Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12 |
Контактна особа: |
Гутцайт Вадим 380996270618 sportsiyouth@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2018 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 312 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
17 серпня 2018 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2018 15:31 |
Тендерна документація_кубки та медалі(3).pdf | |
17 серпня 2018 15:31 |
Перелік змін до ТД_медалі та кубки_17.08.2018.pdf |
17 серпня 2018 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2018 15:31 |
Тендерна документація_кубки та медалі(3).pdf
|
||||||
17 серпня 2018 15:31 |
Перелік змін до ТД_медалі та кубки_17.08.2018.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо внести зміни до тендерної документації та змінити строк постачання предмету закупівлі з наступних підстав.
Тендерна документація містить інформацію, що строк поставки є по 15 вересня 2018 року.
Звертаємо Вашу увагу, що кінцевий строк подачі пропозицій зазначений – 17 серпня 2018 року, отже визначити переможця буде можливим не раніше 21 серпня 2018 року.
В той же час можливі оскарження умов закупівлі до АМКУ, або рішення щодо обрання переможця що в сукупності призведе то відтермінування підписання договору за результатами закупівлі майже на 30 робочих днів. В зв’язку з чим будь-який постачальник не зможе поставити товар у зазначений у документації строк.
Крім того є ризик, що розгляд пропозицій учасників може зайняти більш тривалий строк ніж один день, а саме до 20 днів на кожного учасника.
Для надання можливості усім постачальникам приймати участь на рівних умовах та без можливого ризику підписання договору який буде неможливо виконати пропонуємо внести наступні зміни:
1. Строк поставки змінити на 31 грудня 2018 року
2. П. 5.1. Проекту договору викласти у наступній редакції «5.1. Строк поставки товару 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами цього Договору».
Скарги до процедури
Дата подання: 20 вересня 2018 09:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-05-000001 ● 7918e55e710c454f9876ac67528bc8fd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2018 19:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2018 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-14
RISK1-3_2
RISK1-3_3
RISK1-4_1
RISK1-4_2
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
RISK1-8_2
RISK2-13
RISK2-17_2
RISK2-2_1
RISK1-13_1
RISK1-13_2
RISK1-14
RISK1-3_1
RISK1-3_2
RISK1-3_3
RISK1-4_1
RISK1-4_2
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK2-2_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - нагородна атрибутика - медалі та кубки для олімпійських видів спорту |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 873 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 561,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 20 вересня 2018 09:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
846 450,00
UAH з ПДВ
|
640 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАНІКОВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
721 500,00
UAH з ПДВ
|
634 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАГДА ОКСАНА СТАНІСЛАВІВНА" |
873 000,00
UAH з ПДВ
|
873 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАНІКОВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2891913041 |
Рішення скасоване |
634 920,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2018 09:38
|
ФОП "ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ" #2031201978 |
Рішення скасоване |
640 800,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2018 09:38
|
ФОП "МАГДА ОКСАНА СТАНІСЛАВІВНА" #2846702646 |
Рішення скасоване |
873 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2018 09:38
|
ФОП "КАНІКОВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2891913041 |
Переможець |
634 920,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2018 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 18:11
|
Розірвання договору 115 від 29.10.2018.pdf | укладений |
12 листопада 2018 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 15:26
|
115.pdf | укладений |
30 жовтня 2018 15:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Даним договором передбачено обов’язок Продавця поставити товар в термін до 31 жовтня 2018 року, проте станом на 12 листопада 2018 року факт поставки товару не відбувся, та відповідно зобов’язання Продавцем за договором не було виконано. У договорі від 29 жовтня 2018 року №115 пунктом 6.2.1 договору передбачена можливість розірвання договору в односторонньому порядку. Відповідно до чого Замовник письмово листами від 06.11.2018 №078-1020 та від 09.11.2018 №078-1088 повідомив Фізичну особу - підприємця Каніковську Олену Володимирівну про розірвання з 12.11.2018 договору від 29.10.2018 №115. |