Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відеообладнання 6 найменувань (плівка радіографічна медична зелена 30х40 см.,плівка мамографічна медична 18х24 см., плівка мамографічна медична 24х30 см.,плівка флюорографічна медична 110х30,5, проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л.розчину, фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л. розчину.)
Очікувана вартість
655 745,00 UAH
UA-2018-08-01-000692-c ad4b9f069408465ba6d50ccf38b5de0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доманська Наталія

+30442597057 tender@unci.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Доманська Наталія
+30442597057
tender@unci.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2018 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2018 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2018 17:12
Початок аукціону: 23 серпня 2018 13:24
Очікувана вартість: 655 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 278,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10050 арк
Плівка радіографічна медична зелена 30х40 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
100 упаков
Плівка мамографічна медична 18х24 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
5 упаков
Плівка мамографічна медична 24х30 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
5 рул
Плівка флюорографічна медична 110х30,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
150 шт
Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л. розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
150 шт
Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л. розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-01-000692-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 07 серпня 2018 12:46
щодо дискримінаційних вимог у ТД
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону вимоги до предмету закупівлі Додатку 3 Інформації про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (Медико-технічні вимоги) ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо та відеообладнання 6 найменувань:Плівка радіографічна медична зелена 30х40 см – 10 050 арк.; Плівка мамографічна медична 18х24 см – 10 000 арк.; Плівка мамографічна медична 24х30 см – 500 арк.; Плівка флюорографічна медична 110х30,5 – 5рулонів; Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л. розчину – 3000л;Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л. розчину – 3000л. (надалі –МТВ), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками.
1. Згідно п. 5 Найменування товару; вимоги до предмету закупівлі (форма випуску дозування, тощо) додатку 3 зазначено: Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л. розчину ( 1 упаковка 2 каністри), але нижче вказано, що Комплект складається з 4 частин ємкості . Ємкість №1 – 5л, №2 -0,5 л, №3 – 0,5 л, №4 – 0,25 л. дані вимоги суперечать один одному, тому просимо надати роз’яснення щодо кількості каністр у комплекті. Також слід зазначити, що на рику України є єдиний проявник, який містить 4 частини це КРОВЛЕКС П-МОК, тому вимога щодо частин кількості каністр концентрату є неправомірно та дискримінаційною. Тому просимо виключити вимогу щодо кількості частин концентрату, оскільки це не є визначальною вимогою щодо якості та ефективності проявнику при роботі.
Звертаємо Вашу увагу, що ваша потреба визначається у кількості робочого розчину, тому вказувати чітку кількість концентрату є необґрунтованою, а лише обмежує коло потенційних учасників, які можуть запропонувати відповідну кількість робочого розчину, з меншої кількості концентрату. Тому просимо виключити вимогу щодо літражу концентрату комплекту проявника, а саме 6,25 л на 20 л готово розчину.
2. Згідно п. 6 Найменування товару; вимоги до предмету закупівлі (форма випуску дозування, тощо) додатку 3 зазначено: Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки на 20 л. розчину (1 упаковка 2 каністри), слід зазначити, що ваша потреба визначається у кількості робочого розчину, тому вказувати чітку кількість концентрату є необґрунтованою, а лише обмежує коло потенційних учасників, які можуть запропонувати відповідну кількість робочого розчину з меншої кількості концентрату. Тому просимо виключити вимогу щодо літражу концентрату комплекту фіксажу, а саме 6 л на 20 л готово розчину.
2. Згідно п. 5 та п.6 Найменування товару вимоги до предмету закупівлі (форма випуску дозування, тощо) додатку 3 визначено, що хімікати, що входять до складу фіксажу та проявнику, відповідають вимогам ТУ У 1388759-001-97. Дана вимога є дискри
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2018 12:32
Рішенням тендерного комітету прийнято рішення стосовно виключення посилання на ТУ У в тендерній документації та будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-08-01-000692-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 28 серпня 2018 10:16
щодо неправомірного відхилення
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Інституту рака за №59/1 від 27.08.2018 пропозицію ТОВ «ІМЕД» було дискваліфіковано як таку, що не відповідає розділу 4 п. 1 тендерної документації, а саме, що в системі розміщена тендерна пропозиція після аукціону. Звертаємо вашу увагу, що Тендерна пропозиція була розміщена 20.08.2018 до закінчення терміну подання, а 23.08.2018 було розміщено Оновлену цінову пропозицію, що не суперечить ні документації ні Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зауважити, що згідно ч.1 ст. 25 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну. Дана інформація була надана до закінчення терміну подання.
Своїми діями ви порушуєте ст. 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції та провести повторну оцінку . В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження, розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю щодо порушення чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2018 19:31
Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне.
Згідно з частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівелі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Так, в оголошені про проведення процедури закупівель за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо та відеообладнання 6 найменувань: плівка радіографічна медична зелена 30х40 см – 10 050 арк.; плівка мамографічна медична 18х24 см – 10 000 арк.; плівка мамографічна медична 24х30 см – 500 арк.; плівка флюорографічна медична 110х30,5 – 5 рулонів (зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету 14.08.2018) тендерним комітетом зазначений кінцевий строк подання пропозицій до 22.08.2018 року.
Натомість, при розгляді тендерним комітетом пропозиції учасника ТОВ «ІМЕД» встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІМЕД», яка розміщена в системі 20.08.2018 року о 12:24 закреслена, а 23.08.2018 року, тобто вже після завершення строку подання пропозицій та після завершення аукціону, а саме: 23.08.2018 року.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, тендерний комітет не вбачає підстав для скасування рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД» та проведення її повторної оцінки.
Номер вимоги: UA-2018-08-01-000692-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 30 серпня 2018 14:50
щодо неправомірного визначення Переможця
Згідно ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Найбільше економічно вигідною пропозицією була ТОВ «ІМЕД», але комітетом було вирішено дискваліфікувати пропозицію навидь не розглянувши. Наступна пропозиція було ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ (надалі – Переможець), яка була визнана переможцем. Звергаємо вашу увагу, що пропозиція ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. П. б) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації – у складі пропозиції Переможця надано копію договору суборенди №С17/10 від 25.10.017р. термін якого скінчується 25.10.2018,
Строк виконання договору за результатами торгів до 31.122018р., тобто Переможцем було надано договір термін якого спливає раніше ніж буде виконаний договір про постачання. Звергаємо увагу, що даний договір суборенди, то орендодавець може не пролонгувати орендарю вищезазначений договір, що призведе до розірвання договору №17/10 від 25.10.2017р та невиконання переможцем виконання своїх обов’язків.
Також слід зазначити, що на підтвердження взаємовідносин між Орендарем та Орендодавцем Переможець повинен був надати копію відповідного договору, оскільки взагалі не відомо чи має право Орендар укладати договори на суборенду.
2. П. а) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації – у складі пропозиції Переможця надано копію договору постачання №52-21 від 16.03.2016р. та акт приймання-передачі від 06.04.2016р. на поставку обладнання. Але ж виходячи з цього акту договір не було виконано, оскільки постачання товару здійснюється згідна видатковим накладним, де чітко вказується найменування товару, кількість, ціна за одиницю та сума поставленого товару згідно специфікації. Тобто даний договір може і не виконувався. Також у системі Прозорро не завантажено вищезазначений договір відповідного договору між Комунальна установа "Запорізький обласний протитуберкульозний клінічний диспансер" Запорізької обласної ради та ТОВ РЕНЕСАНС- МЕДІКАЛ. Тобто він не був виконаний.
3. П.9 ч.1 розділу 3 Тендерної документації – у складі пропозиції Переможця не надано довідки про взяття на облік платника податків та немає пояснення чому саме він не надає
її.
4. Згідно ч. 5 розділу 3 Тендерної документації визначена вимога, Учасник у складі ТП подає інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону), але у складі пропозиції Переможець надав Гарантійний лист про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто наданий лист не відповідає вимогам Тендерної документації.

Також слід зазначити, що пропозиція ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно"
Також не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на виконання па) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації необхідно було надати довідку, яка містить відбиток печатки (за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору та копію договору. У складі надано копію договору 1607 від 16.07.2018р., який є активний тобто не виконаний. Тобто учасником ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" не дотримано вимоги тендерної документації.

Виходячи з наведеного вище наполягаємо скасувати рішення щодо визнання пропозиції ТОВ РЕНЕСАНС- МЕДІКАЛ переможцем та скасувати закупівлю . В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження, розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю щодо порушення чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2018 16:59
Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог затвердженої тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо та відеообладнання 6 найменувань: плівка радіографічна медична зелена 30х40 см – 10 050 арк.; плівка мамографічна медична 18х24 см – 10 000 арк.; плівка мамографічна медична 24х30 см – 500 арк.; плівка флюорографічна медична 110х30,5 – 5 рулонів (зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету 14.08.2018) для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
а) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- довідка, яка містить відбиток печатки (за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору;
- копію аналогічного договору.
Таким чином, Учасником ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ» в складі тендерної пропозиції була надана довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, а також додана сканована копія договору постачання № 52-201 від 16.03.2016 року, оскільки умовами тендерної документації не було передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен додатково надати відповідні додатки до цього договору.
Також, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» всі замовники почали працювати в системі закупівель Прозорро з 1 серпня 2016 року, а оскільки договір постачання № 52-201 був укладений між ТОВ «РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ» та Комунальною установою "Запорізький обласний протитуберкульозний клінічний диспансер" Запорізької обласної ради 16.03.2016 року, відповідно інформація про нього не підлягала завантаженню в систему Прозорро, тобто відсутні підстави з Вашого боку, стверджувати, що такий договір він не був виконаний.

Відповідно до вимог затвердженої тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо та відеообладнання 6 найменувань: плівка радіографічна медична зелена 30х40 см – 10 050 арк.; плівка мамографічна медична 18х24 см – 10 000 арк.; плівка мамографічна медична 24х30 см – 500 арк.; плівка флюорографічна медична 110х30,5 – 5 рулонів (зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету 14.08.2018) для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
б) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка, яка містить відбиток печатки (за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
До довідки додаються:
- копії підтверджуючих документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (копії договорів придбання чи оренди приміщень та обладнання; акт приймання-передачі орендованого приміщення чи обладнання);
- копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо).
Таким чином, Учасником ТОВ «РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ» в складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та всі наявні в нього скановані копії підтверджуючих документів.
На виконання вимог тендерної документації, Учасником ТОВ «РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ» в складі тендерної пропозиції надана сканована копія свідоцтва про реєстрацію платника податків на додану вартість від 11.11.2009 року № 100254213, таким чином, відсутні підстави стверджувати, що ТОВ «РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ» не надано довідки про взяття на облік платника податків.
Номер вимоги: UA-2018-08-01-000692-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 05 жовтня 2018 14:03
щодо неправомірного визнання переможця
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Інституту рака за №76/1 від 02.10.2018 було визнано переможцем пропозицію ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно". У попередніх вимогах та у скарзі в АМКУ неодноразово було звернено вашу увагу, що пропозиція ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на виконання па) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації необхідно було надати довідку, яка містить відбиток печатки (за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору та копію договору. У складі надано копію договору 1607 від 16.07.2018р., який є активний тобто не виконаний. Тобто учасником ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" не дотримано вимоги тендерної документації. Але тендерний комітет знов не звертає на це увагу чим порушує ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та визнає переможцем торгів пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації та має максимальну суму пропозиції.
Своїми діями ви порушуєте ст. 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо визнання пропозиції ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно"переможцем та скасувати закупівлю . В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження, розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю щодо порушення чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2018 12:27
«Шановний Учасник. Тендерний комітет Національного інституту раку (далі – Комітет) розглянув Вашу вимогу, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015:32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання), індикатор закупівлі ID UA-2018-08-01-000692-c та повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
01 серпня 2018 року на електронному майданчику SmartTender електронної системи закупівель Prozorro відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів та тендерну документацію, яка розроблена з дотриманням вимог встановлених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
14 серпня 2018 року ,за результатами розгляду вимоги, було оприлюднено тендерну документацію ( нова редакція) щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015:32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання), індикатор закупівлі ID UA-2018-08-01-000692-c.
Відповідно до пункту 5 розділу 1 Тендерної документації:
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
- довідку, яка містить відбиток печатки ( за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору;
- копію аналогічного договору.

Учасник торгів, якого було визнано переможцем, ТОВ «Торгово-промислова компанія «Н.З.Техно», на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надала наступні документи, зокрема:
- довідку, яка містить відбиток печатки учасника, складена в довільній формі за підписом учасника, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору;
- копію аналогічного договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить особливих вимог до таких договорів.
У своїй вимозі Ви зазначаєте, що договір, який надало ТОВ «Торгово-промислова компанія «Н.З.Техно», є активний тобто не виконаний.
Відповідно до Закону № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Договір є підставою, на якій виникає зобов’язання, а не первинним документом.
Первинним є документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення ( ст.1 Закону № 996). А відповідно до статті 9 Закону № 996 первинні документи є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій. Ці документи фіксують факти здійснення господарських операцій.
Отже, договір є підставою, з якої виникає зобов’язання виконання якого оформляють первинним документом. Власне договір не є документом, що підтверджує виконання зобов’язань, тобто здійснення господарських операцій. А тим більше стверджувати, що діючий договір є не виконаним, оскільки термін дії договору до 31 грудня 2018 року.
Враховуючи вищевикладене, оскільки в тендерній документації не вимагалося в

Документи подані скаржником

07 серпня 2018 12:46
Інститут раку.docx

Документи

10 серпня 2018 12:32
протокол 53.pdf

Документи

30 серпня 2018 19:31
протокол 61-2.pdf

Документи

03 вересня 2018 16:59
Протокол №63.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-01-000692-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 05 вересня 2018 21:29
на дії Замовника
Вих. № 39-02-07/2516 Від 04 вересня 2018р До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕД»(код ЄДРПОУ 38703629) Адреса: 01015, м. Київ, вулиця Старонаводницька будинок,13 офіс 48; електронна пошта: tovimed@gmail.com телефон :(044) 584-34-29 Замовник: Національний інститут раку (код ЄДРПОУ 02011976) Адреса: 03022, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43 електронна пошта: tender@unci.org.ua телефон: +30442597057 Інформація про закупівлю ID: ad4b9f069408465ba6d50ccf38b5de0e Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-01-000692-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 28.08.2018р. Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-01-000692-c. Товариство з обмеженою відповідальністю ІМЕД (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо та відеообладнання 6 найменувань:Плівка радіографічна медична зелена 30х40 см – 10 050 арк.; Плівка мамографічна медична 18х24 см – 10 000 арк.; Плівка мамографічна медична 24х30 см – 500 арк.; Плівка флюорографічна медична 110х30,5 – 5рулонів, що зазначено у оголошенні та ТД. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" 655 321,00 грн 2. ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ 653 663,50 грн 3. ТОВ "ІМЕД" 604 127,35 грн Ціна учасника ТОВ «ІМЕД» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 59/1від 27.08.2018р.). Підставою для відхилення зазначено наступне – « пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає розділу 4 пункту 1 Тендерної документації » відповідно до протоколу 59/1 від 27.08.2018р. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – після проведення аукціону Скаржником було завантажено оновлену пропозицію, але при опублікуванні відбулась технічна помилка і тендерна пропозиція, яку було опубліковано 20.08.2018р. система замінила на оновлену 23.08.2018р. та закреслило тендерну пропозицію, яку було подано 20.08.2018р. Тобто фактично було завантажено новий файл. Вважаємо, що Замовником порушено ч. 4 ст. 28 Закону, а саме не було дотримано вимог щодо розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: 1. Пропозиція ТОВ «ІМЕД» лише було відхиллено за технічну помилку щодо невірного завантаження файлу Тендерна пропозиція – виходить інші підстави для відхилення пропозиції відсутні. 2. Наступна пропозиція ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ (надалі – Переможець), яку було визнано переможцем не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: • П. б) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації – у складі пропозиції Переможця надано копію договору суборенди №С17/10 від 25.10.017р. термін якого скінчується 25.10.2018, Строк виконання договору за результатами торгів до 31.12.2018р., тобто Переможцем було надано договір термін якого спливає раніше ніж буде виконаний договір про постачання. Звергаємо увагу, що даний договір суборенди, то орендодавець може не пролонгувати орендарю вищезазначений договір, що призведе до розірвання договору №17/10 від 25.10.2017р та невиконання переможцем виконання своїх обов’язків. Також слід зазначити, що на підтвердження взаємовідносин між Орендарем та Орендодавцем Переможець повинен був надати копію відповідного договору для підтвердження прав Орендаря укладати договори на суборенду. • П. а) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації – у складі пропозиції Переможця надано копію договору постачання №52-21 від 16.03.2016р. та акт приймання-передачі від 06.04.2016р. на поставку обладнання. Але ж виходячи з цього акту договір не було виконано, оскільки постачання товару здійснюється згідна видатковим накладним, де чітко вказується найменування товару, кількість, ціна за одиницю та сума поставленого товару згідно специфікації. • П.9 ч.1 розділу 3 Тендерної документації – у складі пропозиції Переможця не надано довідки про взяття на облік платника податків та немає пояснення чому саме не було надано її. • Згідно ч. 5 розділу 3 Тендерної документації визначена вимога, Учасник у складі ТП подає інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону), але у складі пропозиції Переможець надав Гарантійний лист про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто наданий лист не відповідає вимогам Тендерної документації. Виходячи з наведено вище, відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Наступна пропозиція ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" також не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на виконання п. а) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації необхідно було надати довідку, яка містить відбиток печатки (за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору та копію договору. У складі надано копію договору 1607 від 16.07.2018р., який є активний тобто не виконаний. Тобто учасником ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" не дотримано вимоги тендерної документації. Скаржником було подано вимогу в які було вказані вищезазначені підстави, якм не відповідає пропозиція Переможця, але Замовник категорично не погоджується з тим, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ, що призведе до перевитрачання бюджетних коштів. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Здійснити ретельну перевірку тендерних пропозицій всіх учасників процедури закупівлі на відповідність умовам тендерної документації; 4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № від «59/1» 27 серпня року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ РЕНЕССАНС- МЕДИКАЛ зазначене у протоколі № «59/1» від 27 серпня року, а у разі наявності підстав для відхилення всіх тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі – відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Директор ТОВ «ІМЕД» Нощенко І.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2018 14:20
Рішення від 07.09.2018 № 9190.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2018 14:20
Рішення від 25.09.2018 № 9899.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2018 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення антимонопольного комітету виконано.
Дата виконання рішення замовником: 03 жовтня 2018 15:41
Номер скарги: UA-2018-08-01-000692-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 12 жовтня 2018 15:30
на дії Замовника
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-01-000692-c. Товариство з обмеженою відповідальністю ІМЕД (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо та відеообладнання 6 найменувань:Плівка радіографічна медична зелена 30х40 см – 10 050 арк.; Плівка мамографічна медична 18х24 см – 10 000 арк.; Плівка мамографічна медична 24х30 см – 500 арк.; Плівка флюорографічна медична 110х30,5 – 5рулонів, що зазначено у оголошенні та ТД. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" 655 321,00 грн 2. ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ 653 663,50 грн 3. ТОВ "ІМЕД" 604 127,35 грн Ціна учасника ТОВ «ІМЕД» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 76/1від 02.10.2018р.). Підставою для відхилення зазначено наступне – « пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає вимогам Тендерної документації «відповідно до протоколу 76/1 від 02.10.2018р. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». I. Стосовно підстав відхилення повідомляємо наступне: 1. Одною з підстав відхилення пропозиції Скаржника є невідповідність вимогам тендерної документації авторизаційного листа від компанії Bermedi Medical Solutions GmbH, Німеччина, який є виробником товарів ТМ Bermedi. Згідно вимог п.6 розділу 3 Документації необхідно було надати - оригінал гарантійного листа від виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару. На відповідність даного пункту у складі пропозиції Скаржником було надано гарантійний лист від ТОВ «ІМЕД» , як офіційного представника компанії Bermedi Medical Solutions GmbH, Німеччина в якому було включена дата та номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. На документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару у складі пропозиції було надано авторизаційний лист компанії Bermedi Medical Solutions GmbH, Німеччина. Тобто Скаржником було дотримано вимоги тендерної документації і не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника. 2. Підстава щодо відхилення пропозиції Скаржника з приводу не надання Декларації про відповідність №007 до 15.01.2022 на плівку PFH-T Film (рулон), яка була вказана в таблиці відповідності. Згідно Форми «Тендерної пропозиції» скаржник запропоновував Плівку флюорографічну медичну Лізоформ 110 мм х 30,5 м. У складі пропозиції було надано відповідні документи щодо відповідності плівки всім вимогам тендерної документації. У таблиці відповідності помилково була визначена плівка іншого виробництва, тому можна дану помилку вважати як формальною, оскільки згідно п. 1 розділу 3 Документації визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться : «…. зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам ТД, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі ТП учасника. Тобто інформація щодо товару визначена у Формі «Тендерної пропозиції» є визначальною. Також, слід зазначити, що таблиця відповідності не є основною документацію, яка визначає чітку відповідність товару. Вся інформація щодо відповідності технічних характеристик плівки визначено у інструкції по використанню ту сертифікаті якості, копії яких було надано у складі тендерної пропозиції згідно яких Замовник повинен був оцінювати пропозицію. Тому вважаємо, що Замовник неправомірно та необґрунтовано відхилив пропозицію Скаржника. 3. Підстава щодо відхилення пропозиції Скаржника з приводу того, що запропонований Bermedi ProDev Проявник для роликових машин на 20л не є аналогом або еквівалентом проявнику для автоматичної обробки рентгенівської плівки. Дана підстава не може бути для відхилення , оскільки розглянимо поняття еквіваленту та аналогу: • Еквівалент — предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх. • Ана́лог — об’єкт того ж призначення, близький за сукупністю суттєвих ознак. Отже, Bermedi ProDev Проявник для роликових машин на 20л використовується для проявник рентгенівських синьо – та зеленочутливих плівок . За технічними показниками відповідає всім вимогам, та здійснює якісну проявку рентгенівських радіограм. Тобто є повним аналогом та еквівалентом заявленого на торги проявника. Звертаємо увагу, що для проявки рентгенівських плівок у комплекті є три основних хімічні частини компоненти, яких здійснюють хімічну реакцію для прояки радіограм. Твердження, що саме 4 частина є однією із важливих, а саме Стартер є необґрунтованою. Оскільки Стартер не є компонентом для обробки плівок, а використовується лише при необхідності для більш швидкої активації розчину. Тобто не є основним і функція його не важлива. Також звертаємо увагу, що на рику України є єдиний проявник, який містить 4 частини це КРОВЛЕКС-П-МОК. Проявники інших виробників таких, як Проявник AGFA G 139, Проявник Kodak X-OMAT, Проявник для автоматичної обробки ОНІКО, Проявник "Хім Рей Автомат" для автоматичної обробки рентгенівської плівки (на 20 л розчину) мають лише 3 частини, які необхідні для здійснення проявки рентгенівських радіограм, тому Замовником при оголошенні закупівлі було навмисно було сформовано дискримінаційні медико-технічні вимоги додатку 3 Тендерної документації, для обмеження конкуренції, що порушує ст. 5 та ст. 3 Закону та призвело до перевитрачання бюджетних коштів. Що неодноразово було вказано у вимогах до замовника ( UA-2018-08-01-000692-c.c1). Тому вважаємо, що Замовник неправомірно та необґрунтовано відхилив пропозицію Скаржника. II. Наступна пропозиція , як у було розглянуто ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ. Замовником після рішення АМКУ №9899-р/пл-пз від 25.09.2018р. було дискваліфіковано, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. III. Наступна пропозиція, як у було розглянуто ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" ( надалі – ПЕРЕМОЖЕЦЬ) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - на виконання п. а) ч. 5 розділу 3 Тендерної документації необхідно було надати довідку, яка містить відбиток печатки (за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору та копію договору. У складі надано копію договору 1607 від 16.07.2018р., який є активний тобто не виконаний. Інформацію перевірити за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-15-002765-a. Тобто учасником ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" не дотримано вимоги тендерної документації та не підтвердив свою кваліфікацію. - На виконя п.2 Примітки п. б) 5 розділу 3 Тендерної документації зазначено, що наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками. На підтвердження донного пукну Документації у складі пропозиції Переможець надав копію договору №147122 від 25.10.207р. про надання послуг з організації перевезення відправлень НОВА ПОШТА, але не надав документального підтвердженням наявності у іншої сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками, що не відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з наведено вище, відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржником було подано вимогу в які було вказані вищезазначені підстави, яким не відповідає пропозиція Переможця, але Замовник категорично не погоджується з тим, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та неупереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно", що призведе до перевитрачання бюджетних коштів. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Здійснити ретельну перевірку тендерних пропозицій всіх учасників процедури закупівлі на відповідність умовам тендерної документації; 4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № від «76/1» 02 жовтня 2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" зазначене у протоколі № «76/1» від 02 жовтня 2018 року. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2018 10:15
Рішення від 17.10.2018 № 10625.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 10:14
Рішення від 02.11.2018 № 11244.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2018 19:05

Документи подані скаржником

05 вересня 2018 21:29
Скарга Інститут раку.pdf

Документи Органу Оскарження

07 вересня 2018 14:20
Рішення від 07.09.2018 № 9190.pdf
28 вересня 2018 16:33
Рішення від 25.09.2018 № 9899.pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

07 листопада 2018 19:05
Рішення від 02.11.2018 № 11244.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 604 127,35
UAH з ПДВ
604 127,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ 653 663,50
UAH з ПДВ
653 663,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно" 655 321,00
UAH з ПДВ
655 321,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 12:24
Захист довкілля.pdf
20 серпня 2018 12:24
11) Проект договору.pdf
20 серпня 2018 12:24
10) Лист на ліцензію.pdf
20 серпня 2018 12:24
9) Лист+Витяг ЄДР.pdf
20 серпня 2018 12:24
8) Лист+Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2018 12:24
7) Витяг ПДВ.PDF
20 серпня 2018 12:24
6) Статут.pdf
20 серпня 2018 12:24
5) Повноваження.pdf
20 серпня 2018 12:24
4) Тех. частина.pdf
20 серпня 2018 12:24
3) Стаття 17.pdf
20 серпня 2018 12:24
1) Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 12:22
Документи переможця.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ

ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Рішення скасоване 604 127,35
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 15:28
ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ
#36758278
Рішення скасоване 653 663,50
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 15:28
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 604 127,35
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 15:32
ТОВ РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ
#36758278
Відхилено 653 663,50
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 15:34
ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно"
#30682900
Переможець 655 321,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 15:50

Документи

28 серпня 2018 09:17
Електронний підпис
28 серпня 2018 09:17
Протокол 59.1.pdf

Документи

28 серпня 2018 09:18
Електронний підпис
28 серпня 2018 09:18
Протокол 59.1.pdf

Документи

03 жовтня 2018 15:32
Електронний підпис
03 жовтня 2018 15:32
Протокол.pdf

Документи

03 жовтня 2018 15:34
Електронний підпис
03 жовтня 2018 15:34
Протокол.pdf

Документи

03 жовтня 2018 15:50
Електронний підпис
03 жовтня 2018 15:50
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2018 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно"
#30682900
655 321,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2018 15:50
Електронний підпис
03 жовтня 2018 15:50
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:25
Дод уг № 1 до дог 513 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 17:23
Договір 513.pdf укладений
15 листопада 2018 17:21
Договір 513.pdf укладений
15 листопада 2018 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії договору продовжено на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 513
Договір:
Номер додаткової угоди: 513
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML