Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2018 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2018 13:41 |
Очікувана вартість: | 483 599 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 417 998,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14507991 UAH |
Publication date: | 03 серпня 2018 15:21 |
Enquiries until: | 10 вересня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 вересня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 483 599 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 417 999 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2018 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2018 17:24 |
Зміни до тендеру_2052_12.09.2018.doc | |
12 вересня 2018 17:24 |
2052_ТД_дизельне паливо_нова редакція_12.09.2018.docx | |
05 вересня 2018 16:16 |
Зміни до тендеру_2052_05.09.2018.doc | |
31 серпня 2018 16:20 |
Додаток №7_нова редакція_31.08.2018.docx | |
31 серпня 2018 16:20 |
Зміни до тендеру_2052_31.08.2018.doc |
12 вересня 2018 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 вересня 2018 17:24 |
Зміни до тендеру_2052_12.09.2018.doc
|
|||||||||
12 вересня 2018 17:24 |
2052_ТД_дизельне паливо_нова редакція_12.09.2018.docx
|
|||||||||
05 вересня 2018 16:16 |
Зміни до тендеру_2052_05.09.2018.doc
|
|||||||||
31 серпня 2018 16:20 |
Додаток №7_нова редакція_31.08.2018.docx
|
|||||||||
31 серпня 2018 16:20 |
Зміни до тендеру_2052_31.08.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 29 серпня 2018 20:17
Дата подання: 29 серпня 2018 20:45
Дата подання: 07 вересня 2018 16:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000017 ● 9e106c1f074544e1b145a6d450e57bef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2018-08-03-000534-c 03.08.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. У висновку ДАСУ зазначено, що за результатами моніторингу установлено, що частина 3.1 «Спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Замовник Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі — Замовник) у пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначив, що «учасник поданням своєї тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхиленні тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 Закону, а саме: 1) відомості про Учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 3) фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (заповнюється виключно фізичною особою-підприємцем); 4) службові (посадові) особи Учасника, які підписали тендерну пропозицію, не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) Учасник (юридична особа) має затверджену антикорупційну програму та призначено уповноваженого з антикорупційної програми; (інформація щодо цього пункту надається учасником тільки у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, а саме: відповідно до ч.2 ст. 62 ЗУ «Про запобігання корупції») В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень»); 6) Учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та гарантує що вся інформація, наведена (надана) у тендерній пропозиції, є актуальною, достовірною та відповідає дійсності». Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 2. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 03.08.2018 розпочала процедуру закупівлі дизельного палива з очікуваною вартістю 483 599 700,00 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 03.09.2018 року, до 10:00. 23.08.2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу на сторінці процедури було розміщене запитання до процедури. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Замовник надав відповідь 05.09.2018 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 13.09.2018 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2019-03-14 16:02:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником було оскаржено висновок Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 (Позовна заява Від 19.03.2019 №б/н про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 щодо усунення порушень законодавства) |
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Документи:
20 березня 2019 16:23
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ" |
482 999 400,00
UAH з ПДВ
|
480 581 401,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
482 130 000,00
UAH з ПДВ
|
482 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
483 480 000,00
UAH з ПДВ
|
483 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
483 599 700,00
UAH з ПДВ
|
483 599 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА "ФІДЕЯ" #41223117 |
Переможець |
480 581 401,50
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 14:56
|
ЗПВД ЦЗВ-14-05818-01.pdf | укладений |
06 березня 2019 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2019 16:22
|
ЦЗВ-14-05818-01 (1).pdf | зміни до договору |
27 лютого 2019 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2018 10:38
|
ЦЗВ-14-05818-01 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2018 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2018 14:27
|
ЦЗВ-14-05818-01 (1).pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2018 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 14:21
|
ЦЗВ-14-05818-01.pdf | укладений |
17 жовтня 2018 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-05818-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-05818-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ч.5, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-05818-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-05818-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-05818-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-14-05818-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |