Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних)
Data base system DK Code 021:2015-48610000-7 (software for database management systems)
Очікувана вартість
88 200 000,00 UAH
UA-2018-08-01-000661-c 627866056b194283a39587b9c2b7eca5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Вебсайт замовника: http://court.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа замовника: Шпильова Тетяна
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Чикін Олександр Олександрович
(044) 277-76-09
ochykin@court.gov.ua
Official name: State Judicial Administration of Ukraine
National ID: 26255795
Contact point: Shpylova Tetyana
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Additional contacts: Chykin Oleksandr
(044) 277-76-09
ochykin@court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 21:00
Очікувана вартість: 88 200 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 882 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 882 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 01 серпня 2018 17:03
Enquiries until: 09 жовтня 2018 21:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2018 21:00

Information

Estimated total value: 88 200 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 882 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 882 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних)
Data base system DK Code 021:2015-48610000-7 (software for database management systems)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
програмне забезпечення систем управління базами даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Липська, 18/5
ДК 021:2015: 48610000-7 — Системи баз даних

software for database management systems
CPV: 48610000-7
Період постачання: по 21 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 жовтня 2018 16:31
Електронний цифровий підпис
17 серпня 2018 22:58
Електронний цифровий підпис
01 серпня 2018 17:01
Електронний цифровий підпис
12 жовтня 2018 16:30
Додаток 6 Лист-згода в новій редакції.docx
17 серпня 2018 22:58
Додаток 6 Лист-згода.docx
01 серпня 2018 17:00
Додаток 6 Лист-згода.docx
12 жовтня 2018 16:30
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії в новій редакції.docx
17 серпня 2018 22:58
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії.docx
01 серпня 2018 17:00
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії.docx
12 жовтня 2018 16:30
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії в новій редакції.docx
17 серпня 2018 22:58
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії.docx
01 серпня 2018 17:00
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії.docx
12 жовтня 2018 16:30
Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі в новій редакції.docx
17 серпня 2018 22:58
Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
01 серпня 2018 17:00
Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
12 жовтня 2018 16:30
Додаток 2 Проект договору про закупівлю в новій редакції.docx
17 серпня 2018 22:58
Додаток 2 Проект договору про закупівлю.docx
01 серпня 2018 17:00
Додаток 2 Проект договору про закупівлю.docx
12 жовтня 2018 16:30
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції в новій редакції.docx
17 серпня 2018 22:58
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx
01 серпня 2018 17:00
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx
12 жовтня 2018 16:30
Тендерна документація в новій редакції.docx
17 серпня 2018 22:58
Тендерна документація Oracle.docx
01 серпня 2018 17:00
Тендерна документація Oracle.docx
12 жовтня 2018 16:30
Перелік змін до тендерної документації.docx
17 серпня 2018 22:58
Перелік змін до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансовий план
Дата подання: 14 серпня 2018 18:03
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:11
Просимо роз’яснити, чи станом на сьогодні у Замовника є затверджені належним чином фактичні обсяги бюджетних видатків у Спецфонді за даним тендером. Наголошуємо, що Річний план закупівель Замовника на 2018 рік не є фактом затвердження фактичних обсягів бюджетних видатків на такий тендер у Спец фонді Замовника, а виключно відповідний кошторис. Це має пряме відношення до п. 3.3 та 4.4. проекту Договору, що ставить в залежність оплати по Договору вцілому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Законом не встановлено обов’язку Замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів).
При визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Як джерело зазначеної закупівлі, у Замовника є фінансовий ресурс у вигляді понадпланових надходжень коштів судового збору, які будуть призначені додатково на момент укладення договору поставки.
Предмет постачання
Дата подання: 14 серпня 2018 18:04
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:13
Згідно умов п. 1.1.проекту Договору , - предметом постачання є «ТОВАР». Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 26.прим.1 ПК України предметом договору поставки, що звільняється від оподаткування ПДВ, є програмна продукція, а не Товар. Згідно ПК України операції за договором поставки ТОВАРУ є об’єктом оподаткування ПДВ. Аби скористатися податковою пільгою згідно п. 26.прим.1 ПК України предметом договору поставки має бути саме Програма продукція, а не Товар. Просимо привести у відповідність по всьому тексту проекту Договору до п. 26.прим.1 ПК України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу пропозицію не враховано. Предметом закупівлі відповідно до проекту Договору є програмне забезпечення. Термін "Товар" вживається по тексту договору лише як скорочення.
До проекту Договора
Дата подання: 14 серпня 2018 18:05
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:16
Просимо видалити п. 1.3 та 1.4 Договору, як такі які , не можуть бути частиною договору поставки програмної продукції, а виключно є частиною ліцензійних договорів згідно п. 1107-1109 ЦК України. за договором Замовник отримує примірники програмної продукції за Актом приймання передачі програмної продукції.
Відповідь: Вашу пропозицію щодо пункту 1.3 враховано. Відповідні зміни будуть внесенні до Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо пункту 1.4 вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні, оскільки придбання програмного забезпечення, на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням.
До проекту Договора
Дата подання: 14 серпня 2018 18:06
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:19
Просимо внести зміни до п. 2.2 проекту Договору. Програмна продукція виробництва Оракл не постачається на фізничних носіях., а виключно через надання доступу до програмного коду, який завантажується Замовником . Для цього просимо викласти п. 2.2 проекту Договору в наступній редакції : «2.2. Постачання Програмної продукції здійснюється шляхом надання Постачальником Замовникові доступу до Програмної продукції через канали зв’язку мережі Інтернет, про що Сторони складають Акт приймання-передачі Програмної продукції».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу пропозицію враховано. Відповідні зміни будуть внесенні до Додатку 2 до тендерної документації.
До проекту Договора
Дата подання: 14 серпня 2018 18:07
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:20
Просимо видалити п. 2.3 , а також 5.2. проекту Договору, оскільки Програмна продукція виробництва Оракл не постачається на фізичних носіях., а виключно через надання доступу до програмного коду, який завантажується Замовником.
Відповідь: Вашу пропозицію щодо пункту 2.3 враховано. Відповідні зміни будуть внесенні до Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо пункту 5.2 вважаємо, що підстави для внесення відповідних змін до тендерної документації відсутні.
До проекту Договора
Дата подання: 14 серпня 2018 18:08
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:21
Просимо викласти п. 4.2 проекту Договору в наступній редакції . «4.2. Оплата програмної продукції Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати Актів приймання-передачі програмної продукції (далі-Акт). Зразок Акту наведено в Додатку 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Для цього Постачальник надає Замовнику Акт приймання-передачі Програмної продукції, підписаний зі свого боку у 2 примірниках. У разі, якщо впродовж 10 (Десяти) календарних днів з дня надання Замовнику Акту приймання-передачі Програмної продукції, Замовник такий Акт не підписав та не повернув його Постачальнику або в цей же строк Покупець не надав письмову обґрунтовану, мотивовану відмову від підписання такого Акту, то зобов'язання, виконані Постачальником, вважаються прийнятими Замовником відповідно до Акту приймання-передачі Програмної продукції, що підписаний Постачальником в односторонньому порядку, і без жодних претензій.» Така форма обміну Актами між сторонами є коректною та убезпечує обидві сторони Договору від зловживання в затягування оформлення та підписання первинних документів по Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції враховано шляхом визначення в проекті Договору терміну (строку) підписання акту приймання-передачі предмету закупівлі Замовником. Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:33
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:22
Просимо викласти пункт 5.5 проекту Договору в наступній редакції : «5.5. Разом з Програмною продукцією Постачальник повинен передати Замовнику документи, які належать до передачі разом з такою програмною продукцією (у випадку, якщо такі документи у паперовій формі передбачені виробником такої програмної продукції)»
Відповідь: Вашу пропозицію враховано. Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:33
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:22
Просимо видалити п. 5.7 проекту Договору. Компанія Оракл не передає право власності на свої програмні продукти. Замовник не отримує право власності на отримані в межах даного договору примірники програмної продукції Оракл.
Відповідь: Вашу пропозицію враховано шляхом внесення змін до редакції проекту Договору. Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:35
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:24
Просимо деталізувати п. 6.2.1 проекту Договору, виклавши його в наступній редакції «Замовник має право: 6.2.1. «Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником в частині строків поставки , повідомивши про це його у строк 7(сім) календарних днів»
Відповідь: Вашу пропозицію не враховано. Відповідне уточнення обмежує права Замовника розірвати договір при невиконанні Постачальником інших умов договору.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:37
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:25
Просимо деталізувати п. 6.2.4 проекту Договору: «Замовник має право: « 6.2.4. Повернути Акт Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного його оформлення (відсутність печатки, підписів )» Перелік підстав для повернення акту має бути чітким та вичерпним.
Відповідь: Вашу пропозицію не враховано. Відсутня можливість встановити вичерпний перелік оставин неналежного оформлення документа (відсутність всіх реквізіитів, нечіткість та/або нерозбірливість тексту, пошкодження паперового носія, наявність помарок/виправлень, розмитість печатки, тощо…)
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:38
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:27
Просимо видалити п. 6.2.6 проекту Договору - адже Замовник не може вносити пропозицій щодо Програмної продукції, або зауважень до неї. Не залежно від обставин. Програмна продукція Оракл постачається такою як вона є, і не розроблялася спеціально на замовлення Замовника.
Відповідь: Вашу пропозицію не враховано. Редакція відповідного пункту договору не передбачає права Замовника вимагати розробки програмного забезпечення спеціально для Замовника. Положення відповідного пункту встановлюють лише право Замовника вимагати виконання Постачальником передбачених договором зобов'язань.
До проекту Договора
Дата подання: 15 серпня 2018 13:38
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:28
Просимо видалити п 6.2.7 проекту Договору , адже така умова не є дзеркальною та паритетною для обох Сторін . Постачальнику не надано право ініціювати питання про зміну або припинення договору.
Відповідь: Вашу пропозицію враховано шляхом доповнення проекту Договору нормою в частині установлення аналогічного права для Постачальника. Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:40
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:29
Просимо видалити п. 6.3.2., 6.3.5 - За договором Постачальник здійснює виключно постачання примірників програмної продукції шляхом надання доступу на програмні коди да неї . Жодного монтажу, налаштуванння, навчання персоналу - не проводиться. Встановлення Програмної продукції на комп’ютери Замовника здійснюється його технічними спеціалістами.
Відповідь: Вашу пропозицію враховано. Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:42
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:30
Просимо викласти п. 7.2. в наступній редакції, що уточнює, з яких підстав виникає відповідальність: «7.2.У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань Постачальником в частині строків поставки, останній сплачує Замовнику штрафні санкції – пеню у розмірі 0,1% відсотка вартості непоставленої програмної продукції, за кожен день такого прострочення.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу пропозицію не враховано. Відповідне уточнення обмежує права Замовника в частині отримання відшкодування за невиконання Постачальником умов договору.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:43
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:31
Просимо видалити розділ 10 проекту Договору, адже за договором передбачена 100% постоплата. Відповідальністю Постачальника за порушення умов договору є наявність пункту . 7.2 Договору, за яким Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0.1% від розміру непоставленої програмної продукції, за кожен день прострочення а банківська гарантія на виконання Постачальником договору –не потрібно. Навпаки, у ризиковій ситуації знаходиться сам Постачальник, адже саме у нього є ризик невиконання Замовником оплати по договору по факту належної поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу пропозицію не враховано. Відповідна вимога є важливою для Замовника в частині гарантії виконання умов договору.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:45
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:31
Просимо викласти п. 12.1.5 в наступній редакції: «12.1.5 Уразі, якщо з’ясується, що гарантія згідно п. 12.1.3- 12.1.4. Договору, не відповідає дійсності, це буде вважатися порушенням умов Договору і винна Сторона нестиме відповідальність згідно чинного законодавства України.»
Відповідь: Вашу пропозицію частково враховано шляхом внесення змін до редакції проекту Договору. Відповідні зміни будуть внесенні до Додатку 2 до тендерної документації.
До проекту Договору
Дата подання: 15 серпня 2018 13:46
Дата відповіді: 17 серпня 2018 17:32
Просимо викласти п. 1 Акту приймання-передачі програмної продукції згідно Додатку №2 до проекту Договору в наступній редакції : «1. Постачальник передав, а Замовник отримав наступну Програмну Продукцію:», а також визначити перелік колонок Акту: №п/п, Парт-Номер, Найменування, Кількість (одиниць), Ціна за одиницю в грн (без ПДВ), Загальна вартість грн (без ПДВ) Просимо також коректно називати сторони у такому Акті, замінивши слово «Отримувач» на «Замовник». Просимо викласти п. 2 Акту приймання-передачі програмної продукції згідно Додатку №2 до проекту Договору в наступній редакції : «2 Поставлена програмна продукція відповідає умовам Договору. Оплата за отриману програмну продукцію, згідно даного Акту приймання-передачі, здійснюється Замовником, згідно умов Договору.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу пропозицію враховано. Відповідні зміни будуть внесенні до Додатку 2 до тендерної документації.
До проекту Договору
Дата подання: 16 серпня 2018 18:01
Дата відповіді: 21 серпня 2018 16:35
1. Критичним питаням, що потребує особливої уваги, є те, що Програмна продукція, яка закуповується за даним тендером є 100% імпортного виробництва (виробник - компанія Оракл, США), тобто - присутня 100 % імпортна складова. Відтак, керуючись п.п.7 п.4 ст. 36 ЗУ України та умовами Договору (п 11.2.4), а також той факт, що програмна продукція, яка постачається за договором є 100 % іноземного виробництва, пропонуємо доповнити проект Договору пунктом 4.6. «4.6. У зв’язку з тим, що у Програмній продукції виробництва, що постачається за даним Договором, присутня 100 % імпортна складова, з метою виконання даного Договору, Сторони застосовують для розрахунків офіційний курс Національного банку України (НБУ) гривні до долара США, надалі іменується – «офіційний курс», визначений за посиланням - www.bank.gov.ua, відповідно до визначеного даним Договором порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу. Сторони погодили, що для здійснення розрахунку за Програмну продукцію у разі, якщо курс на дату Акту приймання-передачі Програмної продукції, змінився в порівнянні з офіційним курсом на дату _______ (курс, який прийнятий за основу в акцептованій тендерної пропозиції Постачальника), ціна за одиницю Програмної продукції є неостаточною та підлягає перерахунку за наступною формулою: Р = (К2 / К1) * С, де: • Р – скоригована ціна за одиницю Програмної продукції, у національній валюті України на дату Акту приймання-передачі програмної продукції, яка підлягає сплаті після зміни ціни за одиницю Програмної продукції та суми даного Договору; • К2 - офіційний курс на дату Акту приймання-передачі Програмної продукції; • К1 - офіційний курс на дату ____ (курс, який прийнятий за основу в акцептованій тендерній пропозиції Постачальника), що становить ____ грн. за 100 доларів США; • С - ціна за одиницю Програмної продукції у національній валюті України згідно Додатку №_ до Договору; За результатами обчислення скоригованої ціни Програмної продукції та остаточної скоригованої загальної вартості Програмної продукції, яка підлягає оплаті, Постачальник оформляє Акт приймання-передачі програмної продукції, в порядку передбаченому даним Договором.» 2. Просимо доповнити проект договору пунктом : «Замовник, є «кінцевим споживачем» поставленої програмної продукції згідно з п. п. 14.1.225 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, що отримав програмну продукцію в межах даного Договору для власного використання за функціональним призначенням, без права передачі третім особам.» 3. Звертаємо особливу увагу Замовника на те, що основними критичними зауваженнями до проекту договору є: 1. Відсутність у Договору порядку коригування ціни предмету закупівлі до курсу іноземної валюти, враховуючи той факт, що такий предмет закупівлі має 100 імпортну складову. 2. Прив’язка проекту Договору до договору поставки Товару в розумінні операцій купівлі-продажу товару за ст 655-697 ЦК України. Однак постачання програмної продукції, не може бути ототоженео з товаром, як таким. Це суперечить логіці постачання програмної продукції вцілому. 3. Право власності на поставлену програмну продукцію – не передається. 4. Поставка програмної продукції не здійснюється на будь-яких фізичних носіях. Програмна продукція виробництва Оракл не постачається на фізичних носіях., а виключно через надання доступу до програмного коду, який завантажується Замовником, тобто мережею Інтернет. Варто коректно прописати умови постачання, прибравши такі умови, як адресу доставки, упаковку, монтаж, налаштування, 12-місячну гарантію, навчання персоналу 5. Програмна продукція постачається такою, як вона є. Постачальник не несе відповідальність за якість програмної продукції та її працездатність, оскільки компанія Оракл не надає жодному дистриб’ютору технічних можливостей вчиняти будь-які дії із самою програмною продукцією в процесі її експлуатації кінцевим споживачем. Просимо прибрати відповідальність за якість програмної продукції, а також 12-місячну гарантію на неї. 6. Відсутня будь-яка інформація чи станом на сьогодні у Замовника є затверджені належним чином фактичні обсяги бюджетних видатків у Спецфонді за даним тендером, оскільки від цього залежить оплата по договору. Річний план закупівель не є доказом наявності затвердженого кошторису по такій статті витрат. 7. Проект Договору містить обов’язок Постачальника надати Замовнику банківську гарантію на забезпечення виконання договору, наявність якої є недоцільною. За умовами Договору Постачальник повинен сплатити Замовнику пеню за кожен день прострочення, що і буде способом забезпечення та матеріального впливу на дотримання Постачальником договірної дисципліни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Збільшення очікуваної вартості закупівлі законодавством не передбачено, в тому числі через зміну курсу валют.
2. Вашу пропозицію не враховано. Проектом Договору визначено:
"пунктом 1.3 - майнові та авторські права на об’єкт інтелектуальної власності на ліцензійне програмне забезпечення Oracle залишаються у розробника, а Замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення третім особам;
пунктом 5.7. - право користування Товаром переходить до Замовника після поставки Постачальником Товару та підписання Замовником відповідного Акту прийому-передачі Товару;
пунктом 6.1.6 - Замовник зобов'язаний надати постачальнику документи, які вимагаються виробником для постачання Товару (у випадку, якщо такі документи у паперовій формі передбачені виробником такого програмного забезпечення)."
За сукупності наведених вимог не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
3. 1) Збільшення очікуваної вартості закупівлі законодавством не передбачено, в тому числі через зміну курсу валют.
2) Вашу пропозицію не враховано. Предметом закупівлі відповідно до проекту Договору є програмне забезпечення. Термін "Товар" вживається по тексту договору лише як скорочення.
3) Відповідні зміни внесенні до тендерної документації 17.08.2018 та оприлюднено на веб- порталі Уповноваженого органу.
4. Відповідні зміни внесенні до тендерної документації 17.08.2018 та оприлюднено на веб- порталі Уповноваженого органу.
5. Вашу пропозицію не враховано. Редакція відповідного пункту договору не передбачає права Замовника вимагати розробки програмного забезпечення спеціально для Замовника. Положення відповідного пункту встановлюють лише право Замовника вимагати виконання Постачальником передбачених договором зовов'язань.
6. Згідно з частиною 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Законом не встановлено обов’язку Замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів).
При визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Як джерело зазначеної закупівлі, у Замовника є фінансовий ресурс у вигляді понадпланових надходжень коштів судового збору, які будуть призначені додатково на момент укладення договору поставки.
7. Вашу пропозицію не враховано. Відповідна вимога є важливою для Замовника в частині гарантії виконання умов договору.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-01-000661-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:33548986
Дата подання: 16 листопада 2018 13:46
Лист-оскарження протоколу розкриття тендерних пропозицій
Учасник під час підготовки пропозиції керувався Розділом ІІІ ТД (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), в якому вказаний чіткий перелік документів з яких повинна складатися тендерна пропозиція. Відповідно до пунктів 1, 2, 5 Розділу ІІІ ТД Учасником надано у складі своєї пропозиції всі передбачені цими пунктами документи, що повністю відповідають Закону України про Публічні Закупівлі від 25 грудня 2015 року №922-VIII який в статтях 16 та 17 описує перелік кваліфікаційних та інших вимог, а також підстав для відмови в участі процедури закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені Законом для Учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції Замовником. Зважаючи на те, що перелічені в розділі V частині 2 (Інша інформація) тендерної документації перелік Законів України, постанов Кабінету Міністрів України, указів Президента України, а саме:
- Закон України «Про санкції»;
- Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- Указ Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017;
- Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»;
- Постанова Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»
містять вичерпний перелік осіб, товарів, робіт та послуг, які підпадають під їх дію, вважаємо нашу пропозицію прийнятною для розгляду та такою, що повністю відповідає вимогам відповідно до Закону України про публічні закупівлі. Інформація щодо відповідності Учасника та запропонованого предмету закупівлі міститься в наданих документах Учасника в складі тендерної пропозиції. Оскільки одними з принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників, то вважаємо неправомірне рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ". Відповідно до п 7.2 протоколу розгляду тендерних пропозицій пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" на відповідність статтям 16 та 17 Закону України "Про публічні закупівлі", технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю cистем баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), та Закону України "Про публічні закупівлі", при цьому, у пункті 8.2 протоколу вказано , що ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" надано лист-гарантію щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, який не відповідає умовам тендерної документації. Відсутність документів, що не передбачені Законом для Учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції Замовником, а оскільки статті 16-17 не містять вимог про надання такого листа-гарантії, тому відхилення нашої пропозиції вважаємо неправомірним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2018 13:10
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Уповноважений орган з питань закупівель – Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель.
В листах Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.11.2016 № 3302-06/38090-06, від 07.06.2017 № 3304-06/18970-06, від 19.06.2018 № 3304-04/26252-07, від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06 щодо застосування санкцій ґрунтовно висвітлено дане питання.
При здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та указів Президента щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), в яких визначено суб’єктів, до яких застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом України "Про санкції".
Частиною 3 статті 5 Закону України "Про санкції" встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи – нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини 1 статті 4 цього закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та Указів Президента щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Абзацом 2 частини 4 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу, що ключовим є слово "документів".
Оскільки листами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.11.2016 № 3302-06/38090-06, від 07.06.2017 № 3304-06/18970-06, від 19.06.2018 № 3304-04/26252-07, від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06 щодо застосування санкцій роз’яснено, що при здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та вимоги указів Президента щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), Замовник в частині 2 Розділу V тендерної документації встановив умову надати учаснику в складі тендерної пропозиції лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зазначивши нормативно – правову базу.
Таким чином, в доводах скаржниках не наведено підстави неможливості виконання вказаної умови тендерної документації та не наведено аргументи, щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції.
Окрім того, у Законі України "Про публічні закупівлі" чітко визначено, що тендерна пропозиція повинна відповідати умовам тендерної документації. В іншому випадкові Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Відсутні підстави для задоволення вимоги ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦії".

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 13:46
Лист.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-08-01-000661-c.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ Л В ІМПЕКС, Код ЄДРПОУ:36592404
Дата подання: 29 серпня 2018 18:07
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Державна судова адміністрація України (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення Oracle) Data base system DK Code 021:2015-48610000-7 (software system Oracle), ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-01-000661-c (далі – Процедура закупівлі). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 03 вересня 2018. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на вимоги тендерної документації (надалі – ТД) не порушено. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), закупівля здійснюється на таких принципах як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Всупереч зазначеним вище положенням Закону, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги по відношенню до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л В ІМПЕКС" (надалі – Скаржник). Окрім того в умовах тендерної документації наявні вимоги, що суперечать законодавству в сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2018 17:34
Рішення від 31.08.2018 № 8958 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 серпня 2018 17:34
Рішення від 19.09.2018 № 9700 .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2018 18:40
Номер скарги: UA-2018-08-01-000661-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:33548986
Дата подання: 21 листопада 2018 13:58
СКАРГА на неправомірне рішення замовника
Державною судовою адміністрацією України (надалі - Замовник) проведено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), номер в ЦБД: UA-2018-08-01-000661-c. В межах строку, встановленого для подання тендерних пропозицій (до 21:00 19.10.2018 року) Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" (надалі - Скаржник) подано свою тендерну пропозицію та документи для участі в зазначеній вище процедурі закупівлі. 16.11.2018 року об 11:52, Замовником було оприлюднено протокол рішення Кваліфікаційного комітету з предкваліфікації з розгляду тендерних пропозицій по закупівлі програмного забезпечення систем управління базами даних, в якому було рішення про не допущення до аукціону ТОВ «ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ», а тендерна пропозиція – відхилена. Скаржник не погоджується із зазначеним рішенням Замовника та вважає його незаконним і необґрунтованим зважаючи на факти, викладені нижче. 1. ТОВ «ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ» під час підготовки пропозиції керувався Розділом ІІІ ТД (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), в якому вказаний чіткий перелік документів з яких повинна складатися тендерна пропозиція. Відповідно до пунктів 1, 2, 5 Розділу ІІІ ТД Учасником надано у складі своєї пропозиції всі передбачені цими пунктами документи, що повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – «Закон»), який в статтях 16 та 17 описує перелік кваліфікаційних та інших вимог, а також підстав для відмови в участі процедури закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені Законом для Учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції Замовником. Крім того, в коментарях проекту ЄС «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» до законодавства України про публічні закупівлі, що був опублікований на офіційному сайті Мінекономрозвитку 06.01.2017 року за № 07/1160-17, а саме коментарі до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17. 2. Зважаючи на те, що перелік Законів України, постанов Кабінету Міністрів України, указів Президента України перелічені в розділі V (Оцінка пропозиції) частині 2 (Інша інформація) тендерної документації, а оскільки оцінка пропозицій не проводилась тому що ще не було аукціону. Подані пропозиції були подані на розгляд попередньої кваліфікації. Оскільки довідка щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України не входила в перелік документів, з яких повинна складатися пропозиція та не вказана в інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а вимога про цей документ прописана в іншому розділі (Розділ V «Оцінка тендерної документації»), вважаємо, що це зроблено з метою введення в оману потенційних Учасників та подальшого інструментарію зміни ходу торгів в цілому. Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. 3. Відповідно до п. 7.2 протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.11.2018 р., пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" на відповідність статтям 16 та 17 Закону України "Про публічні закупівлі", технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю cистем баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), та Закону України "Про публічні за
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Дата: 23 листопада 2018 15:26
Рішення від 23.11.2018 № 12009.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2018 15:25
Номер скарги: UA-2018-08-01-000661-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:40607814
Дата подання: 21 листопада 2018 16:59
Скарга на неправовмірні дії замовника
Скаржник (Учасник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги чинного законодавства, з наступних підстав. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації повинен бути встановлений спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством. Замовник повинен чітко визначати в тендерній документації перелік документів, що мають бути подані учасниками на підтвердження кваліфікації, а також, їх форму, зміст та період дії. Замовником заявлено вимогу підтвердження кваліфікації у підпункті 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 Розділу III «Тендерної документації», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо надання завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою інформаційна довідка (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання не менше двох договорів (постачання програмного забезпечення систем управління базами даних з підтримкою не менше одного року) протягом останніх трьох років. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договору/договорів, а саме копії актів про надання послуг з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договору/договорів, всіх зазначених у довідці договорів (при наданні вищезазначених документів, Учасник може не зазначати відомості, які можуть становити комерційну таємницю). Відповідно до ч. 1 ст. 36 Господарського кодексу України, відомості, пов’язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб’єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб’єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону. Керуючись ч. 1 ст. 162 Господарського кодексу України, суб’єкт господарювання, що є володільцем технічної, організаційної або іншої комерційної інформації, має право на захист від незаконного використання цієї інформації третіми особами, за умов, що ця інформація має комерційну цінність у зв’язку з тим, що вона невідома третім особам і до неї немає вільного доступу інших осіб на законних підставах, а володілець інформації вживає належних заходів до охорони її конфіденційності. Таким чином, учасники торгів мають можливість наполягати при поданні своїх пропозицій на захисті певних складових своєї пропозиції від доступу третіх осіб, обґрунтовуючи її конфіденційність у розумінні вказаної норми статті 162 Господарського кодексу України. Відповідно до ч. 2 ст. 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Згідно до ч. 2 ст. 507 Цивільного кодексу України, органи державної влади зобов’язані охороняти комерційну таємницю також в інших випадках, передбачених законом. Відповідно до положень ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Згідно ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Відповідно до укладених договорів про нерозголошення конфіденційної інформації укладених Товариством з контрагентами по предмету виконання аналогічних договорів, Товариство не має право розголошувати інформацію конфіденційного характеру про укладенні договори із своїми контрагентами, що має статус комерційна таємниця. У разі розголошення та надання доступу до даної інформації третім особам, це може завдати шкоди охоронюваним правам та інтересам наших контрагентів та призвести до негативних наслідків для самого Товариства. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Товариством були надані документи, з приміткою, що копії наданих документів містять виключення інформації комерційного характеру, що мають статус комерційна таємниця, про виконання договорів поставки програмного забезпечення за №154, №14 та №102 (акти приймання – передачі програмної продукції) та довідку про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. Надані документи у складі тендерної пропозиції повністю кореспондуються із вимогами чинного законодавства та відповідають вимогам тендерної документації, а саме: підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 Розділу III «Тендерної документації», де зазначено, що при наданні вищезазначених документів, Учасник може не зазначати відомості, які можуть становити комерційну таємницю. Щодо можливого порушення ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС» під час оприлюднення тендерної пропозиції по закупівлі cистем баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), принципу здійснення закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (частина 1 стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дане твердження не кореспондується з вимогами тендерної документації, оскільки така можливість була надана Замовником (ДСА) у системі електронних закупівель та Учасник скористався своїм правом на захист комерційної таємниці шляхом обмеження публічного доступу до даного документу, а саме файлу: «К_5_Підтвердження досвіду.pdf». Учасник скористався своїм правом та зазначив у складі тендерної пропозиції, яка саме інформація є комерційною таємницею та повідомив про це Замовника, шляхом надання документів у якості підтвердження виконання аналогічних договорів за виключенням інформації яка має статус комерційна таємниця. Дана вимога повністю виконана Скаржником відповідно до вимог чинного законодавства та тендерної документації, та на думку Скаржника, виключає можливість відхилення наданої тендерної пропозиції. Крім того основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна закупівлі, а не кваліфікаційні критерії. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується доданими документами у складі тендерної пропозиції. Щодо посилання Замовника (ДСА) на позбавлення можливості використати своє право, передбачене частиною 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутися за інформацією до контрагента щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС», не може вважатись аргументованою підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки ДСА, володіє інформацією щодо предмета закупівлі та мало можливість звернутись до представництва компанії Oracle про підтвердження того, що Товариство є партнером та має право на продаж програмних рішень Oracle починаючи з 2016 року. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до відміни проведення тендеру. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ИТ-ринку та укладає аналогічні договори з 2016 року. З метою недопущення порушення принципу «максимальна економія та ефективність» закріпленого в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки проведення нової процедури закупівлі призведе до додаткових необґрунтованих витрат як для Замовника, так і для Учасника, просимо розглянути подану скаргу та прийняти відповідне обґрунтоване рішення у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 листопада 2018 16:56
Причина: Просимо не розглядати нашу скаргу, оскільки скаргу іншого учасника тендерної закупівлі не було допущено до розгляду. З метою економії часу та ресурсів, просимо нашу скаргу вважати відкликаною.
Дата: 27 листопада 2018 13:08
рішення від 23.11.2018 № 11992 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2018 16:56
про перенесення розгляду скарги UA-2018-08-01-000661-c.c4 .pdf
Дата публікації: 04 грудня 2018 19:22
Рішення від 05.12.2018 № 12430.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2018 17:16

Документи подані скаржником

29 серпня 2018 18:07
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

21 листопада 2018 13:58
Скарга 1349-3.pdf

Документи Органу Оскарження

23 листопада 2018 15:25
Рішення від 23.11.2018 № 12009.pdf

Документи подані скаржником

21 листопада 2018 16:59
Скарга_ТОВ_ІНТРАСИСТЕМС.pdf
21 листопада 2018 16:59
222.pdf
21 листопада 2018 16:59
1111.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 16 листопада 2018
UA-2018-08-01-000661-c627866056b194283a39587b9c2b7eca5
Найменування замовника: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 17:09
Технічна частина.pdf
03 вересня 2018 10:35
Технічна частина.pdf
03 вересня 2018 10:35
Кваліфікаційна частина.pdf
03 вересня 2018 10:35
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

19 жовтня 2018 17:14
Банківська гарантія.7z

Конфіденційні документи

19 жовтня 2018 17:14
К_5_Підтвердження досвіду.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Документ містить конфіденційну інформацію, доступ до якої обмежений власником інформації.

Інформація про відміну

Дата відміни
16 листопада 2018
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку