Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21 (коригування для завершення будівництва)
Очікувана вартість
119 493 443,58 UAH
UA-2018-07-31-001583-b b6ec1f7f24d64a308f927d2a545efaf7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлінська Любов

+380487059652 belinskalubov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34380461
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Софіївська,19, м.Одеса,
Контактна особа: Бєлінська Любов
+380487059652
belinskalubov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2017 році Одеським апеляційним адміністративним судом була проведена переговорна процедура за предметом закупівлі: «Реконструкція нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21(коригування)», (ідентифікатор закупівлі UA -2017-10-12-000366-b), за результатами якої з ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» було укладено договір підряду № 30/17 від 24.10.2017 року на суму 75920170,20 грн. з ПДВ. Підрядна організація, здійснюючи будівельні роботи на об’єкті, зіткнулася з недоліками, що містить проект реконструкції: оскільки будівлі секцій А і Б, що реконструюються, мають термін експлуатації більш 50 років і достатній знос, в процесі будівництва була виявлена необхідність виконання додаткових робіт щодо укріплення окремих будівельних конструкцій. Крім того, виникла необхідність підключення комплексу до міських інженерних мереж, оскільки військова частина, від мереж якого здійснювалось інженерне забезпечення будівель, була вже розформована. Одеський апеляційний адміністративний суд отримав технічні умови міських інженерних служб, розроблені проекти зовнішніх мереж інженерного забезпечення. Виявлені недоліки відображені в Акті обстеження технічного стану будівель, що складений комісією в складі інженера технічного нагляду, головного архітектора проекту та керівника підрядної організації. Інженер технічного нагляду за виконанням робіт у своєму Звіті запропонував внести зміни у Проект. Пропозиції інженера технічного нагляду було розглянуто та погоджено, тому було замовлено коригування проекту. За результатами коригування у проектно-кошторисній документації було передбачено всі заплановані нові обсяги робіт, а також виконаний перерахунок кошторису в поточних цінах станом на травень 2018р. з врахуванням вартості виконаних будівельних робіт за довідкою замовника. Відповідно до результатів розгляду відкоригованої кошторисної документації, що містить експертний звіт від 18.07.2018р. № 16-1303-18, загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах на 16.07.2018р. складає 199905,529 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 149006,534 тис.грн., устаткування – 14428,042 тис.грн., інші витрати – 36470,953 тис.грн. Із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30.05.2018р. згідно з довідкою замовника 60421,533 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 43871,084 тис.грн., устаткування – 4456,321 тис.грн., інші витрати – 12094,128 тис.грн. У зв’язку з суттєвими змінами до проектно-кошторисної документації, що унеможливлюють виконання договору підряду на раніше укладених умовах, договір № 30/17 від 24.10.2017 року було розірвано згідно додаткової угоди № 4 від 30.07.2018р. Нові роботи, що передбачено у відкоригованому проекті по суті є продовженням робіт, які технологічно пов’язані з вже виконаними і становлять невід’ємну частину з реконструкцією. Одеським апеляційним адміністративним судом було надіслано звернення № 2.4.35/19557/18 від 22.06.2018р. до Одеської державної академії будівництва та архітектури про дослідження наявності можливих наслідків зміни підрядника, яким вже була виконана частина будівельно-монтажних робіт з реконструкції. У відповідь на звернення судом отримано «Висновок про можливі наслідки зміни підрядника при виконанні робіт по реконструкції існуючих нежилих будівель №1, 2, 11 військового містечка №186 по пр. Гагаріна №19-21 в м. Одесі згідно відкоригованого проекту», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по реконструкції даного об’єкту, було встановлено, що здійснення заміни існуючого підрядника на іншого призведе до сповільнення темпів виконання будівельних робіт, виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його реконструкції, експлуатацією та обслуговуванням, що є неприпустимим з огляду на сезонність проведення окремих видів будівельних робіт. Враховуючи те, що виконавець ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2 з грудня 2016 року виконувало роботи по реконструкції нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21, вважається за доцільне застосувати у відповідності до п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорну процедуру закупівлі в одного учасника та в якості виконавця робіт обрати саме ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2», з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, систематизації та стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду № 30/17 від 24.10.2017 року та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим. Законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт, і при зміні підрядника - внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до Дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Тендерним комітетом проведені переговори з ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2», на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також представив договірну ціну, графік для виконання робіт по об'єкту та необхідні копії документів підприємства, ліцензії та дозвільні документи. Відповідно до результатів переговорів, ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» погодилось виконати роботи згідно відкоригованої проектної документації за 119493443,58 грн. з ПДВ. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту «Реконструкція існуючих нежилих будівель № 1, 2, 11 військового містечка № 186, які передані розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01.07.2016 р. № 465-р із сфери управління Міністерства оборони в сферу управління Державної судової адміністрації, з розміщенням в них Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, Приморський район, проспект Гагаріна, 19-21 (коригування для завершення будівництва)»; - експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 18.07.2018р. № 16-1303-18; - висновок Одеської державної академії будівництва та архітектури про технічну можливість, доцільність та умови завершення робіт по реконструкції існуючих нежилих будівель №1,2,11 військового містечка №186 по проспекту Гагаріна №19-21 в м. Одесі згідно відкоригованого проекту ; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA -2016-11-07-001397-b; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA -2017-10-12-000366-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2018 18:09
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21 (коригування для завершення будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська обл., Одеса, проспект Гагаріна, 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

31 липня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РД-Строй СУ-2"
#38368123
Переможець 119 493 443,58
UAH з ПДВ
31 липня 2018 18:09

Документи

31 липня 2018 18:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 18:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РД-Строй СУ-2"
#38368123
119 493 443,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 18:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 14:36
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 14:26
Дод.уг.№7.РД-Строй СУ-2.pdf укладений
15 серпня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 09:47
Дод.уг.№6.pdf укладений
12 червня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 10:31
Дод-угода№5.pdf укладений
25 квітня 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 14:52
Дод.уг.№4.18.03.19.pdf укладений
18 березня 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 15:57
Дод.уг.№3.РД-Стр..pdf укладений
20 грудня 2018 15:56
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 09:14
Дод-угода-2-260918.pdf укладений
27 вересня 2018 09:13
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 14:17
Дод-угода-1-050918.pdf укладений
05 вересня 2018 14:15
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 12:14
Дог-подряда-2018.pdf укладений
15 серпня 2018 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів з боку "Підрядника"
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зміною бюджетних асигнувань, встановлених у кошторисі Замовника на 2018 рік, внесено зміни до плану фінансування робіт (2018р. - 119493443,58 грн.), скорочено дату завершення робіт та дату проведення розрахунків (до 31.12.2018р.).
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з несприятливими погодними умовами, що не дають змоги виконати роботи з благоустрою території, відповідно до п.7 "Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів", затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011р. № 461, Сторонами прийнято рішення продовжити термін дії Договору до 30.04.2019р.
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із затвердженням Титулу об"єкта будівництва у 2019р. та зміною бюджетних асигнувань, встановлених у кошторисі Замовника на 2019 рік, визначено суму фінансування робіт на 2019р. у розмірі 10027374,27 грн. та продовжено дату проведення розрахунків до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з несприятливими погодними умовами, що не дають змоги завершити роботи з благоустрію території, відповідно до п.6.4 Договору підряду, Сторонами прийнято рішення продовжити дату завершення робіт до 30.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з виробничою необхідністю та об"єктивною доцільністю, у відповідності до технічного завдання, внесено зміни до внутрішніх перегородок всередині будівлі.
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 3.2; 13.5 Договору підряду, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги виконання робіт по об’єкту та зменшити ціну договору на 1 899 731,64 грн. відповідно до вартості фактично виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 117 593 711,94
UAH (в тому числі ПДВ 19 598 951,99 UAH)