Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для початкових класів нової української школи
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2018-08-06-001443-b 01c489e10b3341108d070092c006ed41
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васковець Ірина Анатоліївна

380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Незалежності 101
Контактна особа: Васковець Ірина Анатоліївна
380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було двічі проведено процедуру відкритих торгів, щодо закупівлі сучасних меблів для початкових класів нової української школи. Ідентифікатор закупівель: UA-2018-06-29-000048-c, UA-2018-07-19-000093-c. Проте закупівлі було відмінено з причини: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується звітами. Враховуючи вищевикладене замовником, з метою забезпечення учнів меблями, прийняте рішення провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2018 10:15
Оскарження наміру укласти договір: 18 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Сучасні меблі для початкових класів нової української школи (стіл учнівський; стілець учнівський)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1017 штуки
Стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1017 штуки
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

06 серпня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Люкс Сервіс"
#25087738
Переможець 1 169 550,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 10:15

Документи

07 серпня 2018 10:14
Електронний підпис
07 серпня 2018 10:13
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 10:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Люкс Сервіс"
#25087738
1 169 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 10:14
Електронний підпис
07 серпня 2018 10:13
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 17:21
додаткова.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 17:20
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 09:53
договір 586.pdf укладений
20 серпня 2018 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір
Номер договору про закупівлю: 586-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 169 550,00
UAH