Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту)
code DK 021: 2015 – 4 Security services Services for maintaining the regime of stay and transfer in the seaport
Очікувана вартість
60 501 008,96 UAH
UA-2018-08-01-000703-c fdf1c2669d73447d954b866f4cf59e5e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Срібніченко Альона Сергіївна

+380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Срібніченко Альона Сергіївна
+380487294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Sribnichenko Alona
+380487294744
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 серпня 2018 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2018 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2018 10:30
Очікувана вартість: 60 501 008,96 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 605 010,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 01 серпня 2018 18:15
Enquiries until: 02 вересня 2018 10:30
Complaints submission until: до 08 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2018 10:30

Information

Estimated total value: 60 501 009 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 605 010 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Охоронні послуги за кодом ДК 021: 2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

code DK 021: 2015 – 4 Security services Services for maintaining the regime of stay and transfer in the seaport
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 30 вересня 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2018 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2018 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2018 18:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
04 вересня 2018 18:14
Перелік змін до тендерної документації.docx
04 вересня 2018 18:14
Announcement of procurement.docx
23 серпня 2018 14:44
Announcement of procurement.docx
23 серпня 2018 14:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
23 серпня 2018 14:44
Перелік змін до тендерної документації.docx
02 серпня 2018 18:28
Announcement of procurement.docx
02 серпня 2018 18:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
02 серпня 2018 18:28
Проект договору в новій редакції.docx
02 серпня 2018 18:28
Перелік змін до тендерної документації.docx
01 серпня 2018 18:12
Announcement of procurement.docx
01 серпня 2018 18:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 серпня 2018 18:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість охоронників
Дата подання: 09 серпня 2018 16:46
Дата відповіді: 14 серпня 2018 16:49
В Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що від Учасників вимагається: «Довідка Учасника (за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою підприємства*) про наявність у Учасника працівників (не менше 136 охоронників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою відповідно ДОДАТКУ №6.» З вищезазначеного виникає питання до тендерного комітету: кількість охоронників 136 осіб - це саме штатні працівники виключно Учасника, чи у відповідну кількість Учасник може включати охоронників свого ймовірного субпідрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне.
Вимогами тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасником надається довідка (за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою підприємства*) про наявність у Учасника працівників (не менше 136 охоронників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою відповідно ДОДАТКУ №6.
Крім того, зазначаємо, що вимогами тендерної документації залучення субпідрядників до надання послуг: «Охоронні послуги» за кодом ДК 021: 2015 - 79710000-4 (Послуги з підтримання режиму перебування і переміщення в морському порту) не передбачено.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що при підготовці тендерних пропозицій доцільно взяти до уваги вимоги Меморандуму про взаєморозуміння, що наведений у додатку № 4 до проекту договору.
Прийняття додатково працівників з метою виконання умов тендеру
Дата подання: 09 серпня 2018 16:50
Дата відповіді: 14 серпня 2018 16:50
В Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що від Учасників вимагається: «Довідка Учасника (за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою підприємства*) про наявність у Учасника працівників (не менше 136 охоронників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі за формою відповідно ДОДАТКУ №6.» В інших вимогах цього Додатку зазначено «Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копію або сканований оригінал останнього квартального звіту, за формою «1ДФ» з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для забезпечення охорони об’єктів замовника. Якщо кількість працівників Учасника згідно форми «1ДФ» за останній звітний період є меншою ніж вимагається тендерною документацією, Учасник повинен додатково надати повідомлення про прийняття працівників на роботу (за формою затвердженою Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з наданням сканкопії відповідної квитанції (якщо повідомлення здавались у електронному вигляді), які були прийняті в штат для забезпечення вищезазначеної кількості у період після подання звіту «1ДФ» за останній звітний період». Враховуючи дані вимоги тендерної документації, виникає питання: чи можливе надання гарантійного листа від Учасника, в якого станом на сьогодні немає охоронників у кількості 136 осіб, де б останній гарантував відповідну кількість охоронників та форменого одягу для виконання договору? Оскільки, для виконання своєї господарської діяльності з надання послуг охорони деяким з учасників раніше не потрібна була кількість працюючих 136 осіб, та форменого одягу для них. Більш того, для прийняття додатково працівників з метою виконання умов тендерної документації, Учасник повинен бути впевнений в перемозі в аукціоні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне. Згідно вимог тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копію або сканований оригінал останнього квартального звіту, за формою «1ДФ» з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для забезпечення охорони об’єктів замовника.
Якщо кількість працівників Учасника згідно форми «1ДФ» за останній звітний період є меншою ніж вимагається тендерною документацією, Учасник повинен додатково надати повідомлення про прийняття працівників на роботу (за формою затвердженою Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, або з наданням сканкопії відповідної квитанції (якщо повідомлення здавались у електронному вигляді), які були прийняті в штат для забезпечення вищезазначеної кількості у період після подання звіту «1ДФ» за останній звітний період.
Таким чином, тендерною документацією не передбачено надання учасником гарантійного листа.
медичний огляд працівників охорони
Дата подання: 10 серпня 2018 14:38
Дата відповіді: 15 серпня 2018 14:11
Для документального підтвердження кваліфікаційного критерію (додаток 3 п. 2 тендерної документації) для працівників вимагається надання оригіналів або засвідчених копій документів про проходження обов’язкового медичного огляду відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого Наказом МОЗ від 23.07.2017 року № 246. Але згідно статті 11 Закону «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року допускається залучення громадян до охоронної діяльності за умови, якщо вони не мають обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків. Вказана стаття не вказує конкретну форму документу, яка засвідчує придатність громадян до охоронної діяльності. Тому вимога стосовно Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого Наказом МОЗ № 246 від 23.07.2007 року не є законною. Згідно вказаних вимог медичні довідки других форм (наприклад Додатку 7 п. 2.16 Порядку, затвердженого Наказом МОЗ від 23.07.2017 року № 246), де вказані висновки медичної комісії про придатність громадянина до виконання функціональних обов’язків по охоронній діяльності. Також вимоги тендерної документації стосовно надання оригіналів, або затверджених копій сертифікатів, про проходження працівниками профілактичних оглядів нарколога та психіатра, не є законною. Тому, що працівники проходять профілактичний огляд нарколога та психіатра по місцю проживання. Частина медичних закладів видають довідки, про те що громадяни не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії. Що є законним згідно розділу 3 ст. 11 п.1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року. Просимо Вас надати пояснення, та внести відповідні зміни в тендерну документацію, або скасувати вищевказані вимоги згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду інформуємо про наступне. Згідно вимог тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надають:
- Оригінали або засвідчені Учасником копії чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра (відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 06.11.1997 № 1238 та Додаток 3 до п.13 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 № 12).
- Оригінали або засвідчені Учасником копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246).
Водночас звертаємо Вашу увагу, що у відповідності п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246, додаток № 7 не є (довідкою іншої форми) на яку ви вказуєте, а в свою чергу являється «Карткою працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду», що в подальшому згідно абзацу третього є підставою для видачі працівнику медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у Додатку 8, що й вимагається тендерною документацією. Таким чином, тендерною документацією вірно визначено документ встановленого зразка, що буде підтверджувати проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 жовтня 2018
UA-2018-08-01-000703-cfdf1c2669d73447d954b866f4cf59e5e
Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" Документи
Відхилено
Документи
"СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ) Документи
Відхилено
Документи
ПП "ВР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Антарес-2000"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П." Документи
Відхилено
Документи

Документи

12 вересня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 жовтня 2018 17:25
Протокол розгляду.pdf
10 жовтня 2018 17:25
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2018 20:23
7-Копія Статуту.PDF
11 вересня 2018 20:23
3.2-Аналогічний договір.rar
11 вересня 2018 20:23
2.8- ІМО.PDF
11 вересня 2018 20:23
Кваліфікаційний розряд.pdf
11 вересня 2018 20:23
1.3.3 - Накладні.pdf
11 вересня 2018 20:23
1.1-Довідка МТБ.pdf
04 вересня 2018 15:16
7-Копія Статуту.PDF
04 вересня 2018 15:16
5-Проект договору.PDF
04 вересня 2018 15:16
1 ДФ 2кв 2018.pdf
04 вересня 2018 15:16
Пояснювальна записка.PDF
04 вересня 2018 15:16
Відповідність ст 17.PDF
04 вересня 2018 15:16
3.2-Аналогічний договір.rar
04 вересня 2018 15:16
3.1 - Досвід викон аналог.pdf
04 вересня 2018 15:16
2.8 - 2.10 ІМО.pdf
04 вересня 2018 15:16
2.7.1-Докумети фахівця ЗО.pdf
04 вересня 2018 15:16
Медичні довідки.pdf
04 вересня 2018 15:16
Сертифікати Н.П..pdf
04 вересня 2018 15:16
14-Ліцензія.pdf
04 вересня 2018 15:16
Кваліфікаційні розряди.pdf
04 вересня 2018 15:16
13-Довідка банка.pdf
04 вересня 2018 15:16
12-Форма письмової згоди.pdf
04 вересня 2018 15:16
11-Щодо захисту довкілля.pdf
04 вересня 2018 15:16
2 - Довідка персонал.pdf
04 вересня 2018 15:16
10-Щодо санкцій.pdf
04 вересня 2018 15:16
1.4 - Посилення постів.pdf
04 вересня 2018 15:16
1.3.3 - Накладні.pdf
04 вересня 2018 15:16
1.3.1-Фото одягу.pdf
04 вересня 2018 15:16
1.1-Довідка МТБ.pdf

Документи

12 вересня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 жовтня 2018 17:26
Протокол розгляду.pdf
10 жовтня 2018 17:26
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2018 14:10
Скан-копія Статуту.pdf
11 вересня 2018 14:10
Проект договору.pdf
11 вересня 2018 14:10
Довідка-гарантія.pdf
11 вересня 2018 14:10
4-4. Скан-копія ліцензії.pdf
11 вересня 2018 14:10
2-4. Довідки МВС.rar

Документи

12 вересня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 жовтня 2018 17:27
Протокол розгляду.pdf
10 жовтня 2018 17:27
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2018 15:39
ПП ВР_Рішення 3 від 22-03-2017.PDF
11 вересня 2018 15:39
ПП ВР_Проект Договору.PDF
11 вересня 2018 15:39
Свідоцтва 3 розряду.rar
11 вересня 2018 15:39
Психіатр.rar
11 вересня 2018 15:39
Нарколог.rar
11 вересня 2018 15:39
Договір_ЦРП.rar
11 вересня 2018 15:39
Договір_МППЗТ_Регіони.rar
11 вересня 2018 15:39
ПП_ВР_1 ДФ 2 кв 2018 р.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

12 вересня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 жовтня 2018 17:28
Протокол розгляду.pdf
10 жовтня 2018 17:28
Електронний підпис

Публічні документи

12 вересня 2018 10:04
Модельний Статут.PDF
12 вересня 2018 09:59
паспорт директора.PDF
12 вересня 2018 09:59
Модельний Статут.PDF
12 вересня 2018 09:54
Довідка ст 17.PDF
12 вересня 2018 09:54
витяг з ЄДР.PDF
12 вересня 2018 09:54
Видаткові накладні.PDF
12 вересня 2018 09:53
3.1.1.Кварта звіт 1ДФ.PDF
12 вересня 2018 09:32
3.1.1.1.3. ФОто одягу.pdf
11 вересня 2018 18:06
паспорт директора.PDF
11 вересня 2018 18:06
Модельний Статут.PDF
11 вересня 2018 18:06
Довідка ст 17.PDF
11 вересня 2018 18:06
Довідка про обладнання.PDF
11 вересня 2018 18:06
Довідка на персонал.PDF
11 вересня 2018 18:06
Гарантійний лист.PDF
11 вересня 2018 18:06
витяг з ЄДР.PDF
11 вересня 2018 18:06
Видаткові накладні.PDF
11 вересня 2018 18:06
3.1.1.Кварта звіт 1ДФ.PDF
11 вересня 2018 18:06
3.1.1.1.3. ФОто одягу.pdf

Документи

12 вересня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 жовтня 2018 17:30
Протокол розгляду.pdf
10 жовтня 2018 17:30
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2018 21:03
Статут.pdf
11 вересня 2018 21:03
Медичні довідки.pdf
11 вересня 2018 21:03
довідки МВС.pdf
11 вересня 2018 21:03
Двідки МВС 1.pdf
11 вересня 2018 21:03
фото форменного одягу.pdf
11 вересня 2018 21:03
ФОРМА_згоди_Додаток_№_2.pdf
11 вересня 2018 21:03
трудові книжки3.pdf
11 вересня 2018 21:03
трудові книжки2.pdf
11 вересня 2018 21:03
трудові книжки1.pdf
11 вересня 2018 21:03
трудові книжки.pdf
11 вересня 2018 21:03
трудова книжка Васьков.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікати психіатра3.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікати психіатра1.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікати психіатра.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікати психіатр 2-41.pdf
11 вересня 2018 21:03
Сертифікати охоронника.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікати нарколога2.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікати нарколог 1-3.pdf
11 вересня 2018 21:03
Сертифікати IMO.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікат нарколог4.pdf
11 вересня 2018 21:03
сертифікат нарколог.pdf
11 вересня 2018 21:03
Пояснювальна записка.pdf
11 вересня 2018 21:03
накладна радіостанції.PDF
11 вересня 2018 21:03
ліцензія.pdf
11 вересня 2018 21:03
Лист-зобовязання.pdf
11 вересня 2018 21:03
Лист-гарантія.pdf
11 вересня 2018 21:03
копія диплому фахівця.pdf
11 вересня 2018 21:03
копії накладних.pdf
11 вересня 2018 21:03
Договiр1.pdf
11 вересня 2018 21:03
Довiдка_працiвники2.pdf
11 вересня 2018 21:03
виписка.pdf
11 вересня 2018 21:03
видат.накладні.pdf
11 вересня 2018 21:03
видат. накладні1.PDF
11 вересня 2018 21:03
вiдомостi_про_учасника.pdf
11 вересня 2018 21:03
Антикорупцiйна_програма.pdf
11 вересня 2018 21:03
Аналогічний договір.PDF
11 вересня 2018 21:03
1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

"СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)

ПП "ВР"

ТОВ "Антарес-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕДЕРАЦІЯ ТАКТИЧНОЇ СТРІЛЬБИ С.К.О.Р.П."

Інформація про відміну

Дата відміни
10 жовтня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій