017, зокрема, зазначив, що під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, уповноваженим органом не зафіксовано обов’язок замовника під час визначення очікуваної вартості закупівлі керуватись максимальними цінами на товар, що закуповується.
У зв’язку з вищевказаним, замовник Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова під час визначення орієнтовної вартості предмету закупівлі керувався останньою діючою ціною на газ у червні цього року за попереднім укладеним за підсумками тендерної процедури договором та індексом зростання відпускних цін на газ для бюджетних установ.
Окрім того, з метою підтвердження коректності запланованої суми та ціни на газ замовником було здійснено вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із можливими постачальниками, моніторинг цін за укладеними протягом червня-серпень 2018 року аналогічними договорами через систему електронних закупівель Prozorro.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі газу, визначена замовником в умовах оголошення, є цілком конкурентною та в межах існуючих ринкових цін і пропозицій системи електронних закупівель PROZORRO у червні-серпень 2018 року.
Мінекономрозвитку в листі № 3304-06/48844-06 від 28.12.2017, зокрема, зазначив, що під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, уповноваженим органом не зафіксовано обов’язок замовника під час визначення очікуваної вартості закупівлі керуватись максимальними цінами на товар, що закуповується.
У зв’язку з вищевказаним, замовник Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова під час визначення орієнтовної вартості предмету закупівлі керувався останньою діючою ціною на газ у червні цього року за попереднім укладеним за підсумками тендерної процедури договором та індексом зростання відпускних цін на газ для бюджетних установ.
Окрім того, з метою підтвердження коректності запланованої суми та ціни на газ замовником було здійснено вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із можливими постачальниками, моніторинг цін за укладеними протягом червня-серпень 2018 року аналогічними договорами через систему електронних закупівель Prozorro.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі газу, визначена замовником в умовах оголошення, є цілком конкурентною та в межах існуючих ринкових цін і пропозицій системи електронних закупівель PROZORRO у червні-серпень 2018 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2018 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
2 646 840,00
UAH з ПДВ
|
2 646 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС |
3 274 740,00
UAH з ПДВ
|
3 274 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ |
3 537 170,00
UAH з ПДВ
|
3 537 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Відхилено |
2 646 840,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 14:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АС #31915956 |
Відхилено |
3 274 740,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 14:47
|
|
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ #34933742 |
Відхилено |
3 537 170,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2018 14:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 серпня 2018 14:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі