Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, тумби, шафи - 29 найменувань
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2018-08-01-000737-a 09b181476401477cbb3023e2ea0bcf90
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрук Зоряна Ігорівна

380352268112 tmkl2buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 05497361
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Контактна особа: Петрук Зоряна Ігорівна
380352268112
tmkl2buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2018 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2018 12:08
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Столи, тумби, шафи - 29 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Столи, тумби, шафи - 29 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Р. купчинського ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2018 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2018 14:24
Додаток 1.docx
01 серпня 2018 14:24
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
01 серпня 2018 14:23
Додаток 3.docx
01 серпня 2018 14:23
Додаток 4.docx
01 серпня 2018 14:23
Додаток 5.docx
01 серпня 2018 14:23
тендерна документація меблі -.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-01-000737-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Івашків Л.Є., Код ЄДРПОУ:2731120785
Дата подання: 27 серпня 2018 12:43
Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції.
Тендерний комітет Замовника навів недостовірні та наобгрунтовані підстави відхилення тендерної пропозиції, діяв необ”єктивно та упереджено, чим протидіє публічним закупівлям та порушує права ФОП Івашків Л.Є..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 09:18
Тендерний комітет КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» розглянув вимогу учасника ФОП Івашків Л.Є. щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції та повідомляє ,що зазначена вимога не обґрунтована. Згідно тендерної документації Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник мав надати документи , що підтверджують повноваження посадової особи , або представника учасника процедури закупівлі ,щодо підпису документів тендерної пропозиції : Для фізичних осіб-підприємців
- скановану копію паспорта з оригіналу документа( а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку , якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи , що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус від 20.11.2012 №5492 -VI( зі змінами)
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
Учасник не надав першу та шосту сторінки паспорта,виходячи з наведеного тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника . Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ст..30 частина 4 та умов, які передбачені у тендерній документації розділу V Тендерної пропозиції пункту З частини 4 пропозиція ФОП Івашків не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам ст..30 ЗУ «Про публічні закупівлі » і тому була відхилена правомірно.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» розглянув вимогу учасника ФОП Івашків Л.Є. щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції та повідомляє ,що зазначена вимога не обґрунтована. Згідно тендерної документації Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник мав надати документи , що підтверджують повноваження посадової особи , або представника учасника процедури закупівлі ,щодо підпису документів тендерної пропозиції : Для фізичних осіб-підприємців
- скановану копію паспорта з оригіналу документа( а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку , якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи , що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус від 20.11.2012 №5492 -VI( зі змінами)
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
Учасник не надав першу та шосту сторінки паспорта,виходячи з наведеного тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника . Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ст..30 частина 4 та умов, які передбачені у тендерній документації розділу V Тендерної пропозиції пункту З частини 4 пропозиція ФОП Івашків не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам ст..30 ЗУ «Про публічні закупівлі » і тому була відхилена правомірно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" 229 930,00
UAH з ПДВ
229 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івашків Л.Є. 260 000,00
UAH з ПДВ
258 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошик 259 000,00
UAH з ПДВ
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 16:02
Електронний підпис
17 серпня 2018 14:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 серпня 2018 14:57
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
17 серпня 2018 14:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 серпня 2018 14:57
Паспорт Воронкін О.Р..pdf
17 серпня 2018 14:57
ІПН Воронкін О.Р..pdf
17 серпня 2018 14:57
Висновок СЕС ЛДСП.pdf
17 серпня 2018 14:57
Висновок СЕС клей Henkel.pdf
17 серпня 2018 14:57
Висновок СЕС ДВП.pdf

Публічні документи

15 серпня 2018 15:08
Електронний підпис
15 серпня 2018 15:05
тендер.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 16:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"

ФОП Івашків Л.Є.

ФОП Кошик

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОНКІН ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"
#3242810711
Відхилено 229 930,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 11:39
ФОП Івашків Л.Є.
#2731120785
Відхилено 258 500,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 11:55
ФОП Кошик
#2933501976
Відхилено 259 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 12:00

Документи

21 серпня 2018 11:34
Електронний підпис
20 серпня 2018 12:36
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

23 серпня 2018 11:53
Електронний підпис

Документи

23 серпня 2018 11:59
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
23 серпня 2018 12:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі