Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

система відеоконференцзв'язку
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2018-08-02-002091-b 70c6c1d92e7046c9913c7e007e117e5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довженко Валерій Іванович

+380577021414 fin@lg.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: господарський суд Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02844564
Вебсайт: http://lg.arbitr.gov.ua/sud5014/
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пр. Науки, буд. 5
Контактна особа: Довженко Валерій Іванович
+380577021414
fin@lg.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2018 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2018 10:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Ціна пропозиції включає в себе вартість обладнання, усі податки, збори, обов’язкові платежі, а також вартість послуг з постачання, монтажу, проведення пусконалагоджувальних робіт, програмування (за необхідності), навчання роботі з обладнанням, гарантійного обслуговування. Учасник-переможець повинен здійснити підключення, монтажні та пусконалагоджувальні роботи з комплектом витратних матеріалів однієї системи відеоконференцзв’язку на території Замовника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
система відеоконференцзв'язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2018 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 09:51
Додаток_4_Проект договору про закупівлю_СИСТЕМА_2018.doc
06 серпня 2018 12:19
Додаток_4_Проект договору про закупівлю_СИСТЕМА_2018.doc
02 серпня 2018 17:53
Додаток_4_Проект договору про закупівлю_СИСТЕМА_2018.doc
08 серпня 2018 09:51
ОГОЛОШЕННЯ_СИСТЕМА_2018.docx
06 серпня 2018 12:19
ОГОЛОШЕННЯ_СИСТЕМА_2018.docx
02 серпня 2018 17:53
ОГОЛОШЕННЯ_СИСТЕМА_2018.docx
06 серпня 2018 12:19
Додаток_2_Характеристики предмета закупівлі_СИСТЕМА_2018.doc
02 серпня 2018 17:53
Додаток_2_Характеристики предмета закупівлі_СИСТЕМА_2018.doc
02 серпня 2018 17:53
Додаток_5_Лист-згода на обробку персональних даних_СИСТЕМА_2018.docx
02 серпня 2018 17:53
Додаток_3_Заява-пропозиція на участь у закупівлі_СИСТЕМА_2018.docx
02 серпня 2018 17:53
Додаток_1_Інформація про Учасника_СИСТЕМА_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

- оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів
Дата подання: 07 серпня 2018 21:19
Дата відповіді: 08 серпня 2018 09:46
Добрий день, У тендерній документації Ви вимагаєте: - оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана органом Державної фіскальної служби України або роздрукована довідка, отримана через систему електронної звітності за запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завірена підписом та печаткою (у разі наявності) (дійсна на момент завершення подачі пропозиції); Але згідно п.3, ст. 17, Закону України Про публічні закупівлі від від 25.12.2015 № 922-VIII: 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Прошу замінити "оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана органом Державної фіскальної служби України" на довідку і довільній формі про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вдячні за увагу до даної закупівлі, проте наголошуємо, що згідно ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" сфера застосування Закону на дану закупівлю не розповсюджується (за винятком окремих положень ч.1 ст. 10 Закону, що стосується інформації про внесення змін до договорів, звітів про виконання договорів та звітів про укладені договори), а регулюється виключно Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель». П. 6.3. Наказу наголошує, що "Замовник під час оголошення Закупівлі розміщує вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі".
Та все ж сподіваємося на Вашу порядність і гарантуємо, що розглянемо Вашу пропозицію, якщо така буде.
Відповідні зміни в оголошенні на Ваше прохання внесли.
Правильно 20кг чи 40кг?
Дата подання: 07 серпня 2018 21:32
Дата відповіді: 08 серпня 2018 08:38
В документі - ОГОЛОШЕННЯ_СИСТЕМА_2018, Ви пишете: "тип кріплення – до стелі/настінне; кількість ступенів свободи - не менше 4, вагове навантаження - не менше 20 кг", а у документі - Додаток_2_Характеристики предмета закупівлі_СИСТЕМА_2018, Ви пишете "Додаток_2_Характеристики предмета закупівлі_СИСТЕМА_2018". Правильно 20кг чи 40кг?
Відповідь: Дякуємо за те, що вказали на розбіжності в інформації. Виправили - не менше 40 кг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 148 000,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 08:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3133405750
Переможець 148 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 11:27

Документи

13 серпня 2018 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИЩУК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3133405750
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2018 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 10:40
Договір укладений
11 грудня 2018 10:37
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 16:11
Договір укладений
15 серпня 2018 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 148 000,00
UAH з ПДВ