Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-22 Миронівка - Богуслав - /Р-04/ км 0+000 - км 5+180 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-22 Myronivka - Bohuslav - /R-04/ km 0+000 - km 5+180 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-22 Myronivka - Bohuslav - /R-04/ km 0+000 - km 5+180 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
81 103 384,00 UAH
UA-2018-08-06-000841-b ● 36b1d0f20e8748f599715296ad24c73e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kiev.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodumyr Anatiliovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2018 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2018 14:54 |
Очікувана вартість: | 81 103 384,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405 517,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 405517 UAH |
Publication date: | 06 серпня 2018 12:15 |
Enquiries until: | 26 серпня 2018 14:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2018 14:00 |
Information
Estimated total value: | 81 103 384 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 405 517 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5030 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-22 Миронівка - Богуслав - /Р-04/ км 0+000 - км 5+180 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-22 Myronivka - Bohuslav - /R-04/ km 0+000 - km 5+180 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2018 12:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2018 12:19 |
Додаток № 13 Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.docx | |
06 серпня 2018 12:19 |
34В-18 Проект договору.doc | |
06 серпня 2018 12:18 |
34В-18 Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-06-000841-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Дорожник, Код ЄДРПОУ:19425966
Дата подання: 23 серпня 2018 12:58
Про усунення дискримінаційних умов
Умовами тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасники надають довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що були укладені в період 2015 – 2017 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. В даному випадку Учасник зобов’язаний надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) на суму не менше 40552000,00 грн.
Наше підприємство має великий досвід виконання робіт та надання послуг: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування, але, обсяги робіт є меншими так, як служба доріг постійно встановлює описані дискримінаційні вимоги та не допускає до участі в закупівлях підприємств, які розвиваються. В той же час, звертаємо увагу, що спроможність виконання описаних робіт нашим підприємством підтверджується достатньою кількістю необхідної техніки, що складає близько 50 одиниць, працівники близько 100 чоловік та близьким географічним розташуванням до об’єкта.
Такі умови тендерної документації грубо порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки Замовник необґрунтовано звузив поняття аналогічного договору обсягами виконаних робіт/наданих послуг.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання. Вказана вимога Замовника призводить до неможливості брати участь в процедурі закупівлі тих підприємств, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ, ніж зазначено в тендерній документації.
Враховуючи відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та беручи до уваги зміст принципів здійснення закупівель, Замовник жодним чином не повинен обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» за обсягами виконаних робіт.
Такі умови у тендерній документації Замовника порушують один з принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначені дискримінаційні умови, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутись до Органу оскарження в порядку, визначеному ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має великий досвід виконання робіт та надання послуг: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування, але, обсяги робіт є меншими так, як служба доріг постійно встановлює описані дискримінаційні вимоги та не допускає до участі в закупівлях підприємств, які розвиваються. В той же час, звертаємо увагу, що спроможність виконання описаних робіт нашим підприємством підтверджується достатньою кількістю необхідної техніки, що складає близько 50 одиниць, працівники близько 100 чоловік та близьким географічним розташуванням до об’єкта.
Такі умови тендерної документації грубо порушують принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки Замовник необґрунтовано звузив поняття аналогічного договору обсягами виконаних робіт/наданих послуг.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання. Вказана вимога Замовника призводить до неможливості брати участь в процедурі закупівлі тих підприємств, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ, ніж зазначено в тендерній документації.
Враховуючи відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та беручи до уваги зміст принципів здійснення закупівель, Замовник жодним чином не повинен обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» за обсягами виконаних робіт.
Такі умови у тендерній документації Замовника порушують один з принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначені дискримінаційні умови, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутись до Органу оскарження в порядку, визначеному ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2018 11:54
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: згідно п. 2 с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник встановив п.5.2.1 розділу ІІІ тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів), а саме була встановлена вимога щодо суми вартості договору (ів) за один з років вказаного періоду (Додаток № 3), повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Вищезазначена умова не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію, а є кваліфікаційною вимогою, яка дає Замовнику захист від недобросовісних учасників, що в подальшому вплине на якість наданих послуг. При встановленні такої вимоги було враховано і міжнародний досвід попередньої кваліфікації учасників торгів, що використовується при залученні коштів ЄБРР, Світового банку щодо виконання будівельних контрактів із вказівкою їх вартісних меж, а також досвід виконання відповідних обсягів основних видів робіт. Відсутність такого критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх надання Учасником із-за відсутності відповідного досвіду. Як наслідок невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Крім того, надаємо інформацію, що така вимога Тендерної документації оскаржувалась одним із Учасників, але за рішенням Антимонопольного комітету України від 05.07.2017 року № 4414-р/пк-пз у задоволенні Скарги на аналогічну вимогу Учаснику було відмовлено, таким чином підтверджено, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги у Тендерній документації не порушують права та законні інтереси Учасників.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Крім того, надаємо інформацію, що така вимога Тендерної документації оскаржувалась одним із Учасників, але за рішенням Антимонопольного комітету України від 05.07.2017 року № 4414-р/пк-пз у задоволенні Скарги на аналогічну вимогу Учаснику було відмовлено, таким чином підтверджено, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги у Тендерній документації не порушують права та законні інтереси Учасників.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 вересня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
73 800 000,00
UAH з ПДВ
|
71 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ" |
76 643 000,00
UAH з ПДВ
|
71 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Відхилено |
71 799 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 17:09
|
ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ" #36241045 |
Переможець |
71 800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 10:45
|
ДУ від 16.07.2019р. № 1 до Договору від 07.11.2018р. № 418Д-18.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2019 08:55
|
ДУ №1 від 16.07.19р..pdf | зміни до договору |
16 липня 2019 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2018 16:49
|
Договір від 07.11.2018 року № 418Д-18.pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5.1 та п. 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і пп. 5.1 та 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2020 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2020 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 418Д-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 від 16.07.2019р. до Договору №418Д-18 від 16.07.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» і пп. 5.1 та 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і абз.1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2020 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2020 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 418Д-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 від 16.07.2019р. до Договору № 418Д-18 від 07.11.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |