Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
diesel fuel
Очікувана вартість
483 599 700,00 UAH
UA-2018-08-03-000534-c e37967ffc74642d581fa96f280a3aec3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2018 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 10:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 13:41
Очікувана вартість: 483 599 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 417 998,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14507991 UAH
Publication date: 03 серпня 2018 15:21
Enquiries until: 10 вересня 2018 10:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 483 599 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 417 999 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Дизельне паливо
diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 т
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 17:24
Зміни до тендеру_2052_12.09.2018.doc
12 вересня 2018 17:24
2052_ТД_дизельне паливо_нова редакція_12.09.2018.docx
05 вересня 2018 16:16
Зміни до тендеру_2052_05.09.2018.doc
31 серпня 2018 16:20
Додаток №7_нова редакція_31.08.2018.docx
31 серпня 2018 16:20
Зміни до тендеру_2052_31.08.2018.doc
12 вересня 2018 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2018 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 17:24
Зміни до тендеру_2052_12.09.2018.doc
12 вересня 2018 17:24
2052_ТД_дизельне паливо_нова редакція_12.09.2018.docx
05 вересня 2018 16:16
2052_ТД_дизельне паливо_нова редакція_05.09.2018.docx
31 серпня 2018 16:20
2052_ТД_дизельне паливо_нова редакція_31.08.2018.docx
03 серпня 2018 15:18
2052_ТД_дизельне паливо.docx
05 вересня 2018 16:16
Зміни до тендеру_2052_05.09.2018.doc
31 серпня 2018 16:20
Додаток №7_нова редакція_31.08.2018.docx
03 серпня 2018 15:18
Додаток №8.docx
31 серпня 2018 16:20
Зміни до тендеру_2052_31.08.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 23 серпня 2018 11:34
Дата відповіді: 05 вересня 2018 16:16
За результатами опрацювання документів для підготовки до участі у процедурі закупівлі виявлено заниження очікуваної вартості закупівлі замовником та її невідповідність ринковій ціні. Так, замовник встановив очікувану вартість предмету закупівлі на рівні 28 699,98 грн., у тому числі ПДВ, за тону. Однак, на сьогоднішній день, в порівнянні з датою оголошення торгів, відбулось стрімке зростання вартості нафтопродуктів на внутрішньому ринку нафтопродуктів України через різке підвищення курсів валют, а саме: станом на 03.08.2018р (дата оголошення закупівлі) курс НБУ долару США до гривні долару на міжбанківському становив 27,011867 грн./дол., а станом на 23.08.2018р він вже становить 27,885488 грн/дол. Крім того, згідно умов закупівлі, форма оплати – відтермінування платежу, що є додатковою обставиною, яка суттєво збільшує собівартість товару. Водночас звертаємо увагу, що подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель з ціною пропозиції, що є вищою за очікувану вартість, є технічно неможливим. За таких обставин вірогідно матиме місце ситуація, за якої потенційні учасники – оператори ринку нафтопродуктів не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі, відповідно торги не відбудуться. У зв’язку з вищенаведеним, просимо провести додатковий моніторинг ринкових цін та переглянути очікувану вартість закупівлі до ринкових цін, здійснивши її коригування у бік збільшення – до рівня не менше ніж 30 700,00 грн. за тону, у томі числі ПДВ, або відповідно зменшити обсяг закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-03-000534-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Європейський Енергетичний Альянс, Код ЄДРПОУ:40294260
Дата подання: 29 серпня 2018 20:17
Скарга про порушення законодавства
Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: з технічних причин
Дата: 29 серпня 2018 20:42
Рішення від 03.09.2018 № 9020.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 19:42
Номер скарги: UA-2018-08-03-000534-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Європейський Енергетичний Альянс, Код ЄДРПОУ:40294260
Дата подання: 29 серпня 2018 20:45
Скарга про порушення законодавства
Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.09.2018 № 9015.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 19:55
Номер скарги: UA-2018-08-03-000534-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37568587
Дата подання: 07 вересня 2018 16:28
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2018 17:14
Рішення від 11.09.2018 № 9297.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2018 17:14
Інформація про перенесення дати розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2018 18:00
Рішення від 17.09.2018 № 9565.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2018 19:13

Документи подані скаржником

29 серпня 2018 20:17
Скарга

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2018 19:42
Рішення від 03.09.2018 № 9020.pdf

Документи подані скаржником

29 серпня 2018 20:45
Скарга

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2018 19:55
Рішення від 03.09.2018 № 9015.pdf

Документи подані скаржником

07 вересня 2018 16:27
Скарга_платіжка

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000017 ● 9e106c1f074544e1b145a6d450e57bef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.02.2019 № 34

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2018-08-03-000534-c 03.08.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. У висновку ДАСУ зазначено, що за результатами моніторингу установлено, що частина 3.1 «Спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Замовник Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі — Замовник) у пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначив, що «учасник поданням своєї тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхиленні тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 Закону, а саме: 1) відомості про Учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 3) фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (заповнюється виключно фізичною особою-підприємцем); 4) службові (посадові) особи Учасника, які підписали тендерну пропозицію, не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) Учасник (юридична особа) має затверджену антикорупційну програму та призначено уповноваженого з антикорупційної програми; (інформація щодо цього пункту надається учасником тільки у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, а саме: відповідно до ч.2 ст. 62 ЗУ «Про запобігання корупції») В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень»); 6) Учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та гарантує що вся інформація, наведена (надана) у тендерній пропозиції, є актуальною, достовірною та відповідає дійсності». Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 2. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 03.08.2018 розпочала процедуру закупівлі дизельного палива з очікуваною вартістю 483 599 700,00 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 03.09.2018 року, до 10:00. 23.08.2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу на сторінці процедури було розміщене запитання до процедури. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Замовник надав відповідь 05.09.2018 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 13.09.2018 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2019-03-14 16:02:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником було оскаржено висновок Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 (Позовна заява Від 19.03.2019 №б/н про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 щодо усунення порушень законодавства)
Дата публікації: 20 березня 2019

Документи:

20 березня 2019 16:23
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2018
UA-2018-08-03-000534-ce37967ffc74642d581fa96f280a3aec3
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 вересня 2018 19:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2018 17:05
Протокол 2052.pdf
24 вересня 2018 17:05
Електронний підпис

Публічні документи

04 жовтня 2018 12:56
документи
19 вересня 2018 18:12
Повноваження МТБ.rar
19 вересня 2018 18:12
Гарантія UA-2018-08-03-000534-c.rar
19 вересня 2018 13:22
UA-2018-08-03-000534-c (1).rar
19 вересня 2018 13:22
1_1_Константа копія.rar

Документи

20 вересня 2018 19:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2018 17:06
_Протокол 2052.pdf
24 вересня 2018 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

19 вересня 2018 16:01
Електронний підпис
19 вересня 2018 16:01
Електронний підпис
19 вересня 2018 15:59
Довіреність Скоч ВА.rar
19 вересня 2018 15:59
16-45993.zip

Документи

20 вересня 2018 19:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2018 17:06
_Протокол 2052.pdf
24 вересня 2018 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

19 вересня 2018 21:12
Лицензия.7z
19 вересня 2018 21:12
G 0534.7z
19 вересня 2018 20:42
Ліцензія банку.7z
19 вересня 2018 20:42
Guarantee UA-2018-08-03-000534-c.7z
19 вересня 2018 16:26
Статут ТОВ Анвітрейд.rar
19 вересня 2018 16:26
Виписка ТОВ Анвітрейд.rar
19 вересня 2018 16:26
лист-згода.rar
19 вересня 2018 16:26
Дані на товар.rar
19 вересня 2018 16:26
гарантійний лист.rar

Документи

20 вересня 2018 19:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2018 17:07
_Протокол 2052.pdf
24 вересня 2018 17:07
Електронний підпис

Публічні документи

19 вересня 2018 17:06
Довіреність_Малов Д.М..pdf
19 вересня 2018 17:06
GUARANTEE_14 507 991_000534-c.pdf.p7s.p7s
19 вересня 2018 17:06
GUARANTEE_14 507 991_000534-c.pdf
19 вересня 2018 17:06
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
19 вересня 2018 17:06
banking_licence_ПУМБ.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір+Акти.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір 65.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір 65 акти.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір 38.pdf
19 вересня 2018 16:30
Акти 38 договір.pdf
19 вересня 2018 16:30
6)статут ОК.PDF
19 вересня 2018 16:30
6)Рішення ОК.pdf
19 вересня 2018 16:30
6)Рішення власника.pdf
19 вересня 2018 16:30
5) Гарантійний лист 0534.pdf
19 вересня 2018 16:30
4)Дані на товар.pdf
19 вересня 2018 16:30
3)Персональні дані.pdf
19 вересня 2018 16:30
2)Захист довкілля.pdf
19 вересня 2018 16:30
1)відомості про юр особу.pdf
19 вересня 2018 16:30
0) аналог договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ" 482 999 400,00
UAH з ПДВ
480 581 401,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 482 130 000,00
UAH з ПДВ
482 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 483 480 000,00
UAH з ПДВ
483 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 483 599 700,00
UAH з ПДВ
483 599 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 12:56
документи
19 вересня 2018 18:12
Повноваження МТБ.rar
19 вересня 2018 18:12
Гарантія UA-2018-08-03-000534-c.rar
19 вересня 2018 13:22
UA-2018-08-03-000534-c (1).rar
19 вересня 2018 13:22
1_1_Константа копія.rar

Публічні документи

19 вересня 2018 17:06
Довіреність_Малов Д.М..pdf
19 вересня 2018 17:06
GUARANTEE_14 507 991_000534-c.pdf.p7s.p7s
19 вересня 2018 17:06
GUARANTEE_14 507 991_000534-c.pdf
19 вересня 2018 17:06
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
19 вересня 2018 17:06
banking_licence_ПУМБ.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір+Акти.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір 65.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір 65 акти.pdf
19 вересня 2018 16:30
Договір 38.pdf
19 вересня 2018 16:30
Акти 38 договір.pdf
19 вересня 2018 16:30
6)статут ОК.PDF
19 вересня 2018 16:30
6)Рішення ОК.pdf
19 вересня 2018 16:30
6)Рішення власника.pdf
19 вересня 2018 16:30
5) Гарантійний лист 0534.pdf
19 вересня 2018 16:30
4)Дані на товар.pdf
19 вересня 2018 16:30
3)Персональні дані.pdf
19 вересня 2018 16:30
2)Захист довкілля.pdf
19 вересня 2018 16:30
1)відомості про юр особу.pdf
19 вересня 2018 16:30
0) аналог договори.pdf

Публічні документи

19 вересня 2018 21:12
Лицензия.7z
19 вересня 2018 21:12
G 0534.7z
19 вересня 2018 20:42
Ліцензія банку.7z
19 вересня 2018 20:42
Guarantee UA-2018-08-03-000534-c.7z
19 вересня 2018 16:26
Статут ТОВ Анвітрейд.rar
19 вересня 2018 16:26
Виписка ТОВ Анвітрейд.rar
19 вересня 2018 16:26
лист-згода.rar
19 вересня 2018 16:26
Дані на товар.rar
19 вересня 2018 16:26
гарантійний лист.rar

Публічні документи

19 вересня 2018 16:01
Електронний підпис
19 вересня 2018 16:01
Електронний підпис
19 вересня 2018 15:59
Довіреність Скоч ВА.rar
19 вересня 2018 15:59
16-45993.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ"
#41223117
Переможець 480 581 401,50
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 16:32

Документи

01 жовтня 2018 16:32
Електронний підпис
01 жовтня 2018 16:32
Намір 2052.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ"
#41223117
480 581 401,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2018 16:32
Електронний підпис
01 жовтня 2018 16:32
Намір 2052.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 14:56
ЗПВД ЦЗВ-14-05818-01.pdf укладений
06 березня 2019 14:56
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 16:22
ЦЗВ-14-05818-01 (1).pdf зміни до договору
27 лютого 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 10:38
ЦЗВ-14-05818-01 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2018 10:38
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2018 14:27
ЦЗВ-14-05818-01 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 14:27
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 14:21
ЦЗВ-14-05818-01.pdf укладений
17 жовтня 2018 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-05818-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-05818-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ч.5, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-05818-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-05818-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-05818-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-14-05818-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 568 063 282,26
UAH з ПДВ