Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівля сімейного гуртожитку за адресою вул. Морська, 80, м.Приморськ Запорізької області під сімейний гуртожиток квартирного типу – реконструкція (Коригування кошторисної документації за поточними цінами 2017 року)» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
27 464 742,00 UAH
UA-2018-08-01-000759-a d0a248d54d984827b04db4b50e9674fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданович Лілія Анатоліївна

+380613774143 kpcpmsd28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Приморський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" ПРР ЗО
Код ЄДРПОУ: 39005755
Місцезнаходження: 72102, Україна , Запорізька обл., місто Приморськ, вулиця Морська, будинок 74
Контактна особа: Богданович Лілія Анатоліївна
+380613774143
kpcpmsd28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2018 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 10:00
Початок аукціону: 20 серпня 2018 13:46
Очікувана вартість: 27 464 742,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68662 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівля сімейного гуртожитку за адресою вул. Морська, 80, м.Приморськ Запорізької області під сімейний гуртожиток квартирного типу – реконструкція (Коригування кошторисної документації за поточними цінами 2017 року)» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморський район, м.Приморськ, вул. Морська, буд.80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2018 14:23
ZP01_02 Тендерна документація (з додатками) -revOP.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ АВП "Содружество" 27 371 000,00
UAH з ПДВ
27 371 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Іоліт" 27 420 003,92
UAH з ПДВ
27 420 003,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 08:57
Електронний підпис
17 серпня 2018 08:53
Акты.rar
17 серпня 2018 08:33
COVENANT OF INTEGRITE.pdf
17 серпня 2018 08:32
Довідка про МТБ.pdf
17 серпня 2018 08:32
Догвірна ціна.pdf
17 серпня 2018 08:32
Додаток_до_лiцензii.PDF
17 серпня 2018 08:32
Копiя_витягу_з_EДР.pdf
17 серпня 2018 08:32
Копiя_лiцензii.PDF
17 серпня 2018 08:31
Копiя_Свiдоцтва_ПДВ.pdf
17 серпня 2018 08:31
Копiя_Статуту.pdf
17 серпня 2018 08:31
Лист субпідряд.pdf
17 серпня 2018 08:31
Сводносметный.pdf
17 серпня 2018 08:31
Фин отчеты.pdf
17 серпня 2018 08:30
Ценоваое предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ АВП "Содружество"

ТОВ "Іоліт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ АВП "Содружество"
#13438169
Переможець 27 371 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 19:50

Документи

27 серпня 2018 19:50
Електронний підпис
27 серпня 2018 15:35
Протокол №14 від 27.08.2018

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2018 19:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ АВП "Содружество"
#13438169
27 371 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2018 19:50
Електронний підпис
27 серпня 2018 15:35
Протокол №14 від 27.08.2018

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 20:31
Доаткова угода _ 9.pdf зміни до договору
03 січня 2024 20:31
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 13:55
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 13:54
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 14:45
Додаткова угода _ 7.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 17:43
Додаткова угода _ 6.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 17:39
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 16:13
Додаткова угода _ 5.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 10:33
Додаткова угода _ 4.pdf зміни до договору
06 травня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:20
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:02
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 19:35
Додаткова угода 1 від 29.11.19.pdf зміни до договору
27 березня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
11 вересня 2018 16:35
Договір від 10.09.2018 №ZP01_02 укладений
11 вересня 2018 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Предмет закупівлі підпадає під виключення, так як фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Порядок заключення і виконання договору встановлено відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Стаття 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає,що закупівля робіт за рахунок позики Європейського інвестиційного банку здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією.
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовнка
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку 3 до договору щодо плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Предмет закупівлі підпадає під виключення, так як фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Порядок заключення і виконання договору встановлено відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Стаття 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає,що закупівля робіт за рахунок позики Європейського інвестиційного банку здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією.
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку 3 до договору щодо плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Предмет закупівлі підпадає під виключення, так як фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Порядок заключення і виконання договору встановлено відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Стаття 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає,що закупівля робіт за рахунок позики Європейського інвестиційного банку здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією.
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Предмет закупівлі підпадає під виключення, так як фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Порядок заключення і виконання договору встановлено відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Стаття 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає,що закупівля робіт за рахунок позики Європейського інвестиційного банку здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією.
Номер договору про закупівлю: ZP01_02
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML