Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (МНН: Амітриптиліну гідрохлорид (Amitriptyline), Галоперидол (Haloperidol), Хлорпромазин (Chlorpromazine))
Очікувана вартість
225 154,85 UAH
UA-2018-08-01-001435-b e9f0405f1dea48acbf30fb8630355ae4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кирпань

+380544854235 1osl_romny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Сумської обласної ради "Перша обласна спеціалізована лікарня м. Ромни"
Код ЄДРПОУ: 02000369
Місцезнаходження: 42001, Україна , Сумська обл., місто Ромни , БУЛЬВАР МОСКОВСЬКИЙ, будинок 29
Контактна особа: Людмила Кирпань
+380544854235
1osl_romny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Так як двічі (17.04.2018р. та 06.07.2018р.) відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», було відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю Фармацевтичної продукції (МНН: Амітриптиліну гідрохлорид (Amitriptyline), Галоперидол (Haloperidol), Хлорпромазин (Chlorpromazine)) (подано для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), тому, було прийнято рішення, відповідно до п. 4 ч. 2 ст 35 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснити закупівлю Фармацевтичної продукції (МНН: Амітриптиліну гідрохлорид (Amitriptyline), Галоперидол (Haloperidol), Хлорпромазин (Chlorpromazine)) за допомогою застосування переговорної процедури закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі - звіт про результатаи проведення процедури закупівлі UA -2018-03-30-001179-a від 17.04.2018, звіт про результатаи проведення процедури закупівлі UА-2018-06-20-002367-a, від 06.7.2018.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2018 15:25
Оскарження наміру укласти договір: 12 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 упаковка
Амітриптиліну гідрохлорид 25 мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський, будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amitriptyline
900 упаковка
Галоприл 5мг/мл 1мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський, будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Haloperidol
2601 упаковка
Аміназин 25 мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, місто Ромни, бульвар Московський, будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorpromazine

Тендерна документація

01 серпня 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2018 15:12
ДОГОВІР проект.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ЦЕНТР ФАРМАЦІЯ"
#30177378
Переможець 168 234,44
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 15:25

Документи

01 серпня 2018 15:25
Електронний підпис
01 серпня 2018 15:22
протокол скан.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 15:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ЦЕНТР ФАРМАЦІЯ"
#30177378
168 234,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 15:25
Електронний підпис
01 серпня 2018 15:22
протокол скан.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 15:39
додаткова 13 скан.doc зміни до договору
13 березня 2019 15:36
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 10:55
додаткова сума скан.doc зміни до договору
25 лютого 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 18:58
дод. 2 скан.doc зміни до договору
13 грудня 2018 18:56
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 16:51
дод. 1 скан.doc зміни до договору
05 вересня 2018 16:47
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 15:11
договор скан 1.doc укладений
13 серпня 2018 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 7-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, термін дії продовжено до 30.06.2019
Номер договору про закупівлю: 7-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 7-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 7-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 201 675,18
UAH (в тому числі ПДВ 13 193,70 UAH)