Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії №3 за адресою: м.Житомир, вул.М.Грушевського,8 (коригування)
Очікувана вартість
30 249 571,27 UAH
UA-2018-08-03-002726-b ● 0566466ec8b149e7a037b9c14ede17b6
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до договорів № 210 від 14.11.2016 та № 88 від 03.11.2017 ТОВ «Зодчество ЛТД» виконує будівельні роботи по об’єкту ««Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії № 3 за адресою: м. Житомир, вул. М.Грушевського,8». В ході виконання робіт виконання робіт виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Згідно експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція», яка виконувала коригування проектно-кошторисної документації, роботи є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт по реконструкції дошкільного навчального закладу.
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
–заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
–заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2018 17:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 серпня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Житомирської міської гімназії №3 за адресою: м.Житомир, вул.М.Грушевського,8 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, М. Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Тендерна документація
03 серпня 2018 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2018 17:38 |
Технічне завдання Гімназія 3 (коригування) залишок..docx | |
03 серпня 2018 17:38 |
повідомлення.pdf | |
03 серпня 2018 17:38 |
Протокол визначення процедури.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОДЧЕСТВО ЛТД" #33643953 |
Переможець |
30 245 120,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 14:58
|
Дод.угода № 6.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2019 14:41
|
Дод.угода № 5.pdf | зміни до договору |
04 липня 2019 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2019 17:49
|
дод.угода №4.pdf | зміни до договору |
14 травня 2019 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2019 11:18
|
Дод.угода № 3 до дог. № 46.jpg | зміни до договору |
03 січня 2019 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2018 18:18
|
Дод.угода № 2 до дог. № 46.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2018 18:16
|
Дод.угода № 1 до дог. № 46.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2018 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2018 12:05
|
Договір № 46 від 21.08.2018.pdf | укладений |
21 серпня 2018 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов фінансування та проектних рішень |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виділенням фінансування викладення в новій редакції п.3.1., п.4.1.1. та додатку №3 |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 3.1, п. 4.1.1 та додатку № 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 3.1 та додатку № 3 до Договору у зв'язку із закінченням будівельних робіт та зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |