Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (світлодіодні світильники)
National Classifier 021:2015 - CPV - 31520000-7- Lamps and lighting fittings
National Classifier 021:2015 - CPV - 31520000-7- Lamps and lighting fittings
Очікувана вартість
7 043 839,25 UAH
UA-2018-08-01-002169-b ● 9975cbfd88e6416593b913c9a6a16419
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська область обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Любов Григорівна +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnia osvity Golosiivskoi raionnoi v misti Kyievi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 37479398 |
Contact point: |
Lyubov Grigorievna +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Additional contacts: |
Любов Григорівна +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2018 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2018 15:54 |
Очікувана вартість: | 7 043 839,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 219,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 211315 UAH |
Publication date: | 01 серпня 2018 18:21 |
Enquiries until: | 31 серпня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 043 839 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 35 219 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2507 штука
Світлодіодні світильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
. Led lamps
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 30 листопада 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2018 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2018 11:37 |
Додаток_3 (зі змінами).docx | |
28 серпня 2018 11:37 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
28 серпня 2018 11:37 |
Протокол №288 (2).pdf | |
28 серпня 2018 11:37 |
ТД (зі змінами) титулка.pdf | |
28 серпня 2018 11:37 |
Додаток_2 (зі змінами).doc | |
01 серпня 2018 18:21 |
Оголошення (Анг.).pdf | |
01 серпня 2018 18:21 |
Додаток_1_. (1).docx |
28 серпня 2018 11:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2018 11:37 |
Додаток_3 (зі змінами).docx
|
|||
28 серпня 2018 11:37 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
28 серпня 2018 11:37 |
Протокол №288 (2).pdf
|
|||
28 серпня 2018 11:37 |
ТД (зі змінами) титулка.pdf
|
|||
28 серпня 2018 11:37 |
Додаток_2 (зі змінами).doc
|
|||
01 серпня 2018 18:21 |
Оголошення (Анг.).pdf
|
|||
01 серпня 2018 18:21 |
Додаток_1_. (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо габаритів світильників
Дата подання: 21 серпня 2018 17:15
Дата відповіді: 22 серпня 2018 11:31
Добрий день.
У тендерній документації не визначено фізичних розмірів світильників.
Чи можемо пропонувати світлотехнічну продукцію без прив'язки до розмірів світильників, при цьому дотримуючись усіх технічних параметрів?
Відповідь: Так, можливо.
технічне завдання
Дата подання: 23 серпня 2018 15:05
Дата відповіді: 23 серпня 2018 18:08
Доброго дня. В ТД є вимога надати ;Креслення об’єкту з відображенням: приміщень по кожному поверху, розташування світильників (що будуть встановлені).
Питання; Яким чином практично можна здійснити огляд приміщень та заміри. Чи буде Ваш представник підписувати акти огляду.?
Відповідь: Огляд об'єктів здійснювати за попереднім погодженням з інженерною групою управління освіти (замовника) за тел. (044) 2574340. Контактна особа: Опіч Людмила Василівна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-01-002169-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал", Код ЄДРПОУ:37752996
Дата подання: 30 серпня 2018 18:30
дискримінаційні вимоги
Проаналізувавши тендерну документацію на закупівлю № UA-2018-08-01-002169-b, де предметом закупівлі є товар - «Світильники та освітлювальна арматура» (світлодіодні світильники), нами встановлено наявність дискримінаційних вимог, що є порушенням частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
I. В додатку 2 ТД зазначена вимога щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції наступних документів:
«1. Креслення об’єкту з відображенням: приміщень по кожному поверху, розташування світильників (що будуть встановлені). Файли креслень повинні бути у форматі .dwg (AutoCad 2000).
2. Файли фотометрії всіх світильників, що використовуються для встановлення на об’єктах (у форматі. ies або .ldt).»
В той же час в цьому ж додатку №2 зазначено повний перелік світильників, їх кількість по кожному закладу , їх розширені технічні характеристики, які встановлено замовником самостійно «з метою дотримання норм освітленості у приміщеннях закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти згідно ДБН В.2.5-28-2006 (зміна 2) та Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».
Відповідно до діючих в Україні норм та законів у кожному державному дитячому закладі в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ Є плани приміщень, технічні паспорти на них та інша необхідна технічна документація.
Як зрозуміло, вимога надати плани приміщень жодним чином не може вплинути та змінити кількість або характеристики світильників, які встановлено в тендерній документації.
Отже, вимога надати креслення приміщень та файли фотометрії всіх світильників необґрунтована, жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі, створює додаткові перешкоди та витрати для учасників.
Вимагаємо вилучити із тендерної документації вищезазначені дискримінаційні та неправомірні вимоги, встановлені в п.1 та п.2 Додатку №2.
ІІ. Проаналізувавши технічні вимоги до світильників, встановлено, що вони прописані під конкретного постачальника (виробника), оскільки:
- Відсутня необхідність встановлення для внутрішнього освітлення приміщень класу захисту світлової частини ІР 64-65, оскілки згідно ГОСТ 14254-96 дані класи захисту класифікуються, як : ІР 64 – пилонепроникнений з захистом від проникнення води під дією суцільного обприскування та ІР 65 – пилонепроникний з захистом від проникнення води під дією струменя. Стандартний клас захисту даних світильників повинен бути – ІР 20.
- Згідно технічного завдання тендерної документації світлова ефективність(Лм/Вт) на світильник 33 Вт – не менше 135, на світильник 60 Вт – не менше 133, на світильник 20 Вт – не менше 125, на світильник 35 Вт – не менше 128 та світильник 35 Вт – не менше 129. Виникає питання, чому на всі світильники встановлено різні вимоги значення світлової ефективності, при стандартних значеннях світлової ефективності по даних світильниках 120 Лм/Вт.
Вимагаємо змінити вищезазначені показники на стандартні значення.
ІІІ. Згідно технічного завдання тендерної документації в Таблиці №1 п.1 зазначено «Світильник світлодіодний на поворотному кронштейні».
В дошкільних та шкільних навчальних закладах не доцільно використовувати світильники на поворотному кронштейні, натомість просимо вказати КСС світильника 20 ватт:
Тендер / Стандарт
Розмір, мм 211*167 211*167
Енергоспоживання, Вт, не більше 20/ 20
Світлова ефективність, лм/Вт, не менше 125 /120
Колірна температура, К 4000+/-300 4000+/-300
Коефіцієнт потужності, не менше 0,95 0,95
І Р 64 / 20
Термін експлуатації 100 000 годин 3 роки
Світильник 35 Ватт:
Тендер / Стандарт
Розмір, мм 391*164 / 391*164
Енергоспоживання, Вт, не більше 35/ 35
Світлова ефективність, лм/Вт, не менше 128 /120
Колірна температура, К 4000+/-300 4000+/-300
Коефіцієнт потужності, не менше 0,95 0,95
ІР 64 / 20
Термін експлуатації 100 000 годин 3 роки
Розгорнути
Згорнути
I. В додатку 2 ТД зазначена вимога щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції наступних документів:
«1. Креслення об’єкту з відображенням: приміщень по кожному поверху, розташування світильників (що будуть встановлені). Файли креслень повинні бути у форматі .dwg (AutoCad 2000).
2. Файли фотометрії всіх світильників, що використовуються для встановлення на об’єктах (у форматі. ies або .ldt).»
В той же час в цьому ж додатку №2 зазначено повний перелік світильників, їх кількість по кожному закладу , їх розширені технічні характеристики, які встановлено замовником самостійно «з метою дотримання норм освітленості у приміщеннях закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти згідно ДБН В.2.5-28-2006 (зміна 2) та Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».
Відповідно до діючих в Україні норм та законів у кожному державному дитячому закладі в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ Є плани приміщень, технічні паспорти на них та інша необхідна технічна документація.
Як зрозуміло, вимога надати плани приміщень жодним чином не може вплинути та змінити кількість або характеристики світильників, які встановлено в тендерній документації.
Отже, вимога надати креслення приміщень та файли фотометрії всіх світильників необґрунтована, жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі, створює додаткові перешкоди та витрати для учасників.
Вимагаємо вилучити із тендерної документації вищезазначені дискримінаційні та неправомірні вимоги, встановлені в п.1 та п.2 Додатку №2.
ІІ. Проаналізувавши технічні вимоги до світильників, встановлено, що вони прописані під конкретного постачальника (виробника), оскільки:
- Відсутня необхідність встановлення для внутрішнього освітлення приміщень класу захисту світлової частини ІР 64-65, оскілки згідно ГОСТ 14254-96 дані класи захисту класифікуються, як : ІР 64 – пилонепроникнений з захистом від проникнення води під дією суцільного обприскування та ІР 65 – пилонепроникний з захистом від проникнення води під дією струменя. Стандартний клас захисту даних світильників повинен бути – ІР 20.
- Згідно технічного завдання тендерної документації світлова ефективність(Лм/Вт) на світильник 33 Вт – не менше 135, на світильник 60 Вт – не менше 133, на світильник 20 Вт – не менше 125, на світильник 35 Вт – не менше 128 та світильник 35 Вт – не менше 129. Виникає питання, чому на всі світильники встановлено різні вимоги значення світлової ефективності, при стандартних значеннях світлової ефективності по даних світильниках 120 Лм/Вт.
Вимагаємо змінити вищезазначені показники на стандартні значення.
ІІІ. Згідно технічного завдання тендерної документації в Таблиці №1 п.1 зазначено «Світильник світлодіодний на поворотному кронштейні».
В дошкільних та шкільних навчальних закладах не доцільно використовувати світильники на поворотному кронштейні, натомість просимо вказати КСС світильника 20 ватт:
Тендер / Стандарт
Розмір, мм 211*167 211*167
Енергоспоживання, Вт, не більше 20/ 20
Світлова ефективність, лм/Вт, не менше 125 /120
Колірна температура, К 4000+/-300 4000+/-300
Коефіцієнт потужності, не менше 0,95 0,95
І Р 64 / 20
Термін експлуатації 100 000 годин 3 роки
Світильник 35 Ватт:
Тендер / Стандарт
Розмір, мм 391*164 / 391*164
Енергоспоживання, Вт, не більше 35/ 35
Світлова ефективність, лм/Вт, не менше 128 /120
Колірна температура, К 4000+/-300 4000+/-300
Коефіцієнт потужності, не менше 0,95 0,95
ІР 64 / 20
Термін експлуатації 100 000 годин 3 роки
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2018 16:43
І. Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є товар – світильники світлодіодні з супутніми послугами щодо їх встановлення, що відповідає вимогам частини 5 Розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454. Вимога тендерної документації щодо надання учасниками креслень об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху, розташування світильників (що будуть встановлені) підтверджує розташування світильників, які будуть встановлені у відповідних приміщеннях та якісні характеристики предмету закупівлі, а саме: надає можливість здійснення розрахунків на відповідність нормам освітленості приміщень згідно вимог ДБН В.2.5-28-2006, ДБН В.2.2-3:2018 (Заклади освіти), ДБН В.2.2-4:2018 (Заклади дошкільної освіти), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Крім цього, враховуючи довготривалий гарантійний термін експлуатації світильників, наявність таких креслень у Замовника дозволить контролювати відповідну гарантійну заміну світильника (у разі його виходу з ладу) у повній відповідності до технічних вимог.
Щодо надання файлів світлотехнічного розрахунку: Дана вимога встановлена для підтвердження якісних характеристик, що вимагаються технічними вимогами. У виробників якісної світлотехнічної продукції, продукція яких відповідає технічним регламентам та стандартам, є в наявності файли світлотехнічного розрахунку, які підтверджують потужність, світловий потік, тип кривої сили світла (КСС) тощо. Учасники (постачальники) світлодіодних світильників можуть отримати файли фотометрії світильників у виробників світильників.
Отже, вимоги щодо надання Учасниками креслень приміщень та файли фотометрії всіх світильників є обґрунтованими, не призводить до дискримінації учасників та враховуючи достатній строк для підготовки тендерних пропозицій (який було подовжено) може бути без перешкод виконаний учасниками.
Також, у наведеній вимозі про усунення порушень, потенційним учасником не доведено неможливість виконання технічного завдання до предмету закупівлі, встановленого в тендерній документації в частині надання файлів світлотехнічного розрахунку.
ІІ. -При використанні світлодіодних світильників з захистом оптичної частини менш ніж IP64 неможливе дотримання вимоги терміну експлуатації не менше 100 000 год (11-35 років), так як за цей час під плафон потрапляє пил, що суттєво знижує ресурс роботи світлодіодів та знижує світловий потік світильника, що призводить згодом до невиконання вимог ДБН В.2.5-28-2006, ДБН В.2.2-3:2018 (Заклади освіти), ДБН В.2.2-4:2018 (Заклади дошкільної освіти), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Рекомендації щодо використання світильників с захистом оптичної частини IP20 розповсюджується для світильників з люмінесцентними лампами та лампами розжарювання, в яких дозволяється проводити багаторазову чистку ламп та світильників не менше ніж 2 рази на рік згідно ДБН В.2.5-28-2006 (зміна 2) згідно табл.3. Оскільки світлодіоди не підлягають очищенню, то прийнято рішення максимально захистити оптичну частину до рівня IP64 та залишити захист IP20 для інших частин світильника (у випадку виконання будівельно-ремонтних робіт, що супроводжуються значним скупченням пилу та бруду).
- Світильники з класом захисту оптичної частини та джерела живлення IP65 необхідні для встановлення в приміщеннях з потенційно вологим середовищем. Наприклад, харчовий блок де готують їжу.
- Щодо світлової ефективності світильника, не існує "стандартного" значення 120 лм/Вт. Оскільки світильники різного виконання (конструкції) IP65 та IP20, а також мають різні значення потужності, то майже неможливо отримати однакові значення, наприклад, 120 лм/Вт. Для досягнення максимальної економії на споживанні електроенергії в рамках виділеного бюджету закупівлі було прийнято рішення використовувати максимально ефективні світильники, які вказані в технічному завданні. Технічне завдання передбачає пропонувати світильники з кращими показниками.
ІІІ. Поворотний кронштейн є універсальним кріпленням як для стелі, так і для стін. Враховуючи, що встановлення світильників світлодіодних передбачається в тому числі у приміщеннях спортивних залів (з кріпленням на стінах) та харчоблоків, які не встановлюються безпосередньо над варочними поверхнями згідно ПУЕ, тому є необхідність у використанні поворотних механізмів для спрямування світлового потоку в напрямку обладнання.
Щодо надання файлів світлотехнічного розрахунку: Дана вимога встановлена для підтвердження якісних характеристик, що вимагаються технічними вимогами. У виробників якісної світлотехнічної продукції, продукція яких відповідає технічним регламентам та стандартам, є в наявності файли світлотехнічного розрахунку, які підтверджують потужність, світловий потік, тип кривої сили світла (КСС) тощо. Учасники (постачальники) світлодіодних світильників можуть отримати файли фотометрії світильників у виробників світильників.
Отже, вимоги щодо надання Учасниками креслень приміщень та файли фотометрії всіх світильників є обґрунтованими, не призводить до дискримінації учасників та враховуючи достатній строк для підготовки тендерних пропозицій (який було подовжено) може бути без перешкод виконаний учасниками.
Також, у наведеній вимозі про усунення порушень, потенційним учасником не доведено неможливість виконання технічного завдання до предмету закупівлі, встановленого в тендерній документації в частині надання файлів світлотехнічного розрахунку.
ІІ. -При використанні світлодіодних світильників з захистом оптичної частини менш ніж IP64 неможливе дотримання вимоги терміну експлуатації не менше 100 000 год (11-35 років), так як за цей час під плафон потрапляє пил, що суттєво знижує ресурс роботи світлодіодів та знижує світловий потік світильника, що призводить згодом до невиконання вимог ДБН В.2.5-28-2006, ДБН В.2.2-3:2018 (Заклади освіти), ДБН В.2.2-4:2018 (Заклади дошкільної освіти), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Рекомендації щодо використання світильників с захистом оптичної частини IP20 розповсюджується для світильників з люмінесцентними лампами та лампами розжарювання, в яких дозволяється проводити багаторазову чистку ламп та світильників не менше ніж 2 рази на рік згідно ДБН В.2.5-28-2006 (зміна 2) згідно табл.3. Оскільки світлодіоди не підлягають очищенню, то прийнято рішення максимально захистити оптичну частину до рівня IP64 та залишити захист IP20 для інших частин світильника (у випадку виконання будівельно-ремонтних робіт, що супроводжуються значним скупченням пилу та бруду).
- Світильники з класом захисту оптичної частини та джерела живлення IP65 необхідні для встановлення в приміщеннях з потенційно вологим середовищем. Наприклад, харчовий блок де готують їжу.
- Щодо світлової ефективності світильника, не існує "стандартного" значення 120 лм/Вт. Оскільки світильники різного виконання (конструкції) IP65 та IP20, а також мають різні значення потужності, то майже неможливо отримати однакові значення, наприклад, 120 лм/Вт. Для досягнення максимальної економії на споживанні електроенергії в рамках виділеного бюджету закупівлі було прийнято рішення використовувати максимально ефективні світильники, які вказані в технічному завданні. Технічне завдання передбачає пропонувати світильники з кращими показниками.
ІІІ. Поворотний кронштейн є універсальним кріпленням як для стелі, так і для стін. Враховуючи, що встановлення світильників світлодіодних передбачається в тому числі у приміщеннях спортивних залів (з кріпленням на стінах) та харчоблоків, які не встановлюються безпосередньо над варочними поверхнями згідно ПУЕ, тому є необхідність у використанні поворотних механізмів для спрямування світлового потоку в напрямку обладнання.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 вересня 2018
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" |
7 031 482,00
UAH з ПДВ
|
7 031 482,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" |
7 041 510,00
UAH з ПДВ
|
7 041 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" #41800661 |
Переможець |
7 031 482,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 17:42
|
ЗпВД (світильники).pdf | укладений |
19 грудня 2018 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 09:57
|
Договір №295 Світлодіодні світильники.pdf | укладений |
17 жовтня 2018 09:55
|