ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Шкільні меблі)
Очікувана вартість
1 705 194,00 UAH
UA-2018-08-06-000660-a 1845c010b21b4e099f90a1e7196fd7ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Орган місцевого самоврядування виконавчий комітет Петриківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41744513
Місцезнаходження замовника: 51800, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Петриківка, проспект Петра Калнишевського,71
Контактна особа замовника: Леся Кошляченко
+380671966986
smtpetrsovet@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 22 серпня 2018 14:51
Очікувана вартість: 1 705 194,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 051,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки товарів: заклади освіти Петриківської селищної ради згідно переліку у Додатку 3 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 штука
Стіл учнівський одномісний антисколіозний з полицею, регулюється на ростові групи № 4-6 із стільцем Т-подібним на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штука
Осередок художньо-творчої діяльності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штука
Шафи для зберігання дидактичних матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штука
Осередок вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
53 штука
Шафи для зберігання дитячого одягу (по 5 секцій кольорові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штука
Шафи для зберігання верхнього одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штука
Вішалка одностороння на 15 гачків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
120 штука
Стілець напівм'який
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський р-н., заклади освіти Петриківської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 серпня 2018 17:19
Електронний цифровий підпис
06 серпня 2018 17:09
ТД_ДОДАТОК_1_(1).doc
06 серпня 2018 17:09
ТД_ДОДАТОК_2_(1).doc
06 серпня 2018 17:09
ТД_ДОДАТОК_3.docx
06 серпня 2018 17:09
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Шкiл_нi_меблi).doc
06 серпня 2018 17:09
ТД_ДОДАТОК_5_(1).doc
06 серпня 2018 17:09
ТД_ДОДАТОК_4_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос по трубе на стол
Дата подання: 07 серпня 2018 08:12
Дата відповіді: 08 серпня 2018 15:04
Уважаемый заказчик. В техническом задании вы прописали трубу квадратную, но изображение парты дано с круглой трубой. Уточните, пожалуйста, стол ученический должен быть как на картинке, но с квадратной трубой.
Відповідь: Стілець Т-подібний повинен бути на на квадратній трубі, та регулюватися на ростові групи №4-6
документальное подтверджение по ст 17 для победителя
Дата подання: 10 серпня 2018 12:06
Дата відповіді: 15 серпня 2018 10:32
Уважаемый заказчик. В додатку 2 к тендерной документации содержится противоречивое требование . С одной стороны, вы требуете чтоб ".....Замовником вимагається в учасників на підтвердження вимог, згідно зі ст. 17 Закону про публічні закупівлі, інформація в довільній формі, а в переможців — документальне підтвердження необхідної інформації". С другой стороны в табличной части есть пункты в которых информация победителем требуется в свободной форме или проверяется заказчиком в открытых реестрах. Вопрос- победитель должен все справки документально подтвердить или только из МВС и налоговой.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Виконавчого комітету Петриківської селищної ради повідомляє про наступне:
На виконання вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Додатку 2 до тендерної документації учасником-переможцем закупівлі надається наступний перелік документів:
- Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
- Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого уповноваженим державним органом з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона в розшуку не значиться та не перебуває. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі наміру про укладання договору** (зазначена вимога передбачена для учасників-фізичних осіб)
- Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого уповноваженим державним органом з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця*, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі наміру про укладання договору
*надається на:
- особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції;
- особу уповноважену на підписання договору про закупівлі (зазначена вимога передбачена для учасників-юридичних осіб)
- Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана Уповноваженим на те органом, та діє станом на дату подання документа Замовнику**
** Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати/завантажити замовникові у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до п.2 частини 1 ст. 30 Закону.
Також звертаємо увагу на те, що, згідно з п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ 1 641 400,00
UAH з ПДВ
1 346 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" 1 651 050,00
UAH з ПДВ
1 347 963,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 1 705 194,00
UAH з ПДВ
1 451 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" 1 620 300,00
UAH з ПДВ
1 603 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2018 22:06
sign.p7s
19 серпня 2018 22:04
Паспорт 1.jpg
19 серпня 2018 22:04
СЭС ст.2.jpg
19 серпня 2018 22:04
СЭС Км_ ст2.jpg
19 серпня 2018 22:04
ДИЛЕРСЬКИЙ ДОГОВІР _ 777.pdf
19 серпня 2018 22:04
ТД ДОДАТОК 1.1.pdf
19 серпня 2018 22:04
ТД ДОДАТОК 1.5.pdf
19 серпня 2018 22:04
ВИПИСКА 1.jpg
19 серпня 2018 22:04
Аналогічний договор.pdf
19 серпня 2018 22:04
УКРСЕПРО_1.jpeg
19 серпня 2018 22:04
Паспорт 2.jpg
19 серпня 2018 22:04
ВИПИСКА 2.jpg
19 серпня 2018 22:04
Сертифікат Egger.pdf
19 серпня 2018 22:04
Наказ _1.jpg
19 серпня 2018 22:04
ТД ДОДАТОК 1.3.pdf
19 серпня 2018 22:04
СЭС ст. 1.jpg
19 серпня 2018 22:04
ВИТЯГ.jpg
19 серпня 2018 22:04
ТД ДОДАТОК 1.2.pdf
19 серпня 2018 22:04
ИСО 9001 АНТ ПРОМ.jpg
19 серпня 2018 22:04
Авторизаційний лист.jpg
19 серпня 2018 22:04
СЭС Км_ ст1.jpg
19 серпня 2018 22:04
ТД ДОДАТОК 1.4.pdf
19 серпня 2018 22:04
УКРСЕПРО_2.jpeg
19 серпня 2018 22:04
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 22:04
sign.p7s
04 вересня 2018 21:55
Довідка_про_несудимість.pdf
04 вересня 2018 19:18
sign.p7s
20 серпня 2018 15:55
sign.p7s
20 серпня 2018 15:51
Сертифікати.pdf
20 серпня 2018 15:51
Паспорт,ИНН.pdf
20 серпня 2018 15:51
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
20 серпня 2018 15:51
ДОДАТОК 5.pdf
20 серпня 2018 15:51
ДОДАТОК 4.pdf
20 серпня 2018 15:51
ДОДАТОК 3.pdf
20 серпня 2018 15:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
20 серпня 2018 15:51
ВИПИСКА КОД ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2018 14:52
sign.p7s
17 серпня 2018 11:30
41 Довідка п.10 ч.1 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
39 Довідка п.8 ч.1 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
38 Довідка п.4 ч.1 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
37 Довідка п.3 ч.1 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
29 Довідка про МТБ УСТ.PDF
17 серпня 2018 11:30
28 Довідка про МТБ МТС.PDF
17 серпня 2018 11:30
26 Довідка про ліцензію.PDF
17 серпня 2018 11:30
23 Дилерський договір.PDF
17 серпня 2018 11:30
22 Авторизац.лист.PDF
17 серпня 2018 11:30
15 Протокол, наказ.PDF
17 серпня 2018 11:30
11 Довідка ч.2 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
10 Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
9 Довідка п.5 ч.1 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
8 Довідка п.2 ч.1 ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
6 Гарант.лист ст.17.PDF
17 серпня 2018 11:30
5 Статут.PDF
17 серпня 2018 11:30
4 Аналог. договір 2.PDF
17 серпня 2018 11:30
3 Аналог. договір 1.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ
#2918003834
Відхилено 1 346 950,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2018 16:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"
#41234621
Відхилено 1 347 963,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 16:43
ФОП "МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2612023937
Переможець 1 451 236,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 16:19

Документи

30 серпня 2018 16:19
sign.p7s
30 серпня 2018 16:09
490_протокол.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЙСТЕР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2612023937
1 451 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 16:19
sign.p7s
30 серпня 2018 16:09
490_протокол.jpeg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 вересня 2018 14:40
Специфiкацiя_лист_4.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Специфiкацiя_лист_3.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Специфiкацiя_лист_2.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Специфiкацiя_лист_1.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Договiр_лист_5.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Договiр_лист_4.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Договiр_лист_3.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Договiр_лист_2.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
Договiр_лист_1.jpeg укладений
12 вересня 2018 14:35
sign.p7s зміни до договору
07 грудня 2018 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 451 236,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку