Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту)
code DK 021: 2015 – 4 Security services Services for maintaining the regime of stay and transfer in the seaport
code DK 021: 2015 – 4 Security services Services for maintaining the regime of stay and transfer in the seaport
Очікувана вартість
60 501 008,96 UAH
UA-2018-08-01-000703-c ● fdf1c2669d73447d954b866f4cf59e5e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Срібніченко Альона Сергіївна +380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Sribnichenko Alona +380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2018 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2018 10:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2018 10:30 |
Очікувана вартість: | 60 501 008,96 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 605 010,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 01 серпня 2018 18:15 |
Enquiries until: | 02 вересня 2018 10:30 |
Complaints submission until: | до 08 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 вересня 2018 10:30 |
Information
Estimated total value: | 60 501 009 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 605 010 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
code DK 021: 2015 – 4 Security services Services for maintaining the regime of stay and transfer in the seaport
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 30 вересня 2021
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2018 18:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2018 18:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
04 вересня 2018 18:14 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
04 вересня 2018 18:14 |
Announcement of procurement.docx | |
23 серпня 2018 14:44 |
Announcement of procurement.docx | |
23 серпня 2018 14:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
23 серпня 2018 14:44 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
02 серпня 2018 18:28 |
Announcement of procurement.docx | |
02 серпня 2018 18:28 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
02 серпня 2018 18:28 |
Проект договору в новій редакції.docx | |
02 серпня 2018 18:28 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
01 серпня 2018 18:12 |
Announcement of procurement.docx | |
01 серпня 2018 18:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
01 серпня 2018 18:12 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість охоронників
Дата подання: 09 серпня 2018 16:46
Дата відповіді: 14 серпня 2018 16:49
В Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що від Учасників вимагається: «Довідка Учасника (за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою підприємства*) про наявність у Учасника працівників (не менше 136 охоронників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою відповідно ДОДАТКУ №6.»
З вищезазначеного виникає питання до тендерного комітету: кількість охоронників 136 осіб - це саме штатні працівники виключно Учасника, чи у відповідну кількість Учасник може включати охоронників свого ймовірного субпідрядника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне.
Вимогами тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником надається довідка (за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою підприємства*) про наявність у Учасника працівників (не менше 136 охоронників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою відповідно ДОДАТКУ №6.
Крім того, зазначаємо, що вимогами тендерної документації залучення субпідрядників до надання послуг: «Охоронні послуги» за кодом ДК 021: 2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту) не передбачено.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що при підготовці тендерних пропозицій доцільно взяти до уваги вимоги Меморандуму про взаєморозуміння, що наведений у додатку № 4 до проекту договору.
Вимогами тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником надається довідка (за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою підприємства*) про наявність у Учасника працівників (не менше 136 охоронників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою відповідно ДОДАТКУ №6.
Крім того, зазначаємо, що вимогами тендерної документації залучення субпідрядників до надання послуг: «Охоронні послуги» за кодом ДК 021: 2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту) не передбачено.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що при підготовці тендерних пропозицій доцільно взяти до уваги вимоги Меморандуму про взаєморозуміння, що наведений у додатку № 4 до проекту договору.
Прийняття додатково працівників з метою виконання умов тендеру
Дата подання: 09 серпня 2018 16:50
Дата відповіді: 14 серпня 2018 16:50
В Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що від Учасників вимагається: «Довідка Учасника (за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою підприємства*) про наявність у Учасника працівників (не менше 136 охоронників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою відповідно ДОДАТКУ №6.»
В інших вимогах цього Додатку зазначено «Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копію або сканований оригінал останнього квартального звіту, за формою «1ДФ» з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для забезпечення охорони об’єктів замовника. Якщо кількість працівників Учасника згідно форми «1ДФ» за останній звітний період є меншою ніж вимагається тендерною документацією, Учасник повинен додатково надати повідомлення про прийняття працівників на роботу (за формою затвердженою Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з наданням сканкопії відповідної квитанції (якщо повідомлення здавались у електронному вигляді), які були прийняті в штат для забезпечення вищезазначеної кількості у період після подання звіту «1ДФ» за останній звітний період».
Враховуючи дані вимоги тендерної документації, виникає питання: чи можливе надання гарантійного листа від Учасника, в якого станом на сьогодні немає охоронників у кількості 136 осіб, де б останній гарантував відповідну кількість охоронників та форменого одягу для виконання договору? Оскільки, для виконання своєї господарської діяльності з надання послуг охорони деяким з учасників раніше не потрібна була кількість працюючих 136 осіб, та форменого одягу для них. Більш того, для прийняття додатково працівників з метою виконання умов тендерної документації, Учасник повинен бути впевнений в перемозі в аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне. Згідно вимог тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копію або сканований оригінал останнього квартального звіту, за формою «1ДФ» з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для забезпечення охорони об’єктів замовника.
Якщо кількість працівників Учасника згідно форми «1ДФ» за останній звітний період є меншою ніж вимагається тендерною документацією, Учасник повинен додатково надати повідомлення про прийняття працівників на роботу (за формою затвердженою Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з наданням сканкопії відповідної квитанції (якщо повідомлення здавались у електронному вигляді), які були прийняті в штат для забезпечення вищезазначеної кількості у період після подання звіту «1ДФ» за останній звітний період.
Таким чином, тендерною документацією не передбачено надання учасником гарантійного листа.
Якщо кількість працівників Учасника згідно форми «1ДФ» за останній звітний період є меншою ніж вимагається тендерною документацією, Учасник повинен додатково надати повідомлення про прийняття працівників на роботу (за формою затвердженою Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з наданням сканкопії відповідної квитанції (якщо повідомлення здавались у електронному вигляді), які були прийняті в штат для забезпечення вищезазначеної кількості у період після подання звіту «1ДФ» за останній звітний період.
Таким чином, тендерною документацією не передбачено надання учасником гарантійного листа.
медичний огляд працівників охорони
Дата подання: 10 серпня 2018 14:38
Дата відповіді: 15 серпня 2018 14:11
Для документального підтвердження кваліфікаційного критерію (додаток 3 п. 2 тендерної документації) для працівників вимагається надання оригіналів або засвідчених копій документів про проходження обов’язкового медичного огляду відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого Наказом МОЗ від 23.07.2017 року № 246.
Але згідно статті 11 Закону «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року допускається залучення громадян до охоронної діяльності за умови, якщо вони не мають обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків. Вказана стаття не вказує конкретну форму документу, яка засвідчує придатність громадян до охоронної діяльності.
Тому вимога стосовно Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого Наказом МОЗ № 246 від 23.07.2007 року не є законною.
Згідно вказаних вимог медичні довідки других форм (наприклад Додатку 7 п. 2.16 Порядку, затвердженого Наказом МОЗ від 23.07.2017 року № 246), де вказані висновки медичної комісії про придатність громадянина до виконання функціональних обов’язків по охоронній діяльності.
Також вимоги тендерної документації стосовно надання оригіналів, або затверджених копій сертифікатів, про проходження працівниками профілактичних оглядів нарколога та психіатра, не є законною. Тому, що працівники проходять профілактичний огляд нарколога та психіатра по місцю проживання. Частина медичних закладів видають довідки, про те що громадяни не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії. Що є законним згідно розділу 3 ст. 11 п.1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року.
Просимо Вас надати пояснення, та внести відповідні зміни в тендерну документацію, або скасувати вищевказані вимоги згідно чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне. Згідно вимог тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надають:
- Оригінали або засвідчені Учасником копії чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра (відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 06.11.1997 № 1238 та Додаток 3 до п.13 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 № 12).
- Оригінали або засвідчені Учасником копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246).
Водночас звертаємо Вашу увагу, що у відповідності п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246, додаток № 7 не є (довідкою іншої форми) на яку ви вказуєте, а в свою чергу являється «Карткою працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду», що в подальшому згідно абзацу третього є підставою для видачі працівнику медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у Додатку 8, що й вимагається тендерною документацією. Таким чином, тендерною документацією вірно визначено документ встановленого зразка, що буде підтверджувати проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні.
- Оригінали або засвідчені Учасником копії чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра (відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 06.11.1997 № 1238 та Додаток 3 до п.13 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 № 12).
- Оригінали або засвідчені Учасником копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246).
Водночас звертаємо Вашу увагу, що у відповідності п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246, додаток № 7 не є (довідкою іншої форми) на яку ви вказуєте, а в свою чергу являється «Карткою працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду», що в подальшому згідно абзацу третього є підставою для видачі працівнику медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у Додатку 8, що й вимагається тендерною документацією. Таким чином, тендерною документацією вірно визначено документ встановленого зразка, що буде підтверджувати проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 жовтня 2018
Найменування: | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" | Документи |
Відхилено
Документи
|
"СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ) | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ВР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Антарес-2000" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П." | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 жовтня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій