Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Вебсайт: | http://vos-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Контактна особа: |
Власкова Любов Володимирівна +380503817625 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2018 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2018 14:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2018 14:33 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2018 13:41 |
Очікувана вартість: | 2 080 428,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 804,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10402.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2018 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2018 14:29 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
03 серпня 2018 14:29 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
03 серпня 2018 14:29 |
Креслення тротуар Погребняка.pdf | |
03 серпня 2018 14:29 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
03 серпня 2018 14:29 |
Додаток 1 Форма пропозиції.docx | |
03 серпня 2018 14:29 |
Тендерна документація.pdf | |
03 серпня 2018 14:29 |
Оголошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-25-000032 ● 5fd988c9f15540a0912296e54158f844
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2019 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2019 № 90
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
8 UA-2018-08-03-001743-b 03.08.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-14 14:39:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт тротуару по вул. Погребняка (на ділянці від повороту в напрямку поштового відділення до вул. Господарська) Бориспільського району Київської області за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-03-001743-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити виконання робіт першого етапу додатковою угодою від 06.11.2018 № 1 до договору від 18.09.2018 № 212?
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити виконання робіт по договору до 31.05.2019 додатковою угодою від 29.12.2018 № 2 до договору від 18.09.2018 № 212?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-16 13:33:41
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
18 вересня 2018 року між Великоолександрівською сільською радою Бориспільського району Київської області (далі-Замовник) та Приватним підприємством «Мостобудівельне управління №1» (далі-Підрядник), був укладений Договір підряду №212 «На проведення капітального ремонту тротуару по вул.Погребняка ( на ділянці від повороту в напрямку поштового відділення до вул.Господарська) Бориспільського району Київської області (Далі Договір).
В п.3.1. Договору зазначено, що Договірна ціна Договору є твердою, визначається згідно з пропозицією переможця закупівлі, і становить 1 829 999,99 (один мільйон вісімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 99 коп.) у тому числі ПДВ 305 000,00 грн., в тому числі:
-вартість робіт на 2018 рік становить 1 560 139,48 (один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч сто тридцять грн. 48 коп.) у тому числі ПДВ – 260023, 25 грн.;
- вартість робіт на 2019 рік становить 269 860 51 (двісті шістдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят грн. 51 коп.), у тому числі ПДВ – 44976,75 грн.
Відповідно до п.5.1 Договору Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт першого етапу, що становить 45 (сорок п’ять) календарних днів (з можливістю дострокового виконання), з дня підписання Договору, згідно календарного графіку виконання робіт на 2018 рік, який є невід’ємною частиною цього Договору.
П.5.2. Договору передбачено виконання робіт другого етапу, які передбачені цим Договором проводяться Підрядником на протязі 15 (п’ятнадцяти) календарних днів (з можливістю дострокового виконання), згідно календарного графіку виконання робіт на 2019 рік, який є невід’ємною частиною цього Договору.
Листом за вих .№010118/1 від 01 листопада 2018 року Підрядник звернувся до Виконавця із заявою, про продовження терміну виконання першого етапу виконання робіт на 15 (п’ятнадцять) робочих днів (копія заяви додається), у зв’язку із погодними умовами, а саме дощами, які унеможливили виконати якісно роботи згідно Договору, а також непередбачене влаштування насипу під тротуар між пікетом ПК2+55 і ПК3+65 з пошаровим трамбуванням підсипаних вологонасичених грунтів, які виникли із поганими погодними умовами.
Розглянувши заяву Підрядника, та взявши до уваги погодні умови, які підтверджуються щоденником погоди в с.Чубинське за вересень-жовтень місяць 2018 року (сайт GISMETEO.RU) Замовником було прийнято рішення про укладення додаткової угоди №1до До Договору про подовження терміну виконання підрядних робіт першого етапу на 6 (шість) робочих днів.
Виконавши підрядні роботи першого етапу, більш ніж на 80%, Підрядник призупинив виконання робіт, враховуючи погодні умови, які полягали у низькій температурі повітря та опадами у вигляді снігу, які підтверджуються щоденником погоди в с.Чубинське за листопд-грудень місяць 2018 року (сайт GISMETEO.RU).
24 грудня 2018 року Підрядник вдруге звернувся до Замовника із заявою, про продовження терміну виконання першого етапу виконання робіт, у зв’язку із погодними умовами, а саме опадами у вигляді снігу та майже температурою повітря на позначці 0 (нуль) градусів по шкалі Цельсія.
Оцінивши ситуацію в цілому та взявши до уваги обставини, які склалися при виконанні Договору, Замовник уклав Додаткову угоду №2 від 29 грудня 2018 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення щодо моніторингу даної закупівлі
2019-05-24 14:56:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
2 030 066,40
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Мостобудівельне управління №1" |
1 934 800,00
UAH з ПДВ
|
1 829 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРО ПЛЮС БУД" |
2 062 636,92
UAH з ПДВ
|
2 062 636,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" #36214797 |
Відхилено |
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 14:35
|
ПП "Мостобудівельне управління №1" #37000121 |
Переможець |
1 829 999,99
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2018 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 15:29
|
Додатки до договору 212 від 18.09.2018.pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 11:11
|
Додаткова угода 3 до договору 212 від 18.09.2018.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 10:33
|
Додаткова угода 2 до договору 212.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2018 16:31
|
Додаткова угода до договору 212.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2018 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2018 13:01
|
Договір | укладений |
18 вересня 2018 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з погодними умовами, у вигляді атмосферних опадів (дощів), та непередбаченим влаштуванням насипу під тротуар між пікетом ПК2+55 і ПК3+65 з пошаровим трамбуванням підсипаних вологонасичених грунтів, які виникли у зв'язку із несприятливими погодними умовами, внести зміни до п.5.1 Договору, та викласти його у наступній редакції: "5.1. Підрядник зобов"язується розпочати виконання робіт першого етапу, що становить 51 (п'ятдесят один) календарний день (з можливістю дострокового виконання), з дня підписання Договору, згідно календарного графіку виконання робіт на 2018 рік, який є невід'ємною частиною цього Договору". |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 212 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідно внести зміни в наступні пункти договору № 212, виклавши їх у наступній редакції : 3.1. Договірна ціна договору є твердою, визначається згідно з пропозицією переможця закупівлі і становить 1829999,99 (один мільйон вісімсот двадцять дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 99 коп.), у т.ч. ПДВ- 305000,00 грн. На 2018 рік -1251725,02 (один мільйон двісті п'ятдесят одна тисяча сімсот двадцять п'ять гривень 02 коп.) у т.ч. ПДВ- 208620,84 грн. На 2019 рік - 578274,97 грн. ( п'ятсот сімдесят вісім тисяч двісті сімдесят чотири гривні 97 коп.) в т.ч. ПДВ-96379,16 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 212 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів. Внести зміни в 16 розділ Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін". |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 212 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Долучення додатків до договору № 212 від 18.09.2018 року у зв'язку з неможливістю опублікування їх в системі з технічних причин |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 212 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
1 250 725,02
UAH (в тому числі ПДВ 207 620,84 UAH)
|
Причини розірвання договору: | одностороння відмова від договору, у зв'язку із невиконанням умов Договору |