Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Погребняка (на ділянці від повороту в напрямку поштового відділення до вул. Господарська) Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
2 080 428,00 UAH
UA-2018-08-03-001743-b 9fa6c349226548499ab06499b542d429
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власкова Любов Володимирівна

+380503817625 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Контактна особа: Власкова Любов Володимирівна
+380503817625
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2018 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 14:33
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 14:33
Початок аукціону: 28 серпня 2018 13:41
Очікувана вартість: 2 080 428,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 804,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10402.14 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
не поділяється
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08321, Україна, Київська область, с. Чубинське, вул. Погребняка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 14:29
Додаток 4 Проект договору.doc
03 серпня 2018 14:29
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx
03 серпня 2018 14:29
Креслення тротуар Погребняка.pdf
03 серпня 2018 14:29
Додаток 2 Технічне завдання.docx
03 серпня 2018 14:29
Додаток 1 Форма пропозиції.docx
03 серпня 2018 14:29
Тендерна документація.pdf
03 серпня 2018 14:29
Оголошення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000032 ● 5fd988c9f15540a0912296e54158f844
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019 12:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
25.04.2019 № 90
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
8 UA-2018-08-03-001743-b 03.08.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-14 14:39:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт тротуару по вул. Погребняка (на ділянці від повороту в напрямку поштового відділення до вул. Господарська) Бориспільського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-03-001743-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити виконання робіт першого етапу додатковою угодою від 06.11.2018 № 1 до договору від 18.09.2018 № 212?
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити виконання робіт по договору до 31.05.2019 додатковою угодою від 29.12.2018 № 2 до договору від 18.09.2018 № 212?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-16 13:33:41

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ

18 вересня 2018 року між Великоолександрівською сільською радою Бориспільського району Київської області (далі-Замовник) та Приватним підприємством «Мостобудівельне управління №1» (далі-Підрядник), був укладений Договір підряду №212 «На проведення капітального ремонту тротуару по вул.Погребняка ( на ділянці від повороту в напрямку поштового відділення до вул.Господарська) Бориспільського району Київської області (Далі Договір).
В п.3.1. Договору зазначено, що Договірна ціна Договору є твердою, визначається згідно з пропозицією переможця закупівлі, і становить 1 829 999,99 (один мільйон вісімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 99 коп.) у тому числі ПДВ 305 000,00 грн., в тому числі:
-вартість робіт на 2018 рік становить 1 560 139,48 (один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч сто тридцять грн. 48 коп.) у тому числі ПДВ – 260023, 25 грн.;
- вартість робіт на 2019 рік становить 269 860 51 (двісті шістдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят грн. 51 коп.), у тому числі ПДВ – 44976,75 грн.
Відповідно до п.5.1 Договору Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт першого етапу, що становить 45 (сорок п’ять) календарних днів (з можливістю дострокового виконання), з дня підписання Договору, згідно календарного графіку виконання робіт на 2018 рік, який є невід’ємною частиною цього Договору.
П.5.2. Договору передбачено виконання робіт другого етапу, які передбачені цим Договором проводяться Підрядником на протязі 15 (п’ятнадцяти) календарних днів (з можливістю дострокового виконання), згідно календарного графіку виконання робіт на 2019 рік, який є невід’ємною частиною цього Договору.
Листом за вих .№010118/1 від 01 листопада 2018 року Підрядник звернувся до Виконавця із заявою, про продовження терміну виконання першого етапу виконання робіт на 15 (п’ятнадцять) робочих днів (копія заяви додається), у зв’язку із погодними умовами, а саме дощами, які унеможливили виконати якісно роботи згідно Договору, а також непередбачене влаштування насипу під тротуар між пікетом ПК2+55 і ПК3+65 з пошаровим трамбуванням підсипаних вологонасичених грунтів, які виникли із поганими погодними умовами.
Розглянувши заяву Підрядника, та взявши до уваги погодні умови, які підтверджуються щоденником погоди в с.Чубинське за вересень-жовтень місяць 2018 року (сайт GISMETEO.RU) Замовником було прийнято рішення про укладення додаткової угоди №1до До Договору про подовження терміну виконання підрядних робіт першого етапу на 6 (шість) робочих днів.
Виконавши підрядні роботи першого етапу, більш ніж на 80%, Підрядник призупинив виконання робіт, враховуючи погодні умови, які полягали у низькій температурі повітря та опадами у вигляді снігу, які підтверджуються щоденником погоди в с.Чубинське за листопд-грудень місяць 2018 року (сайт GISMETEO.RU).
24 грудня 2018 року Підрядник вдруге звернувся до Замовника із заявою, про продовження терміну виконання першого етапу виконання робіт, у зв’язку із погодними умовами, а саме опадами у вигляді снігу та майже температурою повітря на позначці 0 (нуль) градусів по шкалі Цельсія.
Оцінивши ситуацію в цілому та взявши до уваги обставини, які склалися при виконанні Договору, Замовник уклав Додаткову угоду №2 від 29 грудня 2018 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо моніторингу даної закупівлі

2019-05-24 14:56:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 2 030 066,40
UAH з ПДВ
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Мостобудівельне управління №1" 1 934 800,00
UAH з ПДВ
1 829 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО ПЛЮС БУД" 2 062 636,92
UAH з ПДВ
2 062 636,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2018 11:07
Електронний підпис
23 серпня 2018 10:56
Графік.pdf
23 серпня 2018 10:56
Термін пропозиції.pdf
23 серпня 2018 10:56
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2018 10:56
Довідки з банку.pdf
23 серпня 2018 10:56
Проект договора.pdf
23 серпня 2018 10:56
Кошторис.pdf
23 серпня 2018 10:56
Захист довкілля.pdf
23 серпня 2018 10:56
Відповідність ТЗ.pdf
23 серпня 2018 10:56
штатний розпис.pdf
23 серпня 2018 10:56
установчі документи.pdf
23 серпня 2018 10:56
статут.pdf
23 серпня 2018 10:56
ПРОТОКОЛ.pdf
23 серпня 2018 10:56
паспорт.pdf
23 серпня 2018 10:56
Кошториси аналог.pdf
23 серпня 2018 10:56
договірна ціна аналог.pdf
23 серпня 2018 10:56
довідка працівники.pdf
23 серпня 2018 10:56
аналогічний договір.pdf
23 серпня 2018 10:56
Акти аналог договор.pdf
23 серпня 2018 10:56
143_ДЦ_ССР_5.rtf
23 серпня 2018 10:56
143_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
23 серпня 2018 10:56
143_ДЦ_ИВР.rtf
23 серпня 2018 10:56
143_ДЦ_ДЦ_3.rtf
23 серпня 2018 10:56
143.imd

Публічні документи

11 вересня 2018 21:53
Електронний підпис
11 вересня 2018 21:51
Довідка податкова.pdf
11 вересня 2018 08:43
Ст 17 2.pdf
08 вересня 2018 20:15
Dovidka_18248370700740209202.pdf.p7s
08 вересня 2018 20:15
Dovidka_18248370700740209202.pdf
31 серпня 2018 23:06
Електронний підпис
31 серпня 2018 23:03
558.imd
23 серпня 2018 14:32
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:31
Досвід Благоустрій.rar
23 серпня 2018 14:24
Електронний підпис
23 серпня 2018 14:23
Досвід Міст.rar
23 серпня 2018 14:00
Електронний підпис
23 серпня 2018 13:59
Досвід тротуар МЦ.pdf
23 серпня 2018 13:59
Досвід Міст.rar
23 серпня 2018 13:59
Працівники.rar
23 серпня 2018 13:59
Мат База.pdf
23 серпня 2018 13:59
Пропозиція.pdf
23 серпня 2018 13:59
Графік.pdf
23 серпня 2018 13:59
Довідки банк.pdf
23 серпня 2018 13:59
Тех Завдання.pdf
23 серпня 2018 13:59
Довідки.pdf
23 серпня 2018 13:59
Кошторис.pdf
23 серпня 2018 13:59
Проект договору.pdf
23 серпня 2018 13:59
549.imd
23 серпня 2018 13:59
Статут Копія.pdf
23 серпня 2018 13:59
Дозвіл ОП Копія.pdf
23 серпня 2018 13:59
Ліцензія 2018 Копія.pdf
23 серпня 2018 13:59
Витяг по ПДВ Копія.pdf
23 серпня 2018 13:59
Виписка МБУ1 Копія.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 11:01
Електронний підпис
23 серпня 2018 10:53
технічний опис.rar
23 серпня 2018 10:53
кваліфікаційні.rar
23 серпня 2018 10:53
гарантия.rar
23 серпня 2018 10:53
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"

ПП "Мостобудівельне управління №1"

ТОВ "ЄВРО ПЛЮС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"
#36214797
Відхилено 1 780 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 14:35
ПП "Мостобудівельне управління №1"
#37000121
Переможець 1 829 999,99
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 11:21

Документи

30 серпня 2018 14:35
Електронний підпис
30 серпня 2018 14:33
Протокол

Документи

07 вересня 2018 11:20
Електронний підпис
07 вересня 2018 11:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Мостобудівельне управління №1"
#37000121
1 829 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 11:20
Електронний підпис
07 вересня 2018 11:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 15:29
Додатки до договору 212 від 18.09.2018.pdf зміни до договору
27 травня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 11:11
Додаткова угода 3 до договору 212 від 18.09.2018.pdf зміни до договору
18 березня 2019 11:09
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:33
Додаткова угода 2 до договору 212.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:31
Електронний підпис укладений
22 листопада 2018 16:31
Додаткова угода до договору 212.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 16:30
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 13:01
Договір укладений
18 вересня 2018 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з погодними умовами, у вигляді атмосферних опадів (дощів), та непередбаченим влаштуванням насипу під тротуар між пікетом ПК2+55 і ПК3+65 з пошаровим трамбуванням підсипаних вологонасичених грунтів, які виникли у зв'язку із несприятливими погодними умовами, внести зміни до п.5.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: "5.1. Підрядник зобов"язується розпочати виконання робіт першого етапу, що становить 51 (п'ятдесят один) календарний день (з можливістю дострокового виконання), з дня підписання Договору, згідно календарного графіку виконання робіт на 2018 рік, який є невід'ємною частиною цього Договору".
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 212
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни в наступні пункти договору № 212, виклавши їх у наступній редакції : 3.1. Договірна ціна договору є твердою, визначається згідно з пропозицією переможця закупівлі і становить 1829999,99 (один мільйон вісімсот двадцять дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 99 коп.), у т.ч. ПДВ- 305000,00 грн. На 2018 рік -1251725,02 (один мільйон двісті п'ятдесят одна тисяча сімсот двадцять п'ять гривень 02 коп.) у т.ч. ПДВ- 208620,84 грн. На 2019 рік - 578274,97 грн. ( п'ятсот сімдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 97 коп.) в т.ч. ПДВ-96379,16 грн.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 212
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів. Внести зміни в 16 розділ Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 212
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Долучення додатків до договору № 212 від 18.09.2018 року у зв'язку з неможливістю опублікування їх в системі з технічних причин
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 212
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 250 725,02
UAH (в тому числі ПДВ 207 620,84 UAH)
Причини розірвання договору: одностороння відмова від договору, у зв'язку із невиконанням умов Договору