Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тролейбуси нові
trolleybuses new
trolleybuses new
Очікувана вартість
30 000 000,00 UAH
UA-2018-08-03-001685-b ● 66f714441ce44e0989e760dbba9bffa2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська область обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ольга +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | CHERNIGIVSKE TROLEYBUSNE UPRAVLINNYA" CHERNIGIVSKOI MISKOI RADI |
National ID: | 03328681 |
Contact point: |
Olga +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Additional contacts: |
Ольга +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2018 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2018 15:47 |
Очікувана вартість: | 30 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 03 серпня 2018 14:16 |
Enquiries until: | 25 серпня 2018 08:00 |
Complaints submission until: | до 31 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 вересня 2018 08:00 |
Information
Estimated total value: | 30 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,67 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Тролейбуси нові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14027, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка,50 Б
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
trolleybuses new
CPV: 34620000-9
Період постачання:
з 02 листопада 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2018 13:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2018 13:11 |
Оголошення.en зі змінами від 23.08.docx | |
23 серпня 2018 13:11 |
перелік змін_ додаток до протоколу.docx | |
23 серпня 2018 13:11 |
Оголошення зі змінами від 23.08.docx | |
23 серпня 2018 13:11 |
протокол зміни.pdf | |
23 серпня 2018 13:11 |
Тендерна документація зі змінами від 23.08.2018.docx | |
03 серпня 2018 14:36 |
протокол.pdf |
23 серпня 2018 13:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2018 13:11 |
Оголошення.en зі змінами від 23.08.docx
|
||||||
23 серпня 2018 13:11 |
перелік змін_ додаток до протоколу.docx
|
||||||
23 серпня 2018 13:11 |
Оголошення зі змінами від 23.08.docx
|
||||||
23 серпня 2018 13:11 |
протокол зміни.pdf
|
||||||
23 серпня 2018 13:11 |
Тендерна документація зі змінами від 23.08.2018.docx
|
||||||
03 серпня 2018 14:36 |
протокол.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про кваліфікаційні вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 15 серпня 2018 15:21
Дата відповіді: 15 серпня 2018 16:08
Тендерна документація, а саме Таблиця 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» (Додаток № 2 до тендерної документації) містить кваліфікаційну вимогу за №3 – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Разом з тим, до переліку документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі у Таблиці 1 віднесено: копія Договору, акту приймання-передачі підписані зі сторони замовника і учасника або посилання на звіт замовника про виконання договору в системі prozorro протягом 2017-2018 років, а також копії листів-відгуків замовників по таким договорам із зазначенням належного, своєчасного виконання укладених договорів закупівлі та відсутності претензій до якості товару.
Із вказаного формулювання не вдається за можливе однозначно встановити, чи можлива участь в закупівлі учасника, який має досвід виконання аналогічного контракту у 2017-2018 роках поза системою prozorro.
У зв’язку із чим, просимо надати уточнення чи можлива участь в закупівлі учасника, який має досвід виконання аналогічного контракту у 2017-2018 роках поза системою prozorro? Якщо можлива – то чи достатнім для підтвердження досвіду є подання учасником у складі пропозиції копій наступних трьох документів: договору, акту приймання-передачі підписані зі сторони замовника і учасника, листа-відгуку замовника по такому договору із зазначенням належного, своєчасного виконання укладеного договору та відсутності претензій до якості товару?
У разі, якщо участь в закупівлі учасника, який має досвід виконання аналогічного контракту у 2017-2018 роках поза системою prozorro, - неможлива, просимо виключити із вказаної кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного контракту фразу «в системі prozorro», оскільки встановлення такої додаткової (не передбаченої Законом) вимоги є дискримінацією щодо потенційних учасників, які мають документально підтверджений досвід виконання контрактів поза системою prozorro, у т.ч. за умови наявності усіх необхідних документів таких як договори, акти передачі, акти експлуатуючої організації, листи-відгуки тощо, та має наслідком необґрунтоване звуження кола можливих учасників і зменшення конкуренції між ними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даному випадку мається на увазі один з запропонованих варіантів підтвердження або документальний, або посилання на закупівлю в системі ProZorrо, отже якщо Ви маєте документальне підтвердження досвіду виконання контрактів поза системою prozorro, у т.ч. за умови наявності усіх необхідних документів таких як договори, акти передачі, акти експлуатуючої організації, листи-відгуки тощо, Ваша участь у закупівлі можлива.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-03-001685-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ", Код ЄДРПОУ:36953760
Дата подання: 23 серпня 2018 16:46
Щодо проекту договору
В проекті Договору про закупівлю, що є Додатком 4 до тендерної документації, пропонуємо внести зміни, виклавши п. 8.3. Договору в наступній редакції:
8.3. В разі порушення строків здійснення гарантійного ремонту Товару Учасник сплачує Замовнику штраф у розмірі 0,1 відсотків від вартості неякісного (некомплектного) товару або такого, що не відповідає встановленим договором технічним характеристикам.
Підстави таких змін: 20% від вартості тролейбусу - це значна сума штрафу, що буде дорівнювати приблизно 1 млн. грн., та зможе застосовуватися до будь-якого недоліку тролейбусу, який є складним технічним пристроєм і експлуатується у важких умовах. Тому штраф в цьому випадку буде виконувати непритаманну йому функцію – самостійного заробітку, а не компенсації для покупця його незручностей, тим більше що покриття можливих збитків передбачене окремо п. 8.5. договору. Умови договору про закупівлю повинні забезпечувати баланс між свободою договору та інтересами сторін, а також встановлювати рівні умови для обох сторін договору.
Розгорнути
Згорнути
8.3. В разі порушення строків здійснення гарантійного ремонту Товару Учасник сплачує Замовнику штраф у розмірі 0,1 відсотків від вартості неякісного (некомплектного) товару або такого, що не відповідає встановленим договором технічним характеристикам.
Підстави таких змін: 20% від вартості тролейбусу - це значна сума штрафу, що буде дорівнювати приблизно 1 млн. грн., та зможе застосовуватися до будь-якого недоліку тролейбусу, який є складним технічним пристроєм і експлуатується у важких умовах. Тому штраф в цьому випадку буде виконувати непритаманну йому функцію – самостійного заробітку, а не компенсації для покупця його незручностей, тим більше що покриття можливих збитків передбачене окремо п. 8.5. договору. Умови договору про закупівлю повинні забезпечувати баланс між свободою договору та інтересами сторін, а також встановлювати рівні умови для обох сторін договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2018 15:14
Відповідно до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше звернення по своїй суті не є вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а лише містить пропозицію про внесення змін до Додатку № 4 до тендерної документації, при чому не обґрунтовану нормами права пропозицію та без будь-якої вказівки на те, яке саме порушення було допущено замовником під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що передбачені в проекті Договору про закуплю штрафні санкції у розмірі 20 % за порушення умов Договору щодо якості, комплектності Товару або встановлених договором технічних характеристик протягом дії гарантійного періоду від вартості неякісного (некомплектного) товару або такого що не відповідає встановленим договором технічним характеристикам, не є порушенням процедури закупівлі, а тому Ваша пропозиція про внесення змін до проекту Договору про закупівлю не підлягає задоволенню.
Ваше звернення по своїй суті не є вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а лише містить пропозицію про внесення змін до Додатку № 4 до тендерної документації, при чому не обґрунтовану нормами права пропозицію та без будь-якої вказівки на те, яке саме порушення було допущено замовником під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що передбачені в проекті Договору про закуплю штрафні санкції у розмірі 20 % за порушення умов Договору щодо якості, комплектності Товару або встановлених договором технічних характеристик протягом дії гарантійного періоду від вартості неякісного (некомплектного) товару або такого що не відповідає встановленим договором технічним характеристикам, не є порушенням процедури закупівлі, а тому Ваша пропозиція про внесення змін до проекту Договору про закупівлю не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-03-001685-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс", Код ЄДРПОУ:21752230
Дата подання: 30 серпня 2018 14:50
Дата подання: 30 серпня 2018 14:50
Внесення змін до проекту договору про закупівлю
Просимо зобов'язати КП "Чернігівське тролейбусне управління" внести зміни до тендерної документації в частині проекту договору про закупівлю, що є додатком 4 до тендерної документації, таким чином щоб вона не містила дискримінаційних вимог та відповідала закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 03.09.2018 № 9023.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 19:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 вересня 2018
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна, Чернігівська область обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" #36953760 |
Переможець |
29 760 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 16:48
|
P90103-163416.jpg | укладений |
03 січня 2019 16:47
|
P90103-163408.jpg | укладений |
03 січня 2019 16:47
|
P90103-163401.jpg | укладений |
03 січня 2019 16:47
|
P90103-163353.jpg | укладений |
03 січня 2019 16:47
|
P90103-163346.jpg | укладений |
03 січня 2019 16:47
|
P90103-163753.jpg | укладений |
03 січня 2019 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2018 16:00
|
Договір тролейбуси.pdf | укладений |
18 жовтня 2018 15:59
|