Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спостереження за ручними системами сигналізації, що встановлени на об'ектах з реагуванням наряду поліції охорони
Очікувана вартість
1 741,77 UAH
UA-2018-07-31-001551-b 3449e81df52b45b999b281106444f01f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жмиря Світлана Ігорівна

+380629334569 centr5.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 42278319
Місцезнаходження: 87545, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Українського козацтва, будинок 56
Контактна особа: Жмиря Світлана Ігорівна
+380629334569
centr5.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 883.26UAH з ПДВ
Спостереження за ручними системами сигналізації, що встановлени на об'ектах з реагуванням наряду поліції охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Українського Козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Ціна за одиницю: 858.51UAH з ПДВ
Спостереження за ручними системами сигналізації, що встановлени на об'ектах з реагуванням наряду поліції охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Київська, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

31 липня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Маріупольський МВ УПО в Донецькій області
#40109084
Переможець 1 741,77
UAH з ПДВ
31 липня 2018 17:40

Документи

31 липня 2018 17:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 22:34
протокол відмови укладений
16 серпня 2018 22:32
договір 4147 МР.docx зміни до договору
02 серпня 2018 09:46
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 08:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Спостереження за ручними системами сигналізації, що встановлени на об'ектах з реагуванням наряду поліції охорони 1 послуга 883,26
UAH з ПДВ
Спостереження за ручними системами сигналізації, що встановлени на об'ектах з реагуванням наряду поліції охорони 1 послуга 858,51
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технична помилка
Номер договору про закупівлю: 4147 МР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4147 МР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Спостереження за ручними системами сигналізації, що встановлени на об'ектах з реагуванням наряду поліції охорони 1 послуга 883,26
UAH з ПДВ
Спостереження за ручними системами сигналізації, що встановлени на об'ектах з реагуванням наряду поліції охорони 1 послуга 858,51
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публичних закупівель (п.1 ст.31 Закону (помилка оголошення)