Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Індивідуальне обмундирування (бронежилети 2 класу захисту; бронежилети 5 класу захисту)
Іndividual uniforms
Очікувана вартість
12 627 000,00 UAH
UA-2018-08-06-000772-a ec187246535c400986e49f6ffcb64d64
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Анатолійович Мовчан

+380442547902
+380442561611
+380442560302
vost_urz2@police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національна поліція України
Код ЄДРПОУ: 40108578
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 10
Контактна особа: Максим Анатолійович Мовчан
+380442547902,+380442561611,+380442560302
vost_urz2@police.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 40108578
Contact point: +380442547902,+380442561611,+380442560302
vost_urz2@police.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2018 18:00
Очікувана вартість: 12 627 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 06 серпня 2018 18:35
Enquiries until: 10 серпня 2018 18:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 серпня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 12 627 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Строк поставки товару: після укладення договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів включно з дати отримання заявки Замовника, але не пізніше 30.11.2018 року.
Delivery time of goods: after the conclusion of the agreement, within 30 (thirty) calendar days including from the date of receipt of the Customer's request, but not later than 30.11.2018.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-06-000772-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 09 серпня 2018 18:40
Щодо застосування переговорної процедури
Звертаємо вашу увагу на відсутність законних підстав про проведення відбору для проведення переговорної процедури закупівлі (з урахуванням особливостей закупівлі товару для гарантованого забезпечення потреб оборони).
Так, відповідно до преамбули Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» цей Закон визначає особливості здійснення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення антитерористичної операції, у період введення надзвичайного стану.
На даний час в Україні відсутній особливий період та період надзвичайного стану, а також відповідно до Указу Президента «Про затвердження рішення РНБО «Про широкомасштабну антитерористичну операцію на території Донецької та Луганської областей», яким вводиться в дію рішення Ради національної безпеки і оборони про завершення антитерористичної операції, яка була запроваджена у 2014 році, та початок з 14.00 30 квітня 2018 року операції Об’єднаних сил із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської федерації у Донецькій і Луганській областях, відповідно до плану операції Об’єднаних сил (ООС).
Відповідних змін, на відміну від інших законів (ПК України, Про соціальний захист військовослужбовців тощо), щодо розширення сфери застосування даного Закону України Верховною Радою України на період ООС внесено не було, отже для його застосування відсутні будь-які правові підстави.
Але навіть за інших обставин, за положеннями ч. 2 ст. 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а також у зв’язку з повторною відміною відбору учасників через неподання на відбір жодної цінової пропозиції, за умови незмінності очікуваної вартості предмета закупівлі (у тому числі лота), замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Але у даному випадку відміна відбору учасників була здійснена лише один раз, повторної відміни відбору учасників за даною закупівле не було.
Крім того, Замовник використовує переговорну процедуру як виняток і лише при наявності та документальному підтвердженні однієї з підстав, що перераховані в частині 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Для застосування переговорної процедури має бути рішення тендерного комітету, оформлене у вигляді протоколу, який повинен містити посилання на підставу для застосування переговорної процедури закупівлі.
В даному випадку не вбачаємо жодної правової підстави для застосування переговорної процедури, визначеної у ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі»

У зв’язку з чим просимо повідомити правову підставу для застосування саме переговорної процедури, а не відкритих торгів, а також оприлюднити прийняте рішення тендерного комітету про проведення переговорної процедури з зазначенням таких підстав, або привести процедуру закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства: відмити проведення переговорної процедури закупівлі та призначити відкриті торги з оприлюдненням тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2018 17:46
Відповідь на вимогу до закупівлі індивідуальне обмундирування (бронежилети 2 класу захисту, бронежилети 5 класу захисту) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 3581) (ідентифікатор закупівель: UA-2018-08-06-000772-a)

Потенційний учасник у встановленому порядку на порталі уповноваженого органу розмістив вимогу щодо оскарження умов тендера (ідентифікатор скарги: UA-2018-08-06-000772-a.b1), а саме:
«Щодо застосування переговорної процедури
Звертаємо вашу увагу на відсутність законних підстав про проведення відбору для проведення переговорної процедури закупівлі (з урахуванням особливостей закупівлі товару для гарантованого забезпечення потреб оборони). Так, відповідно до преамбули Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» цей Закон визначає особливості здійснення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення антитерористичної операції, у період введення надзвичайного стану.
На даний час в Україні відсутній особливий період та період надзвичайного стану, а також відповідно до Указу Президента «Про затвердження рішення РНБО «Про широкомасштабну антитерористичну операцію на території Донецької та Луганської областей», яким вводиться в дію рішення Ради національної безпеки і оборони про завершення антитерористичної операції, яка була запроваджена у 2014 році, та початок з 14.00 30 квітня 2018 року операції Об’єднаних сил із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської федерації у Донецькій і Луганській областях, відповідно до плану операції Об’єднаних сил (ООС).
Відповідних змін, на відміну від інших законів (ПК України, Про соціальний захист військовослужбовців тощо), щодо розширення сфери застосування даного Закону України Верховною Радою України на період ООС внесено не було, отже для його застосування відсутні будь-які правові підстави.
Але навіть за інших обставин, за положеннями ч. 2 ст. 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а також у зв’язку з повторною відміною відбору учасників через неподання на відбір жодної цінової пропозиції, за умови незмінності очікуваної вартості предмета закупівлі (у тому числі лота), замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Але у даному випадку відміна відбору учасників була здійснена лише один раз, повторної відміни відбору учасників за даною закупівле не було.
Крім того, Замовник використовує переговорну процедуру як виняток і лише при наявності та документальному підтвердженні однієї з підстав, що перераховані в частині 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Для застосування переговорної процедури має бути рішення тендерного комітету, оформлене у вигляді протоколу, який повинен містити посилання на підставу для застосування переговорної процедури закупівлі.
В даному випадку не вбачаємо жодної правової підстави для застосування переговорної процедури, визначеної у ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі»
У зв’язку з чим просимо повідомити правову підставу для застосування саме переговорної процедури, а не відкритих торгів, а також оприлюднити прийняте рішення тендерного комітету про проведення переговорної процедури з зазначенням таких підстав, або привести процедуру закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства: відмити проведення переговорної процедури закупівлі та призначити відкриті торги з оприлюдненням тендерної документації.».

Розглянувши вимогу маємо зазначити наступне:
На сьогодні правові підстави здійснення Національною поліцією процедур закупівель товарів, робіт і послуг, передбачені, в тому числі, Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон «Про особливості»).
Так, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону «Про особливості» під гарантованим забезпеченням потреб оборони розуміється забезпечення суб’єктів, визначених у частині 1 статті 2 цього Закону, товарами, роботами і послугами, необхідними для виконання завдань щодо відсічі збройної агресії та відвернення загроз державній безпеці, незалежності України, її територіальній цілісності і недоторканності, боротьби з тероризмом, усунення обставин, що зумовили необхідність введення надзвичайного стану.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону «Про особливості», Національна поліція віднесена до суб’єктів, які можуть застосовувати його для закупівлі товарів, робіт та послуг.
Також маємо зазначити, що Законом «Про особливості» визначаються особливості здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення антитерористичної операції, у період введення надзвичайного стану.
Так, відповідно до частини 2 статті 12 Закону України «Про Національну безпеку» Національна поліція входить до складу сектору безпеки і оборони.
Згідно зі статтею 4 Закону України «Про боротьбу з тероризмом» Національна поліція є суб’єктом, який безпосередньо здійснює боротьбу з тероризмом у межах своєї компетенції, визначеної законодавством.
Крім того, Законом України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» визначено особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях та передбачені заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванню збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях шляхом проведення операції Об’єднаних сил.
Відповідно до статті 8 цього Закону, для забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях Генеральним штабом Збройних Сил України за погодженням з відповідними керівниками залучаються та використовуються сили і засоби (особовий склад та спеціалісти окремих підрозділів, зброя, бойова техніка, спеціальні і транспортні засоби, засоби зв’язку та телекомунікацій, інші матеріально-технічні засоби) Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів спеціального призначення, Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України, розвідувальних органів України, військової прокуратури, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, а також працівники закладів охорони здоров’я.
Отже, Національна поліція, відповідно до повноважень, здійснює заходи із боротьби з тероризмом та екстремістськими проявами, заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, а також здійснює проведення спеціальних поліцейських операціях, що пов’язані з підвищеною загрозою для життя і здоров’я.
Маємо також підкреслити, що на сьогодні інші суб’єкти, визначені частиною 1 статті 2 Закону «Про особливості», здійснюють закупівлю товарів, робіт та послуг із застосуванням переговорної процедури для потреб оборони.
Так, наприклад, 02.08.2018 на порталі уповноваженого органу розміщено оголошення щодо закупівлі Міністерством оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) індивідуального обмундирування (35810000-5) (Бронежилет "Корсар МЗс-1-4" кольору Coyote або еквівалент, чохол до бронежилету Корсар МЗс-1-4 кольору Coyote з комплектом підсумків або еквівалент) з очікуваною вартістю закупівлі 9 452 000,00 грн без ПДВ із застосуванням переговорної процедури для потреб оборони (ідентифікатор закупівель: UA-2018-08-02-001258-b).
Також іншими суб’єктами застосовуються положення Закону «Про особливості» щодо закупівлі необхідних товарів, робіт та послуг (Департаментом господарського забезпечення Служби безпеки України (ідентифікатор закупівель: UA-2018-07-26-000562-b), військовою частиною 3078 Національної гвардії України (ідентифікатор закупівель: UA-2018-08-07-000744-c), військовою частиною А0215 (ідентифікатор закупівель: UA-2018-07-25-002276-b) тощо).

Національною поліцією, як Замовником, враховуючи нагальність потреби у забезпеченні особового складу індивідуальним обмундируванням (бронежилетами 2 та 5 класу захисту) прийнято рішення щодо необхідності здійснення закупівлі зазначеного товару із застосуванням вимог Закону «Про особливості».
Так, відповідно до частини 1 статті 3 Закону «Про особливості» у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відбір учасників здійснюється через електронну систему закупівель у порядку, визначеному цим Законом.
Замовником не застосовується оголошена процедура закупівлі з підстав, визначених частиною 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у зв’язку з повторною відміною відбору учасників через неподання на відбір жодної цінової пропозиції, за умови незмінності очікуваної вартості предмета закупівлі (у тому числі лота).
При цьому Національною поліцією, як Замовником вже оприлюднено в електронній системі закупівель весь передбачений обсяг інформації та документів, відповідно до частини 3 статті 3 Закону «Про особливості», зокрема, оголошення про проведення відбору, разом з яким оприлюднено проект договору та технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору.
Зазначена процедура є конкурентною, не містить дискримінаційних умов та не зменшує рівень конкуренції, пропозиції щодо участі можуть подавати усі юридичні та фізичні особи, які відповідають критеріям Замовника та вимогам чинного законодавства, а єдиним критерієм оцінки є ціна.
Оприлюднення інших документів (інформації) Законом «Про особливості» не передбачено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-06-000772-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 10 серпня 2018 15:57
Скарга
Щодо порушення Замовком порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.08.2018 №8326.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2018 19:40

Документи подані скаржником

10 серпня 2018 15:57
Скарга.pdf
10 серпня 2018 15:57
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

15 серпня 2018 19:40
рішення від 15.08.2018 №8326.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - Бронежилети другого класу захисту
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 747 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 67 470,00 UAH без ПДВ


Title: Lot 1 -Body armor of the 2 class of protection
Current status: Complete
Estimated total value: 6 747 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 67 470,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 20 серпня 2018 12:46
Auction planned date: 20 серпня 2018 12:46
Закінчення: 20 серпня 2018 13:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1300 од.
Лот 1 - Бронежилети другого класу захисту
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Доставка: 03115, Україна, Київ, м.Київ, , Святошинська, 27
Дата доставки: 30 листопада 2018

Lot 1 -Body armor of the 2 class of protection
CPV: 35810000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО" 6 747 000,00
UAH
6 747 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 6 740 500,00
UAH
6 740 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 вересня 2018 17:08
Електронний підпис
13 вересня 2018 17:06
Довідка ДФС 16.09.18.pdf
13 серпня 2018 12:22
Електронний підпис
13 серпня 2018 12:20
Електронний підпис
13 серпня 2018 10:19
Накладна зразок ЛОТ 1.pdf
13 серпня 2018 10:19
Лист-згода.pdf
13 серпня 2018 10:19
Гарантійний лист ЛОТ 1.pdf
13 серпня 2018 10:19
Довідка ПДВ.pdf
13 серпня 2018 10:19
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
13 серпня 2018 10:19
ТУ СТРАЖ М.pdf
13 серпня 2018 10:19
Лист НАБУ 03 2017.pdf
13 серпня 2018 10:19
Договір НПУ 2017.pdf
13 серпня 2018 10:19
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2018 10:19
СТАТУТ 2018.pdf

Публічні документи

29 серпня 2018 18:28
15 Договір Охтирка 57 СО.pdf
29 серпня 2018 18:27
15 Договір Охтирка 34 СО.pdf
29 серпня 2018 18:27
15 Відгук на брон 2 клас.pdf
29 серпня 2018 18:27
09 Договір Приват.pdf
29 серпня 2018 18:27
Липучка.pdf
29 серпня 2018 18:27
Захист 12 тип 1.pdf
15 серпня 2018 16:54
Технічні вимоги.rar
15 серпня 2018 16:54
Кваліфікаційні вимоги.rar
15 серпня 2018 16:54
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО"

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
#31778043
Відхилено 6 740 500,00
UAH
07 вересня 2018 16:56
ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО"
#16300840
Переможець 6 747 000,00
UAH
14 вересня 2018 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2018 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО"
#16300840
6 747 000,00
UAH
Документи

Документи

14 вересня 2018 11:19
Електронний підпис
07 вересня 2018 16:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 17:40
Договір № 247 НП від 24.09.2018.pdf укладений
24 вересня 2018 17:40
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 18:08
Звіт вик.договору № 247 НП про закупівлю бронижилетів другого класу UA-2018-08-06-000772-a лот 1.docx укладений
03 червня 2019 18:07
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 12:56
Додаткова угода №2_61 НП від 06.02.2019.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 12:55
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 12:53
Додаткова угода № 1_320 НП_26.12.2018.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору керуючись пунктом 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з застосування положень частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 247 НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1/320 НП до Договору № 247 НП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 247 НП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2/61 НП від 06.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 747 000,00
UAH