Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії №3 за адресою: м.Житомир, вул.М.Грушевського,8 (коригування)
Очікувана вартість
30 249 571,27 UAH
UA-2018-08-03-002726-b 0566466ec8b149e7a037b9c14ede17b6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до договорів № 210 від 14.11.2016 та № 88 від 03.11.2017 ТОВ «Зодчество ЛТД» виконує будівельні роботи по об’єкту ««Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії № 3 за адресою: м. Житомир, вул. М.Грушевського,8». В ході виконання робіт виконання робіт виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Згідно експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція», яка виконувала коригування проектно-кошторисної документації, роботи є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт по реконструкції дошкільного навчального закладу.
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
–заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2018 17:50
Оскарження наміру укласти договір: 14 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії №3 за адресою: м.Житомир, вул.М.Грушевського,8 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, М. Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

03 серпня 2018 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 17:38
Технічне завдання Гімназія 3 (коригування) залишок..docx
03 серпня 2018 17:38
повідомлення.pdf
03 серпня 2018 17:38
Протокол визначення процедури.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОДЧЕСТВО ЛТД"
#33643953
Переможець 30 245 120,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 17:50

Документи

03 серпня 2018 17:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 17:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОДЧЕСТВО ЛТД"
#33643953
30 245 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 17:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 14:58
Дод.угода № 6.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 14:41
Дод.угода № 5.pdf зміни до договору
04 липня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 17:49
дод.угода №4.pdf зміни до договору
14 травня 2019 17:48
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 11:18
Дод.угода № 3 до дог. № 46.jpg зміни до договору
03 січня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 18:18
Дод.угода № 2 до дог. № 46.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 18:16
Дод.угода № 1 до дог. № 46.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 18:16
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 12:05
Договір № 46 від 21.08.2018.pdf укладений
21 серпня 2018 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов фінансування та проектних рішень
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виділенням фінансування викладення в новій редакції п.3.1., п.4.1.1. та додатку №3
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 3.1, п. 4.1.1 та додатку № 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 3.1 та додатку № 3 до Договору у зв'язку із закінченням будівельних робіт та зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 30 165 268,94
UAH (в тому числі ПДВ 5 027 544,82 UAH)