Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення світлосигнальної системи ВВI-I на аеродромі аеропорту «Херсон»- реконструкція
Очікувана вартість
49 309 929,00 UAH
UA-2018-08-06-000295-a b339a8033d9940b1b508087fc03f4069
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2018 14:25
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2018 14:25
Початок аукціону: 06 вересня 2018 15:22
Очікувана вартість: 49 309 929,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 246549 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Встановлення світлосигнальної системи ВВI-I на аеродромі аеропорту «Херсон»- реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 45316220-3 — Встановлення сигнального обладнання для аеропортів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2018 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 14:52
нова редакція ТД.doc
21 серпня 2018 14:52
1 Перелік змін.docx
06 серпня 2018 14:21
Додаток 7 проект договора.doc
06 серпня 2018 14:21
додаток 6 техзавдання.docx
06 серпня 2018 14:21
аеропорт Тендерна документація.doc
21 серпня 2018 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 14:52
нова редакція ТД.doc
21 серпня 2018 14:52
1 Перелік змін.docx
06 серпня 2018 14:21
Додаток 7 проект договора.doc
06 серпня 2018 14:21
додаток 6 техзавдання.docx
06 серпня 2018 14:21
аеропорт Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість інженерів 5-ї категорії
Дата подання: 26 серпня 2018 13:16
Дата відповіді: 29 серпня 2018 09:54
Просимо уточнити кількість інженерів 5-ї категорії, які згідно вимогам тендерної документації повинні залучатись до виконання робіт за предметом закупівлі, оскільки їх мінімально необхідна кількість не зазначена у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Кількість інженерів 5 категорії – 1 людина.
виконання аналогічного договору
Дата подання: 26 серпня 2018 13:21
Дата відповіді: 29 серпня 2018 09:55
2. Доброго дня! Учасником процедури закупівлі було виконано аналогічний договір в повному обсязі, при цьому акти виконаних робіт було оформлено не по формі КБ-2 та КБ-3 (оскільки замовником буда не бюджетна організація), а у вигляді актів прийому-передачі згідно з договірною ціною. Чи можна надати даний договір учасником як підтвердження виконання аналогічного договору для участі у процедурі закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Виконання аналогічного договору (якщо замовником по договору не є бюджетна організація) не передбачає обов’язкового оформлення актів виконаних робіт по формі КБ-2 та КБ-3. Тендерна документація не має дискримінаційної вимоги щодо надання аналогічного договору з бюджетною організацією, тому акти виконаних робіт до аналогічного договору не обов’язково можуть бути оформлені по формі КБ-2 та КБ-3 у випадку, якщо замовником не є бюджетна організація.
виконання робіт підвищеної небезпеки, залучення спеціалістів з висотно-верхолазних робіт
Дата подання: 26 серпня 2018 13:57
Дата відповіді: 29 серпня 2018 10:04
Шановні члени тендерного комітету, просимо надати роз’яснення з приводу наступного питання. Посилаючись на Додаток 2 та Додаток 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Постанова КМУ №1107 від 26.10.11 р. зі змінами та доповненнями) учасник процедури закупівлі вважає, що немає необхідності в наявності дозволу щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. Також керуючись досвідом виконання аналогічних договорів учасник закупівлі вважає, що немає потреби залучати для виконання робіт, пов’язаних із предметом закупівлі, працівників з посвідченням про допуск з безпечного виконання висотно-верхолазних робіт. Але згідно вимог до тендерної документації є необхідною наявність дозволу щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та повинні бути спеціалісти з висотно-верхолазних робіт – не менш ніж 2 людини. Чи можете ви обґрунтувати дані вимоги тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 2 та додатку 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (Постанова КМУ від 26.10.2011 р №1107 (зі змінами та доповненнями) вважаємо, що дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не є обов’язковим для виконання робіт по даній закупівлі. Також, було переглянуто рішення про кількість спеціалістів з висотно-верхолазних робіт – немає потреби в залучені даних спеціалістів.
посвідчення про підвищення кваліфікації
Дата подання: 26 серпня 2018 13:58
Дата відповіді: 29 серпня 2018 10:05
Доброго дня, якщо працівники компанії на даний час проходять підвищення кваліфікації (курси з охорони праці, пожежної безпеки, знань правил НПАОП), чи можна надати в складі тендерної документації довідку про проходження на даний час курсів з підвищення кваліфікації, а саме посвідчення надати уже пізніше після його отримання працівниками, а також надати згодом дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Довідка про проходження працівниками курсів з підвищення кваліфікації не є заміною посвідчень, але може бути надана у складі тендерної документації та буде прийнята до уваги. Дозвіл щодо виконання робіт підвищеної небезпеки не є обов’язковим для виконання робіт по даній закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 44 462 934,00
UAH з ПДВ
44 462 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 48 746 682,00
UAH з ПДВ
48 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" 48 930 537,06
UAH з ПДВ
48 746 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 14:16
Кваліфікація_2.rar
05 вересня 2018 14:16
Кваліфікація_1.rar
05 вересня 2018 14:16
Банківська гарантія.rar
05 вересня 2018 14:16
Відповідність.rar
05 вересня 2018 14:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 14:20
аналг дог.rar
05 вересня 2018 14:20
лиц 4.pdf
05 вересня 2018 14:20
лиц 3.pdf
05 вересня 2018 14:20
лиц 1.pdf
05 вересня 2018 14:20
сертификаты.rar
05 вересня 2018 14:20
Лiцензiя_стор2_Додаток.jpg
05 вересня 2018 14:20
Лiцензiя_стор1.jpg
05 вересня 2018 14:20
7 проэкт договора.pdf
05 вересня 2018 14:20
6 КОШТОРИС.rar
05 вересня 2018 14:20
6 дод.pdf
05 вересня 2018 14:20
ГАРАНТИЯ.zip
05 вересня 2018 14:20
інші вимоги.rar
05 вересня 2018 14:20
аналг дог.rar
05 вересня 2018 14:20
3.2 сотрудники.pdf
05 вересня 2018 14:20
3. 2 Справка.pdf
05 вересня 2018 14:20
3.1 дог оренди 1-2 техніки.pdf
05 вересня 2018 14:20
3.1 техпаспорта 2.pdf
05 вересня 2018 14:20
3.1 техпаспорта 2.pdf
05 вересня 2018 14:20
ДОДАТОК 1-2 ТА СТ 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006

ТОВ "АВІА КОНСАЛТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006
#38279107
Очікує рішення 48 620 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 14:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
Відхилено 44 462 934,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2018 14:21

Документи

13 вересня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2018 14:21
Електронний підпис
13 вересня 2018 14:20
Протокол
06 вересня 2018 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2018 16:09
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
19 вересня 2018 16:09
Протокол