Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво "Центр безпеки громадян " на території смт. Новодонецьке Донецької області"
Очікувана вартість
4 720 220,40 UAH
UA-2018-08-02-000101-b edad44ba7fdd4043b161956fae298d29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Мамонова

+380502269107 oksdobropole@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Добропільський відділ капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011822
Місцезнаходження: 85001, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, пр.Шевченко,17
Контактна особа: Світлана Мамонова
+380502269107
oksdobropole@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2018 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 21 серпня 2018 12:32
Очікувана вартість: 4 720 220,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво "Центр безпеки громадян " на території смт. Новодонецьке Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85010, Україна, Донецька область, Новодонецьке, Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2018 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 09:55
Зміни до ТД.doc
03 серпня 2018 09:55
Додаток №4.rar
03 серпня 2018 09:55
ТД Новодонецкое нова редакція.doc
03 серпня 2018 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 09:55
Зміни до ТД.doc
02 серпня 2018 09:11
Додаток №5.docx
03 серпня 2018 09:55
Додаток №4.rar
02 серпня 2018 09:11
Додаток №4.rar
03 серпня 2018 09:55
ТД Новодонецкое нова редакція.doc
02 серпня 2018 09:11
ТД Новодонецкое.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРАСК 4 718 900,32
UAH з ПДВ
4 718 900,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" 4 720 200,00
UAH з ПДВ
4 720 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 15:44
ЗВВ 31.05.18
31 серпня 2018 15:44
Прямі витрати 31.08.18
31 серпня 2018 15:44
Локальні кошториси 31.08.18
31 серпня 2018 15:44
ИВР
31 серпня 2018 15:44
Договірна ціна 31.08.18
31 серпня 2018 15:44
Календарний графік
31 серпня 2018 15:44
Пропозиція від 31.08.18
31 серпня 2018 15:44
Довідка з ЄДР
31 серпня 2018 15:44
Договір підряду (ПРОЕКТ)
31 серпня 2018 12:23
Довідка з МВС
20 серпня 2018 09:56
41. Календарний графік.pdf
20 серпня 2018 09:56
36-38. Розрахунки прямі.PDF
20 серпня 2018 09:56
33. Локальні кошториси.pdf
20 серпня 2018 09:56
32. Договірна Ціна.PDF
20 серпня 2018 09:56
12. Статут підприємства.pdf
20 серпня 2018 09:56
8. Ліцензія з додатком.pdf
20 серпня 2018 09:56
6-7. Паспорт ИНН справка.pdf
20 серпня 2018 09:56
25. Листи відгуки.pdf
20 серпня 2018 09:56
24. Аналогічні договори.pdf
20 серпня 2018 09:56
1. Тендерна пропозиція.PDF
20 серпня 2018 09:56
0. Реестр.PDF

Публічні документи

19 серпня 2018 15:25
IНФ.ЛИСТ СТ 17.pdf
19 серпня 2018 15:25
ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
19 серпня 2018 15:25
ГАРАНТIЙНI ЛИСТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРАСК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 4 718 900,32
UAH з ПДВ
28 серпня 2018 17:13

Документи

28 серпня 2018 17:13
Електронний підпис
28 серпня 2018 17:12
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2018 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
4 718 900,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2018 17:13
Електронний підпис
28 серпня 2018 17:12
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 08:32
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 13:26
Додаткова угода №9 Нов..pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:24
Календарній графік до дод.9.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:24
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 14:49
календ график.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 14:46
додат.угода №8.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 10:05
додат.№7 Новод.pdf зміни до договору
31 липня 2019 09:59
кал.граф.Новод.до дод.№7 pdf.pdf зміни до договору
31 липня 2019 09:59
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 11:19
додаткова №6.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 11:18
календарний графік.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 09:41
додаткова угода.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 09:09
календ.граф..pdf зміни до договору
12 квітня 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 09:54
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
05 березня 2019 09:53
Календарний графік.pdf зміни до договору
05 березня 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 16:08
План фінансування.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 16:07
Лист термін вик.робіт.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 16:07
Календарний графік.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 16:07
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 16:07
Електронний підпис укладений
11 вересня 2018 14:59
Договор подряд Нов.pdf укладений
11 вересня 2018 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 718 900,32
UAH (в тому числі ПДВ 786 483,39 UAH)