Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600м.куб на добу» (код ДК 021:2015 - 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)»
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2018-08-02-000754-b 68cf6db5f88d49b096cfbb6ffe8b0a2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 dezere35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
dezere35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2018 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 12:40
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600м.куб на добу» (код ДК 021:2015 - 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2018 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 12:01
ДЕТ технаглядпо Екосфт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-02-000754-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ, Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 03 вересня 2018 09:37
Оскарження
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» звертаємо вашу увагу на недоліки в документах поданих ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" згідно закупівлі «Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600м.куб на добу» (код ДК 021:2015 - 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-02-000754-b):
1. Тендерна документація Розділ 2 пункт 3 містить вимогу щодо надання відгуку до аналогічного договору. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (дату, номер), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаних робіт, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" надав у складі пропозиції відгук що не відповідає вимогам Замовника, а саме не вказано вартість виконаних робіт (хоча повна вартість договору вказана), роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
2. Розділ 3 Тендерної документації до закупівлі містить наступну інформацію «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною документацією електронних торгів (Додаток 5 до документації електронних торгів). Для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам документації електронних торгів учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції: договірну ціну та всі розрахунки до неї, інші документи та інформацію, передбачені документацією електронних торгів та додатками до неї.» На виконання цієї вимоги Учасник надає технічне завдання скріплене підписом та печаткою Учасника, але розміщене не на фірмовому бланку Учасника, а у вигляді додатку до ТД. Крім цього, ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" не надав на вимогу Замовника у складі пропозиції договірну ціну.
3. Наданий у складі пропозиції Учасника проект договору не заповнений самим Учасником торгів.
4. Довідка про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР надана у складі тендерної пропозиції містить інформацію щодо 5 працівників, що не відповідає інформації, яку Учасник використовує для розрахунку вартості технічного нагляду, а саме 6 працівників.
5. Цінова пропозиція Учасника містить незаповнені рядки.
Вищевказані недоліки є приводом для дискваліфікації ФОП "Лахненко Олександр Вікторович", тому Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» пропонує скасувати повідомлення щодо визначення переможцем ФОП "Лахненко Олександр Вікторович".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2018 11:33
Згідно з положеннями договору № 302 від 03.10.2017 р. договірна ціна за здійснення технічного нагляду складає: 135 945.00 (сто тридцять п’ять тисяч дев’ятсот сорок п’ять грн.00 коп.) без ПДВ. Договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2017 року. Відповідно до відгуку Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» від 13.07.2018 №5-1981 порушень умов та строків виконання робіт за договором, а також, претензій щодо їх якості до ФОП Лахненка Олександра Вікторовича не було.
Зважаючи на викладене та враховуючи положення наданого аналогічного договору, відгук свідчить про виконання договору в повному обсязі та надає можливість зробити висновки щодо року вартості виконаних робіт та року виконання таких робіт.
2. Положення документації електронних торгів не передбачали надання документального підтвердження встановлених вимог з боку учасника на фірмовому бланку.
Окрім того, пропозиція ФОП Лахненка Олександра Вікторовича містить договірну ціну. В якості договірної ціни у складі пропозиції надано Розрахунок показника для визначення витрат на виконання функцій замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с. Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу».
Відповідно до п.2 Розділу V документації електронних торгів замовник не відхиляє пропозицію учасника через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов цієї документації електронних торгів формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
З огляду на викладене, та обставина, що назва документу, наданого у складі пропозиції учасника, не співпадає з назвою документу згідно вимоги документації електронних торгів, не є підставою згідно положень документації електронних торгів для відхилення поданої пропозиції.
3. Положення документації електронних торгів не передбачали надання з боку учасника проекту договору, у т.ч заповненого з боку учасника торгів.
4. Положення документації електронних торгів не передбачали умов щодо відповідності показників даних довідки про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР та розрахунку вартості технічного нагляду.
5. Цінова пропозиція, надана ФОП Лахненком Олександром Вікторовичем з урахуванням статусу платника єдиного податку містить всі заповнені рядки.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

03 вересня 2018 09:36
Оскарження
06 вересня 2018 15:06
вимога до Замовника.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 450 000,00
UAH з ПДВ
359 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 479 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 796 770,00
UAH з ПДВ
404 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" 1 169 940,00
UAH з ПДВ
404 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 14:43
договір №2.pdf
10 серпня 2018 14:30
13. договір.pdf
10 серпня 2018 14:30
12. тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2018 14:30
10. довідка про санкції.pdf
10 серпня 2018 14:30
6. Статут Стратегії.pdf
10 серпня 2018 14:30
4. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2018 14:30
3.2 Відгуки ТН.pdf
10 серпня 2018 14:30
3.1 Аналогічні договори.pdf
10 серпня 2018 14:30
3. аналогічні договори.pdf
10 серпня 2018 14:30
2.2 Сертифікати.pdf
10 серпня 2018 14:30
2. працівники.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 10:54
довідка НАЛОГОВАЯ.pdf
10 серпня 2018 10:44
5_-_дод_до_договору.pdf
10 серпня 2018 10:44
4_-_договiр.pdf
10 серпня 2018 10:44
3_-_довiдки_банку.pdf
10 серпня 2018 10:44
21 - договiр.pdf
10 серпня 2018 10:44
20 - договiр.pdf
10 серпня 2018 10:44
19 - договiр.pdf
10 серпня 2018 10:44
16 - наказ.pdf
10 серпня 2018 10:44
14 - довiдка.pdf
10 серпня 2018 10:44
13 - лист пояснення.pdf
10 серпня 2018 10:44
12 - лист пояснення.pdf
10 серпня 2018 10:44
11 - наказ.pdf
10 серпня 2018 10:44
10 - довiдка.pdf
10 серпня 2018 10:44
8 - довiдка.pdf
10 серпня 2018 10:44
7 - довiдка.pdf
10 серпня 2018 10:44
6 - довiдка.pdf
10 серпня 2018 10:44
5 - лист пояснення.pdf
10 серпня 2018 10:44
4 - пiдтвердження.pdf
10 серпня 2018 10:44
22 - трудова угода.pdf
10 серпня 2018 10:44
3 - довiдка.pdf
10 серпня 2018 10:44
2 - пропозицiя.pdf
10 серпня 2018 10:44
23 - витяг.pdf
10 серпня 2018 10:44
1 - лист згода.pdf
10 серпня 2018 10:44
60-63.pdf
10 серпня 2018 10:44
59.pdf
10 серпня 2018 10:44
48-49.pdf
10 серпня 2018 10:44
46-47.pdf
10 серпня 2018 10:44
58.pdf
10 серпня 2018 10:44
57.pdf
10 серпня 2018 10:44
56.pdf
10 серпня 2018 10:44
лист про співпрацю 2.pdf
10 серпня 2018 10:44
сертифікати (2).pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 16:17
відгук.PDF
10 серпня 2018 16:17
Трудовая Хижняка.pdf
10 серпня 2018 16:17
Трудовая Волкова.PDF
10 серпня 2018 16:17
технічне завдання.pdf
10 серпня 2018 16:17
Статут.pdf
10 серпня 2018 16:17
Скан Лицензия АВК.pdf
10 серпня 2018 16:17
Сертификат ТН Хижняк.jpg
10 серпня 2018 16:17
Сертификат ТН Волков.jpg
10 серпня 2018 16:17
Сертификат ТН Власюк.jpg
10 серпня 2018 16:17
сертификат Осипенков.pdf
10 серпня 2018 16:17
сертификат Кругляков.PDF
10 серпня 2018 16:17
розрахунок.pdf
10 серпня 2018 16:17
Протокол.pdf
10 серпня 2018 16:17
пропозиція.pdf
10 серпня 2018 16:17
проект договору.pdf
10 серпня 2018 16:17
накладка бібліотека.pdf
10 серпня 2018 16:17
Наказ.pdf
10 серпня 2018 16:17
договірна ціна.pdf
10 серпня 2018 16:17
договір АВК5.pdf
10 серпня 2018 16:17
договір 17-7.pdf
10 серпня 2018 16:16
довідка про санкції.pdf
10 серпня 2018 16:16
довідка працівники.pdf
10 серпня 2018 16:16
довідка повноваження.pdf
10 серпня 2018 16:16
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2018 16:16
Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2018 16:16
Виписка ЄДР.pdf
10 серпня 2018 16:16
абонемент.jpg

Публічні документи

10 серпня 2018 16:36
Електронний підпис
10 серпня 2018 16:34
Витяг з ЄДР.pdf
10 серпня 2018 16:21
Довідка ДФС.pdf
10 серпня 2018 16:21
Довідка про судимість.pdf
10 серпня 2018 16:21
Проект договору.pdf
10 серпня 2018 16:21
Довідка про санкції.pdf
10 серпня 2018 16:21
Лист-згода з договором.pdf
10 серпня 2018 16:21
Статут.pdf
10 серпня 2018 16:21
Відгук Рейлстрой.pdf
10 серпня 2018 16:21
договір 00-2592-17.pdf
10 серпня 2018 16:21
договір 00-0344-18.pdf
10 серпня 2018 16:21
Щербань Л.Ю. ЦП договір.pdf
10 серпня 2018 16:21
Ямненко О.В. трудова (1).pdf
10 серпня 2018 16:21
Маслюк М.В. трудова.pdf
10 серпня 2018 16:21
Ямненко О.В. трудова (2).pdf
10 серпня 2018 16:21
Довідка про МТБ.pdf
10 серпня 2018 16:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 16:19
Електронний підпис
10 серпня 2018 16:18
Тендер Київспецтранс.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"

ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Відхилено 359 999,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:30
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Відхилено 360 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:33
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
Відхилено 404 700,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
#35691621
Відхилено 404 736,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:38
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"
#3069200235
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:40

Документи

30 серпня 2018 17:30
Електронний підпис

Документи

30 серпня 2018 17:33
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

30 серпня 2018 17:35
Електронний підпис

Документи

30 серпня 2018 17:38
Електронний підпис

Документи

30 серпня 2018 17:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Лахненко Олександр Вікторович"
#3069200235
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 17:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 09:39
Дод_угода №6 від 09_12_20_Договір №10_09-18ТН_Лахненко_Технагляд_0001.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:05
Дод_угода №5 від 25_06_20_Договір №10_09-18ТН_Лахненко_Реконстр_модерн_пол_5.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 15:07
Дод_угода №4 до Дог_10_09_18ТН від 10_09_18_Лахненко_Реконструкція_пол_5.pdf зміни до договору
02 січня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 15:32
Дод.угода №3 від 07.10.19_Лахненко О.В..pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 17:53
Дод_угода_2 від 05_12_18_Лахненко_Реконстр_модерн_пол_5.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 17:52
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2018 13:49
Дод. угода №1 від 10_09_18.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 13:26
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 11:51
Дог №10_09_18 від 10_09_18.pdf укладений
10 вересня 2018 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості договору до 1 280 000 (один мільйон двісті вісімдесят тисяч грн.00 коп.) грн. 00 коп., без ПДВ .
Номер договору про закупівлю: 10/09-18ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/09-18ТН
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни до пункту 9.1 Розділу 9 Договору, виклавши його у такій редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2019 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 1.2. Доповнити Розділ І Договору пунктом 1.3 та викласти його в наступній редакції: «1.3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2018 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, становлять 600000,00 (Шістсот тисяч) гривень 00 копійок, без ПДВ; – у 2019 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 680000,00 (Шістсот вісімдесят тисяч) гривень 00 копійок, без ПДВ після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2018 рік та збільшенням/зменшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та модернізація комплексу підготовки, переробки та знешкодження фільтраційних вод Полігону ТПВ N5 у с.Підгірці, Обухівського району Київської області потужністю 600 м.куб на добу» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 10/09-18ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/09-18ТН
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 10/09-18ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну дії договору до31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 10/09-18ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 10/09-18ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 10/09-18ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 280 000,00
UAH з ПДВ