Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-08-02-001582-b 8a2fbf9d78be47c085705248c6cb0a52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любовь Леонидовна Гурова

+380974209889 krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188292
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
Контактна особа: Любовь Леонидовна Гурова
+380974209889
krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2018 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2018 16:37
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 16:37
Початок аукціону: 20 серпня 2018 14:45
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривой Рог, ул. Владимира Великого, 42а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2018  —  22 жовтня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2018 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 15:39
ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ ІІ.doc
02 серпня 2018 15:39
Меню для постачання страв під час проведення ремонтних робіт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-02-001582-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2807919120
Дата подання: 10 жовтня 2018 10:06
Вимага скасувати рішення про визнання ТОВ "ГАРНА СТРАВА" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ГАРНА СТРАВА".
Відповідно пп.1.1. п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації вимагалось надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно статті 16 Закону (Додаток 2).
Відповідно до Додатку 2 розділу Б «Кваліфікаційні критерії до учасників, що встановлені ч.2 ст. 16 Закону» вимагалось надання «довідки у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості тари для перевезення готових страв, кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості), які пристосовані для виробництва/ зберігання/ транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства».
ТОВ "ГАРНА СТРАВА" у складі пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 87 від 25.06.2018р. у якій відсутня інформація про наявність необхідної кількості тари для перевезення готових страв та кухонного посуду, чим порушило умови тендерної документації. В зв’язку з чим замовник мав відхилити пропозицію ТОВ "ГАРНА СТРАВА".
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "ГАРНА СТРАВА" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ГАРНА СТРАВА".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2018 16:08
дискваліфікація ТОВ "ГАРНА СТРАВА"

Документи подані скаржником

10 жовтня 2018 10:06
Вимога.docx

Документи

12 жовтня 2018 16:08
відповідь на вимогу.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-02-001582-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАРНА СТРАВА", Код ЄДРПОУ:39422516
Дата подання: 04 вересня 2018 11:28
щодо незаконного рішення про відхилення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції. Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.». Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат"Дніпропетровської обласної ради" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним закладом "Криворізький дитячий будинок-інтернат"Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: код 55510000-8 Послуги їдалень (згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-02-001582-b за адресою www.prozorro.gov.ua. Керуючись вимогами тендерної документації від 01.08.2018 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі прийняло чотири учасники, що підтверджується протоколом від 27.08.2018р. узгодження закупівлі про відхилення ТОВ «ГАРНА СТРАВА» (що додається): № Учасники Пропозиція 1 ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» 680 000,00 2 ТОВ «ГАРНА СТРАВА» 683 000,00 3 Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна 698 800,00 4 ФОП ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА 699 000,00 5 ФОП Кузнєцов Павло Федорович 700 000,00 30.08.2018 року о 13 год. 46 хв. був завершений аукціон торгів. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Внаслідок відхилення учасника закупівлі ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено нашу тендерну пропозицію ТОВ «ГАРНА СТРАВА» на розгляд Замовнику для прийняття рішення. Однак, 27 серпня 2018 року тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції, що оформлено протоколом з надуманих та безпідставних позицій, що нібито наша тендерна пропозиція не відповідає критеріям встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.16 п. 2 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази), а саме, учасником не надано копій документів, що посвідчують право власності на виробничі потужності та складські приміщення або договору оренди зазначених приміщень на території м. Кривий Ріг, та відповідно, копії документів, що підтверджують відповідність вимог санітарного законодавства цих приміщень. Інформуємо, що рішення Замовника носять суто формальний характер та не передбачені умовами тендерної документації. Як вбачається з умов тендерної документації, а саме, п.5 розділу 1 передбачено, «місце приготування їжі – за адресою Виконавця, місце поставки – за адресою Замовника (вул. Володимира Великого, 42а). Відстань адреси, за якою будуть готуватися страви повинна бути не більше 3 км від будинку-інтернату». Відповідно п. 3 розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, вимогами тендерної документації не передбачено надання будь-яких підтверджуючих документів про те, що учасник повинен мати приміщення в якому буде готуватися їжа на відстані не більше 3 км від будинку-інтернату. Крім цього, ТОВ «ГАРНА СТРАВА», надало в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, зобов’язується забезпечити відповідним приміщенням для приготування їжі. Разом з тим, внаслідок таких протиправних дій Замовника, останнім визначено переможцем закупівлі пропозицію, що не є найбільш економічно вигідною - ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", оскільки різниця між нашою безпідставно відхиленою пропозицією та ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА" складає 16 000,00 грн.! В результаті таких маніпулятивних дій, що спотворюють здорову конкуренцію між учасниками закупівлі місцевий (обласний) бюджет може зазнати значних збитків в різниці між поданими тендерними пропозиціями учасників закупівлі на суму - 16 000,00 грн., що є неприпустимим в умовах складної економічної ситуації в країні. Вчинення таких протиправних дій вже підтверджується оприлюдненим в системі електронних закупівель «Prozorro» протоколу від 29.08.2018р. в якому передбачається повідомлення про намір укласти Договір із ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА". Крім цього, якщо ретельно проаналізувати тендерну пропозицію ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", то можна побачити, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного: По перше, умовами тендерної документації передбачено (розділ «Б» Додаток 2), що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості тари для перевезення готових страв, кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості), які пристосовані для виробництва/ зберігання/ транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства. Також, копії документів, що підтверджують відповідність вимогам санітарного законодавства автотранспортних засобів. Таким чином, Учасником ФОП Демченко С.А. надано в складі тендерної пропозиції технічний паспорт на автотранспорт, в якому зазначено, що транспортний засіб – є пасажирський автобус, що на нашу думку не є автотранспортом, який пристосований для транспортування продуктів харчування, а також, не надано в складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує відповідність вимогам санітарного законодавства автотранспортного засобу, тобто відсутній акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорт) щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини вимогам ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». По друге, умовами тендерної документації передбачено (розділ «Б» Додаток 2), що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі про наявність необхідної кількості тари для перевезення готових страв, кухонного посуду, інвентарю та обладнання для комплектації харчоблоків; складських приміщень, автотранспорту, холодильних камер в достатній кількості), які пристосовані для виробництва/ зберігання/ транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства. Також, копія документу, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або договору (дійсного на дату розкриття) на оренду зазначених приміщень (оснащених відповідним обладнанням), у разі коли учасник їх орендує разом з актом приймання-передачі. Таким чином, Учасником ФОП Демченко С.А. надано в складі тендерної пропозиції лише договір суборенди складського приміщення, одна не надано документу, який би підтверджував, що зазначене в договорі суборенди приміщення відповідає вимогам санітарного законодавства По третє, в складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Демченко С.А. надана інформація стосовно водія транспортного засобу, однак для зазначеної особи не надано листа-згоди на обробку персональний даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних". По четверте, Учасником ФОП Демченко С.А. надана в складі тендерної пропозиції медична книжка на працівника Гречуха Л.М., в якій не зазначена дата проходження наступного медичного огляду, з таких підстав, можна дійти висновку, що зазначена медична книжка є протермінованою. Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не мав права відхиляти нашу тендерну пропозицію з підстав, які не були прямо передбачені вимогами за Документацією! За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Відповідно до статті 6, частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента, визначенні умов договору та порядку його виконання. Тендерний комітет не має права втручатись та ставити під сумнів порядок виконання таких договорів, якщо одна сторона – Замовник повідомляє про його неухильне якісне виконання згідно відповідного Відгуку до Договору. Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції. Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону. Звертаємо увагу, що позиція Замовника щодо відхилення нашої пропозиції базується лише на формальних обставинах, з метою знівелювати результат торгів на користь ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", зачепившись за позиції, які по-суті були ліквідовані прийняттям Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року на відміну від дії старого Закону України «Про здійснення державних закупівель» від №1197-VII 10.04.2014 року. Відтак, усі твердження Замовника за протоколом відхилення носять суто формальний характер, не підкріплені достатньою доказовою базою та вимогами Документації, спотворюють та розширюють такі вимоги по суті, з метою прийняття незаконного рішення про відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції, що як наслідок вже призвело до незаконного визначення переможця торгів - ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА" згідно оприлюдненого протоколу від 29.08.2018р. (додається). Незаконність дій Замовника торгів стосовно безпідставного, неаргументованого і надуманого відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА", а також подальше прийняття рішення про визначення переможця торгів ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", нівелюють всі намагання законодавця щодо впровадження системи електронних закупівель «Prozorro» усунути бюрократичні підстави для дискваліфікації учасників закупівлі та спрямувати процес здійснення публічних закупівель з метою максимальної економії коштів місцевих та Державного бюджетів України, як це визначено в принципах здійснення закупівель за статтею 3 Закону. Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Однак, наразі ми заявляємо про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА" та незаконність відхилення нашої тендерної пропозиції. Із вищенаведеної інформації випливає, що Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат"Дніпропетровської обласної ради" при проведенні Процедури закупівлі, не аргументовано та незаконно відхиливши нашу тендерну пропозицію, грубо порушив наші права на участь у чесній та добросовісній конкуренції як учасника закупівлі, що як наслідок призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів - ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА". Замовник закупівлі не проаналізував обставин, що підтверджують відсутність щодо нас як кваліфікованого учасника підстав для відмови в участі та відхилення нашої тендерної пропозиції. Наголошуємо, що наша тендерна пропозиція визначена системою як найбільш економічно вигідна та відповідає усім вимогам за Документацією. На підставі положень статті 18
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 вересня 2018 18:23
Рішення від 06.09.2018 № 9158+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2018 18:23
Рішення від 21.09.2018 № 9786.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2018 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідь на рішення АМКУ № 9786-р/пк-пз від 21.09.2018
Дата виконання рішення замовником: 17 жовтня 2018 12:56

Документи подані скаржником

04 вересня 2018 11:28
СКАРГА З ДОДАТКАМИ.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 690 765,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА" 699 981,60
UAH з ПДВ
683 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна 698 800,00
UAH з ПДВ
698 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА " 699 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кузнєцов Павло Федорович 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 17:02
оновленв цінова
17 серпня 2018 09:51
горяче харчування2.rar
17 серпня 2018 09:51
горяче харчування.rar

Публічні документи

05 жовтня 2018 11:07
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:39
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:38
Довідка із ДФС.PDF
23 серпня 2018 16:27
Електронний підпис
23 серпня 2018 16:26
Приміщення Кривий Ріг.rar
17 серпня 2018 15:37
Електронний підпис
17 серпня 2018 15:35
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
16 серпня 2018 13:47
Електронний підпис
16 серпня 2018 13:46
ТРУДОВІ копії.rar
16 серпня 2018 13:46
ТЕХЗАВДАННЯ.PDF
16 серпня 2018 13:46
СПЕЦИФІКАЦІЯ.PDF
16 серпня 2018 13:46
САНІТАРНІ копії.rar
16 серпня 2018 13:46
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
16 серпня 2018 13:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
16 серпня 2018 13:46
Пояснення по виписці.PDF
16 серпня 2018 13:46
Персон дані УЧАСНИКА.PDF
16 серпня 2018 13:46
МЕНЮ.PDF
16 серпня 2018 13:46
Копія штатного розкл.PDF
16 серпня 2018 13:46
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
16 серпня 2018 13:46
Звітність.rar
16 серпня 2018 13:46
ЗаХист довкілля.PDF
16 серпня 2018 13:46
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ.zip
16 серпня 2018 13:46
Довідка про наявн Авто.PDF
16 серпня 2018 13:46
Довідка МТБ.PDF
16 серпня 2018 13:46
ДОВІДКА ІЗ ДФС.PDF
16 серпня 2018 13:46
Довідка банкрутство.PDF
16 серпня 2018 13:46
Довід відсут ст17.PDF
16 серпня 2018 13:46
Декларації виробників.PDF
16 серпня 2018 13:46
Гарант лист субпідр.PDF
16 серпня 2018 13:46
Гарант лист офшор.PDF
16 серпня 2018 13:46
ВИТЯГ.PDF
16 серпня 2018 13:46
АНАЛОГ ДОГОВІР 2016.rar
16 серпня 2018 13:46
Уповноважена особа.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 10:46
Витяг(2017 рік).pdf
17 серпня 2018 10:46
інформаційна довідка.pdf
17 серпня 2018 10:46
Договір оренди складу.pdf
17 серпня 2018 10:46
Паспорт.pdf
17 серпня 2018 10:46
Висновок на склад.pdf
17 серпня 2018 10:46
ІНН.pdf
17 серпня 2018 10:46
Виписка.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 13:56
Електронний підпис
16 серпня 2018 13:54
46. Калькуляція.pdf
16 серпня 2018 13:54
41. Посвідчення водія.pdf
16 серпня 2018 13:54
32. Декларації.pdf
16 серпня 2018 13:54
26. Санітарні книжки.pdf
16 серпня 2018 13:54
22. Рахунок ціни послуг.pdf
16 серпня 2018 13:54
20. Меню.pdf
16 серпня 2018 13:54
19. Проект договору.pdf
16 серпня 2018 13:54
5. Витяг.pdf
16 серпня 2018 13:54
4. Виписка.pdf
16 серпня 2018 13:54
1. Тендерна Пропозиція.pdf
02 серпня 2018 19:25
Справка о несудимости.tif
02 серпня 2018 19:25
Витяг.pdf
02 серпня 2018 19:25
Виписка.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ТОВ "ГАРНА СТРАВА"

Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна

ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА "

ФОП Кузнєцов Павло Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 680 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 09:52
ТОВ "ГАРНА СТРАВА"
#39422516
Рішення скасоване 683 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 09:52
Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна
#2810900040
Рішення скасоване 698 800,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 09:52
ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА "
#2807919120
Рішення скасоване 699 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 09:52
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 14:10
ТОВ "ГАРНА СТРАВА"
#39422516
Рішення скасоване 683 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:46
ТОВ "ГАРНА СТРАВА"
#39422516
Відхилено 683 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 14:58
Фізична особа-підприємець Воробйова Ольга Миколаївна
#2810900040
Відхилено 698 800,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 16:12
ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА "
#2807919120
Переможець 699 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 16:26

Документи

22 серпня 2018 11:24
Електронний підпис
22 серпня 2018 11:15
їдальня 1.jpg

Документи

28 серпня 2018 10:07
Електронний підпис
28 серпня 2018 10:06
їдальня 2.jpg

Документи

28 серпня 2018 15:51
Електронний підпис
28 серпня 2018 15:50
ЇДАЛЬНЯ 4.jpg
28 серпня 2018 15:50
ЇДАЛЬНЯ 3.jpg

Документи

29 серпня 2018 15:33
Електронний підпис
29 серпня 2018 15:32
їдальня 5.jpg

Документи

28 вересня 2018 14:10
Електронний підпис
28 вересня 2018 09:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2018 14:14
Електронний підпис
28 вересня 2018 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 жовтня 2018 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕМЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА "
#2807919120
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 09:32
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 11:29
їдальня 4.jpg укладений
01 листопада 2018 11:27
їдальня 3.jpg укладений
01 листопада 2018 11:27
їдальня 2.jpg укладений
01 листопада 2018 11:27
їдальня 1.jpg укладений
01 листопада 2018 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 699 000,00
UAH з ПДВ