Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Очікувана вартість
499 056,00 UAH
UA-2018-08-02-000741-b ● 1f266ac2440d46c09a0c46e01e817e78
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2018 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2018 11:52 |
Очікувана вартість: | 499 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 495,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42300 штука
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2805 пачка
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2018 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2018 12:01 |
перелік змін.docx | |
17 серпня 2018 12:01 |
681 ТД Канцелярські товари зміни.doc | |
02 серпня 2018 11:57 |
681ТД канцелярські товари.doc |
17 серпня 2018 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2018 12:01 |
перелік змін.docx
|
|||
17 серпня 2018 12:01 |
681 ТД Канцелярські товари зміни.doc
|
|||
02 серпня 2018 11:57 |
681ТД канцелярські товари.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
утечнення тех.характеристик по позиціях 13 та 23
Дата подання: 08 серпня 2018 09:57
Дата відповіді: 10 серпня 2018 15:41
Доброго дня, просимо уточнити щодо тех.хаарактеристик товару, а саме:
поз.13 Папка – сегрегатор А4 75 мм Buromax ВМ.3011 або еквівалент*
ця папка 70мм за описом виробника, а не 75мм, то чи можемо ми пропонувати Buromax ВМ.3011, чи Вам потрібна папка саме 75мм ?
поз.23 Діркопробивач на 20 аркушів, металевий Buromax ВМ.4007 або еквівалент*
до неї технічний опис згідно вимог документації: Діркопробивач Buromax ВМ.4037 або еквівалент * до 20 арк,металева підошва, лінійка зі шкалой.
Опис 4007:
Материал: пластик/метал
Пробивная мощность: 10 листов 80 г/м2
Диаметр пробивного отверстия: 5,5 мм
Расстояние между пробивными отверстиями: 80 мм
Размеры дырокола: 123х61х42мм
опис 4037
Материал: метал
Цвет: черный, синий, красный
Пробивная мощность: 20 листов 80 г/м2
Диаметр пробивного отверстия: 5,5 мм
Расстояние между пробивными отверстиями: 80 мм
Размеры дырокола: 127х81х48мм
Який саме діркопробивач потрібен 4007 чи 4037, бо ці коди мають різну пробивну потужність?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Уточнення згідно додатку №4 технічного завдання
Дата подання: 08 серпня 2018 17:34
Дата відповіді: 10 серпня 2018 15:41
При заповненні додатку №4 до пропозиції чи можливо вказувати декілька еквівалентів по кожному найменуванню (у разі відсутності необходної кількості товару однієї марки на момент поставки).
Відповідь: Можливо пропонувати декілька еквівалентів, але всі еквіваленти повинні відповідати вимогам тендерної документації Додатку 4.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-02-000741-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2707817292
Дата подання: 07 вересня 2018 10:53
Про невідповідність пропозиції ТОВ "Культтовари+" вимогам тендерної документації.
Вимога додається в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2018 16:49
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Учасника ПП «ХАРЛОК» було відхилено за не надання документів, які вимагаються тендерною документацією, а саме:
- в порушення вимог п. 2.3. Додатку 4 до тендерної документації відсутні зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо);
- в порушення вимог п.10 Додатку 2 до тендерної документації відсутня інформація про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.
ЗРАЗКИ документів виробника надаються Учасником на підтвердження виконання заданих вимог Замовника, як на продукцію вітчизняного виробництва і іноземного, в не залежності підлягає дана продукція обов’язковій сертифікації в Україні чи ні. Такими документами є (зразок сертифіката якості, зразок паспорта, зразок етикетки, зразок ярлика, тощо), де зазначена модель, назва виробника, країна походження.
Замовником вимагалося надання зразків предмета закупівлі згідно технічного завдання та оригіналів документів, передбачених Додатком 4, які Учасник ПП «ХАРЛОК» не надав, чим порушив вимоги тендерної документації Додатку 4 п.3.
Ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне. Для придбання якісної продукції вважаємо за необхідне зазначення в тендерній документації вимоги про надання зразків документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо). Викладена вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію та не приводить до дискримінації Учасників.
Також, тендерною документацією вимагалося подання документу «Інформації згідно п.10 Додатку 2 про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору». Зазначений документ в пропозиції ПП «ХАРЛОК» відсутній.
Таким чином тендерна пропозиція ПП «ХАРЛОК» не відповідає умовам тендерної документації
Учасника ПП «ХАРЛОК» було відхилено за не надання документів, які вимагаються тендерною документацією, а саме:
- в порушення вимог п. 2.3. Додатку 4 до тендерної документації відсутні зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо);
- в порушення вимог п.10 Додатку 2 до тендерної документації відсутня інформація про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.
ЗРАЗКИ документів виробника надаються Учасником на підтвердження виконання заданих вимог Замовника, як на продукцію вітчизняного виробництва і іноземного, в не залежності підлягає дана продукція обов’язковій сертифікації в Україні чи ні. Такими документами є (зразок сертифіката якості, зразок паспорта, зразок етикетки, зразок ярлика, тощо), де зазначена модель, назва виробника, країна походження.
Замовником вимагалося надання зразків предмета закупівлі згідно технічного завдання та оригіналів документів, передбачених Додатком 4, які Учасник ПП «ХАРЛОК» не надав, чим порушив вимоги тендерної документації Додатку 4 п.3.
Ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне. Для придбання якісної продукції вважаємо за необхідне зазначення в тендерній документації вимоги про надання зразків документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо). Викладена вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію та не приводить до дискримінації Учасників.
Також, тендерною документацією вимагалося подання документу «Інформації згідно п.10 Додатку 2 про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору». Зазначений документ в пропозиції ПП «ХАРЛОК» відсутній.
Таким чином тендерна пропозиція ПП «ХАРЛОК» не відповідає умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-08-02-000741-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРЛОК", Код ЄДРПОУ:33207593
Дата подання: 07 вересня 2018 16:13
Незгода з оцінкою по ТОВ "Культтовари+"
Шановний Замовнику!
У тендерній пропозиції ТОВ "Культтовари+" відсутні будь-які дані щодо КІЛЬКОСТІ ТОВАРУ, тобто учасник проігнорував вимоги ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ щодо кількості товару, згідно додатку №4, а "невиконання вимог цього розділу Учасника призводить до відхілення його пропозиції" (що зазначено у тендерній документаціїї, затвердженій тендерним комітетом!!!).
Кількість є несуттєвою?
Ненадання інформації щодо кількості товару (згідно додатку №4) є ЗНАЧНИМ ПОРУШЕННЯМ УМОВ подання тендерної пропозиції.
Є незрозумілим яку ж кількість товару заявлено на цю суму!!!! Або ж кількість товару в договорі не буде відповідною до тендерної документаціі Замовника? Кількість може бути будь-якою???
Або ж це суб'єктивний підхід до участника ТОВ "Культтовари+"?
Просимо Вас взяти до уваги цей факт при прийнятті рішення о кваліфікації ТОВ "Культовари+".
Розгорнути
Згорнути
У тендерній пропозиції ТОВ "Культтовари+" відсутні будь-які дані щодо КІЛЬКОСТІ ТОВАРУ, тобто учасник проігнорував вимоги ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ щодо кількості товару, згідно додатку №4, а "невиконання вимог цього розділу Учасника призводить до відхілення його пропозиції" (що зазначено у тендерній документаціїї, затвердженій тендерним комітетом!!!).
Кількість є несуттєвою?
Ненадання інформації щодо кількості товару (згідно додатку №4) є ЗНАЧНИМ ПОРУШЕННЯМ УМОВ подання тендерної пропозиції.
Є незрозумілим яку ж кількість товару заявлено на цю суму!!!! Або ж кількість товару в договорі не буде відповідною до тендерної документаціі Замовника? Кількість може бути будь-якою???
Або ж це суб'єктивний підхід до участника ТОВ "Культтовари+"?
Просимо Вас взяти до уваги цей факт при прийнятті рішення о кваліфікації ТОВ "Культовари+".
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-08-02-000741-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ПЕРСПЕКТИВА"", Код ЄДРПОУ:34754748
Дата подання: 07 вересня 2018 16:50
Про усунення порушень, щодо визначення переможця
Вимога додається.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-08-02-000741-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРЛОК", Код ЄДРПОУ:33207593
Дата подання: 13 листопада 2018 14:12
Вимога згідно частини 3 ст. 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
П.2 Протоколу №681/6 від 12.11.2018р. засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування визначено підстави відхилення пропозиції ПП «ХАРЛОК» і викладені вони наступним чином:
- не виконані вимоги п. 2.3 Додатку 4 тендерної документації: не надано зразки документів виробника на кожен вид продукції що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість;
- не виконані вимоги п. 10 Додатку 2 тендерної документації: відсутня інформація про учасника з обов’язковим зазначення адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.
Згідно п. 2.3. тендерної документації учасник у тендерній пропозиції повинен надати зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасником торгів.
Прошу надати відповідь - які саме зразки документів повинен надати ПП «ХАРЛОК» на кожен вид продукції, якщо:
- продукція, зазначена в тендерній документації не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Це підтверджують відповідні довідки з органів сертифікації, які надані у тендерній пропозиції ПП «ХАРЛОК». Сертифікат якості та паспорт не є обов’язковими документами від виробників продукції, яка не підлягає обов’язковій сертифікації. Й тому можуть бути відсутні у тендерній пропозиції.
- етикетка або ярлик є невід’ємними частинами товару та прикріплені до нього кількома засобами – наклеювання, нанесення інформації на сам товар та інше. Етикетка або ярлик також можуть змінюватися з кожною партією товару. Тому є неможливим надати зразки етикеток або ярликів у потрібному вигляді і форматі PDF для завантаження в електронну систему.
Замовник має право згідно тендерної документації запросити зразки продукції на підставі п.3 Технічних вимог предмету закупівлі, а саме:
«3. Учасник торгів, ціна якого найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі згідно технічного завдання та оригінали документів, передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника.»
Постачальник ПП «ХАРЛОК» має всі необхідні зразки продукції, самостійно перевірив якісні та технічні характеристики товару (цю інформацію розміщено в Додатку №7) та несе повну відповідальність за вказану у Додатку№7 інформацію щодо товару (в тому числі й зазначену на етикетках, ярликах, у каталогах виробника та інше). ПП «ХАРЛОК» готовий надати зразки товару Замовнику для детального вивчення етикеток, ярликів, тощо, у строк 2 дні, з чим висловив згоду, подавши свою пропозицію у тендерних торгах.
Щодо невиконання вимоги п.10 Додатку 2 тендерної документації і відсутність інформації з обов’язковим зазначення адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору, інформуємо:
П.10 Додатку 2 не зобов’язує учасника надати цю інформацію у якійсь конкретній формі та не має чітких вимог щодо подачі інформації із зазначенням електронної адреси. Потрібна інформація є на кожній довідці, яка адресована Замовнику та розміщена у «шапці» бланку, а саме: код ЄДРПОУ, розрахунковий рахунок, адреса, телефони, в тому числі і електронна пошта.
Враховуючи вищевикладене ПП «ХАРЛОК» вимагає надати уточнюючі відповіді. Більш конкретні відповіді від Замовника потрібні для належного оформлення скарг. Якщо, відповіді з конкретною інформацією не будуть надані Замовником, ПП «ХАРЛОК» вважає це порушенням процедури тендерної закупівлі та взагалі неповагою до учасника ПП «ХАРЛОК», і буде використовувати це у подальшому на свою користь. ПП «ХАРЛОК» залишає за собою право подати скарги до АМКУ, а також до аудиторської служби з метою перевірки тендеру та оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації ПП «ХАРЛОК».
Розгорнути
Згорнути
- не виконані вимоги п. 2.3 Додатку 4 тендерної документації: не надано зразки документів виробника на кожен вид продукції що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість;
- не виконані вимоги п. 10 Додатку 2 тендерної документації: відсутня інформація про учасника з обов’язковим зазначення адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.
Згідно п. 2.3. тендерної документації учасник у тендерній пропозиції повинен надати зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасником торгів.
Прошу надати відповідь - які саме зразки документів повинен надати ПП «ХАРЛОК» на кожен вид продукції, якщо:
- продукція, зазначена в тендерній документації не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Це підтверджують відповідні довідки з органів сертифікації, які надані у тендерній пропозиції ПП «ХАРЛОК». Сертифікат якості та паспорт не є обов’язковими документами від виробників продукції, яка не підлягає обов’язковій сертифікації. Й тому можуть бути відсутні у тендерній пропозиції.
- етикетка або ярлик є невід’ємними частинами товару та прикріплені до нього кількома засобами – наклеювання, нанесення інформації на сам товар та інше. Етикетка або ярлик також можуть змінюватися з кожною партією товару. Тому є неможливим надати зразки етикеток або ярликів у потрібному вигляді і форматі PDF для завантаження в електронну систему.
Замовник має право згідно тендерної документації запросити зразки продукції на підставі п.3 Технічних вимог предмету закупівлі, а саме:
«3. Учасник торгів, ціна якого найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки предмета закупівлі згідно технічного завдання та оригінали документів, передбачені Додатком 4 цієї тендерної документації в строк 2 робочі дні з дати проведення аукціону або відхилення пропозиції попереднього Учасника.»
Постачальник ПП «ХАРЛОК» має всі необхідні зразки продукції, самостійно перевірив якісні та технічні характеристики товару (цю інформацію розміщено в Додатку №7) та несе повну відповідальність за вказану у Додатку№7 інформацію щодо товару (в тому числі й зазначену на етикетках, ярликах, у каталогах виробника та інше). ПП «ХАРЛОК» готовий надати зразки товару Замовнику для детального вивчення етикеток, ярликів, тощо, у строк 2 дні, з чим висловив згоду, подавши свою пропозицію у тендерних торгах.
Щодо невиконання вимоги п.10 Додатку 2 тендерної документації і відсутність інформації з обов’язковим зазначення адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору, інформуємо:
П.10 Додатку 2 не зобов’язує учасника надати цю інформацію у якійсь конкретній формі та не має чітких вимог щодо подачі інформації із зазначенням електронної адреси. Потрібна інформація є на кожній довідці, яка адресована Замовнику та розміщена у «шапці» бланку, а саме: код ЄДРПОУ, розрахунковий рахунок, адреса, телефони, в тому числі і електронна пошта.
Враховуючи вищевикладене ПП «ХАРЛОК» вимагає надати уточнюючі відповіді. Більш конкретні відповіді від Замовника потрібні для належного оформлення скарг. Якщо, відповіді з конкретною інформацією не будуть надані Замовником, ПП «ХАРЛОК» вважає це порушенням процедури тендерної закупівлі та взагалі неповагою до учасника ПП «ХАРЛОК», і буде використовувати це у подальшому на свою користь. ПП «ХАРЛОК» залишає за собою право подати скарги до АМКУ, а також до аудиторської служби з метою перевірки тендеру та оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації ПП «ХАРЛОК».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2018 16:50
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Учасника ПП «ХАРЛОК» було відхилено за не надання документів, які вимагаються тендерною документацією, а саме:
- в порушення вимог п. 2.3. Додатку 4 до тендерної документації відсутні зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо);
- в порушення вимог п.10 Додатку 2 до тендерної документації відсутня інформація про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.
ЗРАЗКИ документів виробника надаються Учасником на підтвердження виконання заданих вимог Замовника, як на продукцію вітчизняного виробництва і іноземного, в не залежності підлягає дана продукція обов’язковій сертифікації в Україні чи ні. Такими документами є (зразок сертифіката якості, зразок паспорта, зразок етикетки, зразок ярлика, тощо), де зазначена модель, назва виробника, країна походження.
Замовником вимагалося надання зразків предмета закупівлі згідно технічного завдання та оригіналів документів, передбачених Додатком 4, які Учасник ПП «ХАРЛОК» не надав, чим порушив вимоги тендерної документації Додатку 4 п.3.
Ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне. Для придбання якісної продукції вважаємо за необхідне зазначення в тендерній документації вимоги про надання зразків документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо). Викладена вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію та не приводить до дискримінації Учасників.
Також, тендерною документацією вимагалося подання документу «Інформації згідно п.10 Додатку 2 про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору». Зазначений документ в пропозиції ПП «ХАРЛОК» відсутній.
Таким чином тендерна пропозиція ПП «ХАРЛОК» не відповідає умовам тендерної документації
Учасника ПП «ХАРЛОК» було відхилено за не надання документів, які вимагаються тендерною документацією, а саме:
- в порушення вимог п. 2.3. Додатку 4 до тендерної документації відсутні зразки документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо);
- в порушення вимог п.10 Додатку 2 до тендерної документації відсутня інформація про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору.
ЗРАЗКИ документів виробника надаються Учасником на підтвердження виконання заданих вимог Замовника, як на продукцію вітчизняного виробництва і іноземного, в не залежності підлягає дана продукція обов’язковій сертифікації в Україні чи ні. Такими документами є (зразок сертифіката якості, зразок паспорта, зразок етикетки, зразок ярлика, тощо), де зазначена модель, назва виробника, країна походження.
Замовником вимагалося надання зразків предмета закупівлі згідно технічного завдання та оригіналів документів, передбачених Додатком 4, які Учасник ПП «ХАРЛОК» не надав, чим порушив вимоги тендерної документації Додатку 4 п.3.
Ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне. Для придбання якісної продукції вважаємо за необхідне зазначення в тендерній документації вимоги про надання зразків документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо). Викладена вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію та не приводить до дискримінації Учасників.
Також, тендерною документацією вимагалося подання документу «Інформації згідно п.10 Додатку 2 про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору». Зазначений документ в пропозиції ПП «ХАРЛОК» відсутній.
Таким чином тендерна пропозиція ПП «ХАРЛОК» не відповідає умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-08-02-000741-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРЛОК", Код ЄДРПОУ:33207593
Дата подання: 17 листопада 2018 22:58
Вимога згідно частини 3 ст. 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
Вимога згідно частини 3 ст. 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» ПП «ХАРЛОК» вдруге звертається до Замовника з вимогою надати КОНКРЕТНІ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ ПП «ХАРЛОК» для отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ПП "ХАРЛОК" умовам тендерної документації для того, щоб коректно оформити оскарження у відповідних органах.
Інформація подається у довільній формі. Для зручності сприйняття інформації питання, які потребують чітких відповідей зазначені у вимозі буквами (а, б, в, г, тощо).
Повний зміст Вимоги надан у файлі супровідної документації.
Просимо надати уточнюючи відповіді у строки згідно частини 3 Статті 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо стосувати рішення про відхилення пропозиціїї ПП «ХАРЛОК». Якщо, відповіді з конкретною інформацією не будуть надані Замовником, ПП «ХАРЛОК» вважає це порушенням процедури тендерної закупівлі та взагалі неповагою до учасника ПП «ХАРЛОК», і буде використовувати це у подальшому на свою користь. ПП «ХАРЛОК» залишає за собою право подати скаргу до АМКУ, а також до аудиторської служби з метою перевірки тендеру та оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації ПП «ХАРЛОК».
Розгорнути
Згорнути
Інформація подається у довільній формі. Для зручності сприйняття інформації питання, які потребують чітких відповідей зазначені у вимозі буквами (а, б, в, г, тощо).
Повний зміст Вимоги надан у файлі супровідної документації.
Просимо надати уточнюючи відповіді у строки згідно частини 3 Статті 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо стосувати рішення про відхилення пропозиціїї ПП «ХАРЛОК». Якщо, відповіді з конкретною інформацією не будуть надані Замовником, ПП «ХАРЛОК» вважає це порушенням процедури тендерної закупівлі та взагалі неповагою до учасника ПП «ХАРЛОК», і буде використовувати це у подальшому на свою користь. ПП «ХАРЛОК» залишає за собою право подати скаргу до АМКУ, а також до аудиторської служби з метою перевірки тендеру та оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації ПП «ХАРЛОК».
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2018 15:22
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо, що рішення про відхилення ПП «ХАРЛОК» було прийнято згідно вимог чинного Законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-08-02-000741-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРЛОК", Код ЄДРПОУ:33207593
Дата подання: 22 листопада 2018 12:13
Тендерний комітет порушає закон! Частина 3 ст. 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо надати відповідь на попередню Вимогу негайно!
Згідно вимог чинного Законодавства тендерний комітет повинен був надати КОНКРЕТИКУ, але ж не надав. Згідно частини 3 ст. 30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
"3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель."
Не бачу додаткову інформацію у вашіх відповідях. Тендерному комітету немає що відповісти? Авжеж :). Це зрозуміло, тому що вся процедура тендерних торгів от Укрзалізниці є зговор з конкретним участником, який вже кілька років поспіль поставляє канцтовари за ціною, яка значно перевищує навіть рознічну ціну на канцтовари!!! Тендерна документація - фарс. Вона складена так, що замовник у будь-який спосіб може відхилити пропозиції попередніх Участників. Економією бюджетних коштів тут навіть і не пахне, пахне іншим.
P.S. куди нести зразки? Ви ж так їх хотіли, перевірити кожну скріпочку, кожний клаптик, кожну етикеточку. І що? передумали?
Розгорнути
Згорнути
"3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель."
Не бачу додаткову інформацію у вашіх відповідях. Тендерному комітету немає що відповісти? Авжеж :). Це зрозуміло, тому що вся процедура тендерних торгів от Укрзалізниці є зговор з конкретним участником, який вже кілька років поспіль поставляє канцтовари за ціною, яка значно перевищує навіть рознічну ціну на канцтовари!!! Тендерна документація - фарс. Вона складена так, що замовник у будь-який спосіб може відхилити пропозиції попередніх Участників. Економією бюджетних коштів тут навіть і не пахне, пахне іншим.
P.S. куди нести зразки? Ви ж так їх хотіли, перевірити кожну скріпочку, кожний клаптик, кожну етикеточку. І що? передумали?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 14:37
рішення про відхилення ПП «ХАРЛОК» було прийнято згідно вимог чинного Законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-08-02-000741-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2707817292
Дата подання: 17 вересня 2018 13:39
Дата подання: 17 вересня 2018 13:39
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Оскарження рішення Замовника про визначення переможцем Процедури закупівлі учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2018 16:24
Рішення вд 19.09.2018 № 9673+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 16:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.10.2018 № 10260.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2018 15:44
Рішення від 05.10.2018 № 10260.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 17:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення прийняті тендерним комітетом та опубліковані у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 17 жовтня 2018 11:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
309 234,90
UAH з ПДВ
|
309 234,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРЛОК" |
379 150,00
UAH з ПДВ
|
371 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" |
443 600,00
UAH з ПДВ
|
371 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ПЕРСПЕКТИВА"" |
495 500,00
UAH з ПДВ
|
474 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КАРП'ЮК АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Рішення скасоване |
309 234,90
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 11:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Відхилено |
309 234,90
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 11:08
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРЛОК" #33207593 |
Відхилено |
371 499,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2018 11:11
|
ПП "ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ПЕРСПЕКТИВА"" #34754748 |
Очікує рішення |
474 018,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 11:00
|
ФОП "ВАСИЛЬЄВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" #2707817292 |
Відхилено |
371 500,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 11:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 грудня 2018 13:39 |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі |
Документи:
28 грудня 2018 13:39
|
Електронний підпис |
28 грудня 2018 13:38
|
681 канц товари отмена 28.12.pdf |